Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115740 kertaa)

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
Vs: VO5
« Vastaus #75 : 07.03.06 - klo:16:46 »
 Voi ei, päätöksiä ::) IR oli siis "3 minsan" tehohoito? Hoitotehoa haen, ajalla ei sinänsä ole niin väliä..
  Täytynee varmaan hommata ensin toinen, ja toinen sitten myöhemmin, ja testata vertailuksi kumpaakin yhtä pitkällä vaikutusajalla.
 Onko Silky Smoothista (kuiville & käsitellyille) yhtään kokemuksia? Entä Moisture Soak Hot Oil- ampulleista?
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 07.03.06 - klo:22:25 »
Onko Silky Smoothista (kuiville & käsitellyille) yhtään kokemuksia? Entä Moisture Soak Hot Oil- ampulleista?

Noita hot oil -ampulleja oon joskus kokeillu ja ei vakuuttaneet. En huomannut juurikaan mitään eroa hiuksissani niiden käytön jälkeen. Toista kertaa en ole sitten ostanutkaan. mun kokeilusta on kyllä jo aikaa, enkä tiedä ovatko sen jälkeen muuttuneet koostumukseltaan..

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #77 : 07.03.06 - klo:23:59 »
Joskus 5-6 vuotta sitten olen kokeillut monet hot oil-ampullit ja öljyhoidot, eikä mikään ainakaan positiivista vaikutusta tuonut. Jotkut jopa kuivattivat  >:( , yleensä vain jättivät hiuksiin inhottavan tunnun vaikka kunnon shampoolla pesi.
Tuolloin minulla oli vielä suht hyväkuntoiset hiukset, värjäsin tosi harvoin. Voi toki olla että ovat muuttuneet, en tiedä  ???
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 08.03.06 - klo:00:00 »
Mulla on taas oikein hyviä kokemuksia noista ampulleista, niitä on tullut käytettyä aina kun muistaa, jo vuosia.
Mulla vettä shampoon jälkeen hiukset aina karheaksi ja takkuun, oli shampoo miten hoitava tahansa.
Tuon ampullin kun kiskaisee shampoopesun alle, niinkuin pitääkin, hiukset tuntuvat jo shampoon jälkeen siltä, kuin ne olisi jo hoidettu. Siihen jos lykkää vielä normi hoitiksen/tehiksen perään niin tuntuu saavan tuplatehot.

Riippuu varmaan paljon hiustyypistä, mun luonnonkihara ja huokoien hius tuntuu imaisevan ampullin kokonaan sisälleen, ja tuntuu siltä että sen vaiktuksen häviämiseen menisi yleensä 2-3pesukertaa.  :o
Ja ampullithan ovat myös silikonittomia, tai ainakin olivat, en tiedä uudistetusta versiosta.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Mii-

• Vieras
« Vastaus #79 : 08.03.06 - klo:08:24 »

Mulla on Silky smooth shampoota, ja mä ainakin tykkään  :) ei ole liian pesevä ja huuhtomisen jälkeen ei ole juuri isompia takkuja tässäkään tukassa (kuiva luonnonkihara). Sellanen silee tukka tulee ainakin vielä ollessa märkänä.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #80 : 08.03.06 - klo:15:10 »
Hmm.. Mulla on kans melko karhea tukka ollut aina ja mun hiukset myös imaisee aina kaiken ennen kuin ehtii levittää niin noitahan menisi monta kerralla, tai sitten jää länttejä sinne tänne päätä  :D Ellei sitten johonkin OBHNordican oliiviöljy-spraypulloon noita ampulleja tyhjentelisi ja sillä suihkisi  :D :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 09.03.06 - klo:11:30 »
 Ostin sitten IR:n, käytin sitä eilen ja vastoin odotuksia tuli kyllä ihan helvetin sähköiset hiukset! :o
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa -tiina-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #82 : 09.03.06 - klo:13:48 »
Minäkään en ole hirveän tyytyväinen tuohon IR:hen ollut,tytär sanoo sitä ihan " huonoksi"(käyttää hieman vahvempaa ilmaisua ;)),sanoo että ei tee mitään hänen paksuille ja karkeille hiuksilleen.Minun liuhuletti ei myöskään ole in love. Mustakin se tekee sähköiseksi;olikos siinä silikonia? NG toimii paremmin.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 09.03.06 - klo:13:58 »
On siinä silikonia, joskin vasta incin puolivälissä muistaakseni. Ihan yleinen ilmiö tuo sähköistyminen  :( Kannattaa kokeilla pikahoitisikkana eikä naamiona. Tosin jotkut sanovat, että kun jaksaa käyttää pidempään, alkaa jo toimia, siis muutaman peräkkäisen käyttökerran jälkeen.

