Kirjoittaja Aihe: Laura Mercier  (Luettu 3658 kertaa)

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Laura Mercier
« : 25.09.08 - klo:17:20 »
Onko kokemuksia Laura Mercierin meikeistä ? Irtopuuteri olisi seuraavana hankintalistalla ja katselinkin
että löytyy mineraalilla ja ilman.
Rasvaiselle iholle kaipaisin puuteria.

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Laura Mercier
« Vastaus #1 : 25.09.08 - klo:17:32 »
Mulla ei ole kokemusta värikosmetiikasta, mutta Laura Mercierin silmämeikin poistoaine on erinomainen! Se on saanut MUAssa ristiriitaisia kommetteja (kirvelee, silmäluomet kutiaa), mutta mulla on toiminut erittäin hyvin. Ostin sen Mansikkalasta ja hinta oli kohtuullinen. Vaikuttaa myös erittäin riittoisalle tuotteelle.

Muoks. typo
« Viimeksi muokattu: 26.09.08 - klo:12:25 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 25.09.08 - klo:18:21 »
Täältä löytyy muutama tuote, ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Loose Setting Powder Translucent Ihan ok irtopuuteri, ei mitään vikaa, mutta tykkään Helena Rubinstein puuterista enemmän. Hienojakoista tavaraa, kiinnittää meikin ihan hyvin. Kiillonpoisto-ominaisuuksista en osaa sanoa mitään, koska mun naama ei kiillä oikeastaan ikinä. Tämä Translucent-sävykin on jonkin verran sävytettyä, ei ihan valkoista/vaaleaa.

Oil Free Tinted Moisturizer Ihan suosikkini nestemäisistä meikkivoiteista :-*! Peittävämpi kuin mitä odotin sävyttävältä päivävoiteelta, esim. Lumenen Hydra Drops jää tälle kakkoseksi. Mulla on sävy Porcelain, joka on juuri passeli kalpealle iholleni, ehkä hieman keltapohjainen neutraali ja vaaleampi kuin suurin osa Suomen markkinoilla olevista meikkivoiteista. Kaipaan vain kevyttä ja luonnollista peittoa, ja tämä on loistava siihen.

Moisturizing Foundation Tästä sävynä on Porcelain Ivory, joka on suunnilleen saman värinen kuin tuo sävyttävä päivävoide. Varmasti ihan kiva meikkivoide, mutta tämä on mulle ihan liian peittävää ja paksua. Olen käytellyt lähinnä sekoitettuna hohde- tai kosteusvoiteeseen, ja siinä tuo toimii ihan hyvin.

Metallic Creme Eye Shadow Alloy Voidemainen luomiväri, tosi kiva sävy bilemeikin pohjalle tai yksinään käytettäväksi. En yleensä ole mikään voideluomivärien suurin ystävä, mutta tämä toimii. Ei paakkuunnu luomivakoon, eikä tee päällelevitettävästä puuteriluomiväristä paksun ja tönkön näköistä.

Yleisesti ottaen ihan laadukkaan oloisia tuotteita, varsinkin nuo pohjameikit ovat hyviä ja tosi luonnollisia sävyjä löytyy. Noita saa muuten Tukholmasta NK:lta ja Cow Parfymeriesta, mutta hinnat ovat aika paljon jenkkilää tai mansikkalaa aika paljon korkeammalla.
1a F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #3 : 25.09.08 - klo:19:59 »
Olen kokeillut yhden näytepurnukan verran Silk Creme-meikkivoidetta, ja se oli niin passeli ja ihana sävy, että harkitsen joskus sen ostavani. Ebaysta tai Mansikkalasta löytyy.
Tuo leviää erittäin hyvin ja tekee täydellisen ihon - annostelussa on oltava tarkkana, että tulos ei ole liian nukkemainen. Monista meikkivoiteista poiketen, ei kuivata eikä korosta ihon kuivuutta,

Sävyt ovat myös erittäin kauniita ja mukana on useita neutraaleja; kokeilemani sävy Rose Ivory on periaatteessa hieman punaiseen päin, mutta ei lainkaan liikaa omalle iholleni. Värivalikoimassa näkyvä Beige Ivory on astetta lämpimämpi, joten sekin voisi käydä hyvin.

