Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 304182 kertaa)

Poissa Erykah

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1200 : 29.11.11 - klo:14:34 »
Pitääkin tarkastaa kotona AOBS:n päiväys  ;D Ostin sen nimittäin kesäkuussa, mutta koostumus ei ole mielestäni muuttunut miksikään, vaikka se on ollut kosteassa kylppärinkaapissa. Olin unohtanut koko tuotteen olemassaolon, mutta löydettyäni käytin sitä pitkästä aikaa eilen ja muistin miten siitä pidänkään.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1201 : 29.11.11 - klo:22:01 »
Mullakin on kaapissa vanhentunut Angels on bare skin, eikä sille (tai mulle :D) ole mitään tapahtunut parasta ennen päiväyksen ohittumisen jälkeen. Purkki kestää ikuisuuden omassa käytössäni, joten ei olisi toivoakaan, että saisin sen käytettyä siinä muutamassa kuukaudessa. Enkä kyllä millään raaskisi poiskaan heittää.

Truce

• Vieras
« Vastaus #1202 : 30.11.11 - klo:10:34 »
Okei, suuri kiitos kaikille vastanneille! Rupesi mietityttämään että kuinkakohan vanhentuneita aiemmin käytössä olleet Herbalism ja AOBS olivat, kun käytin niitä suunnilleen vuoden päivät... :D Mutta kuten moni muukin on todennut, niin ei niissä mitään muutosta ainakaan näkynyt ja ihokin tykkäsi.

Pakko kehua, että tuo Dark Angels on ihana <3 Jätti ihon mielettömän pehmeäksi ja ihanan tuntuiseksi, tuosta tuli heti uusi suosikki. Sen sijaan noista testaamistani joulusaippuoista en niinkään pidä, Snowcake ja Candy Cane ovat _todella_ imeliä, varsinkaan Candy Cane ei tuoksu ollenkaan siltä miltä oletin.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1203 : 16.12.11 - klo:00:58 »
Tilasin Lushilta 10.12. Sain 13.12 viestin, että tilaukseni on lähetetty matkaan. No, sain sitten 14.12 toisen samanlaisen viestin! ??? Ja nämä viestit tulivat vielä silleen huomattavasti eri aikaan (ettei esim. vuorokauden vaihteessa), niiden välillä siis oli selkeästi vuorokausi. Onko kellekään muulle käynyt näin, kumpikohan noista pitää paikkansa vai onko mulle vahingossa lähetetty sama paketti kahdesti?
So it goes.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #1204 : 16.12.11 - klo:07:35 »
^Onkohan sun paketti lähetetty kahdessa osassa? Mun mielestä Lush tykkää lähetellä noita paketteja osissa, vaikkei tilauksissa määrällisesti aina paljon tavaraa olekaan. Lähetysilmoituksessa näkyy koko tilaus (vaikka olisi siis lähetetty osissa), ja sitten itse pakettiin on rastitettu tilauksesta ne tuotteet, jotka on siinä kyseisessä paketissa. Mulle on ainakin käynyt noin useammankin kerran.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #1205 : 16.12.11 - klo:07:44 »
^ Ok, tämä selvensi! Mulle ei ole käynyt aiemmin noin. Voi, toivottavasti kerkeää paketit jouluksi... :(
So it goes.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1206 : 28.12.11 - klo:21:03 »
Sain lahjaksi lushin karma shampoon. Kääreissä on viivakoodin yläpuolella luku 2008 joka vaikuttaa epäilyttävästi valmistusvuodelta.. Tosi vanha pala kyllä jos kerran yrityksen ideologia on tuorekosmetiikkaa.. Eikö tuo kolme vuotta kuulosta aika vanhalta?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1207 : 28.12.11 - klo:21:35 »
^ Ei hätää, kyseessä on tuotekoodi PLU, jonka myyjä kassalla joutuu näpyttelemään koneeseen, jotta saa tuotteen hinnan ja muut tiedot tarralappuun. Sitä kysytään myös jos tilaat puhelimitse tuotteita Englannista (toki pelkkä tuotteen nimikin käy). Onko sinulla yhtään Lush Times -lehteä tallessa, josta voit sen vielä tarkistaa ja varmistua  ;).
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1208 : 29.12.11 - klo:09:41 »
Oon aikaillut tilauksen kanssa eikä taida olla enää sandstonea eikä snowfairyä (uk)  ::) Nooh, ei tarvinne tilata ennen ensi joulua  :D Ei vaikuta alejakaan nettikaupoissa olevan, mutta joku muuttomyyntiale vissiin olis paikanpäällä.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1209 : 03.01.12 - klo:23:01 »
En jaksa nyt alkaa selata ketjua tarkemmin, joten yritän kysymällä selvitä. Kannattaako tilata brittilushista vai suomesta? Suomesta oon tilannut, kuin muistaisin lukeneeni jostain että ennen briteistä kannatti tilata, mutta jostain syystä ei enää nykyään?