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 09.03.06 - klo:14:02 »
IR ei toimi minunkaan hiuksissani :(. Se ei selvittänyt, kosteuttanut tai tehnyt muutakaan. En ymmärrä miten joku on saanut siitä mitään irti. Itse olen kokeillut sekä lyhyellä että pitkällä vaikutusajalle, mutta ei tapahtunut mitään. Ei hyvä...
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Kerttu

• Vieras
« Vastaus #85 : 09.03.06 - klo:14:08 »
Nyt on tullut jonkin aikaa käytettyä Miracle Mistiä pesun jälkeen ja kosteuttamaan pesujen välissä. Valitettavasti on ollut pikkuinen pettymys. Täällä on Mistiä paljon kehuttu ja siksi päätin kokeilla.. vaikuttaa toimivan monille, joilla on värjätyt tms. hiukset. Mulla on käsittelemättömät ja hyväkuntoiset. Ei kuitenkaan tuo Misti kosteuta tätä päätä toivotulla tavalla. Jonkin verran kosteuttaa, mutta suihkimisen jälkeen (varsinkin kuivaan hiukseen) jää sellainen silikoninen tunne, eli liukas, mutta ei kosteutettu.

Seuraavaksi kokeilen xz muumisuihketta (kivempi pullo kuin normisuihkeessa  ;D). Ei ainakaan ole pelkoa tuosta silikonisesta lopputuloksesta.

Ainiin.. vielä sekin Mistin kanssa, että tuon silikonisuuden vuoksi olen huomannut, että jos pesujen välillä käyttää useammin kuin yhden kerran, silikonit kertyy hiuksen pintaan sen verran, että lopputulos on lähmäinen ja pitää pestä hiukset suunniteltua aikaisemmin.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 09.03.06 - klo:14:18 »
IR ei toimi minunkaan hiuksissani :(. Se ei selvittänyt, kosteuttanut tai tehnyt muutakaan. En ymmärrä miten joku on saanut siitä mitään irti. Itse olen kokeillut sekä lyhyellä että pitkällä vaikutusajalle, mutta ei tapahtunut mitään. Ei hyvä...

Jos kaapista löytyy Joicon rekkua ja Tigin O&H:ta, niin niiden kanssa yhdistettynä toimii tehohoitona!  ;) Tuo yhdistelmä tosin tuntuu saavan minkä tahansa aineen toimimaan.

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 09.03.06 - klo:14:24 »

Jos kaapista löytyy Joicon rekkua ja Tigin O&H:ta, niin niiden kanssa yhdistettynä toimii tehohoitona!  ;) Tuo yhdistelmä tosin tuntuu saavan minkä tahansa aineen toimimaan.

Rekkua löytyy ja O&H on hankinnassa, joten täytyypi kokeilla sekoitusta. Kiitos neuvosta, Nuppu!
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 09.03.06 - klo:14:27 »

Rekkua löytyy ja O&H on hankinnassa, joten täytyypi kokeilla sekoitusta. Kiitos neuvosta, Nuppu!

Ollos hyvä vaan!  ;) Tuolla yhdistelmällä ainakin itse saan kulutettua noita huonompia aineitani pois.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 10.03.06 - klo:03:43 »
 No joo, olisi varmaan pitänyt ajatella enemmän sitä mitä täältä lukikin, että teho tulee tavallaan jälkikäteen, useampien käyttökertojen myötä...No toivotaan :-\ Ja olisi pitänyt ostaa mielummin se Moisture Soak..tai Silky Smooth.
  Silti tuli ihan shokkina, kun hiukset eivät edes ole olleet tämän talven aikana montaa kertaa kovin sähköiset, ja olen muutenkin pärjännyt ihan hyvin jollain seppälän silikonittomalla ja xz:lla.. Oli muutenkin omituisen säihköistetty päivä, kun ratikassa lapaset kädessä otin kaiteesta kiinni sain oikein jatkuvalla sarjatulella pieniä säkäreitä.

Minunkin hiukset ovat karkeat ja hieman kuivakkaat, mutta sinänsä pidän terveestä karkeudesta enemmän kuin liian pehmeästä ja silotetusta tukasta, joka jotenkin itsellä ainakin tuntuu tosi elottomalta.