Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293862 kertaa)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #1185 : 04.11.11 - klo:00:59 »
Okei, mä ihan vasta innostuin Lushista ja mulla on nyt 2 saippuapalaa odottamassa että saan ensimmäisen saippuani käytettyä. Toivottavasti ei ole liian iso varasto ja mene hukkaan saippuat.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 04.11.11 - klo:11:10 »
^ No tuskin ehtivät pilaantua, ei kannata huolestua. Mulla saippuaa on noin 6-7 kiloa... ::). Ja tosiaan riippuu siitä saippuastakin miten säilyy, ainakin oman kokemuksen mukaan kermaisemmat tuntuvat säilyvän hiukan paremmin kuin kuultosaippuat.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1187 : 04.11.11 - klo:19:34 »
Jekku: Leikkaa jokaisesta palastasi pieni pala suihkuun niin voit vaihdella tuoksuja fiiliksen mukaan!
Tosin itse en nykyään oo enää leikannut, tykkään isoista paloista (=kauniimpia) ja mä suorastaan yritän tuhlata palojani että saan taas ostaa uusia..

Kävin eilen Lushin liikkeessä ja ostin siskon pojalle hyllyvän ja lötkön calacas saippuajellyn. Itse en ole päässyt vielä jellyjä kokeilemaan...
Pikkusiskoo lahjoin snow globe joulusaippualla joka on aivan ihanan kaunis ja raikas. Mulla oli sitä viime vuonna ja se kului nopsaan, niin ihana se oli!
Itselleni ostin sitten noubar saippuaa, koska se on poistuva ja halusin ehtiä kokeilemaan sitä. Käyttöön asti se ei ole vielä ehtinyt, mutta tuoksu on erikoinen. Vähän kuin kermainen, katkenneen tuoreen oksan tai tosiaan pistaasipähkinän tuoksu. Ihanan pehmeä koostumus.

Summerpudding ei vaikuttanut nuuskuteltaessa lainkaan kiinnostavalta, eikä se mikään kauneinkaan ollut vaikka nettikuvissa näyttääkin.
Sandstonee mietin hartaasti, se on ihan parhautta mutta kun sitä on jo entuudestaan...
Ainakin helsingin liikkeessä kaikkia poistuvia oli niin paljon et tuskinpa ne heti loppuu..

Se polkakarkin näköinen joulusaippua oli kans tosi houkutteleva!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 04.11.11 - klo:20:06 »
Mä olen yrittänyt pitäytyä tilaamasta ns. turhia ekstratuotteita, joten olen viime aikoina käyttänyt Ultrabalmia jalkojen rasvaukseen, ja sehän on siihen vallan loistavaa ainetta! Ultrabalmillla korppukantapäät pysyy ihanan pehmeinä, ja ko. voide kosteuttaa jalat muutenkin tosi hyvin. Rasvainen koostumus takaa sen, että pienempikin määrä tuotetta riittää pitämään tassut pehmoisina.  :-*
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #1189 : 05.11.11 - klo:17:47 »
Helsingissä Citykäytävän Lushissa on myynnissä Merry xmas -hierontapala, joka näyttää tältä:

En löytänyt tuota Lushin nettikaupasta (ei .co.uk eikä .fi) eikä oikein mistään muualtakaan. Tuoksussa on ainakin neilikkaa, varmaankin jotain sitrusta, kokonaisuudessaan vähän sellaisen mausteisen tuoksuinen, ihan kivan tuoksuinen. Googlettelin tuota ja löysin jotain viittauksia tuollaiseen palaan muutaman vuoden takaa. Hassua, että löytyi nyt tosiaan vain kaupasta. Tosi tuoreen oloisia olivat kyllä, eli tuskin mitään muinaisjäänteitä.

