Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 294222 kertaa)

Trouper

• Vieras
Vs: LUSH
« Vastaus #105 : 12.04.07 - klo:23:09 »
^ Idiootti minä. ::) Mulla on tuo Ice Cream-saippua ja käytän sitä suihkusaippuana. Se on jännä, tuoksu on aika vahvasti saippuainen mielestäni. Se jättää ihon nihkeäksi ja saippuapestyn tuntuiseksi (yllättävää), mutta kuitenkaan ei kuivata pahasti. Oli aika erikoista, pelkäsin ekan kerran sitä käytettyäni että iho olisi ihan hilseilevä kun tuntui nihkeältä ja vähän kiristävältä, mutta ei kuitenkaan kuivattanut.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 21.04.07 - klo:00:26 »
Angels On Bare Skin testattu pariin kertaan ja tuntuu todella hyvältä kuorinnalta. Iho tulee puhtaaksi ja hehkuu, mutta ei kuivu tippaakaan. Käyttö on vähän konstikasta, mutta onnistuu, sekoitan ison pähkinän/pienen viinirypäleen kokoisen nokareen ainetta veteen tahnaksi ja se pysyy hyvin naamalla. Tuoksu on jännä, jotenkin miellyttävän tuore, haisee aivan ruoholta ja lehdiltä yhdistettynä tuoreeseen laventeliin.

Emperor of Ice Cream ei vakuuttanut, saippuaa on vaikea levittää, iho jää oudon tuntuiseksi ja haju on typerän saippuamainen. Ihan kuin markan palasaippuaa käyttäisi.

Demon in the Dark ja dödö ovat vielä kokeilematta.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 29.04.07 - klo:12:29 »
Kävin vertailemassa Saksan ja Itävallan Lushien hintoja,kun olen molempiin menossa puolen vuoden sisällä ja huomasin,että mun lemppariputsari Baby Face maksoi Saksassa 6,95€ ja Itävallassa 7,40€.Muita tuotteita en sen kummemmin vertaillut,mutta musta tuo ero tuntui kuitenkin aika suurelta.Täytynee tuoda sitä sitten Saksasta ja verrata muutenkin hintoja,ovatko erilaisia,eri maissa.

Mites se Tallinnan Lush,minkälainen siellä on hintataso?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 29.04.07 - klo:12:48 »
Lush.com:ista löytyy myös Tallinnan kaupan sivut. Katsoin sieltä tuon Baby Facen hinnan olevan 75eek, joka on valuuttalaskimen mukaan euroina 4,74! Tarkistin hinnan myös Englannissa, se on £3,25 joka on myös samat 4,74 euroa!

Täytyykin ryhtyä suunnittelemaan reissua Tallinnaan  :).

iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Lambi

• Vieras
« Vastaus #109 : 18.05.07 - klo:19:36 »
Uusin Lush kokeiluni Amsterdamista: Celestial kasvovoide. Ihanan tuoksuista! Kuvauksen mukaan pitäisi olla juuri sopivaa minun kuivalle iholleni, mutta ainakin näin kesää kohden vähän liian tuhtia tavaraa (iho hikoaa rasvan alla). Käytänkin tällä hetkellä pieniä määriä vain kun kasvot on todella kuivat, jospa ei menisi pilalle ennen superkuivaa talvikautta. Pehmentää kyllä hyvin ja pitkäkestoisesti, jotenkin raikkaammalta iho näyttää käytön jälkeen  :D
« Viimeksi muokattu: 18.05.07 - klo:19:38 kirjoittanut Lambi »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #110 : 20.05.07 - klo:20:29 »
Kävin katsomassa Lushin nettisivuilta tuotteita ja hyviltä näyttivät, suunnittelen kesäksi matkaa Tukholmaan ja aion varmasti käydä tuolta ostamassa jotain. Mitkähän olisivat ihan must-tuotteita, joita ehdottomasti kannattaa ostaa? Myös kylpyamme löytyy, tosin pihan puolelta. 8)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 20.05.07 - klo:21:37 »
Kävin katsomassa Lushin nettisivuilta tuotteita ja hyviltä näyttivät, suunnittelen kesäksi matkaa Tukholmaan ja aion varmasti käydä tuolta ostamassa jotain. Mitkähän olisivat ihan must-tuotteita, joita ehdottomasti kannattaa ostaa? Myös kylpyamme löytyy, tosin pihan puolelta. 8)

Ainakin Angels On Bare Skinia suosittelen varauksetta. Tekee ihanan tuntuisiksi kasvot ja aine on riittoisaa kun sitä käyttää oikein.

Jossain alkusivulla moitittiin sitä, että purkki riittää vain muutamaan käyttökertaan: minulla se riittää ainakin 20-30 kertaa, kun tuotetta ottaa nokareen ja sotkee sen veden kanssa tahnaksi ja siitä kasvoille. Vähän työläämpää kuin tavallisten kuorintojen kanssa, mutta sen arvoista. Säilyvyys tosin mietityttää, kuorintaa ei kuitenkaan tule käytettyä kuin max 2 kertaa viikossa ja purkin kyljessä kehotetaan käyttämään tuote 3 kk kuluessa. Se on ollut minulla nyt reilun kuukauden ja en taatusti saa ennen juhannusta käytettyä, näkeepähän sitten miten käyttäytyy vanhenneena.

