Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289177 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Lush
« Vastaus #1140 : 30.05.11 - klo:23:32 »
Lushin sandstone sitruunapala on vajaassa viikossa vienyt takapuolessa olleet näpyt mennessään! I'm in love.. Elleissä on osi vilkas ja hyväntuulinen keskustelu lusheista, jos saan sen verran kehua vieraissa käyneeni..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1141 : 17.06.11 - klo:13:17 »
Glorious mud - vartalolle tarkoitettu kiinteä mutanaamiokökkö - on ihana! Tuoksui lushin tyyliseltä, hieman vaniljalta, hieman mausteiselta ja hieman... omituiselta, mutta ei missään nimessä pahalta. Naamio näyttää turvepelletiltä. Tän kanssa saa olla aika varovainen, nimittäin jos sitä kastelee liikaa niin koko kökkö kuluu kerralla. Samaan tapaan kuin kylpypommitkin, niin tämä sihisee kastuessaan ja alkaa muussaantua. Itse tein niin että pestyäni kropan saippualla, kastelin palan pikaisesti, sammutin suihkun ja hieroin palaa suoraan iholle. Noin kannattaa tehdä lähinnä kovinta kuorimista tarvitseville kohdille, koska pala on aika karkea, muuten voikin levittää käsien kautta. Mulla jäi palasta jäljelle niin paljon että siitä riittänee vielä kahteen käyttökertaan.
Olin huomaavinani että naamio lämmitti ihoa hiukan, mutta en ole kyllä ihan varma tästä. Tunsin lämmön selkeästi vasemmassa käsivarressa, mutta en oikeassa... ::) Huuhtelun jälkeen iho tuntui mahtavalta, ja tuoksui pehmeän vaniljaiselta. Kaikesta raapivuudesta huolimatta naamio kosteuttaa kunnolla ja jättää ihon pehmeäksi.
Lisäpisteitä heruu vielä siitä, että mun mielestä on aivan ihana sotkea itseni, ja tuo naamio onkin mitä mainioin tekosyy sotkea itsensä oikein kunnolla mutaiseksi. ;D

Tiedänpähän mitä tilaan lisää ensi kerralla...
« Viimeksi muokattu: 17.06.11 - klo:13:19 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1142 : 17.06.11 - klo:13:51 »
^ Mä olen käyttänyt tuota Glorious Mudia niin, että hienonnan siitä pienen palan erilliseen purkkiin ja tätä jauhoa hieron kostealle iholle. Ei tunnu liian raapivalta, mutta kuorii kumminkin. Tällä menetelmällä olen uskaltautunut myös kasvoille.

Kaikkien aikojen paras kokeilemani kombo vartalolle on Brimstone ja Glorious Mud :-* Molemmat ovat yksistäänkin mahtavia, mutta yhdessä täydellisiä! Käyttömenetelmä kuorinta-naamio-tyyppinen.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1143 : 13.07.11 - klo:12:25 »
Hommasin Lushin Vanillaryn solid perfumena. Ihana :-* Vaniljaisten hajuvesien ystäville ihan täydellinen ostos. En kyllä tiedä, tahdonko tuoksua tältä aina, mutta ihana tämä tuoksu on silti! Aiempaan omistamaani solid perfumeen, Lustiin, verrattuna tämä on parempi jo siksi, että ei jää punaisia läiskiä levityksestä, joita pitää sitten sormin tasoitella.

Samassa tilauksessa hommasin myös Tea Tree Wateria näppylöille. Suihkutan sitä pari painallusta vanulappuun ja pyyhin näppylöille. Oon vasta pari kertaa käyttänyt, niin en osaa pitkäaikaisvaikutuksia todeta. Tarkoitus on kuitenkin luultavasti ostaa iHerbistä joskus ihan teepuuöljyä tähän samaan käyttötarkoitukseen, jos tämä teepuuvesi toimii edes jotenkin.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1144 : 05.08.11 - klo:09:20 »
Lush on mulle uusi tuttavuus. Miten hierontapaljoa on tarkoitus käyttää? Ovatko kosteuttavia vai onko tarkoitus levittää niitä ennen hierontaa? Myyjä levitti esimerkiksi hierontapalaa käteensä ja mä luulin, että nimi hierontapala tulee siitä, että sitä levitetään hieromalla vartaloon. Käsitin siis, että kyseessä on kosteuttava tuote, mutta onko näin?

