Glorious mud - vartalolle tarkoitettu kiinteä mutanaamiokökkö - on ihana! Tuoksui lushin tyyliseltä, hieman vaniljalta, hieman mausteiselta ja hieman... omituiselta, mutta ei missään nimessä pahalta. Naamio näyttää turvepelletiltä. Tän kanssa saa olla aika varovainen, nimittäin jos sitä kastelee liikaa niin koko kökkö kuluu kerralla. Samaan tapaan kuin kylpypommitkin, niin tämä sihisee kastuessaan ja alkaa muussaantua. Itse tein niin että pestyäni kropan saippualla, kastelin palan pikaisesti, sammutin suihkun ja hieroin palaa suoraan iholle. Noin kannattaa tehdä lähinnä kovinta kuorimista tarvitseville kohdille, koska pala on aika karkea, muuten voikin levittää käsien kautta. Mulla jäi palasta jäljelle niin paljon että siitä riittänee vielä kahteen käyttökertaan.
Olin huomaavinani että naamio lämmitti ihoa hiukan, mutta en ole kyllä ihan varma tästä. Tunsin lämmön selkeästi vasemmassa käsivarressa, mutta en oikeassa...

Huuhtelun jälkeen iho tuntui mahtavalta, ja tuoksui pehmeän vaniljaiselta. Kaikesta raapivuudesta huolimatta naamio kosteuttaa kunnolla ja jättää ihon pehmeäksi.
Lisäpisteitä heruu vielä siitä, että mun mielestä on aivan ihana sotkea itseni, ja tuo naamio onkin mitä mainioin tekosyy sotkea itsensä oikein kunnolla mutaiseksi.

Tiedänpähän mitä tilaan lisää ensi kerralla...