Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 294326 kertaa)

Poissa nanai

• HAIRahtanut
Lush
« : 10.02.06 - klo:10:33 »
Eli tähän ketjuun keskustelua ja mielipiteitä LUSHin tuotteista. Mitä tuotteita olette kokeilleet? Mistä piditte tai ette pitäneet?
« Viimeksi muokattu: 15.12.08 - klo:19:27 kirjoittanut nanai »
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: LUSH
« Vastaus #1 : 10.02.06 - klo:13:07 »
Soft Coeur -hierontapala löytyy, oikein hyvä ja hyvän tuoksuinen tuote. Riittoisa, mutta pidempiaikaisessa käytössä tajuttoman makea tuoksu tökkii
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #2 : 10.02.06 - klo:14:10 »
Uuuh, LUSH on yksi suosikkisarjoistani ja olen kokeillut ihan kurjan määrän heidän tuotteitaan.

Jos nyt kuitenkin pitäisi listata hyviä tuotteita niin Angels on Bare Skin -kasvopesu/kuorinta on hyvää tavaraa ja tuoksuu ihanasti laventelille. Vartalon kuorinnoista tykkään Aqua Mirabilis on aivan loistava, joskin käytössä törkeän kallis, koska yksi palikka riittää max. kahteen käyttökertaan ja maksaa vähän vajaa 10 euroa (ostopaikasta riippuen). Minulla on tällä hetkellä käytössä Silky Underwear -vartalopuuteri, joka tuoksuu aivan jumalaisen ihanalle. Sympathy for the skin oli ihanan kosteuttava, vaniljan tuoksuinen vartalovoide, jonka pakkaus on tosin todella kömpelö ja laitoinkin omani Mujin muoviseen pumppupulloon.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 10.02.06 - klo:15:07 »
Spank me with saplings shower jelly tuoksuu aivan ihanalta mutta en tykkää siitä että sitä "pitää" säilyttää kylmässä - ei sitä tule ikinä käytettyä kun en jaksa kalastella sitä jostain pakastimesta ennen suihkuun menoa...

Big blue bath ballistic oli tosi rentouttava, ihan kun ois ollu Karibialla! ;D

Sonic death monkey -suihkugeeli tuoksuu hyvälle (suklaiselle).

Whipstick -huulirasva on ihanan suklaantuoksuinen ja kaikenlisäksi paras kokeilemani huulirasva.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 10.02.06 - klo:18:15 »
Mulla on kans sitä Angels on Bare Skin-kasvojen puhdistusainetta. Oon kyllä ihan tykännyt siitä. Se ei tunnu yhtään kuivattavan ihoa, vaikka siinä on kuoriviakin ainesosia. Myös King of Skin- vartalovoi on hyvää. Tosin ehkä vähän turhankin kosteuttavaa mun iholle, sillä se ei imeydy kauhean hyvin. Laitan sitä aina suihkussa ja huuhtelen ylimääräiset pois  :)

Nove

• Vieras
« Vastaus #5 : 10.02.06 - klo:22:26 »
Oliskos kellään tietoa, kumpi Lushin vartalovoiteista on kosteuttavampaa: Dream Cream vaiko Sympahty For The Skin?

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 18.02.06 - klo:18:36 »
Ostin viime viikonloppuna Angels on Bare Skiniä ja Sympathy for the Skiniä ja molemmat toimivat hyvin. Tosin Angels- on minun mielestäni melko vaikeakäyttöistä. En millään meinaa saada sitä mömmöä levittäytymään kunnolla, se menee koko ajan isommiksi paloiksi käsissäni. Hirveä työ saada sitä hierottua kasvoihin kunnolla.

Kokeilin tänään laiskuuttani Sympathy for The Skiniä myös kasvoille, en jaksanut laittaa kasvovoidetta erikseen, ja se toimi meikin alla ihanasti. Vieläkin iho on todella kuulaan ja hyvinvoivan näköinen. Tuoksusta en edelleenkään pidä omalla ihollani. Purkissa se kyllä toimii.
1a F ii

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #7 : 19.02.06 - klo:14:45 »
Saako tätä merkkiä tilattua mistään netissä?

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 19.02.06 - klo:14:48 »
Saako tätä merkkiä tilattua mistään netissä?

www.lush.se tai www.lush.co.uk taitaa saada. Itse muuten raahasin Stockisesta läjän tavaraa, kokemuksia tulee kunhan pääsen testaamaan.
1a F ii

Pikkis

• Vieras
« Vastaus #9 : 19.02.06 - klo:20:34 »
Tykkään monista LUSHin tuotteista, mutta rajut tuoksut joskus tökkivät. Vakiokäyttöön päässeitä suosikkeja ovat:
- Honey I Washed The Kids -saippua. Ihana hunajaisen toffeemainen tuoksu, tekis mieli maistaa.
- Buffy The Backside Slayer. Paras vartalonkuorinta/kosteuttaja/pehmentäjä ikinä! Tätä mennyt jo monen monta palaa, pitää aina olla varastossa!!
- Angels on bare skin -pesuaine. Kuorii vähän, muttei kuivata. Miinusta siitä, ettei tällä oikein voi putsata meikkejä ja on inhan työlästä pestä naama kahteen kertaan.
- Whipstick-huulirasva. Aika peruskamaa muuten, mutta tuoksu on ihana ja purkki on söpö!
- King of Skin on kanssa kiva, mutta ei supersuosikki.

Muuten olen kokeillut jos vaikka mitä. Saippuoita, suihkugeelejä, kylpypalloja (oi onnea, jos sattuu matkalla hotellissa olemaan amme JA kaupungissa LUSH!), rasvoja. Useimmat hyviä kokemuksia, mutteivät kuitenkaan maailmoja mullistavia. Hiushärpättimet on jostain syystä jäänyt tyystin kokeilematta - selkeää huolimattomuutta juurekselta  ;D

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 19.02.06 - klo:22:34 »
No niin, pääsinpä testailemaan Lushin kamoja:

Honey, I Washed the Kids-sappuapala: Tuoksuu ihanalle! Ehkä pikkuisen liian kuivattava. Mun mielestä palasaippuat on tosi epähygieenisiä, joten leikkasin saippuan veitsellä muutaman käyttökerran kokoisiin paloihin. Ei kerää niin paljon bakteereja.
Babyface-kasvojenputsari: Tykkään! Ei kirvellyt silmiä, ei kuivattanut, putsasi kivuttomasti kaikki meikit. Tämäkin palamuodossa, mutta liikkeen myyjä neuvoi ottamaan palasta pumpulilapulla. Aluksi tuntui jättävän rasvaisen pinnan, mutta imeytyi vauhdilla kun olin kuivannut naaman. Nyt ilman yövoidetta vähän kiristää, mutta niin tapahtuu kaikkien putsareiden kanssa.
Angels On Bare Skin-kuorintamömmö: Vähän hankala käyttää. Aine halusi mielummin pysyä yhdessä kökössä kuin levittyä naamalle, mutta teho oli ihanan hellävarainen.
Catastrophe Skincare-tuorenaamio: Mikä pehmeys käytön jälkeen! Rauhoitti ihoa (sinkkipulveri on hyvää kamaa) ja jätti aivan uskomattoman pinnan! Miinusta mustikansiemenistä joka paikassa ja pelottavasta väristä.
Buffy The Backside Slayer: Ihana! Ihon kosteutus ja kuorinta samassa palasessa. Miinusta siitä, että yksi palanen riittää ehkä kolmeen käyttökertaan.
Skin Drink-kasvovoide: Juuri sopivan tuntuinen rasva mulle, ehkä vähän kevyempi kuin yleensä. Naama tuntuu tykkäävän hulluna noista kasviöljyistä, mitä on esimerkiksi tässä ja Babyfacessa.
Lemony Flutter-kynsinauhavoide: Pehmentää hyvin mun töissä kovettuneet ja repeilleet kynsinauhat. Tuoksuu sitruunasorbetille. Purkki kestäisi pelkille kynsinauhoille käytettynä varmaan viisi vuotta.

Vuoroaan odottelevat vielä Wow Wow-tuorenaamio ja Mask of Magnaminty-naamio. Lisäksi sain ilmaiseksi jonkun sydämenmuotoisen jäätelöntuoksuisen hierontapalan. Testattu on, iho jäi pehmeäksi ja poikkiksen mukaan maistuu vaniljasorbetille. Kivoja tuotteita tuntuvat olevan, miinusta siitä että säilyvät niin vähän aikaa ja postarit Suomeen ovat niin korkeat (jos siis jäisi kaipaamaan täydennystä).
1a F ii

Nove

• Vieras
« Vastaus #11 : 20.02.06 - klo:16:07 »
Buffy The Backside Slayer: Ihana! Ihon kosteutus ja kuorinta samassa palasessa. Miinusta siitä, että yksi palanen riittää ehkä kolmeen käyttökertaan.

Oliko tuo se pienempi palanen? Kuluu kyllä tosiaan nopeasti, jos ei tuon enempää kestä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #12 : 20.02.06 - klo:18:45 »
ruotsalaisilta lush sivuilta löytyy nettikauppa joka toimittaa myös suomeen
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 20.02.06 - klo:19:20 »
Niin lähellä mutta niin ulottumattomissa -en millään sitten haluaisi noita postikuluja maksaa vaikka kipeästi haluaisin palasen lushia (tai montakin..). *täti vaikeroi* miksei voi Suomeen tulla lushputiikkia  :-\

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #14 : 20.02.06 - klo:20:23 »
Ei ole kokemusta noista tuotteista, mutta täytyy vain sanoa, että aivan ihania nimiä tuotteilla! ;D
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.