Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 315865 kertaa)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #1035 : 02.10.10 - klo:18:14 »
Hupsista, piti tehdä vaan koeosto, mutta taisin laittaa juuri tilauksen menemään.  ::)

Mukaan lähtivät Karma, Angel's delight, Vanilla in the mist ja Snow Globe saippuoina sekä kiinteät parfyymit Vanillary ja Lust. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1036 : 06.10.10 - klo:18:17 »
Ajattelin laittaa tähän muutaman kommentin omista LUSH-kokemuksista saatuani erään mukavan juureksen kautta pari palaa koekäyttöön..

Kyseessä olivat Sea Vegetable, 13 Unlucky for Dirt sekä B Electro.
Osasin varautua voimakkaisiin tuoksuihin, mutta silti näiden äänekäs aromi oli alkuun aika raju elämys. Tekee mieli sanoa, että näissä on jotain omaleimaisen brittiläistä, joka oikein huutaa tulla huomatuksi. Hieman samaa olen haistanut joissain muissakin brittiläisissä kylpytuotteissa. Sanoisin, että briteille on ominaista joko hienostunut, tyylikäs klassinen kukkaistuoksu tai sitten Lushin tyyppinen funky-meno  ;)

Anyway, Unlucky for Dirt on jo lähes loppunut. Annoin sen vanhempien kylppäriin käsisaippuaksi, ja sellaisena se toimi hyvin (oma kylpyläni oli liian pieni sen dominoimaan pyrkivälle tuoksulle).
Sea Vege on ollut keittiössä käsisaippuana (yksi niistä monista), ja Tokmannilla myytävä piikkimatto toimii tosiaan mainiosti saippuaveden kerääjänä! Tuoksu Sea Vegessä on oikein keittiöön sopiva, freesi ja tiskiaineinen  ;D
B Electo odottaa vielä varsinaista käyttöönottoaan, mutta testattu on ja vahvan kirpakaksi havaittu. Todennäköisesti päätyy keittiösaippuaksi Sea Vegen jälkeen.

Mukavan ei-kuivattava pohja kaikissa, se on käsisaippualle tärkeä ominaisuus.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1037 : 07.10.10 - klo:10:54 »
Lushin Ma Bar kylpyvaahtoviipale on aivan ihana. Tuoksuu samalle, kuin HIWTK. Mulla ei tosin ole kylpyammetta, vaan olen käyttänyt sitä suihkussa niin, että olen murustanut pesukukkaan hieman Ma Baria ja sitten pessyt sillä itseni. Vaahtoaa aivan älyttömästi, ihan pikkuriikkinen murunen riittää kropan pesuun. Jättää myös ihon pehmoiseksi. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Copper

• Vieras
« Vastaus #1038 : 09.10.10 - klo:13:18 »
Onko kukaan käynyt nyt loppuviikon aikana Citykäytävän Lushissa, kun siellä on syysmyrsky? Onko ollut hyviä tarjouksia? Mulla on serkku kuriirina liikkeellä tänään siellä mutta hän tuo vain pyytämiäni Mask of Magnamintyä ja Oatifixia, jos niitä on.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1039 : 10.10.10 - klo:21:43 »
Onko täällä Lushia käyttäviä psoriaatikkoja paikalla? Mä tässä mietin, että ilmeisesti tuo Eau de Roma voisi olla kutinaa hillitsevä, joten voisin kokeilla sitä... mutta oisko joku voide kokeilemisen arvoinen? Ihanaa! Yksi syy lisää klikkailla tuotteita ostoskoriin, psorin hoito kun on vähän niin kuin pakko...  ;D

Itse oon tosiaan huomannut, ettei muuten kuivakka ihoni tarvitse Lushien jälkeen mitään kosteusvoidetta. Jalkani eivät ole ärtyneet, vaikken sitä saippuaa tietenkään ihottumakohtiin eli jalkapöytiin vie. Hajusteille en ole herkkä, joten siitä ei ole tarvinnut hirveästi piitata.

Sitten kysymys numero kaksi, joka liittyy näiden kylpypallojen käyttämiseen ilmanraikastimina. Onko se tuoksu voimakas? Laantuuko se, kauanko tuoksu pysyy hyvänä? Mitä niille sitten tehdään? (Kyselyikä  ;D). Mua houkuttelee hirveesti kaikki tuoksuvat jutut, just sanoin, että mulle pystyy myymään vaikka 70-lukulaisen Ladan, jos se vaan tuoksuu hyvältä. Koska pidän rakastan Lushien tuoksua, voisivat nuo ballistiikat toimia mainiosti kotituoksuinakin! Jälkikäyttö askarruttaa, koska kylpyammetta ei ole, ja koska psori on jalkapöydissä ja jalkapohjissa, niin en hirveästi mitään jalkakylpyjä harrasta.

Lush-tilauskin kolahti postilaatikosta perjantaina, ihania juttuja tuli! Kaikki saippuapalat olivat yli 100 g, osa 200g, mikä oli tietysti aivan ihana asia. Kokemuksista kirjoittelen tarkemmin, kunhan olen päässyt reaalitilanteessa kokeilemaan. :)

Vanilla in the mist on tähän mennessä ollut käytössä, ja tosi ihanalta vaikuttaa. Odottelen tuoksun kehittymistä kovasti.

Vanillary kiinteä parfyymi on ihana, samaten Lust, joka on äärettömän voimakas tuoksu. Epäilyttää vaan tuo tuoksun pysyvyys. Faktahan on kyllä se, että mun hajuaisti on parfyymien suhteen täysin turtunut.

Näytteitä tuli kivasti, Vanilla Dee-Lite, Grass, R&B sekä Summer Pudding.

Vanilla Dee-Lite tuoksuu ihanalta, tätä voisi hankkia lisääkin!

Grass ei ole mun juttu, muttei paha tuoksu sekään.

R&B on kuin voita, ja silottaa hiukset tosi kivasti! Mulla oli yön pyörimisten jälkeen hiukset lähinnä huopunutta villaa muistuttava kasa, mutta tämä selvitti ja silotti ne kyllä hienosti. Tuoksukin on toisaalta hyvä, mutta olen haistavinani välillä jotain savuun viittaavaa, joka on mulle kyllä ehdoton ei.

Copper

• Vieras
« Vastaus #1040 : 11.10.10 - klo:21:52 »
Onko täällä Lushia käyttäviä psoriaatikkoja paikalla? Mä tässä mietin, että ilmeisesti tuo Eau de Roma voisi olla kutinaa hillitsevä, joten voisin kokeilla sitä... mutta oisko joku voide kokeilemisen arvoinen?

Psoriaatikko en ole mutta atoopikko kyllä. Mulla on parhaimmillaan käytössä Eau Roma Water (jota ilmeisesti tarkoitit) ja pidän siitä kovasti. Siinä on laventeli- ja ruusuvettä ja ainakin omaa ihoani kasvovesi rauhoittaa. En kuitenkaan osaa sanoa siitä, hillitsisikö Eau Roma kutinaa. Ainakaan kasvoni eivät ole kudinneet (miten tää taivutetaan? ;D) kasvoveden laiton jälkeen.

Kasvovoiteista mulla on käytössä Celestial. Jotkut ovat kommentoineet sitä tuhdiksi, mutta mä käytän sitä rasvoittuvalle iholleni päivävoiteena ihan meikin alle. Oon aivan rakastunut Celestialiin ja se tuoksuu taivaallisen vaniljaiselta. Ainoa mikä mua huolettaa on se, jos joskus kyllästyn Celestialin tuoksuun. :P Voide on kyllä luottotuotteeni tällä hetkellä. (Voiteen sopivuuteen rasvoittuvalla ihollani voi myös vaikuttaa se, että olen Vixenin blogin innoittamana ollut noin kahden kuukauden ajan ilman yövoidetta. Yövoiteen pois jättämisen myötä ihoni rasvoittuminen on vähentynyt huomattavasti. Päivisin koen kuitenkin tarvitsevani kosteuttavampaa ja ravitsevampaa voidetta kuin aikaisemmin, jolloin käytössä oli Basan-geeli.)

Sitten kysymys numero kaksi, joka liittyy näiden kylpypallojen käyttämiseen ilmanraikastimina. Onko se tuoksu voimakas? Laantuuko se, kauanko tuoksu pysyy hyvänä? Mitä niille sitten tehdään?

