Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 304199 kertaa)

Poissa malic

• HAIRahtanut
Vs: Lush
« Vastaus #1260 : 07.03.12 - klo:08:56 »
Voihan ökly tuoksu Lushin Handy Gurugun kanssa :-X Tämä taitaa olla ainoita Lushin tuotteita, mitä en tahdo saada kulumaan... En oikein enää keksi, mitä viitsisin rasvailla tuolla. Oon kokeillut jalkoja ja sääriä, mutta ei, tuoksu on tosi voimakas ja jää niihinkin kiinni. Käsien kanssa oon luovuttanut jo aikaa sitten, kun tuoksu tuntuu saippuapesusta huolimatta jäävän käsiin koko päiväksi.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1261 : 09.04.12 - klo:18:34 »
Onko kokemuksia Lushin tuoksupuikoista? Lähinnä niistä tuoksuista, mitä ei löydy Suomen valikoimista. Varmaan pakko tehdä tilausta brittipuolelle kun Suomesta ei saa noita kaikkia...  :-[

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1262 : 09.04.12 - klo:18:41 »
^Mä tykkäsin muuten, mutta en keksinyt millä oisin häivyttänyt värillisen puikon jättämät rajat kaulalta. Mulla oli Lust ja Vanillary, molemmista jäi kaulalle läntit. Käsin jos lähti levittämään niin sormet haisi vielä seuraavanakin päivänä, paperilla tuli olo että kaikki lähtee mukana. Tietty niitä ois voinut levittää jollain keinolla vielä, minulta tahtoi loppua ideat.

Harmittaa, kun tuoksut olivat toimivia ja ainoita, jotka ei mun iholla muuttuneet ihan omituisiksi.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1263 : 10.04.12 - klo:15:41 »
^
Mä oon yleensä levittäny ranteisiin ja hiuksiin. Lustista tulee tosiaan liikaa väriä - ihan kuin olisi ihottumaa kaulassa  >:( Miksei noita voi tehdä värittöminä kun ei sillä värillä ole mitään virkaa tuotteessa...  ???

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1264 : 17.04.12 - klo:17:37 »
No niin, nyt tuli paketista tuoksupuikkoja. Puikot näyttäisivät olevan huomattavasti tuoreempaa tavaraa kuin myymälässä olevat, joten suosittelen tilaamaan niitä netistä. Tuoksutkin ovat raikkaammat/vahvemmat kuin myymälän versioissa. Päiväyksen mukaan nämä ovatkin vasta 2kk vanhoja. En ole kaikkia  kolmea tilaamaani tuoksua vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta lisäilen tänne sitä mukaa kun ehdin kaikkia tuoksutella. Älysin vasta joku aika sitten, että tuoksujahan voi myös kerrostaa iholle eli tuoksuista saa kivasti tehtyä omia versioita   <3 

The smell of weather turning, solid
Todella omalaatuinen tuoksu. Puikon avattua tuoksui vahvasti jollekin tervaiselle, mutta yhden kokeilukerran jälkeen puikon uudelleen avattuani tuoksussa erottui myös tuoreen ruohon tuoksua. Ranteessa tuoksu oli ensin vahva tervasaunaa muistuttava, mutta jotenkin raikas. Vähitellen siitä alkoi erottua myös ensin mehiläisvahaa ja sitten minttua taustalta ja ehkä aavistus ruohontuoksua. Tästä tulee raikas kesäsauna mieleen ja sopii myös naisille, vaikka onkin ensiksi aika tervainen tuoksu. Tykkään tuoksusta, mutta se ei heti tuntunut omalta - tätä voisi laittaa nimenomaan saunan jälkeen kesäiltana eli ei ehkä mikään seksikäs baarituoksu. Tuoksua on vaikea kuvailla, sitä pitää vain kokeilla itse  ::) Vanillaryn kanssa tähän sai kivasti makeutta mukaan. Vanillary on ehkä hieman liian pullatakikinaa sellaisenaan, mutta TSWT:n kanssa siihen saa lisää potkua  ;)

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1265 : 17.04.12 - klo:18:05 »
^Kuulostaa aika mukavalta! Breath of God oli muistaakseni joku vastaava savuisentervainen, tilasitko sitä? En ole varma, uskaltaisinko kuitenkaan tilata umpimähkään tuoksuttelematta, vaikka tervaisista tuoksuista kovasti pidänkin, kun en muuten tuoksuja käytä ja vierastan ajatusta liian "hajustemaisesta" tuoksusta.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1266 : 18.04.12 - klo:18:25 »
^
En tilannut, mutta TSWT on kyllä hieman samantyyppinen eli omanlaisesti vahva mutta ei ihan selkeästi miesten tuoksu. Tässä on kyllä enemmän tervantuoksua. Parhaiten tästä saa selvää itse kokeilemalla kun tästä voi joko tykätä tai ei.