Olisin erittäin kiinnostunut näkemään tätä sarjaa joskus Suomessa.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 26.09.08 - klo:12:06 »
Olen monesti reissussa näitä katsellut ja tekisi nyt kovasti mieli ostaa Mercierin mineraalimeikkipohja. Siinä on kyllä Bismuth oxychoridea, joka saattaa aiheuttaa näppylöitä, mutta purkki on niin näppäränoloinen (suljettava sifter)  ;D.

Huulipunakin minulla on ja on hyvä: ei kuivata, ei tuoksu. Värinä Discretion, tummempi nude. Allure-lehti on tämä joskus parhaaksi nude-punaksi valinnut.
http://www.lauramercier.com/products/colour/lips/lip_colour/lip_colour_creme/
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 16.12.12 - klo:19:22 »
Nostetaanpa vanhaa ketjua ylöspäin eli onko kellään foorumilaisella kokemusta Laura Mercierin ripsiväreistä? Joudun kohtapuolin hankkimaan uuden vedenkestävän ripsarin ja tämä Mercierin vedenkestävä sellainen kiinnostaisi kovasti:

Sisältää rikkaan, pehmeän koostumuksen ja liukuu helposti ripsille
    pitkäkestoinen koko päivän
    Ei tahraa, juokse tai leviä
    Kerrostettava koostumus ja luo häkellyttävän kauniin, intensiivisen katseen
    Ensimmäinen kerros antaa valoisan, luonnollisen vaikutuksen
    Lisäkerros tuottaa tuuheutta

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 16.12.12 - klo:20:11 »
^Tuon "mainospätkän" perusteella rupes muakin kiinnostamaan  :D Mistä meinasit hankkia jos hankit? Olikos noita Beautybayssa vai kohtuuhinnalla kotimaassakin?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 16.12.12 - klo:22:09 »
^ainakin Strawberrynet myy, vielä en ole etsinyt muualta netistä :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #8 : 23.12.12 - klo:22:07 »
Kiss and makeup taisi myydä myöskin. Itsellä on kokemusta vain Laura Mercierin Silk creme foundationista, joka on kyllä hyvä meikkivoide ja näyttää iholla tosi luonnolliselta. Tarkastelin taannoisella Italian reissulla myös sarjan peiteainetta secret camouflagea, mutta se vaikutti hirveän kuivalta jankilta niin en sitten edes jaksanut katsoa mitä sävyjä olisi ollut tarjolla.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 23.12.12 - klo:22:23 »
^Minulla on tuo Secret Camouflage, ja se todella ON jankkia. Tai siis se isompi nappi on vielä ihan siedettävän jäykkää kamaa, mutta se pienempi nappi on ihan mahdoton. Varmaan tuosta koostumuksesta johtuen en ole juuri onnistunut sekoittamaan omalle iholle täydellisesti sopivaa sävyä. Tai voi olla, että SC-1:n napit on vaan vääränsävyiset, eikä niistä voi sekoittaa täydellistä sävyä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 28.12.12 - klo:12:11 »
www.urbanretreat.co.uk

Tuollainen kauppa löytyi. Postarit alle 10 puntaa.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #11 : 31.07.18 - klo:15:00 »
Kicksin nettikaupasta saa Laura Mercieriä nyt. Itselläni käytössä tällä hetkellä tinted moisturizer ja tuo loose setting powder. En muuten käytä puuteria, mutta silmänaluspeittovoiteet pitää kiinnittää jotenkin ja siihen tuo puuteri on hyvä. Sävyttävästä päivävoiteesta ei myöskään pahaa sanottavaa.