Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 352828 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1020 : 15.09.10 - klo:19:38 »
Sinnepä lähti tilaus palkkapäivän kunniaksi! :)
Color supplement -värivoide ja Enzymion -kasvovoide olivat siis jo aiemmin päätettyjä hankintoja, mutta niiden lisäksi tuli ostoskoriin napattua viime hetkellä Wild child -pakettikin. Siihen kuuluvista tuotteista olen aiemmin kokeillut vain Rock star -saippuaa eikä se oikein mua miellyttänyt, joten se lähtenee eteenpäin sitten kun tilaukseni saan. Muiden Wild child -paketin tuotteiden suhteen minulla on kuitenkin korkeammat odotukset: Happy hippy -suihkugeeli ja Sweetie pie -suihkujelly vaikuttavat kuvausten mukaan herkullisen tuoksuisilta kuten Up you gets piristävä suihkupommikin. Bubblegum sweet -huulikuorinta puolestaan kuulostaa An-Chun kuvailun perusteella niin turhakeihanuudelta että sitä on kiva päästä kokeilemaan jo pelkästään sen perusteella  :D
« Viimeksi muokattu: 15.09.10 - klo:21:29 kirjoittanut Hilippa »

Poissa An-Chu

• Haiven
  • *
« Vastaus #1021 : 20.09.10 - klo:12:07 »
Saippuapalat oli kaikki n. 30g.
Nyt odottelenkin jo uutta pakettia Lushilta (meni ainakin 15min edellisen paketin saapumisesta kun jo löysin itseni shoppailemasta uusia :D )!

Edit. Siinä maha missä painitaan! Ihana paketti jälleen joka tällä kertaa sisälsi The Joy of Jellyn, Fresh Farmacyn, Strawberry Feels Forever -hierontapalan, The Soft Touch ja Aqua Mirabilis -"vartalopalat" (vai mikä se oikee sana nyt on? :D ) ja pari kipaletta kasvovesitabletteja. Sain samplet Each Peach ja Business Time -hierontapaloista ja Sore Labourista. Lisäksi yksi mysteerinäyte, jossa ei lue mitään... Luulen että se on Saving Face -seerumia, mutta varma en kyllä ole.

Kokemuksista ehkä lisää myöhemmin, mutta näin ensimmäisenä havaintona pienet koirat tykkää näköjään kovastikin The Sof Touchista. Kaksi chihua ja yksi toyvillakoira koittaa parhaillaan kovasti nuolla mun käsistä sitä :D
« Viimeksi muokattu: 20.09.10 - klo:13:23 kirjoittanut An-Chu »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1022 : 22.09.10 - klo:21:51 »
Voi kökkö. Mask of Magnaminty purnukkani päiväys umpeutuu huomenna ja melkein puolet on vielä tuotetta jäljellä. Uskaltaisikohan sitä kuitenkin käyttää vähän pidempään, kun se on jääkaapissa koko ajan ollut säilytyksessä? Tai sitten levitän vaan loput koko vartalolle ja käytän kerralla loppuun. ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1023 : 22.09.10 - klo:22:21 »
^ Hajuaisti kertoo parhaiten milloin tuote on pilaantunut. Ja tuo päiväys ei ole viimeinen käyttöpäivä vaan parasta ennen. Itse juuri käytin loppuun ison purnukan, jossa päiväys oli mennyt umpeen yli vuosi sitten. Naamio oli hiukan kuivahtanut loppumetreillä, mutta otin tarvitsemani määrän ja sekoittelin siihen vettä. Koskaan en ole sitä jääkaapissa pitänyt.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #1024 : 23.09.10 - klo:13:46 »
Mä olen vähän pettynyt Lushin 9 to 5 putsariin. Ei putsaa meikkejä! Muutenkin olen vähän kyllästynyt Lusheihin viime aikoina. Ehkä se tässä joulutuotteiden tullessa taas elpyy, huomenna on nimittäin UK-foruumin party jossa paljastetaan joulutuotteet!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1025 : 24.09.10 - klo:15:10 »
Tänään Forum Partyissa on julkaistu 2010 Joulun sesonkituotteet. 1.10. tulevat myyntiin liikeisiin ja nettiin. Totean vain, että tämä tietää luottokortin vinkunaa. Mun mielestä kokoelma vaikuttaa aika Skandinavia-inspiroituneelta (jäätä, lunta, glögiä, pipareita). Tuli heti joulufiilis!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #1026 : 24.09.10 - klo:18:26 »
Tänään Forum Partyissa on julkaistu 2010 Joulun sesonkituotteet. 1.10. tulevat myyntiin liikeisiin ja nettiin. Totean vain, että tämä tietää luottokortin vinkunaa. Mun mielestä kokoelma vaikuttaa aika Skandinavia-inspiroituneelta (jäätä, lunta, glögiä, pipareita). Tuli heti joulufiilis!

