Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 336648 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1005 : 31.08.10 - klo:15:55 »
Nuo Suomen hinnat ovat kyllä ihan järkyttäviä. Ei sieltä raaski ostaa juuri mitään. >:(
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #1006 : 31.08.10 - klo:18:30 »
^^Minä taas rakastan Noubarin tuoksua.  :-* Siis onhan siinä voimakas tuoksu, mutta se on ihana! Mä oon ihan kunnolla hurahtanut Lushiin tämän kesän aikana. Vastikään tein ison tilauksen britti Lushille, en ole ehtinyt kokeilemaan vielä läheskään kaikki tuotteita. Suosikeiksi noussut tähän astisten kokeilujen perusteella juurikin tuo Noubar sekä Saving face seerumi. Siitä olikin täällä jo kehuja, joiden perusteella sen ostinkin.  :) Ja voin yhtyä kehuihin, ihon väri näyttää tasaisemmalta ja ihohuokoset pienemmiltä tämän käytön jälkeen.

Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1007 : 06.09.10 - klo:13:17 »
Miten/missä säilytätte seerumeitanne? :)

Juuri tuli paketti, josta löytyi Full of Grace, The Olive Branch, The Joy of Jelly, Aqua Marina ja saippuoista Rockstar, Honey I Washed The Kids ja Vanilla In The Mist. Näytteet sain Porridgesta ja Sultana of Soapista. Ihanaa saada uutta Lushia, ainakin muovien läpi kaikki saippuat tuoksuu huumaavilta. 8)
So it goes.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1008 : 07.09.10 - klo:22:41 »
Täytyy tulla hehkuttamaan taas, tosin nyt ei mitään erityistä tuotetta, vaan ihan yleensä.

Hoksasin nimittäin, että kun olen pessyt Lushilla, ei muuten kuiva ja herkkä ihoni tarvitse minkäänlaista kosteusvoidetta pesun jälkeen. Ei niin mitään. Ainoana poikkeuksena jalkapöydät, joilla on psoriasista (joille en tosin vie mitään muuta saippuaa kuin mustasaippuaa, mutta se on toinen juttu). Käteni ovat olleet loistokunnossa, kun olen pitänyt Lusheja käsisaippuoina. Muuten ne ovat usein rutikuivat. Ihoni ei ole pätkääkään herkistynytkään näille, mitä kyllä monen, monen muun pesuaineen kanssa on joutunut kokemaan. Nyt ei ole punoitusta, ei kutinaa, ei mitään.

:-*
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1009 : 10.09.10 - klo:20:27 »
Muutamien tuotteiden valmistus lopetetaan:

Latest Update 10th Sept 2010:

The following products have now been placed on the Discon List.
Factory production will continue to make until the ingredients run out, and shops will have them on the shelves until they sell through.
Check with your local shop if you want an accurate picture of their particular stock situation.

Discon

Whoosh Temple Balm
Dreamtime Temple Balm

Skin Nanny
Paradise
Ultralight
Enchanted Eye

Babyface
Ambrosia 50g

Running to the embassy
Soft Touch
Business Time
Fever

Bathos
Flosty Gritter

Waving not drowning

Toner Tabs twist packs (all styles)
( loose tabs remain )
Token to the Forest God twist pack

