Minäkin olen saanut vihdoin ensikosketuksen Lushin tuotteisiin. Ja toistaiseksi vaikuttavat ihan kivoilta, mutta pelkään vaan, että näiden kanssa käy pian samalla lailla kuin mineraaliluomivärien. En tosiaankaan tarvitse kymmeniä saippuapalasia (tai luomivärejä), mutta kun ne vaan näyttää/tuoksuu niin kivoilta

.
Buche de Noel on ollut käytössä vajaan viikon päivittäin ja se on ihan ok. Leuan finnit tuntuvat rauhoittuvan sitä käyttäessä, mikä on ehdottomasti plussaa. Koostumuksen kanssa on vielä vähän totuttelemista, mutta eiköhän tämä tästä. Ihonhoitotuotteita (naamiot, rasvat) tekee mieli kokeilla vielä lisää, josko niistä löytyisi enemmänkin apua iho-ongelmiin.
Saippuoista minulta löytyy nyt
Snow Globe (yäk, en todellakaan tahdo haista sitruuna&hunaja Strepsilseiltä

),
Vanilla in the Mist (ihana

),
Demon in the Dark (mies tykkää, minulle vähän turhan miehekäs) ja
Lemslip (ihanan raikas sitruunatuoksu etenkin aamulla).
Piti tilata taas Englannista, kun hinnat vain on niin paljon halvemmat siellä. Paketilla kesti matkalla lähemmäs pari viikkoa.
Aika jänniä nuo erot. Minä tilasin marraskuun lopulla sunnuntai-iltana ja paketti oli perillä jo keskiviikkona tai torstaina. Mietin jopa pitkään pakettilapun saadessani, että mitäköhän sieltä on tulossa, koska en todellakaan odottanut noin nopeaa toimitusta.