Muista hierontapaloista: Mulla on menossa nyt toinen Therapy-pala, ja tämä toinen tuoksuu ihan erilaiselta kuin ensimmäinen. Ensimmäinen oli jotenkin raikkaampi ja vähemmän lushmainen, uudessa on vähän sellaista appelsiinisuklaan tuoksua kuin tuossa uudessa Friends with benefits -palassa. Tykkäsin vanhasta Therapysta tosi paljon, tästä uudesta en nyt oikein ole ainakaan vielä innostunut. Friends with benefits on myös jäänyt odottelemaan parempia päiviä, onneksi Lushin tuotteiden kanssa käy usein ajan kanssa niin, että joko tuoksu muuttuu tai nenä tottuu. :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1190 : 05.11.11 - klo:20:56 »
Luscious, palasiksi mä suunnittelinkin nuo laittavani, on hygieenisempääkin.  :)

Käsisaippuana mä näitä nyt ainakin alkuun aion käyttää, kun mulla kädet kuivuu ja hilseilee talvella niin nämä tuntuu paljon hellävaraisemmilta kuin nestesaippuat. Eikä näiden veroisia tuoksuja missään muualla olekkaan.  :-* Suihkussa varmaan pitäydyn edelleen pullossa oleviin suihkusaippuoihin, kun mietityttää mitä noissa palasaippuoissa alkaa kasvamaan kun suihkussa hinkkaa takapuoltaan ja sitten koskee saippuaan...  ;D ::) Kun nämähän on niin luonnonmukaisia ettei näissä varmaan ole mitään säilöntäaineita tai bakteerinkasvua hillitseviä juttuja.
« Viimeksi muokattu: 05.11.11 - klo:20:57 kirjoittanut Jekku »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1191 : 06.11.11 - klo:11:01 »
Juu ihan miten kukin tahtoo.. Itse ajattelen että palasaippua on kuten vaikkapa banaani, uloimman kerroksen saa pois huuhtelemalla.

Mä en kestä, oon ihan innoissani noubarista! Onneks ostin sen vaikka olisi muitakin houkutulsia ollut.. Se on IHANA! Kokeilkaa kun vielä voitte..
Pakko ostaa varastoon toinenkin pala.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #1192 : 06.11.11 - klo:15:23 »
^ja ^^ Lisäksi saippuan pinnassa eivät pysty mikrobit kasvamaan - ei ainakaan, jos sen saippuan pinnan annetaan kuivua välillä. Tämä on palasaippuan ominaisuus, siihen ei tarvita säilöntäaineita. Jos sitten saippua saa liota koko ajan vedessä, niin asia voi olla toinen.

Enkä niin tiedä, kannattaako sillä itse palalla edes hieroa pehvan limakalvoisempia osia.  ;D Voi olla liian tujua... parempi kai hieroa käteen tai johonkin pesuvälineeseen, jos sellaisesta tykkää, vaahdottaa ja sitten puunata peräaukkoa, jos siis kokee siellä seuduilla tarvitsevansa Lushin sulotuoksuja eikä käytä jotain alapesuun tarkoitettua, happamansorttista  pesunestettä. :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1193 : 06.11.11 - klo:19:38 »
vaahdottaa ja sitten puunata peräaukkoa, jos siis kokee siellä seuduilla tarvitsevansa Lushin sulotuoksuja

Hehahahaa!!!  ;D Hajosin ja putosin!  :D Kyllä mä varmaan otan vielä suihkukäyttöönkin, jos kerran kuivuminen "desinfioi" saippuan.  :)

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #1194 : 07.11.11 - klo:13:33 »
Pakko tulla tänne hehkuttamaan Fresh Farmacy -kasvosaippuaa. Kokeilin sitä siskon luona ja piti käydä heti hakemassa oma pala. Tuolla lähtee jopa vedenkestävä ripsari! Huuhtelun aikana iho tuntuu tosi nahkealta, mutta pesun jälkeen ei lainkaan kuivalta. Oon käyttänyt nyt parisen viikkoa vain tuota ja kosteusvoiteena Celestialia, ja iho on paremmassa kunnossa kuin aikoihin  :-*

