^ Demon in the dark tuoksuu musta ihan hammastahnalta!

On siinä kyllä sellainen yrtti-omppu tuoksukin, mutta hammastahnalta se silti tuoksahtaa. Ihan kiva saippua, pesee aika ärhäkkäästi, kuten suurin osa muistakin LUSHin saippuoista. Ja se viilentäminen mitä nettisivuilla mainostetaan pitää ihan paikkansa. Itse tykkäsin enemmän kuin avo, joka mulkoilikin palaa pitkään ja valitti että se haisee.

Ainut ärsyttävä puoli demonissa oli se että ennen käyttöä se piti kuoria tahmaisasta vahakerroksestaan, ja siinä meni hyvää saippuaa hukkaan kun ei irronnut kuin leikkaamalla.
Mulla on muuten tapana usein jättää noita palasaippuoita lojumaan kaappiin pitemmäksikin aikaa. Mua ärsyttää se kuinka pehmeitä ja "raa'an" tuntuisia ne palat on juuri ostettuna. Tiskipöydällä on lojunut Pineapple Grunt-palanen varmaan pari kuukautta aika kevyessä käytössä, ja nyt se on kuivunut ja kovettunut juuri sopivaksi. Pesee hyvin, tuoksuu kivalta vaikka haju ei enää leijukaan koko asuntoon.. Kaikenlisäksi pala tuntuu kestävän käytössä paljon pitempään kuin pehmoisena käyttöön otetut. Pineapple Gruntia voin muuten suositella lämpimästi jos tykkää ananaksen ja kookoksen tuoksuista, aivan ihana palanen, ja tuo ainakin mulle mieleen etelänmatkat...