Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308763 kertaa)

Copper

• Vieras
Vs: Lush
« Vastaus #1170 : 15.09.11 - klo:20:47 »
^ Mä oon yrittänyt pari kertaa päästä sinne eikä kummallakaan kerralla ole onnistunut. Ekalla kerralla mitään ei tapahtunut. Toisella kertaa se ei hyväksynyt mun sähköpostiosoitetta vaan ilmoitti, että sillä osoitteella on jo rekkauduttu foorumille. Jotain ehkä teknistä häikkää. ??? Toivotaan, että sulla on parempi tuuri. :)

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1171 : 15.09.11 - klo:22:03 »
^^ Tarkoitatko Lushin brittifoorumia? Sieltä ei tule viestiä aktivoinnista. Kirjaudu vain sisään tunnuksillasi.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Copper

• Vieras
« Vastaus #1172 : 16.09.11 - klo:21:20 »
 Jahas, brittilushin nettisivut ovat vihdoin uudistuneet. Uusia tuotteitakin on tarjolla, ja last chance to buy koskee jopa 34:ää tuotetta, muun muassa Vanilla in the Mist -saippuaa, josta tykkään kovasti.

https://phoenix.lush.co.uk/
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo:21:23 kirjoittanut Copper »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1173 : 18.09.11 - klo:16:29 »
Joo brittifoorumia.. En mä sinne pääse edelleenkään sisään. Tein jo uudet tunnukset toisen sähköpostinikin kautta, jos vaikka menin heti unohtaan salasanat ym ja kirjoitin nää uudet ylös..

Yhyy ihan hirveetä kuinka paljon ihania tuotteita poistuu ja tilalle tuli joku vaan sininen ja vaaleenpunanen saippua. pööh!! Eihän niistä oo ees yritetty saada mitenkään herkullisen haluttavia.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1174 : 30.09.11 - klo:21:22 »
Itse tilasin 3,5 kg Sandstonea tänään :D

Käytin tänään suihkussa sandstonea ja tuli mieleen että jokos oot saanut tuon järkäleesi?
Saitko jotain alee vai oliko hinta sama kuin olisit ostanut 35 palaa? (Ihan mieletön määrä..!) :D

Mä klikkailin jo ostoskoriin summerpuddingia yms mutta en kuitenkaan vienyt ostoksia loppuun.. Noita saippuoita kun on aikamoinen kasa jo entuudestaankin!
Olisko jollain postittaa mulle minipalaa testattavaksi jollain minihinnalla (ota yhteyttä yksärillä)?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1175 : 30.09.11 - klo:22:08 »
^ Joo, on tullut. Aikamoinen järkäle se on :D.  Minulla oli yksi -10% alekuponki jäljellä, joten sain tilauksen tuotteista tuon alen, mutta muutoin ihan normihinnan siis maksoi.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1176 : 07.10.11 - klo:18:33 »
Lushneitsyys menetetty, tänään hain paketin jossa oli Bubblegum huulikuorinta, 100g Flying Fox suihkugeeli ja iloisena yllätyksenä suunnilleen 3 cm x 5 cm pala Honey I washed the kids saippuaa. Tuo Bubblegum huulikuorinta tuoksuu ihanasti ja aidosti jollekkin hubbabubba purkalle.  :-* Flying Fox, purkista nuuskittuna en osaa vielä päättää, onko se ihana vai vihaanko sitä - HAJU on tosi tymäkkä, mutta varmaankin ne eteeriset öljyt samalla vetoaa ja tuottaa mielihyvää, kun haistaa tuota pulloa mulle tulee erikoinen olo. Melkein uskon että tämä voisi lupauksensa mukaisesti tuoda apua PMS oireisiin jotka mulla on välillä aika rajuja. Mutta tosi outo tuote, ei ole ikinä ollut näin ristiriitainen olo jostain kosmetiikkatuotteesta. Tuoksuu pullosta läpikin, ja nyt oon vuoroin vienyt pullon toiselle puolelle huonetta ja sitten taas hakenut takaisin tähän pöydälle.  ::)  ;D Honey I washed the kids tuoksuu ainakin kääreen läpi ihanalle.  <3