Muista Lusheista käytössä on Honey I washed the kids käsisaippuana ja suihkussa sekä Aqua Mirabilis -kuorintapala. Tuo hunajasaippua on ehdoton suosikkini kermaisen koostumuksen ja ihanan, mutta miedon tuoksun vuoksi. AM tuntuu myös kivalta, vaikka tuntuu kuluvan nopeasti loppuun.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1195 : 12.11.11 - klo:20:20 »
Ostin tänään Citykäytävästä Noubarin ja Sandstonen, kumpaakin oli vielä pari isoa könttiä jäljellä. Sain mukaani näytteen naamiosta ja valitsin Brazened honeyn, joka sisältää inkivääriä ja limeä. Naamio on savipohjainen ja sillä pitäisi olla detox-vaikutus. Iho tuli sileäksi ja hyvän väriseksi, tuoksu oli ok muttei erityisen hyvä. Voisin ostaa uudelleenkin, vaikka mulla tulee kyllä tosi harvoin käytettyä naamioita.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #1196 : 21.11.11 - klo:18:37 »
Sain viikko sitten Herbalism-puhdistusaineen ja Eau Roma Water-kasvoveden. Olen käyttänyt noita kumpaakin nyt aamuin illoin vajaan viikon verran ja tykkään kummastakin tosi paljon! Viime aikoina on tullut tosi paljon uusia finnejä, jotka eivät tahtoneet lähteä millään, mutta Herbalism on saanut ne kuriin eikä uusia ole tullut. Iho ei myöskään punoita tai rasvoitu ihan niin paljoa kuin ennen. Ainakin tuota puhdistusainetta on pakko ostaa lisää, kun tuo loppuu!
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Truce

• Vieras
« Vastaus #1197 : 29.11.11 - klo:12:14 »
Sain tänään viimeinkin Lushin pakettini, ehti kiertää aika monen mutkan kautta kun DHL:n kanssa oli pientä häikkää.

Tilasin ensimmäistä kertaa Dark angelsia kun kaveri kehui sitä niin kovasti. Kuitenkin kummastuttaa purnukan kylkeen läntätty tarra. "Made on 18/10/11, Use by: 18/01/12". Eli koko purkki pitäisi muka saada 1,5 kuukaudessa käytettyä tai menee vanhaksi? Tuo ei ole edes putsari, vaan kuorinta, joten ei toivoakaan että ehtisin käyttämään koko köntin. Nyt kyllä harmittaa :( Nettisivuilla ei edes sanottu mitään tuosta huonosta säilyvyydestä. Minulla on aiemminkin ollut Lushin ihonhoitotuotteita enkä kyllä muista että olisvat menneet noin äkkiä vanhaksi. Kannattaako olla yhteydessä asiakaspalveluun?

(Vähän hassua muutenkin että laittoivat marraskuun puolivälissä tehtyyn tilaukseen tuotteen jonka käyttöaika oli jo ehtinyt puolittua...)

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1198 : 29.11.11 - klo:12:41 »
Kyllä se tarra on valitettavasti ihan oikeassa  :-\ Noissa kiinteissä putsareissa (esim. juuri Dark Angels ja AOBS) on säilyvyys vain sen kolme kuukautta. Mulla on myös ollut tuota Dark Angelsia parikin kertaa, ja on kyllä hyvä kuorinta  :) Mutta eihän sitä kaikkea ehdi tosiaan käyttää ennen kuin päiväykset menee umpeen, varsinkaan jos kuorii ihon vain kerran viikossa kuten minä  :P
« Viimeksi muokattu: 29.11.11 - klo:15:12 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1199 : 29.11.11 - klo:13:12 »
Mulla on ollut AOBS luottotuotteena ja se on säilynyt rasiassaan päiväyksistä huolimatta hyvänä ja tuoreena pitkät pätkät, samaten samantyyppinen Herbalism, jota käytin yhden purkin, se oli varmaan vuoden käytössä. Dark Angels on vieras tuote, mutta jos se on yhtään samansorttinen, niin voi huoletta käytellä  :)