Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115757 kertaa)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
Vs: VO5
« Vastaus #420 : 02.12.08 - klo:23:50 »
^ Minun on pitänyt jo jonkun aikaa tulla valittamaan samaa, että en löydä VO5-tuotteita enää mistään Tampereelta! Joku aika sitten ne olivat alennuksessa Vapaa Valinnoissa, mutta silloinkin valikoima oli aika köyhänlainen. Ja muuallakin olen nähnyt lähinnä vain sitä värjättyjen hiusten sarjaa. On kyllä todella harmi jos poistuvat kokonaan. Moisture Soak ja Silky Smooth -hoitoaineet ovat olleet suosikkejani, ja nyt mulla on enää pieni tippa jäljellä. Kai tässä joutuu taas etsimään uudet hyvin toimivat tuotteet. :(
Jos niitä Tampereella vielä jossain näkyy niin vinkatkaa ihmeessä! ;)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #421 : 03.12.08 - klo:18:12 »
Helsingissä Itiksen Stockalla oli vielä Fade Defyn matkapakkauksia tänään.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 03.12.08 - klo:21:57 »
Minäkin olen huomannut tämän samaisen kadon kaikkialta kaupoista. Taitaa olla siis poistumassa, valitettavasti. :-\
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #423 : 04.12.08 - klo:15:12 »
Laitoin netin kautta kyselyä, että onko VO5 poistumassa markkinoilta. Infoan sitten tänne minkälaisen vastauksen sain.

Toivotaan, että ei poistuisi kokonaan markkinoilta. Super Clean on lempparini syväpuhdistavista shampoista ja muutenkin VO5 tuotteet ovat minusta ok.

Edit. Sain vastauksen, nopeaa toimintaa! :)  VO5 ei ole poistumassa markkinoilta mutta tuotevalikoimaa on supistettu. Lisäksi monet liikkeet ovat jättäneet sarjan kokonaan pois valikoimista. Kyselin vielä tarkennusta, että mitkä tuotteet jäävät markkinoille, kerron jos saan tuohonkin vielä vastauksen.

Edit2. Silky Smooth ja Moisture Soak poistuvat markkinoilta, niitähän täällä jo ehdittiinkin kaipailla. Myyntiin jäävät seuraavat tuotteet:
-Super Clean shampoo
-Perfect Lenghts sh+hoitis
-Sheer Vitality sh+hoitis
-VO5 Travel pack
-Fade Defy sh+hoitis

Kysäisin lisäksi mistä pääkaupunkiseudulta löytää jatkossa Super Cleania, kun se kiinnosti itseäni, ja vastaus oli että sitä pitäisi löytyä ainakin Citymarketeista, Tarjoustaloista ja Anttiloista. Veikkaisin siis, että ainakin pääkaupunkiseudulla myös muita VO5-tuotteita kannattaa metsästää kyseisistä liikkeistä.
« Viimeksi muokattu: 04.12.08 - klo:16:43 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 05.12.08 - klo:15:04 »
Toi Moisture Soak- hoitis on ollut niin loistavaa tavaraa, että kai ne edes siirsi sen reseptin jollekin kalliimmalle merkille? Ai miten niin v*tuttaa??  >:(

Jostain luin että tuo Perfect Lenghts olisi vastaavaa, mutta ei se yhtä hyvää ollut. Täytyy kai silti kokeilla uudelleen. Mitä mä nyt teen tän reuhkan kanssa?  :-\
Only death is real.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 05.12.08 - klo:16:14 »
Joopa joo, en kyllä käsitä miksi just noi parhaat tuotteet lopetetaan. Eikö ne muka ole menneet kaupaksi tarpeeksi hyvin vai mistähän kenkä puristaa. No tuo Perfect Lenghts -hoitis on kyllä mielestäni ihan ok, mutta ei tosiaankaan läheskään yhtä hyvää kuin Moisture Soak. Noita Fade Defy -tuotteita en ole kyllä varmaan pariin vuoteen käyttänyt, voisi kai sillekin hoitoaineelle vielä sitten antaa uuden mahdollisuuden. Mutta harmittaa kyllä aika paljon!  >:(

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 05.12.08 - klo:16:32 »
Vinkki kaikille VO5-shampoiden ja -hoitsikoiden ystäville!

