Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115617 kertaa)

Lanttu

• Vieras
Vs: VO5
« Vastaus #405 : 24.02.08 - klo:18:35 »
Omaan todella taipuisat latvat, mutta kun laitoin Perfect Lenghtsiä, niin ei tarvinnut edes suoristusrautaan koskea. Latvat oikonivat mukavasti!

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 17.04.08 - klo:20:36 »
Huomasin tänään Emotionissa käydessäni, että VO5:lta on tullut Perfect Lenghts jätettävä hoitovoide. En ehtinyt tutustumaan tarkemmin, onko muilla tietoa sisällöstä?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 17.04.08 - klo:20:49 »
^ Ei se kyllä uusi ole, se tuli varmaan joskus viime syksynä. :) Siitä on ollut täällä kyllä puhetta, en tarkalleen muista mitä. Muistaakseni oli inciltään aika sopiva latvasuojaksi, eli aika silikoninen. Muistelen näin, mutta kannattaa tarkistaa haulla.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 17.04.08 - klo:23:18 »
Mulla on juuri tuota Perfect Lenghts jätettävää hoitoainetta, ostin pari viikkoa sitten sen, ja ihan hyvältä se on vaikuttanut kun muutaman kerran olen käyttänyt. Siinä lupaillaan jotain "helmiäisen kiiltoa" tai vastaavaa ja tosiaan se on koostumukseltaankin sellaista hohtavaa ja vähän jopa kimaltelevaa. Itse sain ainakin annostella sitä päähäni aika reippaalla kädellä. Ihan tyytyväinen oon toistaiseksi ollut!

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 18.04.08 - klo:11:32 »
^^ Ai, sitten on ollut useimmissa kaupoissa suppeahkot valikoimat koska en ole aiemmin tosiaan nähnyt missään. Täytyypä etsiä siis haulla lisää kokemuksia. Alkaa BC:n latvasuoja kohta vedellä viimeisiään, joten tuotahan voisi harkita.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 23.04.08 - klo:07:08 »
Tuo Perfect Lenghts on kyllä ehdoton suosikki pikahoitiksena! (en usko että minä tosiaan tätä kuulutan.. Vannoutunut kampaamotuotteiden käyttäjä  ;))

Joskus nakki ja muusi olen viimeksi ostanut "markettikamaa" mutta cittarissa oli kaksi yhden hinnalla- tarjous VO5.sta ja ajattelin kokeilla syväputsaria ja tarjouksen takia mukaan lähti summamutikassa perfect lenghts.
Syväputsari toimi oikein hienosti, sain kyllä vaahdottaa pariin otteeseen.. Viime kerrasta onkin aikaa...  ::)

Itse tykkään VO5 tuoksuista! Vaikka moni niitä moittiikin.. Minusta ne on kivan raikkaita ja pesun jälkeen jättää hiuksiin sen saman raikkaan tuoksun.. Toisin kun pantene, hiukset suorastaan haisee palaneelle muoville  ;D

Joskus käytin VO5 volume shampoota vain siksi että tuoksu oli niin ihana.
Sitä ei tuossa tarjouksessa ollut joten valitsin sitten nuo kaksi.

Tänään menossa itikseen kampaajalle, jospa samalla kurkkaisi tarjoustalon ja saiturinpörssin.. Löytyisi vaikka se paljon kehuttu silky smooth  hoitoaine ja tuo volume shampoo.. Tuolla syväputsarilla kun ei varmaan kannata ihan joka päivä pestä...? Kun ei ole rasvoittuvat hiukset tms..

Nämä tuotteet lyö kyllä monet kalliit kampaamotuotteetkin!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 23.04.08 - klo:11:52 »
^ Syväputsari ei todellakaan ole tarkoitettu jokapäiväiseen käyttöön, vaikka olisikin rasvoittuvat hiukset. Syväputsareista on täällä oma ketju, lue sieltä lisää. :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 23.04.08 - klo:12:02 »
Joo en meinannutkaan :) Lähinnä sellainen ajatus
Ja kun ei ole edes tarvetta niin..

