Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115476 kertaa)

Poissa Livia

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #375 : 30.12.07 - klo:13:14 »
Mulla on Super Clean, ostin sen että olisi edes joku syväpuhdistava shampoo. Hirveä takkupesä sillä kyllä tulee, eli eiköhän se jotain puhdista. Hoitoainetta kuluu vaan sen jälkeen reiluhkosti. Minusta VO5:t haisee kaikki samalle, sellaselle koiranshampoolle tai jolleki. Entisaikojen exäni käytti VO5:tä, tulee ihan nuoruus mieleen kun pesee tuolla ;D

Poissa ligtz

• Haiven
  • *
« Vastaus #376 : 01.01.08 - klo:18:26 »
M_A, Mietin samaa että onkohan lopetettu. Olen tuloksettomasti etsinyt sitä jo pidemmän aikaa, mutta ei tunnu löytyvän mistään. Kerkesin yhden pullon sitä käyttää ja olisin kyllä sitä lisääkin halunnut:(

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 01.01.08 - klo:21:00 »
Itsekin olen yrittänyt Miracle Mistiä kaupoista metsästää, mutta eipä ole missään näkynyt aikoihin.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #378 : 01.01.08 - klo:21:47 »
Jipiii, olen niin onnellinen! Löysin Hämeenlinnan tarjoustalosta fade defy-jätettävää, Tampereelta sitä ei tahdo löytyä mistään. Hamstrasin heti pari pulloa ::) Yritän perustella sitä sillä, ettei mulla tällä hetkellä edes ole voidemaista jätettävää ja seli seli...

On yksi parhaista tuotteista mitä olen tähän päähän lykännyt.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #379 : 01.01.08 - klo:21:48 »
^Tuo on kyllä hyvää. Mä tykkään kans tosi paljon. Purkki vaan on inhottava ja hankala, helposti tulee liikaa kun se aine on niin lirua. Onko joku koskaan kokeillut siirtä tuota toiseen purkkiin, esim. pumppupulloon? Luulisi, että tulee sellaisestakin hyvin ulos.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 01.01.08 - klo:21:49 »
^ Muistaakseni Hunis juuri tänään kirjoitti johonkin ketjuun siirtävänsä Fade defyn Ego boostin pulloon. :) Minäkin tykkään paljon FD:stä, mutta on tosiaan niin lirua, että tulee tosi helposti liikaa. Etenkin ekalla kerralla oli kämmen täynnä, kun en tiennyt etukäteen. Vaikka olisihan sekin tieto täältä löytynyt.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 02.01.08 - klo:12:23 »
Eilen kävin Kuljun Kartanossa ja hamstrasin 2 pulloa Instant Repairia kun siellä sitä oli vaikka kuinka. Perfect Lenghts hoitsikkaakin oli joten sitäkin ostin pullon kokeiluun. Miracle Mistia löytyi 1 pullo jonka pelastin heti hyvään kotiin. ;D

Seuraavaksi alan varmaan etsiä sitä Fade Defyä, unohdin eilen katsoa olisiko siellä Kuljussa ollut.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #382 : 02.01.08 - klo:15:26 »
Voi ääh, nyt lakko rakoilee ja pahasti! Vapaa-valinnassa oli vo5 hoitsikat 1,50 kpl. Mukaan lähti moisture soak, sheer vitality ja silky smooth ::) Oli pakko, nää on vaan niin hyviä!

Vo5 shampoita en ole varmaan koskaan kokeillutkaan. Incien perusteella vaikuttivat aika peseviltä.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 09.01.08 - klo:17:48 »
Mikähän VO5:n hoitoaineissa tekee hiukset semmoisiksi vähän nahkean tuntuisiksi? Niistä tulee kyllä sileät, mutta silti jotenkin ei-kosteutetun tuntuiset. Mahtaako se johtua silikonista? XZ:n hoitikset eivät nimittäin mulle tällaista tunnetta jätä. Toisaalta joku kirjoitteli tänne joskus, että Nutrigloss tekee tuollaisen tunteen ja niin se tekee mullekin. Tää kirjoittaja (en muista kuka) epäili syylliseksi ainesosaa nimeltä stearamidopropyl dimethylamine.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 09.01.08 - klo:18:49 »
^ Silikoni taitaa olla syyllinen asiaan.  :-X
Only a vampire can love you forever

Poissa chiliad

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #385 : 09.01.08 - klo:22:31 »
oon ollu positiivisesti yllättyny noista Moisture Soakista ja Silky Smoothista, tosin käytän aina sellasta hoitoainesekotusta, mut hyvin noi toimii siinä seassa :D pelkäsin, et jättäis pahastikki silikonisen tunteen hiuksiin

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #386 : 09.01.08 - klo:22:36 »
Ääh, miksi kaikkia parhaita markettituotteita on niin huonosti saatavilla. Instant Rescueta ostin Keskiseltä, kunnes se loppui sieltä, enkä tiedä enää, mistä sitä saisi käsiinsä ja nyt ei Turun Vapaavalinnasta löytynyt enää miraclemistiäkään :P

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #387 : 09.01.08 - klo:22:37 »
Moisture soak on mun mielestä ihan hyvä pikahoitis, eikä siinä ole paljoa silikonejakaan. Tukka jää ihan siedettävään kuntoon hyvin pienellä vaivalla. Satunnaisesti esimerkiksi reissussa käyttelen tuota, säännöllisessä käytössä tehot eivät varmaan riittäisi. Silikonit eivät haittaa yhtään, jättävät tukan ihan siistiin kuntoon, yleensä kun tukkaa ei tuota käytettäessä tule paljoa muuten hoidettua.

Huono puoli on vaikea saatavuus ainakin Helsingissä, ennen tuota sai Stokkalta, nykyään vain halpakaupoista. Taviskaupoissa on musta aivan outo VO5-valikoima, ei yhtään niistä tuotteista, mitä itse saattaisi käyttää.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 16.01.08 - klo:22:37 »
En pahemmin ole käytellyt tuota mun Miracle Mistiä, kun se tuntui vain ihan OK tuotteelta, mutta kokeilinpas nyt ihan huvin vuoksi suihkia sitä oooikein kunnolla. Ajattelin, että pakkohan sen on minunkin hiuksille enemmän tehdä, kun niin monet siitä täälläkin tykkää aika paljon, joten lisäilinpäs sitä sitten niin kauan, että se oikeasti saisi jotain aikaiseksi mun hiuksille. ;D

Sai kyllä aika paljon suihkutella, mutta nyt hiukset on sileät, vaikka äsken tuntuivat vielä aika karheilta. Kyllä tuon siis saa toimimaan minunkin hiuksissa paljon paremmin, mutta saa vaan annostella tosi reippaasti. Mun luonnonkihara tukka imee sitä kyllä tosi paljon!
3a F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 17.01.08 - klo:08:37 »
^ Luonnonkihara tukka tuntuu imevän kaikkia hoitoaineita litratolkulla.

Mulla on nyt loppumassa se PF että MS, enkä osaa päättää kumpaa ostan seuraavaksi...  ::) Taidan kallistua MS:n puolelle, jotenkin pidemmällä käytöllä toi PF tekee lirumman tuntuiseksi hiukset.