Lotus

• Vieras
« Vastaus #1210 : 04.01.12 - klo:01:58 »
Jos meinaat tilata yhtään enempää kuin yhden palan saippuaa, kannattaa tilaus tehdä briteistä. Onhan jo vaikkapa perus-shampoopala suomessa 13 euroa ja briteissä 5 puntaa eli n. 6 euroa. Vertauksena, laskin nyt juuri tekemäni ja saamani oman tilauksen hinnan suomesta vs. briteistä, mukaan lukien postarit jotka tuplasti kalliimmat briteistä: suomen satsi 80 euroa, brittien satsi 50 euroa. Eli 30 euron säästö postareista huolimatta. Ja toimitus oli nopea kuin mikä. Tein tilauksen perjantai-iltana ja paketti oli minulla tänään tiistaina kädessä.

Olikos se abauttiarallaa vuosi sitten kun britti-Lushin nettisivut hakkeroitiin ja sen seurauksena tiettyyn väliin tilanneiden asiakkaiden luottokortit vaarantuivat. Maksoin tuolloin juuri itsekin oman tilaukseni Visa Electronilla suoraan ja jouduin sen kortin sitten paniikki päällä kuolettamaan. Eipä sieltä sitten pitkään aikaan uskaltanut mitään enää tilailla kunnes nyt sitten jälleen kun siellä on maksutapamahdollisuutena myös Paypal joka huomattavasti turvallisempi kuin suora korttimaksu.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1211 : 04.01.12 - klo:17:51 »
No se oli sitten varmaankin tuon turvallisuuden takia että oli puhetta ettei kannata tilata. Mutta eiköhän ne ole parantaneet turvallisuutta.  :) Jatkossa kyllä tilaan sieltä, en osaa käyttää paypalia joten maksan rohkeasti ja luottavaisesti vaan electronilla.  ;D

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1212 : 05.01.12 - klo:22:32 »
Hain tänään suomesta tulleen paketin, jatkossa tosiaan taidan tilata briteistä. Ainoa mutta on vaan se, että pakkaako ne vielä (luin taas joskus jostain) tavarat rasvaiseen popcorniin?  :-X Ei kuulosta kovin hyvältä, varsinkaan kun haaveilen noista vartalovoipaloista (buffy) jotka uhataan toimittaa "completely naked". Yök.  ::) Saakos tuolta briteistä muuten kaupanpäällisiä? Sain tästä paketista kaupanpäällisenä Stepping stonen, mikä säkä kun haaveilin siitä mutta en sitten raaskinnut ostaa sitä. Lushilta saa ihan uskomattoman hyviä kaupanpäällisiä, kun aikaisemmilla kerroilla olen saanut hyvän kokoiset palat honey i washed the kids ja angel's delight saippuaa. Harvoin mistään saa mitään kaupan päälle, ja jos saa niin ehkä jonkun kertakäyttöön riittävän kasvovoidenäytepussin.

Rakastuin tuon näytepalan myötä angel's delight saippuaan, ja huomasin kyllä jo silloin että "saatavana rajoitetun ajan", mutta uskoin että ehtisin tilata sitä vielä joulun jälkeenkin, mutta eipä sitä enää ollutkaan. Täytyyköhän tosiaan odottaa ensi jouluun... En ymmärrä miksi ne panttaa noin ihanaa tuotetta.  :-\

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #1213 : 06.01.12 - klo:12:10 »
Ainoa mutta on vaan se, että pakkaako ne vielä (luin taas joskus jostain) tavarat rasvaiseen popcorniin?  :-X Ei kuulosta kovin hyvältä, varsinkaan kun haaveilen noista vartalovoipaloista (buffy) jotka uhataan toimittaa "completely naked". Yök.  ::) Saakos tuolta briteistä muuten kaupanpäällisiä?

Muistaakseni Lush pakkasi tilaukset ennen popcorniin, mutta luopui siitä tavasta jo kauan aikaa sitten. Eikä ne popcornit tietenkään rasvaisia olleet, vaan ihan vain popattua maissia. :D Nykyään pakkauksissa on fyllinkinä muistaakseni sellaisia tärkkelysnappuloita, jotka on tarkoitus laittaa biojätteeseen. Vastaavia kuin joidenkin firmojen sellaisen höttömuovipalaset, mutta vain kompostoitavina versioina. En sitten tiedä, kuinka moni hoksaa olla laittamatta noita tavalliseen roskikseen.

Mun kokemuksen mukaan näytteitä saa kaupan päälle pyytämällä, tilauksen yhteyteen olen joskus kirjoitellut toiveita ja ne on toteutettu. Ilman toiveita on joskus tullut näytteitä, joskus ei. Kerran tuli ihan varoittamatta kaupanpäällisenä tosi arvokas vartalovoide, ja joskus on kaupanpäälliskampanjoita.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1214 : 06.01.12 - klo:12:21 »
Muutama viime joulun lahjapaketeista sisälsi popparia. Luulen, että popcornia oli löytynyt varaston nurkista ja olivat sitten päättäneet käyttää ne jossain pois. Huono päätös, jos multa kysytään.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782