Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 303722 kertaa)

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
Vs: LUSH
« Vastaus #120 : 29.05.07 - klo:21:05 »
 Onko kellään kokemuksia Lushin deodoranteista?  :)
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 29.05.07 - klo:21:31 »
Onko kellään kokemuksia Lushin deodoranteista?  :)

Minulla on Aromaco-paladödöstä. Haisee mausteisen yrttiselle, aika mummomainen. Kokeilin kaksi kertaa ja se riitti: ikinä en ole niin huonoa ainetta kainaloihini laittanut. Ei pitänyt yhtään hikoilua kurissa ja iholle jäi ällö rasvainen kalvo.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 29.05.07 - klo:22:07 »
^Deodorantti ei ole antiperspirantti, muistetaanpas tämä.

Itselläni on Aromaco, Aromacreme, Oxeo Cube ja Teo. Kaikki ovat todella hyviä ja itse olen huomannut kostuvani paljon vähemmän näitä käyttäessäni kuin aiemmin. Epätoivotuista tuoksahduksista ei jälkeäkään. Aromaco ja Aromacreme ovat voidemaisia, loput kaksi ovat kovempia paloja. Deodorantti-ketjussa oli näistä puhetta.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 30.05.07 - klo:00:15 »
ensi viikolla on varmaan pakko firenzessä käydessä piipahtaa lushin liikkeessä :) harmi vaan, kun meillä ei ole kylpyammetta ja ne kylpypallot on lushin kivoimpia tuotteita mielestäni. ehkä ostan silti pari sellaista ja käyn kylpemässä vaikka mummin luona tai jossain ::) lisäksi aion ostaa muutaman ihanan saippuan, vaikken edes saippuoita meinaa osata käyttääkään. mutta pakkohan se on, kun ne tuoksuu niin hyvältä :-*
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 30.05.07 - klo:17:47 »
Hei lähteekö tämä vedellä huuhtomalla pois kasvoilta vai pitääkö sitä hinkata jollain kasvolapulla niinkuin ne ohjeissa väittävät?

Mun iholta Baby Face ei kyllä lähde pelkästään huuhtomalla, vaikka kuinka kauan seisoisin suihkun alla. En tykkää, että iho jää rasvaisen tuntuiseksi, joten olen pyyhkinyt Baby Facen kasvopyyhkeellä pois. Aika harvoin olen tuota enää käyttänyt, sillä iho ei tykkää pyyhkeellä hankaamisesta  :-\

Hei mites tuo AOBS? Kuoriiko se turhan voimakkaasti ihoa, jos on aika herkkä iho? Ei taida poistaa meikkiä vai?

AOBS ei ole varmaan liian tujua herkälle iholle, jos sitä ei käytä päivittäin. Tosin mun AOBS-purkki on Japanista ja sikäläisen AOBS:n koostumus on hieman erilainen kuin Euroopassa myytävän (japanilaisen koostumus on aivan sileää, kun taas käsittääkseni eurooppalaisessa on mukana jotain laventelinpaloja). En sitten tiedä, raapiiko ne laventelinpalat ihoa. Meikkiä se ei tosiaan poista.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 02.06.07 - klo:01:11 »
^Deodorantti ei ole antiperspirantti, muistetaanpas tämä.

Ei olekaan, tiedän kyllä, mutta sen on kuitenkin tarkoitus poistaa hikoilun haittapuolia ja siinä aine ei minulla toiminut yhtään. Sama tulos kuin olisi jotakin randomvoidetta lykännyt -- mutta minä olenkin suht kova hikoamaan, inhoan kosteaa tunnetta ja suosikkini on Absolut Torr, joten toivon tuotteelta aika lailla eri ominaisuuksia kuin näissä paloissa on.

Tuoksu ei sekään ollut mieleeni.

AOBS:n sisältämät laventelinpalat eivät raavi, ne ovat aika pehmeitä. Rakeisuus tulee aineen koostumuksesta, kiinteä massa sekoittuu veden kanssa murumaiseksi, ei kuitenkaan kovaksi.

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 02.06.07 - klo:10:33 »
AOBS:n sisältämät laventelinpalat eivät raavi, ne ovat aika pehmeitä. Rakeisuus tulee aineen koostumuksesta, kiinteä massa sekoittuu veden kanssa murumaiseksi, ei kuitenkaan kovaksi.

Mun AOBS puolestaan sekoittuu veden kanssa aivan sileäksi tahnaksi. Hassua, että niillä on noin erilaiset koostumukset!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 02.06.07 - klo:13:39 »
Onpa jännä, piti oikein mennä kokeilemaan saanko siitä sileää tahnaa, mutta ei. Sotkin ainetta ja vettä huolella yhteen ja tulos on muruinen kermamainen kuorinta. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri sellaisena, koska kuorinnaksi tämän alun perin ostinkin.

Erot selittynevät raaka-aine-eroilla ja käsityöllä.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 17.07.07 - klo:22:02 »
Nyt on kokeiltu urakalla Lushin tuotteita, tässä kommentteja:

Baby face -putsari: Tästä taisi tulla kerralla suosikkiputsari, putsasi hyvin meikit ja jätti ihon pehmeäksi.

Angels on bare skin: Testasin tätä vielä meikkien poistamisen jälkeen kuorintana. Pehmeää tahnaa en siitä millään saanut, mutta rakeisena toimi hyvin. Jätti ihon sileäksi, muttei kuivattanut niinkuin kuorinta-aineet yleensä.

Catastrophe -naamio: Lupasi puhdistaa ja kosteuttaa, enemmän kyllä tuntui puhdistavalta ja aika kuivattavalta. Tämä oli purkissa paksua tahnaa mitä en saanut levitettyä naamaan ennenkuin tajusin sekoittaa sitäkin veteen naamiomaisen koostumuksen aikaansaamikseksi. Tuloksena syväpuhdistetun tuntuinen iho.

Skin drink -kasvovoide: Tuntuu ensikokeilulta hyvältä, tarpeeksi tuhtia tuon naamion jälkeenkin. Ei imeydy kovin nopeasti, että ei varmaan meikin alle käy, mutta yövoiteena toimii. Iho tuntuu muutenkin tykkäävän kaikista öljyistä.

Buffy -kuorintapala: Tähän rakastuin, jätti ihon niin pehmeäksi ja kosteutetun tuntuiseksi ettei tarvinnut laittaa enää mitään voidetta suihkun jälkeen.

Yleisesti ottaen taisin tykätä kaikista  :-*

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 17.07.07 - klo:23:56 »
^Hih,joku muukin on löytänyt mun luottoputsarin. ;D

Tuo Ocean salt kasvojen kuorinta on myös aivan ihana,mulla on nyt sitä pitkästä aikaa ja oon ihan  rakastunut,ei teräviä kiteitä tai naarmuja,ei ärsytyksen tunnetta.Pelkkää sileää ihoa tyyliin mikrohionnan jälkeen.Aivan mahtava. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 29.07.07 - klo:16:50 »
Ostin Tallinnan Lushilta kolme erilaista kasvonaamiota, joista yksi tosin oli serkulle, joten en ehtinyt kokeilla kuin kerran ennen kuin purkki riistettiin käsistä.  ;D  Valkosipulia sisältävä Cosmetic warrior ei mielestäni kuitenkaan haissut kovin pahalle. Tuotteen sisältämä teepuuöljy tuoksui sen verran voimakkaasti, ettei valkosipuli haitannut. Voisi kyllä ärsyttää herkkänenäisempiä.

Naamio on aika sileää liisterimäistä ainetta, jota oli hieman vaikea levittää jääkaappisäilytyksen vuoksi ja yllätyksekseni viinirypäleen kuoren palasia tuli vastaan muutama kappale (ainesosat olivat viroksi, enkä osannut tulkita joka sanaa). Pidin naamiota n. 15 minuuttia (ohjeen mukaan ilmeisesti 5-10), ja pestyäni sen pois iho tuntui pehmeältä ja sileältä. Poispesu oli hieman hankalaa, sillä aine tarttui tiukasti ihoon.

Voisi olla aika tehokasta ainetta näpyille sisältämiensä aineiden vuoksi, mutta itse kun en kärsi kuin ajoittaisista hormoninäpyistä niin ihan varma en voi olla. Iho on kyllä ollut sileä ja siisti käytön jälkeen – mutta olen käyttänyt myös Catastrophe cosmetic-naamiota. Tuote ei kestä hyvänä kuin pari viikkoa, joten sitä ei voi ikävä kyllä hankkia varaston niitä hormoninäppypäiviä varten. Jos tuo Lush olisi yhtään lähempänä, niin varmasti purkki löytäisi tiensä jääkaappiin useamminkin.

Itselleni ostin Catastrophe cosmetic- ja Love lettuce –naamiot. Catastrophe cosmetic tuoksui jo huomattavasti paremmalta (mustikoita! ihanaa!) ja oli helpompaa levittää, plus että tuntui ihanan virkistävältä iholla. Pesun jälkeen ihon pinnalle jäi lievän 'savinen' olotila, mutta naamio pehmensi ihoa mukavasti. Love lettuce on kuoriva naamio, ja tätä olen testannut vasta kerran. Aine on vihreää mömmöä, jossa kuorivana aineena on ilmeisesti mantelinmuruja. Iho ei kuitenkaan tuntunut kuivalta ja kiristävältä pestyäni sen pois, vaan enemmänkin raikkaalta. Näitä tulee varmasti hankittua uudet purkit seuraavalla Tallinnan reissulla, jos nyt maltan olla kokeilematta uusia naamioita.  :P
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 15.09.07 - klo:18:48 »
Onko kukaan kysynyt tai saanut vastausta Tallinnan Lushilta, että toimittavatko paketteja Suomeen? Ovat nimittäin avanneet internet-kaupan, mutta mitään tietoa en sivuilta löydä. Lähetin heille ensimmäisen meilin viime keskiviikkona ja tänään uuden, eikä vastausta ole tullut.

Edit: sain vastauksen, että internet-kauppa pitäisi olla valmis elokuun loppuun mennessä ja Suomeen postikulut riippuvat paketin koosta ollen noin 100-300 eek eli 7-30 euroa. Tuossa on kyllä jokin virhe, sillä valuuttalaskimen mukaan 300eek on vajaa 19€  ???

Edit 2: No niin, tilaus on tehty. Maksu sujui EU-maksuna euroina heidän tilille. Ja eikun pakettia odottelemaan.  :D

Mitäs postikulut tulivat lopulta olemaan? Sujuiko toimitus ihan ok? Ja ihan omassa nettipankissa onnistui maksu?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 15.09.07 - klo:19:50 »
^ Ok, kiitos tiedoista :) Ehkä mä siispä odotan vielä hetken, että harjoittelevat ensin jonkun muun tilauksilla ;) ::)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 15.09.07 - klo:20:42 »
Itellä kanssa Viron reissu edessä ja kiinnostais piipahtaa Lushissa samalla. Lontoossa jo samoilin liikkeessä joten olis kiva käydä hakemassa täällä kehuttuja tuotteita. Onko kukaan käynyt sekä Lontoon että Viron liikkeissä, onko hintataso sama vai mites? Lontoossa tuolla oli ainakin aika kallista, ni aattelin vaan...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 15.09.07 - klo:20:47 »
^ Viron Lushin kotisivuilta voi tarkistaa tuotteiden hinnat www.lush.ee. Viron hintataso on ainakin huomattavasti alhaisempi kuin Ruotsin. Tallinnan Lushista saa myös erinomaista palvelua sekä suomeksi että englanniksi.
« Viimeksi muokattu: 15.09.07 - klo:20:49 kirjoittanut nanai »
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break