Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115474 kertaa)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #60 : 24.02.06 - klo:16:03 »
Mistä maasta jos saa vielä udella?  ;D

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #61 : 26.02.06 - klo:17:46 »
Löysin sattumalta Hongkongista Instant Rescueta. Oli vielä viimeinen purkki hyllyssä. Liekö juurekset olleet asialla, kun oli hylly niin hyvin tyhjennetty.  ;D Aikaisemmin en ole bongannut mistään kaupasta Turun alueelta tätä, joten pakkohan se oli poimia mukaan. Hintakin oli huimaava 3,65. Kannattaisiko ton IR:n kanssa sekoitella jotain muuta hoitista? Mitä lueskelin tätä ketjua, niin pidemmällä vaikutusajalla pitäisi tulla parempia tuloksia. Itselläni kun ei meinaa oikein mikään hoitis toimia yksinään hyvin, joten voisi varmaan kokeilla Silk Resultia tai K-Pak-hoitista tms. IR:n perään.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 27.02.06 - klo:09:26 »
Ava, tarkoititko että mihin hoitikseen IR:ää kantsii sekoittaa vai mitä kantsii käyttää sen jälkeen? Minä en muten IR:sta pidä, mutta yhdistelmän O&H-Joicon rekku jatkeena se toimii oikein hyvin  ;)
« Viimeksi muokattu: 27.02.06 - klo:09:29 kirjoittanut Nuppu »

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #63 : 27.02.06 - klo:20:55 »
Mulle ei Miracle Mist sovi. Olen kokeillut laittaa vähän, vähän enemmän, paljon, sairaasti, kuivaan tukkaan, kosteaan tukkaan, märkään tukkaan... Tulos on aina sama: rasvaisen oloinen ja lähmäinen. En tiedä missä on vika, mutta tuolla kaapissa tuo puolikas pulloa seisoo, enkä aio sitä enää päähäni laittaa...  >:(

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #64 : 28.02.06 - klo:09:48 »
Mulle ei Miracle Mist sovi. Olen kokeillut laittaa vähän, vähän enemmän, paljon, sairaasti, kuivaan tukkaan, kosteaan tukkaan, märkään tukkaan... Tulos on aina sama: rasvaisen oloinen ja lähmäinen. En tiedä missä on vika, mutta tuolla kaapissa tuo puolikas pulloa seisoo, enkä aio sitä enää päähäni laittaa...  >:(
Koitappa vielä laittaa niin, että suihkit sitä ensin käteen ja sormin harot sitä sinne minne haluat. Mullakin nimittäin kaikki tähän mennessä kokeilemani jätettävät lähmää jos suihkin niitä suoraan hiuksiin. Voidemmaisia en ole edes uskaltanut kokeilla, ne varmaan lähmää vielä helpommin.

Mii-

• Vieras
« Vastaus #65 : 28.02.06 - klo:10:01 »
kuulemma ei ole kaikissa :)
Kyllä se taisi kaikissa olla, kun tarjouslehdessäkin oli mainos  ;) Noin yleensäkin, jos on tarjouksessa esim Lumenen meikkejä tosi usein, niin se on sitten kaikissa, tai niiden jälkeinen myymälän oma ale. Kannattaa kurkkia paikallislehtiä sen verran, jos jotain tiettyä hakee. Ja sitten on tietty erikseen Ykkösbonuskorttitarjoukset, esim helmikuun ajan Gliss-shampoot ja hoidot 3 euroa.  ::) Ei sillä että mä friikki noiden suhteen olisin.. Ja tuota Mistiä pitäis olla kaikkien tartsien valikoimassa. Tokihan voi ottaa puhelimen kauniiseen kätöseen ja soittaa ja kysyä  ;D Meillekin tulee jonkin verran puheluita, onko hyllyssä tänään sitä ja tätä mikä oli eilen loppu. Niin ei tarvitse turhaan seikkailla, varsinkin julkisilla inhottavaa.

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #66 : 28.02.06 - klo:10:06 »
Ava, tarkoititko että mihin hoitikseen IR:ää kantsii sekoittaa vai mitä kantsii käyttää sen jälkeen? Minä en muten IR:sta pidä, mutta yhdistelmän O&H-Joicon rekku jatkeena se toimii oikein hyvin  ;)

Tarkoitin, että mitä käyttää jälkeen. Voihan tietysti sekoitellakin. Kokeilin nyt kerran IR:ä saunassa ja laitoin perään Silk Resultia. Hiukset oli kuivuttuaan aika hamput eli olisi kaivannut tosiaan jotain kosteuttavaa perään. Täytyypä kokeilla tuota O&H-Rekku-yhdistelmää seuraavalla kerralla. Kiitos vinkistä.   ;) IR:n inci vaan vaikuttaa niin hyvältä, etten ihan vielä suostu uskomaan sen olevan aivan turhaa.  :)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #67 : 28.02.06 - klo:10:23 »
Höh, suihkin tänään uutta Miracle Mistia ja minusta tuoksu on huonompi kuin vanhassa versiossa. En oikein osaa sanoa mikä siinä mättää mutta jotenkin pistävämpi tuossa uudessa, ei jää kuitenkaan hiuksiin leijumaan joten kestettäköön  :)
Vanhan version tuoksusta pidin paljon, ja nyt en ole sitä nähnyt missään kaupassa täällä. Ainoa kauppa missä yleensäkin olen mistiin törmännyt on Halpahalli. (ja kerkesin antaa vanhan mistin jo eteenpäin  :-\)
Tehosta en osaa vielä sanoa kun hiukset ovat märät mutta luulisin että samaa luokkaa kuin vanhakin.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