Ja Ruby Red Slippers puuttuu  :'(

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #1027 : 24.09.10 - klo:18:54 »
Voi kökkö. Mask of Magnaminty purnukkani päiväys umpeutuu huomenna ja melkein puolet on vielä tuotetta jäljellä. Uskaltaisikohan sitä kuitenkin käyttää vähän pidempään, kun se on jääkaapissa koko ajan ollut säilytyksessä? Tai sitten levitän vaan loput koko vartalolle ja käytän kerralla loppuun. ::)

Kevyesti sitä uskaltaa käyttää. Minulla ei ole ollut edes jääkaappisäilytyksessä, ja päiväys ehti ylittyä kuukaudella, eikä sille mitään käynyt koostumuksen, tuoksun tai tehonkaan osalta :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1028 : 26.09.10 - klo:18:21 »

Ja Ruby Red Slippers puuttuu  :'(

Sitä olisin itsekin halunnut kokeilla! Viime jouluna ei vielä ollut ammetta, joten jäi ostamatta, ja nyt sitä ei sitten saa. Onneksi näyttää olevan uusia kylpyvaahtoja, ainakin Gingerbread House, joka kuulostaa herkulliselta tuoksulta, eikä vissiin edes sisällä glitteriä! Glögi-suihkugeeliä, Snow Fairy -huulivoide (ilmeisesti värillinen) ja Maple Taffy -huulirasva, Snow Globe - ja Mandarin's Tea Party -saippuat, Iced Wine -jelly, kylpyvaahdot Bearded Lady  ja Gingerbread House ja uusista kylpypommeista Winter tulee ainakin tilattua. Myös vanhoja tuttuja Snow Fairy -sg:ä sekä pommeista So White ja Cinders tulee varmasti ostettua.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #1029 : 02.10.10 - klo:17:42 »
Oijoi, nyt joulutuotteet on ilmestyneet! Tilaus lähtee menemään vielä tänään :)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1030 : 02.10.10 - klo:18:14 »
Hupsista, piti tehdä vaan koeosto, mutta taisin laittaa juuri tilauksen menemään.  ::)

Mukaan lähtivät Karma, Angel's delight, Vanilla in the mist ja Snow Globe saippuoina sekä kiinteät parfyymit Vanillary ja Lust. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1031 : 06.10.10 - klo:18:17 »
Ajattelin laittaa tähän muutaman kommentin omista LUSH-kokemuksista saatuani erään mukavan juureksen kautta pari palaa koekäyttöön..

Kyseessä olivat Sea Vegetable, 13 Unlucky for Dirt sekä B Electro.
Osasin varautua voimakkaisiin tuoksuihin, mutta silti näiden äänekäs aromi oli alkuun aika raju elämys. Tekee mieli sanoa, että näissä on jotain omaleimaisen brittiläistä, joka oikein huutaa tulla huomatuksi. Hieman samaa olen haistanut joissain muissakin brittiläisissä kylpytuotteissa. Sanoisin, että briteille on ominaista joko hienostunut, tyylikäs klassinen kukkaistuoksu tai sitten Lushin tyyppinen funky-meno  ;)

Anyway, Unlucky for Dirt on jo lähes loppunut. Annoin sen vanhempien kylppäriin käsisaippuaksi, ja sellaisena se toimi hyvin (oma kylpyläni oli liian pieni sen dominoimaan pyrkivälle tuoksulle).
Sea Vege on ollut keittiössä käsisaippuana (yksi niistä monista), ja Tokmannilla myytävä piikkimatto toimii tosiaan mainiosti saippuaveden kerääjänä! Tuoksu Sea Vegessä on oikein keittiöön sopiva, freesi ja tiskiaineinen  ;D
B Electo odottaa vielä varsinaista käyttöönottoaan, mutta testattu on ja vahvan kirpakaksi havaittu. Todennäköisesti päätyy keittiösaippuaksi Sea Vegen jälkeen.

Mukavan ei-kuivattava pohja kaikissa, se on käsisaippualle tärkeä ominaisuus.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1032 : 07.10.10 - klo:10:54 »
Lushin Ma Bar kylpyvaahtoviipale on aivan ihana. Tuoksuu samalle, kuin HIWTK. Mulla ei tosin ole kylpyammetta, vaan olen käyttänyt sitä suihkussa niin, että olen murustanut pesukukkaan hieman Ma Baria ja sitten pessyt sillä itseni. Vaahtoaa aivan älyttömästi, ihan pikkuriikkinen murunen riittää kropan pesuun. Jättää myös ihon pehmoiseksi. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Copper

• Vieras
« Vastaus #1033 : 09.10.10 - klo:13:18 »
Onko kukaan käynyt nyt loppuviikon aikana Citykäytävän Lushissa, kun siellä on syysmyrsky? Onko ollut hyviä tarjouksia? Mulla on serkku kuriirina liikkeellä tänään siellä mutta hän tuo vain pyytämiäni Mask of Magnamintyä ja Oatifixia, jos niitä on.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1034 : 10.10.10 - klo:21:43 »
Onko täällä Lushia käyttäviä psoriaatikkoja paikalla? Mä tässä mietin, että ilmeisesti tuo Eau de Roma voisi olla kutinaa hillitsevä, joten voisin kokeilla sitä... mutta oisko joku voide kokeilemisen arvoinen? Ihanaa! Yksi syy lisää klikkailla tuotteita ostoskoriin, psorin hoito kun on vähän niin kuin pakko...  ;D

Itse oon tosiaan huomannut, ettei muuten kuivakka ihoni tarvitse Lushien jälkeen mitään kosteusvoidetta. Jalkani eivät ole ärtyneet, vaikken sitä saippuaa tietenkään ihottumakohtiin eli jalkapöytiin vie. Hajusteille en ole herkkä, joten siitä ei ole tarvinnut hirveästi piitata.

Sitten kysymys numero kaksi, joka liittyy näiden kylpypallojen käyttämiseen ilmanraikastimina. Onko se tuoksu voimakas? Laantuuko se, kauanko tuoksu pysyy hyvänä? Mitä niille sitten tehdään? (Kyselyikä  ;D). Mua houkuttelee hirveesti kaikki tuoksuvat jutut, just sanoin, että mulle pystyy myymään vaikka 70-lukulaisen Ladan, jos se vaan tuoksuu hyvältä. Koska pidän rakastan Lushien tuoksua, voisivat nuo ballistiikat toimia mainiosti kotituoksuinakin! Jälkikäyttö askarruttaa, koska kylpyammetta ei ole, ja koska psori on jalkapöydissä ja jalkapohjissa, niin en hirveästi mitään jalkakylpyjä harrasta.

Lush-tilauskin kolahti postilaatikosta perjantaina, ihania juttuja tuli! Kaikki saippuapalat olivat yli 100 g, osa 200g, mikä oli tietysti aivan ihana asia. Kokemuksista kirjoittelen tarkemmin, kunhan olen päässyt reaalitilanteessa kokeilemaan. :)

Vanilla in the mist on tähän mennessä ollut käytössä, ja tosi ihanalta vaikuttaa. Odottelen tuoksun kehittymistä kovasti.

Vanillary kiinteä parfyymi on ihana, samaten Lust, joka on äärettömän voimakas tuoksu. Epäilyttää vaan tuo tuoksun pysyvyys. Faktahan on kyllä se, että mun hajuaisti on parfyymien suhteen täysin turtunut.

Näytteitä tuli kivasti, Vanilla Dee-Lite, Grass, R&B sekä Summer Pudding.

Vanilla Dee-Lite tuoksuu ihanalta, tätä voisi hankkia lisääkin!

Grass ei ole mun juttu, muttei paha tuoksu sekään.

R&B on kuin voita, ja silottaa hiukset tosi kivasti! Mulla oli yön pyörimisten jälkeen hiukset lähinnä huopunutta villaa muistuttava kasa, mutta tämä selvitti ja silotti ne kyllä hienosti. Tuoksukin on toisaalta hyvä, mutta olen haistavinani välillä jotain savuun viittaavaa, joka on mulle kyllä ehdoton ei.

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä