Kirjoittaja Aihe: VO5  (Luettu 115622 kertaa)

Poissa marenki

• Tukkaguru
Vs: VO5
« Vastaus #90 : 15.03.06 - klo:20:22 »
Olenko minä jotenkin kova suihkimaan Miracle Mistiä, kun pulloni kesti tasan 30 päivää!? Kätevä tarkistaa tuolta "viimeksi hankkimani hiustuotteet"-ketjusta, milloin mikäkin tuote on hankittu ja kauanko kestää, aika paljonhan noita suihkittavia yleensäkin saa suihkia, mutta melko vauhdilla tuntuu hupenevan.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #91 : 15.03.06 - klo:20:34 »
Marenki, samaa vauhtia mullakin kuluu Misti ja tosiaan ensimmäisen pullon kohdalla säikähdin ja Hs:lla siitä kyselinkin että mitenköhän mä lotraan näin... Mutta normaalivauhti kuulemma, ja nykyään sitä kuluu vähän enemmänkin kun oon miehen päähän saanut suihkia ::) Nyt onkin sitten toinen pullo aina ostettuna ennenkuin edellinen loppuu ja niin että aina on yksi avaamaton hyllyssä, huojentunut olo kun ei pääse salaa loppumaan.

Mutta on tuosta niin iso ilo ja hyöty etten poiskaan jätä eikähän tuo onneksi budjettia kaada (nelisen euroa täällä pullo) :)

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 15.03.06 - klo:22:14 »
Tääläkin on aivan sama tuo pullon käyttötahti, joka kuukaudelle on saatava aina uusi pullo  ;) Alkaa kuulostaa vähän alkkis meiningille, "mun on nyt saatava pulloni". Onneksi ei kaada tosiaan pörssiä, kun ei maksa mansikoita.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 16.03.06 - klo:15:42 »
Onko muuten kalliimmat suihkittavat yhtään riittoisampia? Kyllä mulle tuo Misti käy ihan hyvin, mietiskelin vaan... Nyt ostin kokeeksi Andrew Collingin suihkittavan, mutta se haisee kamalalle, ehkä salmiakille. ???

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 18.03.06 - klo:14:44 »
Mulla on PM:n suihkittava jätettävä (Awapuhi moisture mist) ja kyllä sitä kuluu ihan yhtä paljon kerralla kuin Miracle Mistiakin. Tai ehkä vaan laitan sitä liikaa  :)

Sibula

• Vieras
« Vastaus #95 : 18.03.06 - klo:14:46 »
Onko kukaan kokeillut VO5 hiusten muotoilusarjaa, nimeltään  air style? Näin tossa Honkongissa tuotteita, oli jotain muotoilu suihketta, geeliä ja muotovaahtoa ym. Taitaa olla uusia Suomessa, kun ei oo aiemmin tullu vastaan.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 18.03.06 - klo:15:30 »
Hihi, juuri aukaisin tämän keskustelun aikomuksenani kysyä samaa kuin Sibula. ;D Itse kaipaisin erityisesti kokemuksia tai arvioita geelistä. Miltä inci vaikuttaa teidän mielestänne? En kaipaa kovaa pitoa, vain pientä keveätä muotoa.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 18.03.06 - klo:16:51 »
Mulla on vo5 air style suihkittava tuuheuttava geeli ja oon tykänny kovasti. :) Aikaisemminkin olen tätä mainostanut. Antaa hyvin tuuheutta föönauksen yhteydessä ja tuntuu, että vielä yönkin jälkeen seuraavana päivänä on kuohkeutta tukassa! :o
1c F ii

Poissa shivaree

• Hiushörhö
« Vastaus #98 : 18.03.06 - klo:16:54 »
Mulla on vo5 air style suihkittava tuuheuttava geeli ja oon tykänny kovasti. :) Aikaisemminkin olen tätä mainostanut. Antaa hyvin tuuheutta föönauksen yhteydessä ja tuntuu, että vielä yönkin jälkeen seuraavana päivänä on kuohkeutta tukassa! :o

Lisäksi on alkoton :)
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 19.03.06 - klo:00:07 »

Lisäksi on alkoton :)

Hmmm.. Osaisko teistä kumpikaa verrata tätä Catwalkin Friskyyn? No, eihän siinä rahaa kauheasti mene hukkaan, jos sen hankkii.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 20.03.06 - klo:12:11 »
Haulla jo pari kommenttia löysinkin, mutta kumpi teistä on parempaa, Miracle Mist vai vastaava Andrew Collingen Perfect Endings ja miksi?

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #101 : 20.03.06 - klo:15:42 »
Oululaiset jotka että vielä ole löytäneet IR:ää tai Mistiä, niin Karjasillalla on pieni kauppa jossa myydään :) Se oli ennen Spar, nykyään joku M- kauppa, Nokelantiellä. Näytti hyllyt pursuavan VO5- tuotteita viime viikolla  ;D
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 20.03.06 - klo:15:44 »
Mä tykkään enemmän Mististä kuin AC:stä,siinä on  parempi tuoksu ja antaa kiiltoa... hoitavuudesta en sitten tiedä, kumpi on parempi!
1c F ii

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #103 : 20.03.06 - klo:15:48 »
Oululaiset jotka että vielä ole löytäneet IR:ää tai Mistiä, niin Karjasillalla on pieni kauppa jossa myydään :)

Myös Säästökuopasta (nykyiseltä Tokmannilta - vai kumpi se nyt onkaan?) saa Mistiä ja IR:a. Tai ainakin tähän asti on saanut. Onnistuin muuten rikkomaan ensimmäisen Mistin suihkuosan, lähti irti kokonaan suihkuttaessa... On niitä tullut monta pulloa käytettyäkin ongelmitta.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #104 : 20.03.06 - klo:16:12 »
Olen minäkin onnistunut sen rikkomaan kun laitan aina sen sinisen tulpan siihen kun otan mistin matkalle mukaan ja tulee väänneltyä väkivalloin sitä nokkaa, mutta sen saa kyllä korjattua. Napsauttelee vain osat paikoilleen (oletan että se nokka on samalla tavalla vain irti)  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa