Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308764 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1245 : 09.02.12 - klo:20:34 »
^Jep hierotaan suihkussa  :P Se ei lähde vaan huuhtelemalla irti. Iho jää vähän tahmeaksi.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #1246 : 10.02.12 - klo:23:10 »
Taidan käyttää full of gracen vartalo/käsivoiteena. Ehkä kokeilen vielä kerran kasvoille mut jos alkaa heti taas finnejä pukkaa niin vartalovoiteeks jää.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1247 : 10.02.12 - klo:23:45 »
Mulla on kans toi full of grace ja aika vähälle käytölle se on jäänyt. Se on jotenkin pehmeämpi kuin esimerkiksi hierontapalat ja on ollut joko minigripissä muuten vaan kamalan näköinen ja ilman jos on, niin heti täynnä pölyä ja karvaa..
En saa tarpeekseni noubarin tuoksusta.. Miksi, oi miksi se piti mennä lopettamaan!
Ostin jo joku aikaa sitten teepuu kasvoveden ja nyt sain sen vasta täysaikaiseen käyttöön edellisen kasvoveden loputtua. Ihan kiva vesi vaikka aika kovaa tuleekin sumutteesta. Käytän mielelläni pumpulilappua lisäksi.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
« Vastaus #1248 : 12.02.12 - klo:08:10 »
No ainakin mulle selvis sen verran, että finnisyyllinen ei ole angel on bare skin, mitä aion alkaa taas käyttää kun se on niin ihana. Finnejä meinaa pukkaa entistä enemmän, vaikka vaihdoin tuotteen pariks viikoks pois. Tää voi johtua iästä +33 ja hormoneista. Meen maanantaina ihotautilääkärille. Ennenkin on ollut tällasia kausia et tulee sellasia jättimäisiä paisefinnejä (mut viimeks joskus 20 vuotiaana), mihin ei tule edes päätä. Kenties 3 kk antibioottikuuri auttaa.

Mut Lushia ei voi syyttää.  :ts

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1249 : 12.02.12 - klo:08:57 »
No nyt alkaa kokemuksia kylpytuotteista kertyä!

So White Bath Bomb (kausituote) - ensimmäinen kokeilemani kylpypommi. En oikeastaan tiennyt, mitä odottaa, kun pudotin pommin veteen, mutta siellähän se hiljalleen sihisi, muodosti pienen määrän vaahtoa ja tuoksui hyvältä! Tuoksu oli raikkaan omenainen, todella miellyttävä. Pommissa oli pieniä kaakavoi/karitevoipaloja, jotka putoilivat pommista ja vähitellen sulivat öljyksi kylpyyn - melko kosteuttava ja ihoystävällinen kylpy. Hyvä ostos alennustuotteista!

Floating Island bath melt - suosikkini! Tämä ei paljon vaahtoa, sulaa kylpyyn ja tekee veden vähän maitomaiseksi, tuoksuu taivaalliselta ja kosteuttaa. Käytin vain puolikkaan palan kylpyveteen ja se tuntuu riittävän hyvin.

Yuzu and Cocoa bubbleroon - vaahtokylpy, aivan ihana makeanraikas hedelmätuoksu. Yksi bubbleroon on tarkoitettu jaettavaksi kahteen kylpyyn. Vaahtoa tuli melko paljon. Vähiten kosteuttava näistä kylvyistä, värjäsi vettä hieman oranssiksi.

Lushin ihonhoitopuoli ei enää innosta minua ollenkaan - mutta saippuoista olen tykännyt jo pitkään ja nyt vaikuttaa siltä, että kylpytuotteiden takia pitää alkaa tsekkaamaan taas tarkemmin. Hajuvesiinkin pitänee tutustua.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
« Vastaus #1250 : 12.02.12 - klo:20:50 »
Harmi ettei meillä oo kylpyammetta, niin ei pääse yhtään nauttimaan noista kylpytuotteista. Ihonhoidosta vielä mulla on käytössä Dream Cream vartalolle joka imeytyy tosi hyvin ja silti kosteuttaa. Hyvä ostos.

Kasvovoiteista olen kokeillut skin drinkiä, iho ei jotenkin tykännyt siitä. Ei vaan tuntunut kummoiselta tuotteelta, ja ei suojannut tarpeeksi kuivalta.

Meikkivoide ollut käytössä, ihan kiva, ei huippu, muttei huonokaan. Käytän välillä, suht paksu sellaisenaan, mutta sekoittamalla kosteusvoiteeseen saa ohuemmaksi. Sellaisenaan peittää kyllä hyvin.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1251 : 15.02.12 - klo:20:33 »
Miten tuota suihkuhyytelöä oikein pitäisi käyttää? Ostin sen Calaccas-hyytelon alesta. Se tuoksuu ihanalle, sellainen kirpeö sitrustuoksu. Mutta miten ihmeessä sitä kuuluisi käyttää? Otetaanko sitä suoraan purkista vaan käteen ja hangataan iholle vai laitetaanko se pesusieneen? Olen yrittänyt kunpaakin ja huonoin tuloksin. Se hyytelöpala luistlee aina viemäriin  ::)

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #1252 : 15.02.12 - klo:21:15 »
Miten tuota suihkuhyytelöä oikein pitäisi käyttää? Ostin sen Calaccas-hyytelon alesta. Se tuoksuu ihanalle, sellainen kirpeö sitrustuoksu. Mutta miten ihmeessä sitä kuuluisi käyttää? Otetaanko sitä suoraan purkista vaan käteen ja hangataan iholle vai laitetaanko se pesusieneen? Olen yrittänyt kunpaakin ja huonoin tuloksin. Se hyytelöpala luistlee aina viemäriin  ::)

