Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 304186 kertaa)

Poissa Anita

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1155 : 09.09.11 - klo:20:37 »
Lopetettavien tuotteiden lista on julkaistu, tässä:

AROMARANT
NU BAR
COCONUT DEODERANT
VANILLA IN THE MIST
TUCA TUCA MASSAGE BAR
JOY OF JELLY
STRAWBERRY FEELS MASSAGE BAR
TOO DRUNK …
HEAVENILLI
UP YOU GETS
MANGE TOO
SEX IN THE SHOWER
VIT C TONER TAB
BIG TEASE
VIT E TONER TAB
KING OF THE MODS
SANDSTONE
SUGAR BABE
SUMMER PUDDING
BRIMSTONE
ICE BLUE
HELPING HANDS 45g
LEMSLIP
PIED DE PEPPER
DEMON IN THE DARK
KEEP IT FLUFFY
RING OF ROSES
MRS WHIPPY
CREAMED ALMOND SMOOTHIE
SAKURA
MA BAR
CHARLOTTE ISLAND

En löytänyt mitään tietoa kuinka kauan noita vielä tehdään vai tehdäänkö enää lainkaan. Ajattelin tilata kokonaisen Sandstonen, jos niitä on saatavilla. Se on listalta ainoa, jota tulen kaipaamaan kovasti  :'(

edit: vastasivat mail orderista että kokonainen Sandstone on noin 7 kg, ehken nyt ihan niin paljoa tarvitse...
« Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo:20:58 kirjoittanut Anita »
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1156 : 09.09.11 - klo:21:25 »
Kyllä mä varmaan tilailen lähiaikoina, houkuttelee Bubblegum huulikuorinta ja Honey, i washed the kids.  ;)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1157 : 09.09.11 - klo:22:41 »
Tein juuri viime viikolla tilauksen, ensimmäisen kerran tietomurron jälkeen. Jos olisin tiennyt lopetettavista tuotteista, olisin voinut täydentää pakettia vielä muutamalla menossa olevalla. Täytynee tehdä uusi tilaus tässä piakkoin, jotta varastoon saisi ainakin Ma Barin, Mrs Whippyn ja Brimstonen.

Viimeisimmässä paketissa tuli aika paljon uusia tuotteita: Color Supplementia varten tilauksen oikeastaan tein ja se kyllä lunasti paikan käytössä. Sävy dark yellow on aivan nappi iholleni, toimii sekä voiteeseen miksattuna että pelkiltään. Myös Marilyn-tehohoito ja Ibiza Party -shampoo olivat mainio ostos. Marilynin myötä ihastuin taas uudestaan CWC-menetelmään, joka tavanhoitoaineilla alkoi olla pikkasen mitäänsanomatonta. Ibiza Party olikin yllättävän hellävarainen shampoo, vaikka olen tottunut viimeaikoina hellempisulfaattisiin ja lievempituoksuisiin.

Tilasin myös kaksi rasiaa Toothy Tabseja (Sparkle ja Atomic). Kiva idea ja varmasti tulee käytettyä, vaikkei maku kummassakaan ole kovinkaan mieleinen. Kaipaisin testiin vielä jonkun oikein minttuisen version, niin siitä voisi tulla vaikka vakkarihammastahna!

Pakettiin mukaan mahtui myös ikisuosikkini Godmother ja Rockstar -saippuat (yhteispakkauksessa, jonka nimeä en juuri nyt muista) sekä Fresh Farmacy -kasvoputsari. Täydensin myös huvennutta kylpyvaahtovarastoani Ma Bar -vaahtopalalla, jota itseasiassa en ole ennen kokeillut, mutta tuttua HIWTK-kamaa oli, ja nyt se lopetetaan :'(