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1177 : 12.10.11 - klo:01:37 »
Joko olette tilanneet joulujuttuja? Itse laitoin tilaukseen seuraavat: Snowcake, Candy Cane, Glögg, Celebrate Lip Tint, Calacas Shower Jelly, Fresh Farmacy, Dark Angels, It's Raining Men. Olisi tehnyt mieli tilata enemmänkin varsinkin joulutuotteista, mutta piti nyt vähän hillitä. :P Harmi, kun joulujelly oli joku tyhmä Jilted Elf. Olisin halunnut sitä punaista pukkijellyä, mitä on ollut aiemmin. Ikisuosikkini jellyistä on tosin pari vuoden takainen joulutuote Snowshowers, jota mulla onneksi on vieläkin jemmassa. ;D

Fresh Farmacyyn olen viime aikoina ihastunut yhä enemmän ja enemmän. Se on epäpuhtaalle ja rasvaiselle, mutta kosteusköyhyyteen taipuvaiselle iholleni ihan paras. FF:lla saa todella ihanan natisevan puhdasta jälkeä, mutta ilman että iho kuivuu. Palaa on tosi nopea ja helppo käyttää eikä turhaa muovijätettä synny. Jatkossa en putsaria vaihda, FF on HG! <3
« Viimeksi muokattu: 12.10.11 - klo:01:40 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 14.10.11 - klo:13:58 »
Joulutuotteissa näyttää olevan kasvokuorinta Buche de Noel ja se oli aivan superhyvää! Koostumukseltaan pehmeää, tehokkaasti kuorivaa ja teki ihosta ihanan. Tuoksu oli jotenkin mantelinen/pähkinäinen. Suosittelen! ;)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #1179 : 15.10.11 - klo:10:35 »
Tilasin ison paketin joulukamaa ja mun paketin kyljessä oli iso reikä kun sain sen  :# Laitoin palautetta, saa nähdä mitä vastaavat. Onneksi kaikki tilaamani tavarat olivat pysyneet sisällä. Inhottaa vaan kun 3 niistä oli siellä "nakuna" ilman muovikäärettä, mistäs sitä tietää mitä pöpöjä sinne on uinut..

Joulutuotteet ja muut loikoilevat vaatehuoneessa, en ole vielä testannut.. tuoksusinfonia on aika raju. Lust-saippuan juoksutin eri kaappiin, koska se on niin tyrmäävä. Tässähän tämä joulunalusaika sujuu rattoisasti kun rapistelee herkkuja muovikääreistään pikkuhiljaa. Jaa mutta testasinhan minä jo Jilted Elf -suihkujellyä. Mahtava väri ja ihan mielenkiintoinen tuoksu, sellainen drinkkituoksu. Ei mikään karkkimakea kuten monissa joulutuotteissa, joten sopii mulle.

Edit: sain nopeasti vastauksen reklamaatiooni; pahoittelut sekä lupauksen lähettää uudet tuotteet. Ja niin myös kävi että listaamani tuotteet tulivat. Nakuina. Pienemmässä pahvilaatikossa, ilman reikää. Kummassakaan paketissa ei ollut yhtään näytteitä, vaikka olin erikseen niitä pyytänyt.

Lushilta näytteiden saanti lienee jotain korkeamman tason magiaa. Joskus niitä saa, joskus ei. Joskus saa pieneen tilaukseen, juuri koskaan ei silloin kun törsää paljon rahaa. Päättelevät varmaan, että ei tuo mitään näytteitä tarvitse, se ostaa kuitenkin kaikki. Tai sitten ovat tiukentaneet linjaa.
« Viimeksi muokattu: 29.10.11 - klo:13:59 kirjoittanut honeytestdriver »

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1180 : 17.10.11 - klo:12:07 »
Mulla alkaa olla kiire käyttää saippuat loppuun, kun eksyin pitkästä aikaa Lushin sivuille ja melkein jo tein tilauksen... Mutta kun on noita saippuoita ihan järjetön määrä vielä, niin en sitten viitsinyt.

