Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115483 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: VO5
« Vastaus #390 : 19.01.08 - klo:11:50 »
Löysin kaapin perältä tuommoisen VO5 air style spritz gel. Oon sen joskus vuosia sitten ostanut, joten en tiedä onko sitä enää edes myynnissä. Onko kellään kokemuksia tuosta?

Tuo on jotenkin niin outoa, siksi varmaan jäänyt käyttämättä. Tuo on suihkittavaa mutta se tulee vain semmoisena yhtenä klimppinä jos yrittää hiuksiin sitä suihkauttaa. Onkohan tuossa niinku tarkoituksena suihkauttaa sitä käsiin ja siitä sitten lähmiä se päähän?

blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 20.01.08 - klo:04:17 »
^ Ootko kokeillut huuhtoa kuumalla vedellä sen pumppuosan? Voipi olla vähän tukossa.

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #392 : 20.01.08 - klo:12:22 »
^ Se on ihan susi koko suutin. Mulla se ei mene tukkoon, jos suihkin säännölisesti joka päivä, mutta heti jos tulee parinkin päivän tauko niin temppuilu alkaa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 20.01.08 - klo:13:16 »
Toimiiko teilläkin Miracle Mistin suihkepullo kummallisesti? Ensin kun sitä suihkii, niin tulee ihan hyvä suihke, mutta yhtäkkiä sieltä ei tulekaan enää niin hyvin. Sitten antaa sen "levätä" hetken ja sit tulee taas normaalisti! ??? Ei ymmärrä..

Pidätkö pullon koko ajan pysty asennossa, vai kääntyykö pullo alaspäin kun suihkuttelet hiuksiasi? Jos pullo kääntyy väärinpäin, niin itse aine valuu putken saavuttamattomiin ja aine yksinkertaisesti loppuu siitä pienestä "putkesta" muutamalla suihkautuksella. Kun pullon kääntää taas oikein päin, niin ainetta pääsee putkeen. ;)

Toivottavasti joku tajuaa selitykseni. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 24.01.08 - klo:08:29 »
Löysin eilen Myyrmannin Tarjoustalosta Fade Defy -jätettävää. Löytyipä vielä yksi puteli vanhaa mallia  :-* Se ei ole niin lirua (muistaakseni, kröhöm) kuin tuo uusi. Ostin yhden uuden ja yhden vanhan...  ::) Olen siis käyttänyt Sunsilkia korvikkeena kun en ole löytänyt FD:tä mistään.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 24.01.08 - klo:09:45 »
Onko muut nähneet Miracle Mistinä kaupoissa? Mä yritin ettiä Robin Hoodista mutta niillä ei ollut edes hyllypaikkaa sille enää.  :( Hitto jos se katoaa niiitten valikoimasta ( tai kokonaan  :o ) Ostin sitten Herbinan vanhanmallisen tilalle, saas nähän toimiiko mulla, hope so.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #396 : 24.01.08 - klo:18:43 »
On tosiaan aika lirua tuo Fade Defy, onnistun aina roiskimaan sitä pitkin lattioita kiireessä. Mutta muuten aivan ihanaa, ei tahmaa vaikka laitankin sitä aina tosi reippaasti :D

Onko tuolla uudella kovin suurta eroa vanhaan verrattuna? Minä kun en kerennyt vanhaan tutustua.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 24.01.08 - klo:22:33 »
Vanha on sellasta kiinteämpää ja tekee hiuksista jämäkämmän oloiset. Tykkäsin siis vanhasta enemmän. My treasure  :-* :-* En varmaan koskaan raaski käyttää tuota täyttä vanhaa putelia.  ;D

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #398 : 26.01.08 - klo:10:54 »
Toimiiko teilläkin Miracle Mistin suihkepullo kummallisesti? Ensin kun sitä suihkii, niin tulee ihan hyvä suihke, mutta yhtäkkiä sieltä ei tulekaan enää niin hyvin. Sitten antaa sen "levätä" hetken ja sit tulee taas normaalisti! ??? Ei ymmärrä..

Olen huomannut aivan saman. Yleensä avaan sumutinosan niin että pulloon pääsee ilmaa ja joskus toimii tämän jälkeen paremmin, ei aina.
2a F i/ii
Omistamat

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #399 : 08.02.08 - klo:03:38 »
Onko muut nähneet Miracle Mistinä kaupoissa? Mä yritin ettiä Robin Hoodista mutta niillä ei ollut edes hyllypaikkaa sille enää.  :( Hitto jos se katoaa niiitten valikoimasta ( tai kokonaan  :o ) Ostin sitten Herbinan vanhanmallisen tilalle, saas nähän toimiiko mulla, hope so.

Olen huomannut aivan saman, että misti on kadonnut vapaavalinnoista ja tarjoustaloista, ja maxi kodintukuista (kaikki käsittääkseni saman konsernin ketjuja kuin robinhood) Mistä sitä hiusherkkua nyt enää löytää? :'(  Asun Turussa, ja käyn usein Kuopiossa ja sekä Turun että Kuopion milteipä kaikki mahdolliset marketit ja tavaratalot olen kolunnut läpi.

Breezy

• Vieras
« Vastaus #400 : 08.02.08 - klo:12:41 »
Itse bongasin viime viikolla Halpa-Hallin alekorista MM:n hintaan 2,50 e. Lähti samantien mukaan.  :)
www.hhnet.fi

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 08.02.08 - klo:12:44 »
Mä löysin Miracle Mistiä HongKongista. Se on sellainen halpisketju kanssa, jos joku ei tunne ko. liikkeitä. Ei ollut missään tarjouksessa/alekorissa tuo mun ostamani, vaan sille oli ihan hyllypaikka siellä liikkeessä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #402 : 12.02.08 - klo:18:45 »
Mulle on tähän mennessä toiminut UPEASTI perfect lenghts hoitsikka....nyt löysin matkakokoisen pullon Sheer vitality- hoitsikkaa, jota käytin kerran kesällä...nyt kahden kokeilukerran jälkeen pakko uskoa; AIVAN ihanaa!!!! Silottaa, pehmentää, mutta ei liiskaa tippaakaan. Iso pullo tätä mulle kiitos.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 17.02.08 - klo:08:17 »
Mulle on tähän mennessä toiminut UPEASTI perfect lenghts hoitsikka....nyt löysin matkakokoisen pullon Sheer vitality- hoitsikkaa, jota käytin kerran kesällä...nyt kahden kokeilukerran jälkeen pakko uskoa; AIVAN ihanaa!!!! Silottaa, pehmentää, mutta ei liiskaa tippaakaan. Iso pullo tätä mulle kiitos.
Sulla käy tuuri, Sheer Vitality on nimittäin aina jossain tarjouksessa tyyliin 2,50e/2 pulloa. Mullakin toimi hyvin eka PL-hoitis mutta tokan jälkeen alkoi tuntua että tekee hiukset hennommiksi kuin Moisture Soak.

lily

• Vieras
« Vastaus #404 : 23.02.08 - klo:10:26 »
Kokeilin tuota Instant Rescueta, kun löysin kylpyhuoneesta näytteen siitä. Tuli kyllä ihanan pehmeät hiukset. Pitää koittaa etsiä jostain kaupasta tuota, vaikuttaa tosi hyvältä  :-*