Mä tilasin Britti-Lushista Avobath-kylpypallon ilmanraikastimeksi. Menin tekemään sen mokan, etten ottanut sitä heti käyttöön vaan vasta puolentoista kuukauden kuluttua ostohetkestä. Vaikka suihkepullolla kylpypalloa suihkuttelinkin kosteaksi, siitä ei enää juurikaan irronnut kylpyhuoneeseen tuoksua. Ainakin Avobathin tuoksu siis laimeni. Alkuun postipaketista otettuna Avobath kyllä tuoksui ihanan raikkaalle. Mulla Avobath oli Mariskoolissa ja siis suihkuttelin sen pintaa kosteaksi suihkepullolla. En ole kyllä itsekään varma, miten niitä pitäisi käyttää raikastimina, mutta minä yritin näin. Lopulta Avobathin rakenne hajosi, kun liikaa suihkuttelin sitä tuoksun toivossa. Mulla oli sitten Mariskooli täynnä vihreää mönjää, jonka suihkussa jalkojeni kautta huuhtelin suihkun lattialle. Vinkkejä kylpypallokikoista otetaan vastaan täälläkin.

Mun on ollut pitkään tarkoitus tehdä listaus ja käyttökokemusluettelo kokeilemistani Lusheista, joten täältä pesee.

Shampoot:
Hard Tämänhetkinen suosikkini shampoopaloista. Pesee hellävaraisesti eikä kuivata liikoja. Ei toisaalta jätä hiuksia lähmäiseksikään.
Godiva Olen muutamia kertoja Godivaa käyttänyt mutta silti en saa muodostettua siitä kunnon mielipidettä. Ihan kivalta Godiva tuntui ja pesujälki oli ihan ok. En kuitenkaan erityisemmin siitä välitä, mikä johtunee osin mitäänsanomattomuudesta, osin tuoksusta. Pistävä tuoksu on onneksi alkuajoista laimentunut jo huomattavasti.
Ultimate Shine Oikein kiva perusshampoo. Tuntuu hyvältä, pesee sopivasti. Pidän tästä kovasti.
Blonde Sain Blondesta näytteen kokeiltavakseni. Blonde ei mitenkään säväyttänyt ja oli mielestäni aika huono shampoo pesutehoiltaan. En ostaisi tätä.
Trichomania Mukavan kosteuttava shampoo mutta saa varoa, etteivät hiukset jää kovin likaisen tuntuisiksi. Käyttelen tätä lähinnä viikonloppuisin.
Gentle Lentil Retro-shampoo, joka tuoksuu erikoiselta eikä häikäise pesutuloksellaan. Laittaisin tämän samaan kastiin Trichomanian kanssa, sillä tälläkin saa varoa, etteivät hiukset jää likaisen oloisiksi. Sopii kuulemma myös lemmikeiden pesuun. :D

Hoitoaineet ja jätettävä:
Jungle Pidän tästä hoitoaineesta kovasti! Junglella saa ihanan pehmeät hiukset, ah! Miinusta vaikeakäyttöisyydestä.
Veganese On kai lähinnä kiiltoa antava hoitoaine. Ei kosteuta hiuksia ollenkaan tarpeeksi ja hiukset tuntuvat Veganesen jäljiltä todella kuivakoilta ja karheilta. Tätä en missään nimessä osta uudelleen ja taidan alentaa sen CWC-pesujen esihoitoaineeksi.
R&B Hauska ja kosteuttava jätettävä, joka tuoksuu todella erikoiselle. Pidän tästä kyllä mutta annostelun kanssa saa olla todella tarkkana. Yliannostelulla hiukset lähmäävät varmasti. Jämäköittää oikein annosteltuna hiuksia mukavasti ja antaa niille vahvuutta. Tuoksuun olen jo tottunut.

Saippuat (päivitän kokemukset myöhemmin):
HIWTK, Porridge, Godmother, Sea Vegetable, Sexy Peel, Sultana of Soap, Ring of Roses, Sunny Citrus

Hierontapalat (päivitän kokemukset myöhemmin):
Strawberry Feels Forever
Each Peach

Kasvoputsarit:
Aqua Marina Kiva puhdistusrulla, käytän tätä kaksoispuhdistuksen toisessa vaiheessa ja toisinaan aamuisin. Ei kuivata ihoa liikaa. Ei kykene yksinään poistamaan meikkejä. Kokeilin Aqua Marinaa kerran meikinpoistoon ja jouduin pesemään kasvot sillä kolmesti ennen kuin meikit kaikkineen lähtivät. Pidän kuitenkin koostumuksesta ja pesutuloksesta kovasti.
Fresh Farmacy Hyvä kasvoputsari, jota ostan seuraavaksi, kun AM loppuu. Jättää ihon nahkeaksi, joka pian vaihtuu kosteutettuun tunteeseen.
Coal Face Ei ollutkaan niin raju putsari kuin pelkäsin. Tuoksuu lakritsalle ja on ihan ok. Ei pese meikkejä yksinään pois, joten kaksoispuhdistuksen kakkosvaiheena olen CF:ää käyttänyt. On ehkä hitusen kuoriva muttei rasvoittuvalle iholleni mitenkään liian raju.