Lemony flutteriin olen ihastunut  :) Sopii todella hyvin kynsinauhoille ja vaikuttaa siltä, että sillä voi esim korvata halutessaan kynsiöljyn. Mies kehui sen tuoksuakin.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1145 : 05.08.11 - klo:10:36 »
^ Hierontapalat on kai suunniteltu ihan varsinaiseen hierontaan, mutta sopivat myös ihon kosteutukseen. Mä olen vienyt hierontaan mennessäni palan mukanani ja hieroja ihastui siihen myös. Mulla nimittäin hänen käyttämä hierontaöljy aiheutti näppyjä selkään
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1146 : 05.08.11 - klo:22:03 »
^^ Suihkun jälkeen hieman kostealle iholle levitettynä korvaavat mukavasti vartalovoiteen. :)
So it goes.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1147 : 04.09.11 - klo:21:27 »
Full of grace -seerumia kokeilleet, kuinka riittoisa se pala on? Kiinnostaisi kokeilla, mutta yllätyin, että se pala on niin pieni. Maksaa kuitenkin 13-14 €, niin toivoisi sen jonkun aikaa riittävänkin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1148 : 05.09.11 - klo:17:03 »
Kauanko nuo perustuotteet kuten suihkusaippuat pullossa ja voiteet jne. säilyy avattuna? Pitääkö ne avaamisen jälkeen säilyttää jääkaapissa?

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1149 : 05.09.11 - klo:17:26 »
Jääkaappisäilytystä tuskin vaativat, mutta mm. Lemony Flutter meni kesällä melkein nestemäiseksi ja laitoinkin siitä sähköpostia Lushille, saako sen laittaa jääkaappiin. Ei ole kuulemma mitään haittaa, mutta voide oli vaan ihan melkein käyttökelvottoman kovaa jääkaappikylmänä. Käsivoiteena mulla on Handy Gurugu ja sen tuoksusta (=lemusta :P) en varmaan edes erota, jos se menee pilalle...

Suihkusaippuaa mulla on ollut vain niin pieni pullo, että se ei ehtinyt vanhentua. Tais olla 100 gramman pullo, ja sen materiaali ainakin oli niin kovaa muovia, että suihkussa sai pää punaisena puristaa tavaraa ulos. Loppuvaiheessa oli kylppärin lattia glitterissä, kun se pöly oli valunut pohjalle.

Palasaippuoita löytyy kauhea kasa ja niissä oman muistikuvan mukaan tuoksu vähän laimenee, mutta ei huomattavasti. Säilytän niitä minigrip-pusseissa ja leikkaan aina sopiviksi paloiksi. Pesuteho niissä ei vähene :)
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1150 : 05.09.11 - klo:18:22 »
Full of grace -seerumia kokeilleet, kuinka riittoisa se pala on? Kiinnostaisi kokeilla, mutta yllätyin, että se pala on niin pieni. Maksaa kuitenkin 13-14 €, niin toivoisi sen jonkun aikaa riittävänkin.

Pala on samanlainen kuin esim. hierontapalat ja siitä lähtee rasvaa helposti irti kun vähän lämmittää. Itse tosin petyin tuotteeseen, sillä oli oikeastaan ihan sama kuin joku Lushin hierontapaloista eikä mielestäni seerumi ollenkaan. Nyt kun vähän tarkemmin muistelee niin muistutti Babyfacea, mutta rasva irtosi helpommin palasta. Ehkä todella kuivaihoinen ja oikein rasvaista hoitoa kaipaava iho tästä hyötyy, mutta muuten en voi suositella. Omalla iholla ei imytynyt yhtään eikä edes hoitanut kuivia läikkiä, joiden takia sen alunperin hankin. :-[

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1151 : 05.09.11 - klo:23:50 »
Kiitos vastauksesta malic, tosin pisti miettimään että viitsinkö mä edes Lushia kokeilla...  ;D Glitteriä (vihaan!) SAIPPUASSA jota ei meinaa saada pullosta ulos, hmmm...  0_0

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1152 : 06.09.11 - klo:07:30 »
^Ei kannata, jäät koukkuun ;D Lush on vaarallinen kauppa!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1153 : 06.09.11 - klo:07:31 »
^^^Kiitos kommentista! Mulla ei ole kuiva iho, mutta olin ajatellut, että ilmojen kylmetessä tuo voisi auttaa ihon pintakuivuuteen, mutta kun en kuitenkaan mitään superrasvaista "voidetta" tarvitse, niin pitää sitten keksiä jotain muuta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1154 : 08.09.11 - klo:12:47 »
Kiitos vastauksesta malic, tosin pisti miettimään että viitsinkö mä edes Lushia kokeilla...  ;D Glitteriä (vihaan!) SAIPPUASSA jota ei meinaa saada pullosta ulos, hmmm...  0_0

Pelkästään nuo pienet suihkugeeli-pullot ovat ongelmallisia, ne keskikokoiset toimivat oikein hyvin. Kaikissa suihkugeeleissä ei ole glitteriä, oikeastaan Snow Fairy taitaa olla ainoa jossa on (ja sekin on joulun kausituote). :) Suosittelen kokeilemaan. Itselläni on parikin vuotta vanhaa (vois tietysti käyttää joskus loppuunkin ::)) suihkugeeliä vielä jäljellä, eikä ole mennyt miksikään.
So it goes.