Godiva-shampoo on myös ollut kivaa, hoitaa ja pesee hyvin, käy omalle päälle myös ilman hoitoainetta ja silloin tuuheuttaa mukavasti.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 20.05.07 - klo:22:33 »
Tuo AOBS on oikein mainio puhdistusaine rasvaiselle iholle, tyttäreni käyttää sitä päivittäin. Juju on varmaankin siinä, että ottaa sitä vain hiukan, sekoittaa kämmenellä vesitilkan kanssa ja hieroo kevyesti iholle. Ei siis tosiaankaan tarvitse olla kerrosta itse tuotetta naamalla  ;). Ostin purkin viime joulukuussa ja nyt alkaa loppumaan, onneksi uusi on jo varastossa. 

Mella, millaisista tuoksuista pidät? Onko millaisia pulmia ihon kanssa?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 21.05.07 - klo:15:48 »
Jos öljypuhdistuksesta pitää,niin Baby Face on maailman paras kasvojen puhdistusaine.Jättää tosi pehmeän pinnan,ei ollenkaan kalvoa,on riittoisaa ja edullista ja tällä lähtee myös vedenkestävä.

Myös saippuat ovat Lushilla aivan ihania,sekä Ocean Salt kuorinta-aine.Myös hierontaöljyt ovat aivan herkullisia.Noita hierontaöljyjä ja saippuoita löytyykin tosi monen hajuisina,eli valinnanvaraa riittää.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #114 : 21.05.07 - klo:20:14 »
Anita, pidän kaikenlaisista tuoksuista, en ole vielä kertaakaan kohdannut tuoksua - oli se sitten hajuvesi tai pesugeeli -  mistä en olisi pitänyt. Minulla on sekaiho, jossa on aika paljon epäpuhtauksia, varsinkin mustapäitä.

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 23.05.07 - klo:22:34 »
^No jos kaikki käy, niin sitten vain kokeilemaan  :D.
Itse olen pitänyt lähes kaikesta mitä olen kokeillut.

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #116 : 24.05.07 - klo:15:10 »
Jos öljypuhdistuksesta pitää,niin Baby Face on maailman paras kasvojen puhdistusaine.Jättää tosi pehmeän pinnan,ei ollenkaan kalvoa,on riittoisaa ja edullista ja tällä lähtee myös vedenkestävä.

Hei lähteekö tämä vedellä huuhtomalla pois kasvoilta vai pitääkö sitä hinkata jollain kasvolapulla niinkuin ne ohjeissa väittävät? Entäs miten se levitetään kasvoille, hierotaanko sitä palaa vaan ympäri naamaa vai pitäisikö siitä lohkaista palanen ja sulatella käsissä?

Oon nyt miettinyt tuon Babyfacen kokeilemista. Tällä hetkellä käytössä on Fresh Farmacy, joka aluksi tuntui kuivattavan aika paljon ihoa mutta nyt kun olen vähän tottunut siihen se ei pahemmin enää kuivata. Jää kyllä aika nahkea pinta ja tuntuu kuin kaikki omat rasvat kasvoista olisi menneet sen siliän tien. (Oma iho siis pintakuiva sekaiho, tosin kesäisin joskus hivenen rasvoittuva, paljon epäpuhtauksia ja herkkä). Näpyt ovat vähän vähentyneet, olisiko Fresh Farmacyn ansiosta vai muuten vain kesän ilmaantumisesta johtuvaa...

Hei mites tuo AOBS? Kuoriiko se turhan voimakkaasti ihoa, jos on aika herkkä iho? Ei taida poistaa meikkiä vai?

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #117 : 24.05.07 - klo:17:38 »
Sittenhän mulla onkin valinnan varaa! :D Onneksi mulla on kesäksi paljon eri työpaikkoja, pitää vaan säästää noihin tuotteisiin jonkin verran.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 26.05.07 - klo:16:45 »
Tuosta Baby Facesta vielä,eli itse hieron sitä palaa kasvoille niin,että se sulaa öljyksi kasvoille.Sen jälkeen hieron kasvojen ihoa ja silmiä,niin että meikki lähtee pois.Huuhtelu vedellä.Mitään puhdistusliinoja en tuon kanssa käytä.Vähän kasvovettä päälle sumutinpullosta.Tuo jättää niin pehmoiseksi ihon,että en välttämättä tarvitse edes kasvovoidetta sen jälkeen.Iltapesuissa oon sitä käyttänyt,eli ihan suihkussa pesen kasvot sillä.Huomasin sen vaikuttavan ihon kuntoonkin,eli sellaiset inhotavat pikkunäpyt ovat lähteneet.Muuten mulla on suht normaali iho.Tämä on ehdottomasti mun lemppariputsari ja oonkin käyttänyt näitä varmaan 6-7 palaa.Tällä hetkellä se on mun varastosta loppu,mutta ostan sitä heti Saksasta kesäkuussa lisää.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #119 : 29.05.07 - klo:15:54 »
Buhuuh! Mummi ja ukki kävi Tallinnassa tänään enkä yhtään muistanut että sielläkin myydään Lushia! Tekstatakkaan en sitten viitsinyt, kun olivat jo tulossa laivalla takaisin Suomeen. :'(