Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 116115 kertaa)

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
Vs: VO5
« Vastaus #45 : 21.02.06 - klo:20:55 »
Se sopii mun mielestä melkein hiuksille kuin hiuksille.
Jos on pahasti kuivuneet ja damahea ottaneet hiukset, niin hoitotehot ei varmaan yksinään riitä, mutta mitä oivallisin lisähoito muiden aineiden kaveriksi.
Riittää varmaan ainoaksi jätettäväksi jos on vähän parempi kuntoiset hiukset.
Selvittää mukavasti ja kosteuttaa ja antaa varmasti jonkun verran myös suojaa, ja aivan ehdoton rautojen alle.

Mainio kostutukseen muutenkin, jos vaikka kohentaa kampausta föönilla tai vaikka rullakampauksenkin alle.
Mulla ei ole koskaan tullut lainkaan mitään tahmaavaa tai lätsäyttävää vaikutusta vaikka miten reilulla kädellä suihkuttelisi.

Eli yhttenvetona : sopii varmasti useimmille hiuksille kevyeksi jätettäväksi hoidoksi.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 21.02.06 - klo:21:19 »
Siis eikä tuo IR ole se tehohoito? Vai onko mulla nyt ihan sekaisin :-X

rolla

• Vieras
« Vastaus #47 : 21.02.06 - klo:21:29 »
Siis eikä tuo IR ole se tehohoito? Vai onko mulla nyt ihan sekaisin :-X

Tehohoidosta minä ainakin puhun.. tuo miracle mist ei taas ole mun juttu, kun en käytä fööniä tms.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #48 : 22.02.06 - klo:02:34 »
IR eli Instant Rescue eli se tehohoito :) miracle mist on se suihkutettava

minäkään en muuten föönaa, suorista tms mutta misti istuu silti
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Ginia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #49 : 22.02.06 - klo:08:27 »
;D No nyt on Miracle Mistiä, Myyrmannin Tarjoustalosta löytyi. Vielä en oo kerennyt testaamaan.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #50 : 22.02.06 - klo:10:14 »
argh, eilen juuri etsiskelin myyrmannista mistiä, enkä löytänyt anttilasta enkä citarista.  :'(
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 22.02.06 - klo:10:28 »
Mäkin oon ettiny Mistiä kissoin ja koirin, ei tahdo mistään löytyä  :( Mutta jos huomenna pääsis RobinHoodiin niin toivottavasti siellä olis, eikä olis VO5-osio tyhjänä niin kuin viimeksi. IR oon myös käyttänyt ja tykännyt tosi paljon, kosteuttaa kivasti ja hiukset tuntuu tosi hyviltä sen jälkeen. Moisture Soak-hoitista oon myös käyttänyt ja se on myös ostoslistalla. Jos jostain löytyis  :-\

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 22.02.06 - klo:13:00 »
Minä taas en tykkää IR:sta pelkästään. Tehohoitojen osana se kyllä toimii, ainakin niin hyvin, että saan käytettyä senkin purkin pois - ehkä joskus vuoden päästä  ;) ja uutta en aio ostaa.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #53 : 22.02.06 - klo:14:33 »
myyrmannin tarjoustalossa on poly blondeja muuten alennuksella, vajaa neljä euroa paketti. Samoin siinä hehtaaritarjoustalossa ison omenan lähellä, jossa on ainakin mistiä

rolla

• Vieras
« Vastaus #54 : 22.02.06 - klo:15:22 »
Kaikissa tarjoustaloissa taitaa olla blondet alessa  :D Mä meen tänään ostaa Ir:ää, niin katsellaan sitten miten toimii kunhan ennätän kokeilla.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #55 : 23.02.06 - klo:01:26 »
kuulemma ei ole kaikissa :)

rolla

• Vieras
« Vastaus #56 : 23.02.06 - klo:10:21 »
Ahaa.. eilen just poly blonde tuli mukaan  :D

Mutta nyt siis apua .. monella ongelmana löytää miracle mistiä. Minä taas näin sitä joka kaupassa, mutta IR:ää mistä ihmeestä saan.. kaikki isot marketit ja tarjoustalot läpi käyty ja kukaan ei ole kuullutkaan ii ärrästä.. aika outoa, että miksi sitä ei myydä vaikka muuten on vo5 sarjaa. Robbariin en kyllä ole vielä ennättänyt.. Kyllä on taas kova halu, kun juoksen yhden hoitsikan perässä  ;D

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 23.02.06 - klo:11:30 »
halpa-hallista pitäs löytyä

rolla

• Vieras
« Vastaus #58 : 23.02.06 - klo:16:46 »
Jes .. robbarissa oli Ir:ää.  :D Eikä hintakaan kuin 3.70 e.

Ella

• Vieras
« Vastaus #59 : 24.02.06 - klo:15:49 »
Mahtaako olla uutuustuote tämä Absolute Blonde? LÖytyi markettihyllystä ulkomailta, todella pitkä inci, en muista tuollaista nähneeni tai kirjoittaneeni! :o Ostin ihan mielenkiinnosta, mitähän kaikkea turhaa tuosta löytyy, osaavaatko inci-asiantuntijat summata sisällysluetteloa, miltä vaikuttaa?

VO5 Absolute Blonde Balsam

Aqua, Cetearyl alcohol, quaternium-18, steadamidopropyl dimethylamine, hamomilla recutita flower extract, mel, caramel, panthenol, nicinamide, biotin, tocopheryl acetate, ascorbid acid, dimethicone, divinyldimethicone/dimetchicone copolymer, hydroxyelcellulose, glyceryl stearate, citric adid, quaternium 80, pvp, pentasodium penetate, benzophenone 4, glycerin, dimethylpabamidopropyl laurdimoonium tosylate, steareth 21, guar hydroxypropyltrimonium chloride, oleamine oxide, propylene glycol stearate, polysorbate 20, propylene glycol, ethoxydiglycol, c12-13 pareth 23, c12-13 pareth 3, lactic acid, glucose, butulene glycol, bisabolol, disdium EDTA, imidazolidinyl urea, dmdm hydatoin, methylchloroisothiazolinone, methylsothiazolinone, benzyl salicylate, hexyl cinnamal, linalool, parfum, ci 15985 (yellow)
« Viimeksi muokattu: 28.02.06 - klo:20:15 kirjoittanut Ella »