Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289179 kertaa)

Lotus

• Vieras
Vs: Lush
« Vastaus #1215 : 06.01.12 - klo:14:43 »
Juu ei tullut missään poppareissa tämä minunkaan tämän viikkoinen paketti. Ja kunnolla oli pakattu. Todella vahva pahvilaatikko täynnä fyllinkiä (juuri tuota tärkkelysnappulaa joka on pehmeää ja hyvin suojaavaa) ja siellä fyllinkien keskellä tuotteet tosistaan erillään omissa suojakääreissään.

Sain yllärinä kaupanpäällisiksi Jilted Elf -suihkuhyytelöpurnukan.  <3

Lotus

• Vieras
« Vastaus #1216 : 06.01.12 - klo:16:49 »
Bongasin Lush Limitedin Facebook-seinältä tämmösen kuvan jossa näkyy kätevästi nuo pakkausmateriaalit: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/402767_10150564391880821_608720820_11381848_384641986_n.jpg

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #1217 : 06.01.12 - klo:16:57 »
Tilasin satasella lahjuksia Briteistä ennen joulua ja ne tuli laatikko puffeilla täytettynä. Mulla on ollut joku huono tuuri noiden kaupanpäällisten ja näytteiden kanssa kun en ole pyytämälläkään saanut :P. Olisin halunnut jostain saippuasta ja jungle-hoitsikasta joskus näytteet mutta ei mitään kuulunut. Tässäkään paketissa ei ollut mitään ekstaa vaikka oli mielestäni aika kallis tilaus.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1218 : 06.01.12 - klo:19:56 »
Noh. ulkomailta tilatessa tulee tehtyä sen verran säästöä ettei siinä paljon kaupanpäällisillä ole väliä. Ja kun ne ei enää pakkaa poppareihinkaan niin mun tuleva Buffy ei saavu mulle likaisena.  :)

Laskeskelin vähän ja se paketti minkä seuraavaksi haluan tulee 14,92 e halvemmaks kun tilaa briteistä, postikulut siis huomioituna myös.  :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1219 : 11.01.12 - klo:18:26 »
Lushin tuoksupuikoilla voi kätevästi hajustaa myös hajusteetonta kropparasvaa. LV perusvoide tuntui liian sairaalamaiselta, mutta Vanillaryn avula sekin toimii iholla tosi hyvin eikä ole sairaalantuoksu vaatteissa.

Harmi, että Big-shampoo on niin järjettömän kuivattavaa hiuksille - erilaisia hoitotuotteita piti levittää ainakin neljä kertaa kun muuten on talvisin riittänyt hoitis ja korkeintaan aavistus öljyä latvoille. Muuten shampoo on kiva: suolakuorinnan tapainen mömmö alkaa heti vaahdota päässä kun laittaa vettä päälle ja tuoksukin on ihan hyvä. Tätä voisin ostaa purkin, mutta hamputtaa hiuksia aivan liikaa  :(

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1220 : 12.01.12 - klo:15:16 »
Olen himoinnut Lush:in tuotteita jo pitkään , mutta en ole vain saanut tilattua. Nyt päätin, että kun saan palkkaa niin tilaan muutaman testiin. Huomasin vaan, että briteistä ei saa Banana Moon saippuaa enää  :-\ Eli pitää tilata tuolta amerikasta.

EDIT: Pöh eivät lähetä suomeen... Siellä olisi ollut Honey Waffle, Milky Bar ja Mange Too.

EDIT2: Ehehee tilasin. Huomasin brittien Lushissa tarjouksessa olevia tuotteita. Koriin tarttui: Honey I Washed The Kids-saippua, Black Magic-hierontapala, Calacas-suihkuhyytelö ja King Of Skin-vartalopala  ::)
« Viimeksi muokattu: 12.01.12 - klo:18:07 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1221 : 13.01.12 - klo:15:10 »
Huh, innostuin taas pitkästä aikaa Lushista - tulevassa vuokrakodissa on kylpyamme ja pitäähän noita ihanan tuoksuisia kylpyjuttuja saada! Briteissä olivat vielä joulutuotteet puoleen hintaan - ja tykkään jouluisista tuoksuista...

Asematunnelistakin tarttui mukaan Yuzu and Cocoa Bubbleroon ja Ceridwen's Cauldron bath melt. Ensiksi mainittu tuoksuu aivan järkyttävän hyvältä...

Vähän tosin arveluttaa kun osa noista värjää kylpyveden... ...saakohan sitä olla koko ajan ammetta hinkkaamassa  ::).

Käyttökokemuksia reilun parin viikon päästä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1222 : 13.01.12 - klo:16:05 »
^Toivottavasti sinulla on kiinteä vesimaksu  ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1223 : 13.01.12 - klo:16:08 »
Kyllä on  ;D ;D
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1224 : 25.01.12 - klo:17:15 »
Onkos kukaan haistanut vielä tuota Sweetheart saippuaa?  :)

http://www.lush.fi/tuotteet/saippuat/SWEETHEART-SAIPPUA-107905

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1225 : 26.01.12 - klo:09:44 »
Minäkin ostin kaksi palasaippuaa pitkästä aikaa. Northern lightsin ja toisen, jonka nimeä en muista, mutta mantelille tuoksui vienosti. En ole ikinä ihan kunnolla friikahtanut Lushiin, mutta kivoja juttuja niillä on ja voisi varmaan jossain vaiheessa kokeilla jotain vartalovoidetta kunhan saa entisiä pois.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1226 : 26.01.12 - klo:10:39 »
^Minua kiinnostaisi mikä tuo mantelille tuoksuva saippua on  ;D Olen hulluna The Body Shop:in mantelivoiteeseen.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1227 : 26.01.12 - klo:13:20 »
Fii, miltä tuo Northern Lights tuoksuu? Olen mietiskellyt, josko sen hankkisin, mutta olisi mukava kuulla kuvausta.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1228 : 26.01.12 - klo:19:55 »
Onkos kukaan haistanut vielä tuota Sweetheart saippuaa?  :)

Juu, ensi nuuhkaisulla en tykännyt enkä ostanut, haisi kuivana muoville. Olen nyt lukenut, että käyttäessä olisi pehmeä kermainen saippua ja että vaahtoaa hyvin. Tuoksustakin on pidetty, joten täytynee siis testata  :).