Kasvovoide ja -vesi:
Celestial Tämänhetkinen suosikkikasvovoiteeni, joka tuoksuu aivan ihanasti vaniljalle. :-* Tuntuu kosteuttavalle eikä ole ärsyttänyt ihoani millään tapaa. Käy rasvoittuvalle iholleni jopa meikin alle päivävoiteena.
Eau Roma Water Ihana, ihana kasvovesi! Sisältää laventeli- ja ruusuvettä ja tuntuu kasvoillani rauhoittavalta. Ainoa miinus täytyy antaa suihkepullosta, sillä sumute saisi olla pikkuisen hienojakoisempaa. Ihan kertaallisesti pullolla saa kyllä suihkittua mutta Favoran kasvosuihkeeseen verrattuna Eau Roma tulee isompina pisaroina.

Tuorekasvonaamiot:
Cupcake Taivaallisen tuoksuinen ja ihanan tuntuinen suklaakasvonaamio. Sopii erinomaisesti rasvoittuvalle iholle ja tasapainottaa ihoani selvästi pidempiaikaisessa käytössä. :-*
Catastrophe Cosmetic Ihan mukava mustikkanaamio. Tuntuu rauhoittavan ja tasapainottavan ihoa. Miinusta siitä, että kasvoille kuivuttuaan alkaa rapista pieninä hippuina pois, kun vähän kasvojensa lihaksia liikuttelee.
Love Lettuce Tuntuu kasvoilla hyvältä, mutta en ole aivan varma, sopiiko iholleni. Käytän kuitenkin mielelläni loppuun, todennäköisesti en kuitenkaan osta uudelleen.

Vartalovoit:
Buffy Vartalovoipala oli hauska kuoriva tuttavuus saunassa. Oikein kiva ja jätti vartalon ihon kosteutetuksi. Mitään voidetta ei tarvinnut kroppaan käytön jälkeen levitellä.
Aqua Mirabilis Tuoksu ei ole yhtä neutraali kuin Buffyssä mutta muuten pidän tästä todella paljon. Ihanan "maitoinen" ja kuoriva. Ei tosin jätä ihoa yhtä kosteutetuksi kuin Buffy.

Muita:
Color Supplement Dark Yellow Sain testerin Dark Yellow -sävystä, joka oli kesän ruskettamille kasvoilleni sopiva. Talvella Dark Yellow olisi kuitenkin aivan liian tumma. Koostumus oli yllättävän paksu ja tuntui aika jankilta. Color Supplementtia oli helpompi käyttää johonkin kasvovoiteeseen levitettynä. Käytin sitä kyllä suoraankin kasvoille, mutta sitä täytyi käyttää todella vähän ja levittää se sormin huolellisesti. Päivän mittaan pysyvyys oli rasvoittuvalla ihollani kohtuullinen, kasvot kiilsivät kyllä. Peittävyys ei ollut mitenkään erityisen hyvä.
Prince Sain Prince-partakermasta testerin, jota käytin säärien ja kainaloiden sheivaukseen. Siihen Prince sopi erittäin hyvin ja tuntui aivan ihanalle! Voisin hankkia tätä lisääkin!
Avobath Kylpypallo, jota yritin käyttää ilmanraikastimena. En saanut Avobathia tuoksumaan riittävästi. Lopulta vedellä suihkuttelun jälkeen pallo hajosi vihreäksi mössöksi. Pettymys.
Lemony Flutter Olen tätäkin käyttänyt testerinä ja ihan kiva kynsinauhavoide on kyseessä. Koska en lakkaa kynsiäni eivätkä kynsinauhani muutoinkaan ole erityisen kuivat, tuote ei sinänsä ole kovin tarpeellinen. Tuskin ostaisin vaikka tuoksuu ihanalta.