Goth Juice
Coolaulin
Trichomania
The blonde

Smitten - to go in Jan
Irridescent Glitter bug - to go in Jan

CHANGES
Canvas bag - design to change
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #1010 : 10.09.10 - klo:20:34 »
No voi harmi, olen juuri tutustunut Babyfaceen ja pidän siitä paljon. Mulle käy aina näin, NG:kin lopetettiin just kun tutustuin siihen.. Pitää ehkä hankkia varastoon pala Babyfacea.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1011 : 11.09.10 - klo:00:12 »
Avasin tänään jo alkukeväästä (Tallinnasta) ostamani lahjapakkauksen jossa oli Honey I Washed The Kids-saippua ja Butterball Bath Ballistic. Molemmat tuoksuu ihanan karkkisilta, muttei silti ällömakeilta. Kylpypallo aikaansai itseasiassa yllättävän miedontuoksuisen kylvyn. Iho jäi ihanan pehmeäksi, tykkäsin! Mutta kiva ylläri oli myös 10% alekuponki joka löytyi paketin pohjalta popcornien alta, onko joku muukin saanut näitä? Lappu oli englanniksi ja siihen piti täyttää omat henkilötiedot. Saamassani Celebrate-lahjapakkauksessa moista ei ollut.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1012 : 11.09.10 - klo:09:54 »
^ Kaikissa lahjapakkauksissa on tuo alekuponki. Muistatko oliko sun lahjassa sellainen pieni esitevihko tai kirjanen mukana? Kuponki löytyisi siinä tapauksessa siitä esitteestä, vihkossa se oli koko sivun kokoinen ja kirjasessa pienempi versio yhden sivun alareunassa. Näissä pakkauksissa joissa on pari palaa saippuaa yhdessä ei alekuponkeja ole.

Täytynee tehdä tilaus pikimmiten Babyfacesta, sitä saattaakin nyt moni hamstrata kun se ei pilaannu nopeasti, voisi muutaman tilata varastoon. Enchanted eye cream on myös yksi suosikkejani, sitä täytyy myös tilata lisää.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1013 : 11.09.10 - klo:12:26 »
^ Kaikissa lahjapakkauksissa on tuo alekuponki. Muistatko oliko sun lahjassa sellainen pieni esitevihko tai kirjanen mukana? Kuponki löytyisi siinä tapauksessa siitä esitteestä, vihkossa se oli koko sivun kokoinen ja kirjasessa pienempi versio yhden sivun alareunassa. Näissä pakkauksissa joissa on pari palaa saippuaa yhdessä ei alekuponkeja ole.
No voi harmi, jos siellä on joku vihko ollut (missä ilmeisesti INCIt), olen tainnut viskata sen sen enempää selailematta menemään. No lohduttaa tuo yksi kuponkikin :D

Angels on bare skin on kyllä tuntunut tosi ihanalta putsarilta. Jos laiskottaa, se veden kanssa sekoittelu voi ärsyttää mutta kyllä tolla vaan saa aivan ihanan tuntuisen ihon :-* Meikkiähän toi ei kai lupaa poistaa, mutta jos mulla on ollut vain puuteria ja kevyesti peiteainetta, olen käyttänyt ja ihan puhdasta on tullut. Oman purkkini ostin Tallinnasta niin en ihan ymmärrä mitä purkin päällä lukee, mutta jotain sen tyyppistä siinä on mistä voisi päätellä että tuotetta tulisi säilyttää jääkaapissa säilöntäaineiden puuttumisen takia? Olenko ihan hakoteillä? Olen pitänyt tuota kylppärissä ja hyvänä on pysynyt jo yli puoli vuotta. Olen ottanut sitä pienellä kertakäyttölusikalla kädelle.

Honey I washed the kids-saippua vaahtoaa kivasti. Olen käsipesuun käytellyt lahjaksi saamaani Sandstonea, joka tuntuu hiukan kuivattavalta. Se ei oikeastaan vaahtoa ja on vähän hankala käsipesuun, saa hinkata kauan että saa tunteen että saippuaa on irronnut tarpeeksi. Ensinmainittu tuntuu käsipesuun aika hyvältä :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa An-Chu

• Haiven
  • *
« Vastaus #1014 : 11.09.10 - klo:22:28 »
Onko noissa lahjapakkauksissa olevat tuotteet ihan normaalikokoisia vai jotain sampleja?