Fii, miltä tuo Northern Lights tuoksuu? Olen mietiskellyt, josko sen hankkisin, mutta olisi mukava kuulla kuvausta.

Pidä kiirettä! Jos sitä vielä on saatavilla, oli nimittäin viime joulun erikoissaippua, eikä ehkä tule koskaan uudelleen valmistukseen. Itse tykkään, tuoksuu raikkaalle, jonkun mielestä vessanraikastajalle...

^Minua kiinnostaisi mikä tuo mantelille tuoksuva saippua on  ;D Olen hulluna The Body Shop:in mantelivoiteeseen.

Taitaa olla kyse Snowcake-saippuasta, jota on saatavilla vain jouluisin. Se on hyvin suosittu ja palaa valikoimiin joka vuosi. Helsingin Citycenterin liikkeessä oli pari palaa jäljellä viime viikolla.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #1229 : 28.01.12 - klo:02:44 »
miltä tuo Northern Lights tuoksuu?

Mäntyiselle, sypressiselle, katajaiselle, revontuliselle kirpeälle pakkasyölle pohjoisessa. Sanoisin että käsisaippuaksi, ilmanraikastimeksi vessaan tahi miehen vartalolle.

Tuli vähän tutustuttua noihin saippuoihin ja muihin edukkaampiin tuotteisiin kun koostin joululahjat niistä, yhdestä palasta sai leikattua kolmekin lahjapalaa. Tästä seuraa avautumista ->

Oma suosikkini on yllättäin Sultana of soap kaikessa hedelmäisyydessään ja kermaisen runsaassa vaahdossaan, koostumukseltaan tosi rasvainen ja pehmeä. Kakkosena Figs´n leaves koska tuoksu on aidon oloinen hedelmä mutta miinusta hankalasta käytöstä -sitä viikunaa tosiaan irtoaa niin että lavuaari meinaa tukkeentua, Porridge on taas niin tukossa niistä jyvistä ettei siitä meinaa saada saippuaa irti ollenkaan joten toimisi parhaiten jossain jalkapohjien kuorinnassa, tai jos toimisi koska murenee heti kun sillä enemmän painaa.

Unohtivat laittaa kaupanpäällis-hierontapalarasian mukaan joten sain hyvityksenä pikkupalat Snow Globea (ihana, ei-maskuliininen sitrustuoksu, keveä), Northern Lightsia ja uutta Lust -tuoksuista joka on muuten ihan kamala, onneksi en ostanut lahjaksi koska oli kallis. En tiedä onko yllättävä ongelma nyt siitä paljon puhutusta jasmiinin mielipiteitä jakavasta ominaisuudesta vai yksinkertaisesti täysin epäonnistuneesta hajustuksesta koska se haisee jotenkin kakalle ( ::)) Tuoksu on tukahduttava, ei edes varsinaisesti makea ja tosiaan lemusi siinä lavuaarin reunalla siinä määrin että tarkistelin pari kertaa onko jossain päin kylppäriä kasa ulostetta. Vaahto oli kyllä hyvä.

Pettymysten kategoriaan meni myös Karma soap joka on rumanoranssi, pistävä, raidimainen, haisee muovipussin läpi ja on liian vahva ilmanraikastimeksikin. Ei tuoksu appelsiinilta.

Godmother antoi mitä lupasi, sitä sai viikon käytettyä ennen kuin siirsin jemmaan odottamaan seuraavaa karkin himoa. Rockstar tuoksui etäisesti esanssivadelmalle ja sokerille, makealle kuitenkin ja vaahto miellyttävän kermainen.

Shampoopalojakin testasin, Trichomania oli tosi miellyttävä ja toimii ilman hoitoainettakin, Karma oli taas pahanhajuinen pistävä ja sai minulle aikaan hilsettä (tosiaan minulle hilsettä, viimeksi eli ainoan kerran ennen oli kaksi päivää kolme vuotta sitten talvella) mutta jätti kyllä kivan kuohkeaksi. Hoitoainepala Jungle oli erittäin miellyttävä tuttavuus, alkuun tosi hankala käyttää, että saa tarpeeksi ainetta, mutta jättää tosi hyvän oloiseksi, sileäksi, kuohkeaksi ja kiiltäväksi.

Flyin Fox -suihkugeeli oli pettymys tuoksultaan, pistävähkö, ei kunnolla makea, en tiedä missä sitä hunajaa piti ilmentyä. Jilted Elf ei pysynyt purkissaan, valutteli nestettä kannen välistä kumollaan ollessaan, toivottavasti pysyi edes kahden muovipussin sisällä lahjan saajalle asti.

Hierontapaloista testasin Merry Xmasin, joka oli yllättävän kiva ja oikeasti jouluisen tuoksuinen. Samoin Soft Coeurin tilasin taas, se on jo luottotuote, makea ja toimii kosteusvoiteena.

Onko kokemusta hierontapaloista Friends with benefits ja Peace? Miltä tuoksuvat?
« Viimeksi muokattu: 28.01.12 - klo:04:05 kirjoittanut Ice »
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.