rolla

• Vieras
« Vastaus #68 : 28.02.06 - klo:14:51 »
Arghh .. eipä löydy vissiin sitten kunnon tehohoitoa marketista Ng:n lisäksi. Xz ainakin oli täysi pettymys aikoinaan ja nyt IR:ää olen pari kertaa käyttänyt. Ei mitään vaikutusta hiusten kuivuttua vaan tukka on sähköinen/pörröinen. Märkänä vielä sentään hieman kiiltää. Ng:llä taas kun sähköisyys meni pois, nyt hiukset taas tällainen hamppukasa.  >:(

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 28.02.06 - klo:16:59 »

Tarkoitin, että mitä käyttää jälkeen. Voihan tietysti sekoitellakin. Kokeilin nyt kerran IR:ä saunassa ja laitoin perään Silk Resultia. Hiukset oli kuivuttuaan aika hamput eli olisi kaivannut tosiaan jotain kosteuttavaa perään. Täytyypä kokeilla tuota O&H-Rekku-yhdistelmää seuraavalla kerralla. Kiitos vinkistä.   ;) IR:n inci vaan vaikuttaa niin hyvältä, etten ihan vielä suostu uskomaan sen olevan aivan turhaa.  :)

En tiedä, onnistuinko ilmaisemaan itseäni riittävän selkeästi, mutta tarkoitin siis, että IR:a kantsii sekoittaa niihin muihin.

Ja Rolla, muistaakseni joku jossain toisessa ketjussa kehui Wellan tehohoitoa. Muokkailen tätä viestiä, jos löydän sen ketjun.

Mii-

• Vieras
« Vastaus #70 : 28.02.06 - klo:18:19 »
Arghh .. eipä löydy vissiin sitten kunnon tehohoitoa marketista Ng:n lisäksi. Xz ainakin oli täysi pettymys aikoinaan ja nyt IR:ää olen pari kertaa käyttänyt. Ei mitään vaikutusta hiusten kuivuttua vaan tukka on sähköinen/pörröinen. Märkänä vielä sentään hieman kiiltää. Ng:llä taas kun sähköisyys meni pois, nyt hiukset taas tällainen hamppukasa.  >:(
Kokeile Pro System tehohoitoa, tosi pieni valkopinkki purkki. Maksaakin ainaski tarjoustalossa 1,80e eli ei sinänsä mene hukkaan raha jos ei olekaan superhyvä just sun tukkaas  :) mutta mä tykkäilen tosta.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #71 : 01.03.06 - klo:17:56 »
Onkos kokemusta VO 5- muotoilutuotteista? Kiinnostaisi kovasti kokeilla, mutta en haluaisi laittaa rahojani tuotteeseen, joka ei toimi.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 07.03.06 - klo:16:18 »
 Kumpi kosteuttaa ja hoitaa paremmin Instant Rescue vai Moisture Soak?
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 07.03.06 - klo:16:25 »
Mulla on molemmat, Instant Rescue-tehohoito ja Moisture Soak-hoitis. IR:ää käytän noin kerran viikossa vähintään tunnin vaikutusajalla ja on tullut tosi hyvä tulos, ja niin tulee Moisture Soakinkin kanssa lyhyemmällä vaikutusajalla. Mä oon sitä pitänyt viitisen minuuttia ehkä, ja huuhdellut aika varovasti pois niin että ainetta jää jonkin verran tukkaan, ja on kyllä kosteuttanut tosi hyvin, mulla luonnonkiharat pääsee oikeuksiinsa paremmin ton Moisture Soakin jälkeen.  :) Sitten oon käyttänyt myös näiden kahden sekoitusta pitkällä vaikutusajalla ja tulos on ollut hyvä.

Eli riippuu ihan siitä haluatko tehohoidon vai pikahoitiksen, mä en oikeen osaa sanoa kumpi on parempi kun molemmista on niin hyviä kokemuksia  :-\

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 07.03.06 - klo:16:39 »
Mä käytän IR:ää ainoastaan latvoihin yhdessä Nutri-Glossin kanssa. Annan vaikuttaa suunnilleen tunnin, huuhdon ja lopuksi perään Joicon K-Pak Daily Conditioneria. Toimii kyllä hyvin, latvoista tulee hyvän tuntuiset, sileät ja selvät. Ainoa mikä IR:ssä tökkii on tuoksu.

Miracle Mist oli mulle kyllä pettymys. Vanhaa Miracle Mistiä en ikinä kokeillut, mutta viime viikolla ostin tuota uutta. Nyt olen laittanut sitä joka pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin. Ei tahmaa tai lätsäytä hiuksia, mutta ei siitä myöskään ole mitään hyötyä. Jotenkin tuntuu aivan turhalta aineelta, mutta kyllähän se varmaan tulee käytettyä loppuun. Tuskin kuitenkaan toiste ostan.
1b M ii