Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308761 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Lush
« Vastaus #1230 : 28.01.12 - klo:16:31 »
Joo täällä ehdittiinkin jo vastata tuohon miltä northern lights tuoksuu. Hieman välimerellinen ja kukkainen tuoksu siinä on. Koko vessa haisee siltä nyt kun se on siellä käytössä. Tosi mukava ja raikas tuoksu on, voin suositella.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1231 : 28.01.12 - klo:16:37 »
Noh, päädyin kumminkin ostamaan nyt, mäntyinen ja katajainen pakkasyö kuulosti sen verran hyvältä. Kukkaisuudesta en hirveästi pidä ja "miestuoksut" miellän usein epämiellyttäviksi, mutta kaikenlaiset metsätervasavujutut innostavat kyllä. Sen lisäksi tilasin myös Honey, I Washed the Kidsin (salaa kaverilla olin tuoksutellut It's Raining Meniä ja siinä oli epämääräinen, mutta miellyttävä tuoksu - tuon pitäisi kai tuoksua samalta) ja Breath of Fresh Air-kasvoveden.

Eli käytännössä kaikkea, mitä ilmankin voisin elää ilman hyvin. Nyt on Horros rappiolla.  :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #1232 : 28.01.12 - klo:16:45 »
Lushilta vois ostaa kyllä kassillisen noita saippuoita kun tuntuu, että lähes kaikki on kivantuoksuisia. Ne vaan kuluu todella hitaasti. Ei toi Northern lights mikään super kukkainen on, itsekin hieman karsastan sellaisia kukkaistuoksuja, mutta tosiaan hieman puumaisuutta mukana eli aikas kiva yhdistelmä on <3
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Strix

• Vieras
« Vastaus #1233 : 28.01.12 - klo:18:04 »
Ostin tuon Lushin a million kisses lip tintin ja täytyy sanoa että hurja miten paljon pigmenttiä. Riittää kun vähän koskee sormenpäällä niin saa ihan punaiset huulet. Ei ole järin kosteuttava kun sitä joutuu laittamaan niin vähän, mutta huulirasvan kanssa mitä mainioin. En ole vielä kokeillut poskilla, mutta teen sen pian varmasti. Voisin kuvitella menevän silmillekin passelisti ellei ole tosi rasvaisia luomia.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1234 : 28.01.12 - klo:19:16 »
Mulla kestää käsisaippuakäytössä yksi pala vuoden, nyt alkaa loppua joulun 2010 mandariinisaippua jonka ostin tammialesta. Olen kyllä rinnalla käyttänyt nestemäistä saippuaa, esim muotoilutuotteisia käsiä ei ole kiva pestä palasaippualla imo. Vartalonpesuun en tykkää palaa käyttää. Että saan vain haaveilla monen palan ostamisesta kerralla :D Se revontulisaippua on kyllä nätti ja tuoksukuvaus aika herkku! Kovasti mua kiinnostaisi se palamainen kasvoseerumi mitä Saimi Nousiainen kehui jossain lehdessä, vai oliko se lopetettu tuote? Full of Grace oliko?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1235 : 28.01.12 - klo:19:56 »
Minulla ainakin kuluu näytteeksi saatu Sexy Peel todella nopeasti, kohta se on enää sellainen taivuteltava levy, vaikka näytepala ei ollut ihan pikkuinen, ehkä joku 7x5 cm. Nopeammin kuin "normaalit saippuat", vaikka Osmian, mitä meillä on ennen ollut.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #1236 : 28.01.12 - klo:21:02 »
Oon ajatellut, että tuohon kulumisvauhtiin vaikuttaa se, kuinka tuore saippua on. Oikeastaan kaikki Briteistä tulleet saippuat on tosi pehmeitä (päättelen ne tuoreiksi), ja ne lähtee kulumaan palasaippuoiksi suht nopsaan. Sen sijaan esim. Suomesta hankitut saippuat on usein paljon kovempia eikä ne meinaa kulua millään.

