Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 306832 kertaa)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #1080 : 10.12.10 - klo:18:18 »
Onko Lushissa ollut joulutuotteiden alemyyntiä tammikuussa? Siis niin kuin verkkokaupoissa?
Kutkuttaisi hirvittävästi tilata jotakin mukavaa talveksi, mutta jos ale kolkuttaa, niin ei millään viitsisi...

Ainakin se mandariinisaippua olis tosi kiva, Snow Globea voisi tilata vaikka toisen.
Myös HIWTK on hankintalistalla.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1081 : 10.12.10 - klo:20:28 »
^Viime jouluna oli kampanja, että kun osti 30£ tuotteita, niin sain 10£ arvoisen satsin (pääosin joulutuotteita) mukaan. 50£ ostoksista sai 20£ arvosta. Liikkeissä Boxing Day -kampaja oli hieman erilainen. Suomen netissä ei muistaakseni ollut mitään kampanjaa (vai muistanko väärin), mutta Suomen liikkeistä sai tietyllä summalla ostettuaan niitä joulun lahjapaketteja mukaan.

Varsinaisia tarjouksia ei siis ole, vaan näitä kylkiäisiä. Suomen netissä on joitakin tuotteita ihan oikeasti tarjouksessa, ja joulutuotteitakin on ollut, muttei ihan vielä tammikuussa (muistaakseni kesällä vielä myytiin Angel's Delight -saippuaa ja Candy Cane -bb:a tarjouksella).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1082 : 10.12.10 - klo:22:19 »
^ Aa, kiitos tiedosta! :) Ehkä mä sitten kuitenkin maltan mieleni vielä tammikuuhun, vaikka mieli tekisi naputella kyllä jonkinalinen tilaus. :p Itsekin muistan tuon Angel's delight -saippuan olleen tarjouksessa vielä jossain vaiheessa syksyä, mutta aika nopeasti se tuli takaisin Suomen valikoimiin. Silloin tarjouksessa se oli ainakin ihan älyhalpa.

Voi sentään, toivottavasti lanseeraavat myös uutuuksia taas pian!  <3
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Mursu

• Vieras
« Vastaus #1083 : 23.12.10 - klo:10:45 »
Sain pakettini UK:n Lushista tiistaina. Omaan tilaukseen kuului Ocean salt ja  Catastrophe cosmetic. Harmikseni Catastrophe cosmetic oli vähän vuotanut laatikkoon mutta onneksi vain muutamia tippoja. Enkä saanut edes näytettä mistään. ;'<
Mutta tottakai olen ehtinyt kokeilemaankin ja kerron tässä samalla kokemukseni myös muista tuotteista joita olen aiemmin käyttänyt.
Ocean salt oli aika yllätys, kuorin naamani tosiaan merisuolapaloilla(!). Iho puhdistui hyvin eikä jäänyt kuivaa tunnetta mikä minulle yleensä jää. Tätä tilaan kyllä lisää!
Catastrophe cosmetic tuoksui minusta aika viemärille mutta haju häiveni kyllä kun sen oli saanut naamaan. Lähti kuivumaan todella nopeasti mutta lopputulos oli ihanan pehmeä iho. Tämäkin oli hyvä ostos.
Aiemmin testailin Cosmetic warrioria. Oma ihoni jäi käytön jälkeen todella kuivaksi enkä muutenkaan vakuuttunut. Ei taida olla enää ostoslistallani..
Snow fairy oli ihan heräteostos koska ihastuin tuoksuun. Poikaystävänikin piti, mikä on aina plussaa. ;3 Pinkistä väristä en pidä mutta sen kanssa voin elää koska tuoksu oli hyvä. Harmi että on sesonkituote.
Näytepalaksi sain Demon in the dark:n. Pidin kovasti tuoksusta mutta iho jäi käytön jälkeen tahmeaksi. En välttämättä itse ostaisi.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1084 : 05.01.11 - klo:22:23 »
Aah, nyt oon ihastunut yhteen Lush-kuorintaan, vaikka ennen en ole päässyt sinuiksi niiden veden kanssa sekoitettavien tahnojen kanssa! Nyt tilasin Buches de noel -kasvokuorinnan ja se on koostumukseltaan tarpeeksi pehmeää. Sen siis jopa sai veden kanssa sekaisin eikä lopputuloksena ollut vesi + murut. Ihollakin aine tuntui tarpeeksi pehmeältä eikä tiilimurskalta. Parasta kuitenkin oikeasti syötävä namituoksu niin kuin purkissa luvattiinkin!
Mä ostin tämän myös. Tuoksu on mun nenään aika kamala karviaismanteli, en tajua miten joku tota voi pitää namina :D Tuote sotkeentuu veden kanssa tahnaksi aivan aavistuksen paremmin kuin Angels on bare skin, tää on jotenkin kosteampaa ja tasaisempaa. Olen kaksi kertaa nyt siis testannut. Meikkipuuteri lähtee tällä ihan moitteetta pois. Paha vaan että mun silmät ärtyy tästä aivan hulluna, vaikken siis todellakaan laita tätä silmänympärysalueelle. Alkaa kutittaa ja silmät menee ihan punaisiksi. Koitan vielä huomenna, ekstrapaljon sy-aluetta kartellen, jos sama reaktio niin pakko laittaa eteenpäin :/
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1085 : 06.01.11 - klo:01:22 »
Lushilla on joulutuotteet puoleen hintaan! ;)
Itse hankin snow globen jota en vielä testannut mutta todella miellyttävä sitrustuoksu ja kaunis pala.
Lisäksi ostin rock starin joka oli todella pehmeä leikata ja tuoksukin ihana vadelmamainen, joskin vähän erilainen kuin kuvittelin.
Joulupukki toi lushin paketin joka sisälsi paitsi shampoo palan myös uuden palan karmaa (kova ja erikoinen saippua joskin mieleinen) ja uuden suosikin godmotherin. Pala on vielä kääreissä mutta tuoksu puskee kyllä erittäin voimakkaasti läpi. Aivan herkku, en ole vielä raaskinut testata.