Tarkoitin lähinnä että käyn ostamassa volume shampoon kun tuota syväputsaria ei voi käyttää joka pesussa :)

Poissa Susanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #413 : 09.06.08 - klo:20:30 »
Mitenkähän on.. onkohan tuolla Vo5 Perfect Lengths pikahoitiksella minkäänlaisia rakennepaikkaavia ominaisuuksia? ..ainakin 'keratin amino acids' on aika incin alkupäässä.. Pöllö kysymys.. mutku emmie ymmärrä nuista paljo mittää  ::)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 09.06.08 - klo:21:19 »
^ Kyllähän jotain pieniä rakennepaikkaavia ominaisuuksia saattaa olla, mutta markettikamassa ne ovat kyllä niin pieniä, että tuskin niistä on juuri iloa. Jos rakennepaikkaavuutta kaipaa, niin kyllä se on turvauduttava Joicon tai Lanzan rekkuun.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 11.06.08 - klo:09:29 »
Itse olen käytellyt tuota perfect lenght.siä ja minusta ihan kiva tuote. Jättää hiukset liukkaiksi ja sileiksi, mutta minulla tapahtuu samanlainen reaktio sen kanssa kuin tigin DB.n.. Selkä alkaa huuhteluvaiheessa kutista. Ilmeisestikkin jokin hajuste yms. Pää alaspäin pestessä ihan hyvä tuote.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #416 : 16.09.08 - klo:19:45 »
Hei onkohan nyt niin että kaikki VO5 tuotteet poistuvat markkinoilta? Voi ei, en ala mitään jos näin tosiaan on :( Ensin katosivat Miracle mistit ja Instant rescuet ja nyt näköjään yhden jos toisenkin kaupan shampoo ja hoitoaine valikoimat alkavat vedellä vimeisiään. Tykkään niin paljon tehohoidosta,syvä putsarista ja normaalien hiusten shampoosta ja tuntuu etten parempia löydä. Vai olisiko pullot uudistumassa ???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 16.09.08 - klo:20:09 »
^ No en kyllä jaksa millään uskoa, että koko sarja poistuu. Korkeintaan uudistuu, mutta veikkaan vaan, että maahantuojalla tai jollain on ongelmia tuotteiden saannissa.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 29.11.08 - klo:20:00 »
Kylppärin kaappia tutkiessani huomasin, että siellä on joku VO5 2 in 1 shampoo. ;D Joskus aikoja sitten käytin sitä jonkin aikaa, mutta sen seurauksena hiukset alkoivat tippua päästä pois.

En ole muuten aikoihin huomannut missään kaupassa noita VO5:n tuotteita. Tai ehkä olen vain huononäköinen. Jos vaikka joku kiva hoitsikka löytyisi, niin voisihan sellaisen ostaa kokeiluun.

OT, kuka muistaa sen telkkarimainoksen, missä se nainen tekee käsillään VO5-merkin? Aluksi nostaa kaksi sormea pystyyn=V, muodostaa sormista ympyrän=O ja näyttää viittä sormea=5? ;D
1a F ii

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 02.12.08 - klo:23:17 »
Hei onkohan nyt niin että kaikki VO5 tuotteet poistuvat markkinoilta? Voi ei, en ala mitään jos näin tosiaan on :( Ensin katosivat Miracle mistit ja Instant rescuet ja nyt näköjään yhden jos toisenkin kaupan shampoo ja hoitoaine valikoimat alkavat vedellä vimeisiään. Tykkään niin paljon tehohoidosta,syvä putsarista ja normaalien hiusten shampoosta ja tuntuu etten parempia löydä. Vai olisiko pullot uudistumassa ???

Näyttää tosiaan pahasti siltä, että koko sarja olisi poistunut kaupoista...! Eilen kävin Stokkalla, Sokoksessa, Anttilassa ja Vapaa valinnassa (täällä turussa), eikä mistään löytynyt edes tyhjää kohtaa hyllyssä! Olisin halunnu sen Super cleanin....
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.