Tykkään muutenkin enemmän tuollaisesta pehmeämmästä palasta, koska se tuntuu paremmalta käsissä, siitä irtoaa helpommin ja enemmän saippuaa ja se vaahtoaa pehmeämmin.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1237 : 31.01.12 - klo:21:51 »
Tänään tuli paketti, mielenkiinnolla odottamani Northern Lights tuoksui ehkä vähän jotenkin...tavallisemmalta kuin oletin, tuoksu ei sinänsä ollut mitenkään hirveän kummallinen. Vessanraikastinmielipiteen ymmärrän kyllä tavallaan. En ole pesussa käyttänyt, mutta tuoksuttelun perusteella ihan ok.

Näytteenä tullut Buffy sen sijaan oli hyvinkin jännä tuote (minulle ihonhoitojuttujen pitää olla jänniä, tai minulla ei ole motivaatiota käyttää niitä, viis kuivasta liskonihosta). Tuoksui jotenkin hunajamaiselle, mesimäiselle ja tuntuma suihkussa oli mukavan karhea. Sinänsä ihan minulle sopiva tuote, kun en jaksa rasvata kuivaa keskivartaloni oikein muuten enkä löydä sille toiminnalle oikein sopivaa väliä mistään.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1238 : 02.02.12 - klo:18:36 »
^
Munkin piti hakea Buffy käyttöön, kun on sama ongelma kuivan ihon kanssa. Tykkään suihkuttelusta varsinkin talvisin ja Buffyllä saa hyvin kuivaa ihoa hoidettua jo suihkussa ettei iho ala lohkeilemaan irti.

Uusi suosikki on alesta hankittu Ring of Roses-saippua, joka tuoksuu todella jännälle - jotenkin limpparimaisen raikas tuoksu  :D

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #1239 : 02.02.12 - klo:21:32 »
Buffya olen minäkin miettinyt. Joskus on sitä pieni pala ollutkin kokeilussa, mutta siitä on jo aikaa. Mutta tosiaan sen verran pintakuiva iho itselläkin, että se voisi toimia. Toisaalta en muista jättikö se iholle ällön nihkeän "öljyisen" tunteen. Toiseksi olen aika huono kuorimaan vartaloa muutenkaan niin jollakin tällaisellä sitä tulisi joksu tehtyä.
-Robert McCloskey

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1240 : 02.02.12 - klo:21:40 »
Mä oon käyttänyt kohta kaks palaa fresh farmacya ja taidan pitää nyt vähän taukoa.. Saattaa johtua talvestakin, mutta se on alkanut tuntuun vähän turhan pesevältä mun kuivalle iholleni. Oon saanut sen kuvan ettei muut lushin kasvoputsarit coalfacee lukuun ottamatta ole tarkoitettu meikinpoistoon, joten ne on mun tarpeisiin vähän turhia. Jostain oon lukenut mielipiteitä että coalface on ollut joidenkin mielestä FF hellempi, lushin mainospuheista huolimatta. Onko juurikasvulaisilla tälläisiä kokemuksia?
Lisäks mua on ärsyttänyt vähän että se ihan loppupala kovettuu tosi kovaksi eikä se vaahtoa enää yhtä hyvin ja vaatii parin pesukerran -> kuivattaa entistä enemmän.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #1241 : 08.02.12 - klo:05:06 »
Mä oon käyttänyt angel on bare skiniä meikin poistoon (tai no sitä ennen oon perusvoiteella ja pumpulilla pyyhkinyt pahimmat meikit pois). No mun piti kysyä sitä että onko muilla tullut finnejä angel on bare skinin käytöstä?

Mä en oo nyt varma onks mun finnit tullut siitä, kun menestyksellä käytin sitä ainakin kuukauden verran mut sit tuli kauhea finnikausi (kelasin et se saattoi myös johtua silloin olevasta stressistä) mut varmuudeks vaihdoin putsarin takas vichyn normadermiin ja finnejä ei oo juurikaan enää tullut. Ehkä uskaltaudun taas jossain vaiheessa kokeilemaan taas uudestaan angelia. Sitä kun on nyt 2 palaa varastossa.