Mulla alkaa oleen saippuoita kohta about 10 vuodeks eteenpäin...  ::)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1086 : 06.01.11 - klo:14:40 »
Multa alkaa lähteä homma käsistä Lushin kanssa. Oli jo ennestään aikamoinen kasa tuotteita ja jouluna sain Snow fairy ja Start dust lahjat. Netistä tilasin boxing day salesta 80 punnalla tuotteita ja sain 30 punnalla ilmaisia tuotteita. Ne tosin odottavat Englannissa kun on sinne kohta lähteminen. Niin ja siellä odottaa myos 12 days of Christmas lahja  ::) Voi olla että hukun Lusheihin kunhan Englantiin pääsen. Tosiaan, eilen tuli Lahden Lushista ostettua alesta Gingerbread house tin ja Maple taffy huulirasva. Tuo huulirasva tuoksuu kivalle, mutta se maku  0_0 Melko kamala.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1087 : 06.01.11 - klo:16:20 »
^^Liikkeessä ilmeisesti? En viitsinyt tilata pakettia tänä vuonna missä olisi saanut ilmaisia tuotteita, kun viime vuonna piti saada £10 punnalla, olivat poistaneet tuorenaamion paketista, joten jäi 1,5£ alle rajan, joten en saanutkaan mitään. Harmitti kun eivät ilmoittaneet etteivät sillä kertaa lähetä tuorenaamioita, olisin valinnut tilalle jotain muuta. Porridge-saippuaa tekisi mieli tilata, mutta taidan kuitenkin pistää iHerbiin saippuatilauksen.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1088 : 06.01.11 - klo:16:55 »
Mun tekis mieli kanssa ostella noita saippuoita kun ne on niin söpöjä, käsipesussa kyllä oikeastaan vain niitä käytän. Siinä hommassa yksi pala kestää ikuisuuden! Tuntuu että ehtii mennä huonoksi jos noita on muutamakin samaan aikaan odottamassa käyttöönottoa. Lähinnä tuoksu laimenee ja saippuan väri vähän himmenee (?). Nyt käytössä on meinaan yksi sellaisesta lahjapakkauksesta saatu, sininen toi varmaan on ollut mutta on vähän sen näköinen ettei aivan tuore ole. Tuoksua ei haista ellei oikein erikseen nuuhki. Minigrip-pusseissahan noi varmaan ois hyvä säilyttää, HIWTK-palan leikkasin käyttöön pienemmäksi ja loput on pakastepussukassa. Ei oikeen sovi tälläselle hamsteriluonteelle tälläinen tuoretavara ;D

Kokeilin muuten suihkujellyn kanssa tota pesupuffin dippaamista, hyvin vaahtos. Tossa purkissa kyllä lilluu sitä jellyn nestettä tosi paljon, musta tuntuu että sitä lähinnä siihen puffiin päätyi. Siinä toinen tuote joka kestää vähintäänkin sen iäisyyden..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #1089 : 06.01.11 - klo:18:47 »
Mulla on karannut jo ajat sitten homma käsistä Lushin kanssa!  ::)

Mä tykkäsin myös Snow Globesta. Siinä on todella kirpakan raikas sitrustuoksu, eikä sellainen pesuainemainen järkky tuoksu, mikä useissa sitrustuotteissa on. Buchea olen edelleenkin käyttänyt putsarina, ja se toimii tosi hyvin. Ainoa miinus onkin, ettei se tunnu kuluvan millään, kun sitä tulee käytettyä kerralla niin pieni murunen.