Mahtaiskohan noita muutamia lopetettavia riittää siihen asti, kunnes Halloween-tuotteita saadaan myyntiin, niin sitten kaksi kärpästä yhdellä iskulla...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1158 : 10.09.11 - klo:07:50 »
Oho olipas pitkä lista lopetettavia.. No, toivottavasti uusiakin tulee!
Tuossa oli monta tuotetta mistä mä tykkään, mutta eikös noita lopetettuja tuotteita saa brittinettikaupausta käytännössä vielä pitkäänkin?
Mä laitoin oman celestial voiteeni kesähelteillä jääkaappiin ja se on jäänyt sinne.. Koostumus on parempi kylmänä ja on se virkistävän tuntuistakin.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1159 : 10.09.11 - klo:22:53 »
^ Uskoisin niiden ensimmäisenä loppuvan juurikin brittinettikaupasta. Muistan kun Enchanted Eye Cream lopetettiin, niin niiltä loppu varastot viikossa. Seurasin EYC:n tilannetta, koska tilasin itse heti uuden purkin kun kuulin lopetuksesta. Ja sittenhän se tuli takaisin myyntiin kun lopetuksen jälkeinen kysyntä yllätti, tai siis kysynnän uumoilen olleen syynä. Joten jos briteistä aiot tilata, niin kehotan toimimaan nopeasti. Suomessa noita voi olla saatavilla vielä ensi vuonnakin.

Itse tilasin 3,5 kg Sandstonea tänään :D

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #1160 : 11.09.11 - klo:10:17 »
Pakko kai tehdä tilausta vaikka tarvetta ei kyllä olisi...
Onko kellään antaa kokemuksia Demon in the dark, summer pudding ja vanilla in the mist saippuoista?
Alkuun en olisi uskonutkaan himoitsevani demonin kaltaista palaa, mutta poikaystävälleni ostamani seavegetable yllätti ihanuudellaan ja tän kaltaisetkin saippuat alkoivat kiinnostaa ekä vaan ne överisöpöt.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1161 : 11.09.11 - klo:11:19 »
^ Demon in the dark tuoksuu musta ihan hammastahnalta! ;D On siinä kyllä sellainen yrtti-omppu tuoksukin, mutta hammastahnalta se silti tuoksahtaa. Ihan kiva saippua, pesee aika ärhäkkäästi, kuten suurin osa muistakin LUSHin saippuoista. Ja se viilentäminen mitä nettisivuilla mainostetaan pitää ihan paikkansa. Itse tykkäsin enemmän kuin avo, joka mulkoilikin palaa pitkään ja valitti että se haisee. ::)
Ainut ärsyttävä puoli demonissa oli se että ennen käyttöä se piti kuoria tahmaisasta vahakerroksestaan, ja siinä meni hyvää saippuaa hukkaan kun ei irronnut kuin leikkaamalla.

Mulla on muuten tapana usein jättää noita palasaippuoita lojumaan kaappiin pitemmäksikin aikaa. Mua ärsyttää se kuinka pehmeitä ja "raa'an" tuntuisia ne palat on juuri ostettuna. Tiskipöydällä on lojunut Pineapple Grunt-palanen varmaan pari kuukautta aika kevyessä käytössä, ja nyt se on kuivunut ja kovettunut juuri sopivaksi. Pesee hyvin, tuoksuu kivalta vaikka haju ei enää leijukaan koko asuntoon.. Kaikenlisäksi pala tuntuu kestävän käytössä paljon pitempään kuin pehmoisena käyttöön otetut. Pineapple Gruntia voin muuten suositella lämpimästi jos tykkää ananaksen ja kookoksen tuoksuista, aivan ihana palanen, ja tuo ainakin mulle mieleen etelänmatkat... ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #1162 : 11.09.11 - klo:14:45 »

Mä olen ihan suruissani ton Sandstonen takia! Se on mun ehdottomia lemppareita saippuoiden joukossa: ihana tuoksu, kiva kuoriva hieno "hiekka" ja mukava koostumus muutenkin. Sen sijaan Demon in the darkista en tykännyt ollenkaan; tuli liikaa hammastahna mieleen ko. saippuan tuoksusta. Vahakuori taas irtosi mun saippuasta ihan helposti, enkä joutunut mihinkään suurempiin operaatioihin.

Mä olen huomanut Lushin saippuoista sen, että pidän erityisesti joko sitruksisista raikkaista tuoksuista tai täyteläisistä, hedelmäisistä tuoksuista. Ehdoton ykkönen saippuoiden joukossa on Sultana of soap, joka on todella herkullisen tuoksuinen ja näköinen, oikea hedelmäpommi. Sandstone on hyvä kakkonen, samoin Noubar ja viime joulun kausituoksut Mandarin's tea party ja Snowglobe oli tosi ihania. Sen sijaan Demonin lisäksi Godmother ja I should Coco olivat aivan liian ällömakeita ja Miranda liian saippuamaisen pliisu.

Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1163 : 11.09.11 - klo:19:30 »
Tyhmä kysymys, mutta miten käytätte saippuoita suihkussa? Sivelette ihoa pitkin vai hierotte palaa käsien välissä ja levitätte siitä iholle? Jollain sienellä tai pesukukalla? Mietin vaan, että joku Sandstonen hiekkakuorinta ei tosiaan toimi käsien kautta levitettynä... Eikö sitä saippuaa kulu ihan tolkuton määrä jos sivelee suoraan iholle?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #1164 : 11.09.11 - klo:20:06 »
^Mä käytän yleensä saippuaa suoraan iholle ja joskus harvemmin pesukukan kautta. Ei se pala mun mielestä kulu paljoa sillä tavalla.. Kunhan tietysti ei suihkun alla seiso saippuoinnin aikana.

Anita Mistä sä oot ton listan löytänyt kun ei osu millään silmään? Oliko siellä mitään uutuuksia julkaistu?

Kiitoksen Demon in the dark -tuoksukokemuksista! En kyllä tilaa sitä tuoksuttelematta joskus liikkeessä ensin.. On noita himotuksia muutenkin jo liikaa ilman huteja!

Hyi, siitä tulikin mieleen et kamalin lushin saipputuoksu on ollut mun mielestä Lily Savon! Sain silti väkisin sen käytettyä jotenkuten käsien pesussa pois jo aikaa sitten mutta se oli kyllä melkein tuskaa! Kukkaistuoksut on aika vaikeita mulle, godivan tuoksukin on aika karmea vaikka se hoikuttaa silti.

Sandstone on munkin mieleen kovasti, onneks sitä on vielä pala jemmassa.
« Viimeksi muokattu: 11.09.11 - klo:21:26 kirjoittanut Luscious »

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1165 : 11.09.11 - klo:20:35 »
^Mä käytän yleensä saippuaa suoraan iholle ja joskus harvemmin pesukukan kautta. Ei se pala mun mielestä kulu paljoa sillä tavalla.. Kunhan tietysti ei suihkun alla seiso saippuoinnin aikana.

Just noin mäkin käytän. Ja kuorivalla saippualla en toki joka päivä kehoa pese. Sandstonea kuluu mulla keittiössä sekä käytän sitä päivittäin myös kainaloiden pesuun, sillä lähtee hyvin deodoranttien jämät pois.

Anita Mistä sä oot ton listan löytänyt kun ei osu millään silmään? Oliko siellä mitään uutuuksia julkaistu?.

An Update about things ja uutuudet on kerätty ketjuun Secret.lush Information Hub. Ja poistuvien listaan on tullut tarkennus, eli Helping Handistä poistuu vain 100g purkki. Miksiköhän se on sitten kannattanut lisätä tähän paljon pelättyyn listaan, en ymmärrä.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #1166 : 12.09.11 - klo:16:23 »
Mäkin sivelen Lushit suoraan iholle. Tällä tekniikalla tuotetta ei oman kokemukseni mukaan kulu sen kummempia määriä kuin käsien kautta levitettynä. Pesukukkien ja -sienien kanssa en myöskään kikkaile.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1167 : 12.09.11 - klo:22:58 »
Ookoo, kiitos vastauksista! Musta tuntuis jotenkin "kovalta" vedellä sillä saippualla ihoa, mutta pitänee kokeilla! Entä ne saippuat, joissa on paljon sattumia?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1168 : 13.09.11 - klo:05:39 »
^Mä oon levittänyt pesukukalla saippuat. Hyvin on toiminut. Mä oon säilyttänyt mun kolmea palaa ihan vaan saippuatelineessä ilman suojaa. Pitäiskö ne jossain pussissa säilyttää  ??? Myyjä ei maininnut mitään.
Kiinnostuin sandstonesta. Joutuu varmaan tekemään lähikuukausina tilauksen noiden poistuvien takia ellei ole sitten jo liian myöhäistä.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #1169 : 15.09.11 - klo:20:06 »
Yritin rekkautua tonne Lush vip foorumille 11.9 ja edelleen odotan josko mut hyväksyttäis sinne..! Ärsyttävää odottaa..