Kyl mä käsitin, että tonkin pitäis soveltua meikin poistoon (angelin esim.). Ostin myös fresh pharmacya ja se tosiaan on aika kuivattava, on jäänyt käyttämättä, ehkä senkin otan taas jossain vaiheessa käyttöön ja jos alkaa iho kuivumaan liikaa niin vaihdan taas tuotetta.

Ice: Sama kokemus. Lust tuoksu on musta ihan järkyttävän hajunen, sen pitäis tuoksua jasmiinille, hyi perkele. Toltako jasmiini tuoksuu? Mulla on ihan eri käsitys sitä miltä sen pitäis tuoksua. Se haisee tosiaan paskalta, thank god en tilannut sitä kun sellasen solidstickin, oon säilyttänyt sitä jos joku sen haluais, mutta taitaa mennä roskiin. En tunne ketään, joka haluais haista paskalta  ;D . Mut Karma on musta ihana hajuvesi.

Eau de roma-kasvovesi on myös ihanan tuoksuinen ja toimiva.

Käytän hieromapaloja käsivarsien kosteusvoiteena päivittäin ja toimii.

Lip tintit on tosiaan tosi kuivia ja vaatii myös mulla aina alle huulirasvan. Talvella sekään ei meinaa riittää.
« Viimeksi muokattu: 08.02.12 - klo:05:18 kirjoittanut Bambi »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1242 : 08.02.12 - klo:16:41 »
Minulla on nyt ollut käytössä King Of Skin vartalovoide. Luulin tätä aluksi ihan tavalliseksi vartolovoiteeksi, joka on vain kiinteässä muodossa. Mutta tämä levitetään ja huuhdellaan pois  0_0 En erityisesti pidä tästä ominaisuudesta. Tuoksu tässä on ihana, mariannekarkkimainen. Mutta siihen se oikeastaan jääkin. Tämä tuntui hirveän kosteuttavalta ja rasvaiselta, mutta en ole huomannut ihossa mitään eroa. Harmi.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #1243 : 08.02.12 - klo:19:16 »
Kovasti mua kiinnostaisi se palamainen kasvoseerumi mitä Saimi Nousiainen kehui jossain lehdessä, vai oliko se lopetettu tuote? Full of Grace oliko?

Sitä taitaa saada vaan englannista tilamalla, en ole tömännyt siihen ainakaan suomen lush-nettisivuilla. Tilasin viimeksi sen full of gracen ja laitoin sitä kasvoille ja muistaakseni en muuta, mut seuraavana päivänä oli tullut finni, niin tulin heti vainoharhaiseksi.

Miten tota kuuluis käyttää? Esim. kerran viikossa seerumina ja voiteet päälle vai miten? Se meni vähän ohi. On meinaa aika öljyisentuntuinen, jos ajattelis jokapäivästä käyttöä.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1244 : 09.02.12 - klo:19:32 »
^
Itse tuosta jo aiemmin kirjoittelin eli ei oikein toiminut mulla. "Seerumi" oli mun mielestä aika samaa tavaraa kuin esim. hierontapalat, mutta ehkä hieman kevyempi. Ei siis joka iholle sopiva tuote, mutta ehkä kuiva iho siitä voi tykätäkin.Voi hyvinkin tukkia ihoa, sillä muistaakseni oli palmuöljystä tai vastaavasta tehty.  Mun mielestä ei siis ollut seerumia ollenkaan vaan pelkästään iholle hierottavaa rasvaa... Seerumin pitäisi ainakin omasta mielestäni olla paljon kevyempää.

Onko King of Skin samantapainen kuin Buffy? Eli siis suihkussa hierotaan iholle? Voisi tuota hankkia seuraavaksi kun rasvapala on talvella pakko olla suihkussa ihon suojana  ;D