Ostin Citykäytävän Lushista tarjouksena Karma-hajuveden puoleen hintaan, ja tykästyin siihen tuoksuun vallan hurjasti! Voi veljet mikä ihanan lämmin ja syvä tuoksu - ei vähiten patsulin ansiosta!

Kylpytuotteita olen testaillut paljon viime aikoina. Gingerbread house oli ihan mukava: siitä tosiaan tuli jouluinen, mausteinen tuoksu ja kylpyvesi ei kuivattanut ihoa niinkuin normaalisti. Perinteisistä kylpypalloista en tykkää niin paljon, sillä mun mielestä kylpyyn kuuluu vaahto, mutta bubble barit on ihania. Suosikki niistä on Comforter, joka vaahtoaa ihanasti ja tuoksuu herkullisen mustaherukkaiselle. Nuo barit soveltuvat useampaankin kylpykertaan, kun vaahtoavat niin paljon ja palasta on helppo murtaa tarvittava määrä kylpyä varten.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #1090 : 06.01.11 - klo:23:14 »
Mäkin kävin sitten eilen piipahtamassa City-Lushissa. Yritin tehdä tilausta viime viikolla Britteihin, mutten saanut tilausta läpi. Keskiviikkona (ti?), kun nettikampanja sitten lopetettiin, yritin vielä monta tuntia yhteen menoon saada tilausta tehtyä, mutta en vaan päässyt läpi, joten jäi ilmaispaketit saamatta. Onneksi cityssä oli vielä joulutuotteita jäljellä ja ostin mm. Maple Taffyn, koska edelliseni on sitä värikyniltä haisevaa ja maistuvaa erää, sekä Lip Dipin. Myös kaksi joulupakettia lähti mukaan + ylimääräinen Böög ja 250 ml Snow Fairy. Halvemmalla sain kuin Briteistä tilaten. Nyt on sitten kylpyjuttuja muutamaksi kuukaudeksi!

Itse asiassa Britteihinkin tein tilauksen (siskon kanssa kimppaan), jossa pääosin voiteita ja muita kasvotuotteita. Seuraavan tilauksen ajankohta on sitten, kun Valentines-tuotteet ilmestyvät!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1091 : 06.01.11 - klo:23:28 »
Seuraavan tilauksen ajankohta on sitten, kun Valentines-tuotteet ilmestyvät!

Tulevat kauppoihin ja varmaankin myös mail orderiin ensi keskiviikkona 12.1.  :D
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #1092 : 07.01.11 - klo:12:12 »
^No voihan! Äh, ois pitänyt malttaa tarkistaa ensin se päivämäärä, ja sitten vasta tilata. En ajatellut seuraavaa tilausta ihan seuraavalle viikolle  :D Mun tuurilla sieltä loppuu se HIWTK-sg ihan varmasti, jos tilausta ei tee saman tien. Hyvästi säästöyritykset!

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1093 : 07.01.11 - klo:12:29 »
Odottelen viikon päästä olevaa Tallinnan reissua ihan fiiliksissä jo pelkästään Lushin takia! Osaako joku sanoa, että ovatko tuotteet tasaisesti halvempia kuin Suomessa? Katsoin nettikaupoista pari pistokoetta, esim. Bohemian-saippua oli Suomessa joku 5,5e ja Tallinnassa 3,5e eli aika tuntuva alennus näyttäisi olevan. Aion kyllä katsastaa nuo kausituotteet!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #1094 : 08.01.11 - klo:11:26 »
^Osa on samoissa hinnoissa kuin Briteissä, osa taas on hintavampia :) Ehdin olla Lush-liikkeessä vain 5min, enkä pystynyt hirveästi katselemaan (olin kaverin kanssa liikkeessä ja meidän miehet odottelivat kärsimättömänä ulkopuolella :D). Ostin pienen Happy hippyn, Iced wine ja Sweetie pie- jellyt ja nämä kaikki teki yhteensä n.13€.

Oijoi, tänään tai huomenna lähtee kyllä tilaus Lushille, toi HIWTK-suihkugeeli ja Love birds-saippua on pakko saada!