Itse käytän usein niin, että hieron pesukukkaa sen pinnalle ja sitten hieron ihoa kukalla. Voit myös hieroa jellyä käsiisi ja käyttää vaahtoa puhdistamiseen, toimii. Itse saan hyytelön pysymään ihan hyppysissänikin, mutta nämä keinot toimii kyllä jos ei ole yhtä ninja. :)

Calacas on tosi kiva jelly, yksi harvoista hajustetuista suihkugeeleistä, jotka ei ole aiheuttaneet välitöntä atopiaa. Tuoksu on huumaava. Tyypillisesti se ei ole vakivalikoimassa... No eipä tällä kulutuksella uuden suihkugeelin tarvettakaan ole kuin ehkä silloin kun tuo nykyinen menee pilalle :D

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #1253 : 16.02.12 - klo:11:57 »
^^ Mä olen puukottanut tai saksinut oman hyytelöni pienemmiksi paloiksi joista on helpompi ottaa pienen sokeripalan kokoinen nokare pesukukkaan. Kaikilla muilla tavoilla tuntuu jellyt karkaavan käsistä lattialle.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1254 : 16.02.12 - klo:12:25 »
^Itse lohkaisen siitä sormin pienen palan  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1255 : 16.02.12 - klo:12:58 »
Samoin täällä, otan sormin palasen ja hieron sen joko suoraan tai kukan kanssa iholle. Hyytelöä on jotenkin ihana rutistella sormissa  :D

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1256 : 18.02.12 - klo:15:31 »
Piiitkästä aikaa hankin tuon Buffyn lushilta. Joskus oon sitä kokeillu, samoin sitä mustaa kuorintapalaa. Mietin sitä nyttenkin, mutta mustaherukka on niin ällön tuoksuista niin jäi kauppaan. Ajattelin, että kun muutoin olen aika laiska kuorimaan ja rasvailemaan ihoa, että josko tuosta olisi jotain apua.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #1257 : 19.02.12 - klo:21:45 »
^Mä taas olen todella tykästynyt You snap the whipiin, kun olen nyt vihdoinkin oppinut käyttämään sitä. Aiemmin moitin sitä siitä, että se raapi ihoa ja sai sen punottamaan oikein kunnolla, mutta nyt olen tajunnut, että avain hyvään lopputulokseen on ihon kunnollinen kosteutus. Kostealla iholla kuorinta sujuu liukkaasti, eikä tuotetta kulu turhan paljoa. Ja mä kyllä rakastan sitä mustaherukan tuoksua - se on todella herkullinen!  :-*
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1258 : 23.02.12 - klo:22:39 »
Tilasin elämäni toisen ja harmikseni varmaan viimeisen palasen noubaria. Sitä löytyy vielä suomen nettikaupasta.. Se edellinenkin on vasta puolillaan, mut aaah oon niin hulluna siihen, kuten oon jo ennenkin tänne hehkuttanut. Tosi jännä pähkinäinen tuoksu, kivaa vaihtelua. Laitoin uuden palani pakastimeen josta voin sen sitten joskus pitkän ajan päästä kaivaa. Toivottavasti se säilyy siellä..
Ostin myös sultana of soapia, vähän kans tälläinen noubar tyyppinen, kermainen saippua. Ei raikkaan makea vaan vähän erilainen kanssa.
Jotain muutakin ostaakseni, kompensoidakseni postikuluja ostin vielä dirty hammas"tahna" pillereitä, vai mitä nyt onkaan..
Ihan hauska kokemus, kyllä se sellasta vaahtomaista suuhun tekee ihan kivastikkin. Ainoo outous oli ettei välissä oikein voi sylkäistä, ettei murenat mene heti pois suusta. Hammasharjan kastelu välissä auttoi siihen tunteeseen. Kivoja varmaan matkalle, otan ehdottomasti reissuihin mukaan. Suussa oli puhdas tunne pesun jälkeen.
Näytteeksi pyysin ja sain coalface kasvopesupalan, jota en vielä oo testannut. Tuoksu kiva lakritsa.

Lushilta olis kiva saada kosmetiikkaa enemmän. Niiden olis niin helppo tehdä niistä color suplimenteistä ja voiteesta sävyttävä kasvovoide.. Sellasen ostaisin heti.
Ne huulijutut on kans ihan kivoja vaikka vähän tulee purkkimaisia käytettyä. Pigmenttiä riittää!
Ensimmäinen ostamani oli kuiva mutta sain sen takuuna vaihdettua freshimpään yksilöön.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1259 : 06.03.12 - klo:18:06 »
Olen nyt sitten kokeillut Buffyn lisäksi Aqua mirabilistä sekä you snap the whipiä, jonka ostin lähinnä, koska mies tykkää mustaherukan tuoksusta. Yllättävää kyllä se tykkäsikin tosi paljon raapia itseään noilla paloilla suihkussa, vaikka kauhisteli hintoja. Pieni kämmi kävi tuon you snap the whipin kanssa ja unohdin vessaan peilikaapin päälle, jolloin se tietty suli kuuman lampun vaikuituksesta. Se oli sitten mustaa nestettä :D No onneksi asia korjaantui jääkaapissa. Tosin kaikki kuorivat rakeet jäi pohjalle  :D Ainakin nyt muistaa olla jättämättä peilikaapin päälle  :P Mutta oon siis huomannu, että noilla tosiaan tulee kuorittua paremmin itseään.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey