Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115433 kertaa)

Poissa sevivas

• Haiven
  • *
Vs: VO5
« Vastaus #450 : 14.07.09 - klo:13:14 »
Ideaparkin Minimanissa oli vielä laaja valikoima VO5:sta myynnissä ja sieltä mukaan tarttui Moisture Soak-shampoo. Itse en ole aiemmin käyttänyt tuosta sarjasta muuta kuin syväputsaria, mutta nyt kyllä ihastuin Moisture Soakiin täydellisesti. Ja tietysti juuri nyt, kun sarja lopetetaan Suomessa!

Shampoossa tykkään siitä, että se ei takuta, vaan geelimäistä tuotetta saa uskomattoman hyvin vaahdotettua hiuksiin ilman hiusten repimistä. Mietin vain, että saako tästä markettihärpäkkeestä nyt ihan virallisesti tykätä :) Joku silari näkyi INCI:ssä olevan, mutta en nyt muista tarkalleen mikä se oli enkä oli hollilla, että voisin käydä tarkistamassa INCI:n. Täältä palstalta en sitä löytänyt. Muuten en silareita kammoa, mutta veteenliukenevaa sen kyllä pitäisi olla. Muistaako joku, mitä tuo shampoo on niellyt?

Tilauslistalla on Mopin Hydrating, mutta mielelläni tätä Moisture Soakia hamstraisin, jos sitä uskaltaa päähänsä pistää hyvällä omallatunnolla :) Käykäähän muutkin Minimanissa vielä santsaamassa!

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #451 : 22.03.10 - klo:20:29 »
Kumpikohan olisi parempaa kuiville&luonnonkiharille hiuksille moisture soak vai silky smooth? Meen huomena hamstraan kunnolla noita puteleita kun vielä jostain saa..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #452 : 23.03.10 - klo:11:38 »
Mulla on ollut uimahallishampoona noi Moisture Soakit, mutta verrata en siis osaa. Nuo ei ihan hirveästi vakuuttaneet, mutta on niitä huonompiakin tuotteita kokeiltu. Hoitis jätti märkänä liukkaan tuntuiset hiukset, mutta se tunne hävisi johonkin kuivuessa... Mä en ole nähnyt VO5 tuotteita varmaan liki puoleen vuoteen missään  ???
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 16.02.12 - klo:16:31 »
Aika jännä, Anttilan pimeät hinnat mainoksessa oli VO5 tuotteita...  ???

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #454 : 16.02.12 - klo:17:44 »
^ Varmaan ostaneet jonkun erän vaan tätä aletapahtumaa varten. Aleistahan saattaa joskus löytää tuotteita, joita ei normaalisti näe myynnissä. En varmaan olisi muistanutkaan, ettei V05-tuotteita enää löydy mistään, en ole kaivannut  :D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 16.02.12 - klo:19:27 »
Mä oon kaivannut Perfect Lenghtsiä, jos joku näkee mitä kaikkia siellä on myytävänä niin vois kertoa tänne.  :)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 17.02.12 - klo:08:49 »
Aika jännä, Anttilan pimeät hinnat mainoksessa oli VO5 tuotteita...  ???
Ja kuinkahan vanhoja mahtavat olla? ::)

Mä kyllä kaipailisin VO5 syväputsaria, se oli markettikamaksi tosi hyvää.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 17.02.12 - klo:17:22 »
Kyllä ne varmaan on myyneet silloin pari vuotta sitten varastonsa loppuun, kyllähän noita myydään muissa maissa joten varmaan tilanneet jonkun erän...

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 18.02.12 - klo:13:51 »
Mulla on kyllä hirveä ikävä VO5:n syväputsaria. Oliskohan sitä nyt myynnissä?

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 18.02.12 - klo:16:30 »
^Mä kävin tänään Anttilassa ja mielestäni tuota siellä ei ollut. En nähnyt kuin pari pulloa VO5. En nyt ihan satavarmaksi sano, mutta mun mielestä niitä ei ollut.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 18.02.12 - klo:19:30 »
Joo, mäkin käväisin tänään Tampereen Anttilassa. Siellä oli vaan värjättyjen ja normaalien hiusten shampoota ja hoitista. Eli ei mitään juureksien suosikkeja. Saako VO5:ttä mistään nettikaupasta?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 13.07.16 - klo:08:53 »
VO5 Give Me Moisture 400 ml hoitoaine löytyi Tokmannilta. Nämä ovat VO5 uutuuksia, sarjassa on myös värjätyille hiuksille hoitoaine ja shampoo. Hinta 2 e/400 ml pullo. INCI näytti oikein hyvältä tässä hoitoaineessa. Koostumus vaikutti ihan hyvältä, tässä on paljon öljyjä. VO5 sarjasta tuli käytettyä paljon tuotteita, etenkin Miracle Mist oli hyvä.

http://www.vo5.co.uk/category/products/give-me-moisture/

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 13.07.16 - klo:09:06 »
^ Citymarketista saa myös. :) Tosin en hintaa muista paljonko sielä maksaa.
3a F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #463 : 13.07.16 - klo:12:17 »
Wow! Onko tämä sarja taas Suomen markkinoilla, vai onko kyse jostain poikkeuserästä?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 13.07.16 - klo:15:22 »
Vautsi! Muistan käyttäneeni VO5:sta joskus 20 vuotta sitten ja tykkäsin ihan mielettömästi! Sillä sai munkin hapsut ihanan kiiltäväksi. En kyllä enää muista mikä shampoo ja hoitoaine, mutta pakko testata nämä tuotteet!