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1015 : 11.09.10 - klo:22:56 »
^ Suurin osa on normikokoja, mutta joissakin lahjoissa on myös mini- tai samplekokoja, joten kannattaa tarkistaa mitä kuvauksessa sanotaan.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1016 : 12.09.10 - klo:13:04 »
Eilen illalla tutkailin Lushin sivuja ja taitaapa käydä niin että tilaus lähtee ensi viikolla...
Color supplement värivoide oli siis se tuote, johon iskin erityisesti silmäni mutta sen lisäksi tulee tilattua ainakin myös Enzymion kasvovoide, josta luin täältäkin kommentteja ja niiden perusteella vaikuttanee itselleni sopivalta voiteelta.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1017 : 13.09.10 - klo:22:46 »
Posteljouni toi mulle tänään ihania lush juttuja, ihanalta juurikasvulaiselta :) Kiitos.
Tässä suihkukokemuksia lushin kanssa:
Ostin edullisesti angels delightin (jättimäinen kuunmuotoinen, hileinen pala) jota testasin jo tänään. Tuoksu on mieleinen. En kyllä millään raaski leikata tuosta palasta! Joten käytin kokonaisena.. Saippua vaahtosi hyvin.
Tyveen hinkutin aijemmin näytteeksi saamaani jungle hoitoainetta joka on kyllä fiasko. En halunnut uskoa muiden kokemuksia, mutta on se vaan myönnettävä. Onneksi sain tätä reilun näytepalan.
Vaahdottamalla saa jotain käteen, mutta  hoitista on hankala levittää, hoitoteho on mitätön ja hajukin aika paha savuinen. Sinnikkäästi pistin päänahkaani silti.
Kasvot pesin aqua marinalla joka vaahtoaa hyvin, pesee kohtalaisesti ja näyttää epäilyttävältä. Voisin ostaa lisää. Vaikka olenkin erityisen viehettynyt juuri nyt nimenomaan kiinteisiin tuotteisiin.
Testasin tänään ensimmäistä kertaa myös full of grace hoitoseerumia kasvoille ja vaikuttaa ihan kivalta tulokkaalta.
Ei sovi päivävoiteeksi vain niinkuin on tarkoitettukin, seerumina tai illalla tuhdimpana voiteena. Pehmeä pala jonka tuoksu on sopivan mieto kasvoillekkin (lush -tyyliin mieto).
Lopuksi kroppaan pikkusen kosteutukseksi each peachia joka on ihanan kirpeä pala. Tuoksuu voimakkaasti, mikä on kiva.
Korvan taakse sipaisin HIWTK kiinteää parfyymiä, nam nam! Tämä pääsee heti laukkuun mukaan reissuihin. Oudon kova koostumus, mutta kun pidin hetken kättä sen päällä niin suli hieman ja tuoksua sai otettua helposti.
Let them eat cake huulivoiteen tuoksu tökkii. Joku alkoholimainen tuoksu siinä on mutta en saa päähäni mikä.. Annan kuitenkin tällekkin mahdollisuuden. Koostumus on miellyttävän pehmeä ja purkki nätti.

:l
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa An-Chu

• Haiven
  • *
« Vastaus #1018 : 14.09.10 - klo:11:53 »
Mä sain myös tänään mun ihka ensimmäisen paketin Lushilta, joka sisälsi Seanik-shampoopalan, Angels on a bare skinin ja Bubblegum -huulikuorinnan. Lisäksi sain näytteet Honey I washed the kids, Karma,Bohemian, Demon in the dark ja Ice blue -saippuoista.
Ehdin testata vasta Angels on a bare skin -kuorinnan ja se on kyllä ihan just niin hyvä ku täälä on hehkutettukin! Mun uus lemppari! Tuoksu ei hirveesti miellytä, mutta eipä se mun käyttöä mitenkään kyllä häiritsekään. Testaukseen pääsi myös Bubblegum -huulikuorinta, ja se on ehkä kanssa mun uus lemppariturhake  :D Ihan superpehmeet huulet hetkessä, ja myös se supermakee karkkituoksu oli aika kiva. Saman lopputuloksen tosin ehkä vois saada ihan jollain kotikutosella kuorinnallakin, mut tää on silti ihan mahtava.
Saippuoitten tuoksut oli aika kivoja myös, ehkä Karma näin nopeesti tuoksuteltuna vaikutti kivoimmalta. Mikään ei näin kuiviltaan ainakaan mun nenään oo mitenkään erityisen yäk, vaikka Demon in the dark tuoksuukin tosiaan ihan hammastahnalta :D Ehkä kertoilen vielä lisää mun kokemuksista, jos nyt maltan joskus irrottautua näistä hetkeks!

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1019 : 15.09.10 - klo:08:14 »
^ Mielettömät lahjukset! Minkä kokoisia ne saippuapalat on?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...