Lisäksi ensi viikonloppuna saan Oatifixin ja Mask of Magnamintyn.
« Viimeksi muokattu: 13.10.10 - klo:20:42 kirjoittanut Copper »

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1041 : 11.10.10 - klo:22:15 »
^ Ok, kiitos vinkeistä! :) Ehkäpä koitan noin sitten. Mä koitan miettiä jonkun pätevän uusiokäytön niille sitten, kun niistä ei enää tuoksua irtoa, vaikka toisaalta - eiköhän ne ole sitten palveluksensa palvelleet. :)

Tuohon kosteusvoideasiaan tarkennus, mä kaipaisin sitä voidettä lähinnä psorilänteille jalkoihin. :)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #1042 : 11.10.10 - klo:22:19 »
Täällä myös atoopikko ja Eau Roma Water toimii mullakin eli se ei ainakaan ärsytä ihoa. Käytin kesällä myös Breath of Fresh Airia ja jouduin pitämään sen käytössä taukoja, koska siitä tuntui välillä tulevan pientä ärsytystä.

Celestial ja Paradise Regained ovat ihania voiteita, myös Vanishing Cream toimii. Celestialia olen käyttänyt nyt iltaisin, koska se tuntuu päivisin liian raskaalta. Eiköhän tilanne muutu tässä säiden kylmentyessä.

Kylpypallot päätyvät mulla ammeeseen, mutta niillä voi tuoksuttaa myös kaappeja ja pieniä tiloja. Voin kertoa, että kun ison Lush-paketin purkaa pieneen vaatehuoneeseen odottelemaan, on tuoksu aika mojova. Isommassa huoneessa tuoksu on miedompi. Kylpypommien tuoksuvahvuuksissa on paljon eroja. Itse olen pitänyt myös hierontapaloja vaatekaapeissa, mm. Feveristä tulee mainio tuoksu.

Epämiellyttävän tuoksuisetkin tuotteet voivat toimia huonetuoksuina, mm. Mange Too ja se viime vuoden piparkakkumies-hierontapala tuoksuttavat miehen kaapeissa tällä hetkellä. Piparkakkumies on jo vuoden tuoksunut muuttumattomana  0_0
« Viimeksi muokattu: 11.10.10 - klo:22:21 kirjoittanut honeytestdriver »

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #1043 : 13.10.10 - klo:12:55 »
Mä oon vähän pettynyt ostamaani  Light Yellow-pigmenttiin. Ei tunnu levittyvän kunnolla, takertuu pintakuiviin kohtiin, eikä peittävyyskään oikein riitä. Yksittäisten näppyjen peittäminenkin hoituu paremmin jollain muulla...
Tuotteen idea oli mielestäni loistava, juuri sellaista olisin tarvinnut, mutta tämä ei vaan nyt riitä.  :-\
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1044 : 13.10.10 - klo:19:30 »
Minä en Light yellow colour supplementista tykkää yksinään käytettynä, mutta jollain voiteella/geelillä kevennettynä se on toiminut paremmin. Yksinään värivoide jättää ihoni liian tahmaiseksi/rasvaiseksi enkä siitä tykkää koska sekaihoni rasvoittuu muutenkin päivän aikana paljon.
Lushin Enzymion-voiteeseen sekoitettuna olen myös kokeillut, mutta Enzymion ei iholleni päiväkäyttöön sovi koska sekin tuntuu liian rasvaiselta. Olen siis päätynyt sekoittamaan colour supplementia aloe vera geeliin tai Kanebon bronzing geeliin ja sellainen sekoitus on tarpeeksi kevyt ja kasvot jää raikkaan tuntuisiksi.

Peittävyys ei tosiaan kummoinen ole ja toiseen tuotteeseen sekoitettuna tietenkin se on vielä ohuempi, mutta mulle se ei ole ongelma, kun ihoni  on onneksi sen verran hyvässä kunnossa, että se kevytkin peittävyys riittää.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #1045 : 14.10.10 - klo:22:06 »
Mä oon vähän pettynyt ostamaani  Light Yellow-pigmenttiin. Ei tunnu levittyvän kunnolla, takertuu pintakuiviin kohtiin, eikä peittävyyskään oikein riitä. Yksittäisten näppyjen peittäminenkin hoituu paremmin jollain muulla...

Mulla on vähän samantyylisiä kokemuksia tuosta Light yellow color supplementista. Yksistään sitä ei todellakaan voi käyttää, sillä se ei levity yhtään ja kökkööntyy ihohuokosiin tosi pahasti. Olen koittanut sekoitella sitä erilaisiin voiteisiin, mutta en ole oikein silläkään tavalla saanut sitä toimimaan haluamallani tavalla. Mulle ainakin ko. tuote on ollut aikamoinen floppi.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

hanilaav

• Vieras
« Vastaus #1046 : 16.10.10 - klo:10:58 »
Mullakaan tuo Light Yellow Colour Supplement ei toimi ainakaan seuraavilla tavoilla: Erisanin kevyimpään voiteeseen sekoitettuna ihon kiilto on hillitön ja iho tuntuu tahmaiselta ja Vichyn Normadermiin sekoitettuna tulos on tosi epäsiistin näköinen, kun tuote levittyy epätasaisesti. Lushin voiteista mulla on Imperialis, joka saa ihoni kiiltämään yksistään, joten tuskin edes kokeilen sen kanssa. Vielä olisi kokeilematta laittaminen suoraan iholle, mutta en kovin suuria toiveita laita sillekään. Eli ihan turha ostos mullekin.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #1047 : 16.10.10 - klo:10:59 »
Kokemuksia halloween- ja joulutuotteista :)

Calacas: Tuoksu on makea ja hieman sitruksinen, en oikein osaa kuvailla.

Lady Catrina: Sama tuoksu kuin Calacasissa. Hellävarainen saippua, vaahtoaa hyvin (vaahto on lilaa <3).

Snow globe: Tuoksuu Each peach-hierontapalalle. Aiheuttaa kirvelyä ja kutinaa juuri sheivatuilla ihoalueilla, muut Lushin saippuat eivät tätä tee. Saippua on ihanan näköinen, mutta muuten pettymys.

Glögg: Ihana glögin tuoksu! Tästä todellakin tulee jouluiset fiilikset :D

Sugar plum fairy: Tuoksuu makealle luumulle, tykkään! Kuten näissä sokerikuorinnoissa on tapana, eka käyttökerta on mukava, mutta toinen (ja sitä seuraavat) ovat kivuliaita. Vesi kovettaa nämä todella koviksi, eikä kuorinta onnistu ilman naarmuja :( Yritin hienontaa pallosta irtonaista sokerimössöä, mutta seassa on silti kovia ja teräviä palasia.

Bubblegum: Ei kuulu kumpaankaan kategoriaan, mutta laitetaas nyt silti tänne. Tuoksuhan on sama kuin Snow fairyssä ja Godmotherissa. Söpö pieni purkki täynnä ihanan pinkkiä sokeria :D Kuorii huulet hellävaraisesti, mutta tehokkaasti ja tuntuu myös kosteuttavan. Todella riittoisaa, purkki ei vajennut yhtään yhdestä kuorintakerrasta. Tahdon kokeilla noita muitakin tuoksuja/makuja!

Odottelen kieli pitkällä noita retrojoulutuotteita, joista oli uusimmassa Lush timesissä juttua. Varmaan niitäkin tulee sitten kokeiltua.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1048 : 16.10.10 - klo:15:45 »
Olen sekoittanut tuota colour suplementia Imperialikseen ja toimii sen kanssa oikein hyvin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1049 : 16.10.10 - klo:16:01 »
Viimeisimmän tilauksen colour supplementia jo edellisellä sivulla kommentoinkin, mutta tilauksen muistakin tuotteista sananen:

Happy hippy -suihkugeeli: yhtä pirteän tuoksuinen kuin kuvittelinkin! Muuten aika perussuihkugeeli.

Up you get: Suihkupommeja nyt en yleensä itselleni varta vasten tilaa mutta tämä tuli mukana Wild child -paketissa. Oli pettymys. Tuoksu oli tosi vaimea ja sen haistoi vain kuin kyykistyin lähemmäs lattiaa (jouduin siis oikeasti suihkussa kykkimään kun yritin nuuhkia miltä tämä tuoksuu...)

Enzymion: tuoksu ei miellytä ja päiväkäyttössä kasvot jäävät liian rasvaisen tuntuisiksi. Ei tee mattapintaa.  Pääasiassa yövoiteena siis käytössä ja siinä on ihan ok.

Bubblegum -huulikuorinta: Tuoksu on ihana! Käytössä haastavinta on itselle se, että yritän olla tuoksun takia nuolaisematta huuliani :) Kuori ihan hyvin. Varmasti tämä käytettyä tulee mutta hyvin ilmankin sen jälkeen pärjään.
« Viimeksi muokattu: 16.10.10 - klo:16:24 kirjoittanut Hilippa »