Myllyn Vapaa valinnassa myydään VO5-tuotteita pois 1.90 e/kpl. Hamstrasin kaks pulloo Super cleania tänään!

Ja on tosiaan hyvä uutinen, että tota Super cleania ei lopeteta.... Mukavan edullinen syväputsari!
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 05.12.08 - klo:21:44 »
Moisture Soak -hoitis on ollut minunkin suosikki, ihan uskomattoman hyvä noin halvaksi hoitsikaksi. Kertokaa jos vielä Tampereelta bongaatte!

edit. Ei ollut enää hoitsikoita Koskarin Vapaa Valinnassa, tänään kävin. Shampoita vaan. :(
« Viimeksi muokattu: 05.12.08 - klo:22:49 kirjoittanut SuperHotFemale »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 05.12.08 - klo:22:45 »
^ Jonkin aikaa sitten tuota ainakin oli koskarin Vapaa Valinnassa. Nykytilanteesta en sitten osaa oikein sanoa. Ja Tampereellakin useammassa Vapaa Valinnassa nuo tuotteet ovat 1,90€, mutta melkein joka viikko ne ovat tarjouksessa 1 eurolla.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 23.12.08 - klo:23:25 »
Oon tykännyt tosi paljon Perfect Lengths -pikahoitiksesta. Selvittää takut, tuo kiiltoa ja sileyttä. Saman sarjan shampoo on hellävaraista, eikä kovin pesevää. Jos hiukseni ovat reilusti rasvaiset, ei shampoon pesuteho riitä, vaan tukka jää lähmäiseksi.

Perfect Lengths jätettävä on kelpo kamaa, mutta hileet ärsyttävät  >:(  Niitä tarttuu joka paikkaan. Niiden takia en osta toiste.

Harmi kun Fade Defy jätettävää ei saa enää mistään, se ois voinut toimia perusjätettävänä.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #430 : 08.01.09 - klo:00:14 »
Hamstrasin tänään kolme pulloo moisture soak hoitista kun täältä luin kauhukseni että ne on lopettamassa sen!
Se on ihanaa hoitoainetta, paksua, edullista ja pehmentävää.
Ostin myös fade defy jätettävää.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa jonnaps

• Haiven
  • *
« Vastaus #431 : 20.02.09 - klo:00:54 »
Ostin tänään Maxista euron tarjouksesta pullot fade defy ja perfect lenghts hoitsikoita. Tuota fade defy-hoitsikkaa oon joskus käyttänyt ja oon pitänyt sitä ihan hyvänä perushoitsikkana. Perfect lenghts oli uus tuttavuus. Moisture soak on kans hyvää, mutta sitä ei tarjouksessa ollut... Mutta tuo perfect lenghs...se on mielestäni jopa parempaa kuin moisture soak ja fade defy. Yllätyin ihan, miten hyvin se selvitti tukkaa! Tuntuu ihan ihmeeltä!

Tuossa ei edes ole silikoneja, tai ei ainakaan mun tuntemiani. En kyllä ole varma, onko tuo yks silanetriol silikonia? Ihmettelen kyllä, miten tuo voi toimia, kun yleensä ei silikonittomat toimi.

edit. olihan siellä dimethicone, mutta suht pitkällä incissä!
« Viimeksi muokattu: 20.02.09 - klo:00:57 kirjoittanut jonnaps »
iherb alennuskoodi ZEM077

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #432 : 20.02.09 - klo:15:21 »
^ Silanetriolkin on jonkinlainen silikoniyhdiste.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Suski

• Haiven
  • *
« Vastaus #433 : 01.04.09 - klo:20:33 »
Mistä juurekset on viime aikoina löytäny tuota syväputsaria? Oon monesta paikasta etsiny ja esim. tarjoustalosta en löytäny VO5:ta ollenkaan.. ???

aritha

• Vieras
« Vastaus #434 : 01.04.09 - klo:21:15 »
Mistä juurekset on viime aikoina löytäny tuota syväputsaria? Oon monesta paikasta etsiny ja esim. tarjoustalosta en löytäny VO5:ta ollenkaan.. ???

Olen nähnyt syväputsaria helsingissö ainakin kampin anttilassa ja kaisaniemen tarjoustalossa. Ne olivat erillisessa alelaatikossa, taisivat olla noin 1€/kpl.