Harmittaa, kun niin paljon on nyt poistunut tai poistumassa. Vanilla in the mististä olen tykännyt tosi paljon, mutta ehkä pääsen tästä yli...
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1181 : 28.10.11 - klo:19:00 »
Lushin tuotteet ovat kyllä hauskoja. Olen nyt vasta vähän enemmän perehtynyt. Saippuoita mulla on sekalainen kasa suihkutuotteina. Sinänsä niissä ei ole mun mielestä mitään ihan tajuttoman ihmeellistä, mutta tykkään tosi kunnolla tuoksuvista tuotteista. Toi Buches de Noel on ihana, samoin Buffy kuorintapala. Full of Grace seerumipala on kanssa ihan kiva, mutta mun mielestä se voisi tuoksua kivemmalle.

Isoimmat kehut saavat multa kuitenkin naamiot! Mulla on ollut Brazened Honey, Catastrophe Cosmetic sehä Mask of Magnaminty. Selvästi eniten pidin tuosta Brazened Honeystä, vaikkakin Catastrophe on siitä mukavaa ettei se kuiva ihan niin betoniseksi ja on helpompi pestä pois. Käytän noita tuorenaamioita vähän kuurin tapaan. Eli vaikkapa joka ilta niin pitkään kun tavaraa riittää. Sen verran lyhyt toi käyttöaika niissä ettei parane säästellä. Tulee kyllä ihanan hyvinvoiva iho! Mun mielestä muilla valmistajilla ei vaan ole tälläsiä naamioita.
« Viimeksi muokattu: 28.10.11 - klo:19:07 kirjoittanut lynx »

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1182 : 02.11.11 - klo:17:04 »
Olen niin ihastunut Sea Vegetable -saippuapalaan, että se tulee olemaan varmaan ensimmäinen Lushin saippuoista, jota joudun ostamaan uuden palan. Ja uudessa Lush Timesissa on niiiiiiiiiiiin ihania noi kaikki joulutuotteiden esittelyt, että mahdanko ensi kuussa syödäkään mitään... Ainakin kämppä tuoksuisi hyvältä! Ei sillä, on kai joskus tullut pöljempiinkin asioihin rahaa käytettyä.

Lähes kaikista saippuapaloista olen pitänyt. 13 Unlucky Soap on ollut ehkä ainoa pettymys ja sekin ainoastaan tuoksunsa vuoksi. Pesuteho oli loistava, mutta sellainen käsissä ikuisuuden tuoksuva oregano ei ole ihan lempparia. Onneksi olen saanut sen vihdoin kulutettua pois.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1183 : 03.11.11 - klo:20:01 »
Täällä on ollut puhetta siitä että saippuapalat kannattaa laittaa minigrippussiin että ne säilyy tuoreina ja tuoksuvina, niin kannattaako se pussi sulkea tiiviisti vai pitääkö tehdä ilmareikä? Voiko saippua homehtua sinne? Mä pidin pari viikkoa varastoon ostamia saippuoita paperikääreissään siltä varalta jos niissä on kosteutta ja pistin nyt muovipusseihin.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1184 : 03.11.11 - klo:22:48 »
^ Nykyiset saippuat ovat mielestäni aika heikkolaatuisia eikä niitä välttämättä kannata ostaa varastoon, kuivuvat vain ja jopa muuttuvat oudon näköisiksi  :(. Omani olen pistänyt pakastepussiin, pussin suu uudelleenavattavaan solmuun tai iHerbistä tulleisiin minigrippeihin. Täällä joku sai saippuansa homeeseen tiiviissä pussissa, mutta minulle niin ei ole koskaan käynyt, enkä ymmärrä pointtia sulkea saippua pussiin mutta tehdä siihen ilmareikä.