Love
Tuoksuu ensin vahvasti sitruunaiselle kanelille, mutta tasoittuu jonkin ajan päästä omenaiseksi. Lopputuoksu on makea omena. Aika kevyt ja raikas tuoksu eikä tässä ole samanlaista raskasta ja voimkasta lopputuoksua kuten monessa muussa Lushin tuoksussa. Jos ei pidä kovin vahvoista/voimakkaista tuoksuista niin tämä voi sopia hyvin. Massassa kevyt väri eli ei jätä väritahraa iholle.

Orange Blossom
Tästä ei voi oikein muuta sanoa kuin, että tuoksuu kukille.  Ei selkeästi erilaista alku-, keski- ja lopputuoksua kuten muissa Lushin tuoksupuikoissa vaan sama tuoksu pysyy koko ajan, mutta eri vahvuisena. Tämä sopii varmasti aika monelle. Tätäkin voi huoletta laittaa iholle eli ei vahvaa väriä.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1267 : 18.04.12 - klo:20:13 »
Posti toi taas paketin lushin hennaa. caca rougea tietysti, eli sitä punaisinta. Joka on kyllä totuuden nimessä varmaan aika oranssia jos vertaa joihinkin huippuhennoihin. I love it!
Tilasin myös shampoopala purkin, sen alumiinisen. Vitsit se on kyllä pehmeää! Ihan soma kyllä, mutta kun se loksahtaa kiinni sen joutuu kynsillä aukaisemaan ja omani on jo nyt vähän uudelleen muotoiltu..  ::)
Jotain tilatakseni ostin myös vanilla puff talkkia. Tuoksu on hyvä vaniljainen. Ajaa asemansa.. en mä talkkia yleensä käytä koskaan, mutta onhan sitä hyvä olla :D
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1268 : 18.04.12 - klo:21:01 »
Noniin, sorruin kun luin lisää arvioita ja kovin tervaiselta kuulosti. The Smell of Weather Turning-sample lähti siis matkaan. Muitakin kiinnostavia oli, mutta en viitsi hamstrata kun karsastan turhia ostoksia enkä muuten tuoksuja käytä. Tuon lisäksi Lemony Flutter-käsivoiteen tilasin, käpälistä kun alkaa hilseillä iho ja ehkä saisin kovin raunioisia kantapäitänikin joskus hoidettua. Ja pidän sitruunatuotteista, useimmiten.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1269 : 29.04.12 - klo:11:33 »
The Smell of Weather Turningiin vielä lisäys, että toimii hyvin simppelimmän Orange Blossomin kanssa. Orange Blossomissa on samanlaista katkotun kasvin tuoksua kuin TSWT:ssä ja kukkaistuoksu tekee tuosta erikoisemmasta paristaan naisellisemman sekä tuo TSWT:n raikkaampia tuoksuja enemmän esiin. Jos siis epäröi TST:n hankkimista niin kannattaa ottaa pariksi vaikka tuo Orange Blossom.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1270 : 04.05.12 - klo:21:49 »
Noniin, sorruin kun luin lisää arvioita ja kovin tervaiselta kuulosti. The Smell of Weather Turning-sample lähti siis matkaan.
Noin, tänään saapui. Kuvittelin tuoksun olevan puikko, mutta samplen takia olikin nestemäistä, mikä ei tosin haittaa. Laitoin ranteisiin tuoksuteltavaksi, ensituoksu oli jonkinlainen hyttysmyrkyn (sellaisen vähän sitruunaisen) ja ruohon sekoitus, sellainen makeahko tervaisuus alkoi tulla myöhemmin. Ei ollut niin tervainen kuin odotin, muttei huonokaan - tästä tuoksusta tulee mieleen kesä ja retkeily. Metsä, savu, ja niin, se hyttysmyrkky. Retket ja kenttäkurssit ja päivät suolla.  :D En osaa yhtään kuvitella, onko tämä tuoksu miellyttävä vai kamala vähemmän eräilevien ihmisten nenään, ihmettelisivätkö, miksi joku haisee tältä.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1271 : 07.05.12 - klo:19:15 »
^
Aika jännä, koska puikossa terva tulee mielestäni heti esiin. Osa Lushin tuoksuista on kyllä vähän saman tyypisiä, että niitä ei oikein osaa suositella kenellekään muuten kuin että kokeile itse  ;D

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1272 : 13.05.12 - klo:10:22 »
Ostin Brazened Honey -tuorenaamion kuun vaihteessa ja ehdin sen jo käyttääkin, mutta näköjään siitä ei ole mitään erikoista sanottavaa. Tuoksu ei ollut kovin miellyttävä ja ilmeisesti poispesuvaiheessa kuorivilta rakeilta tuntuvat kardemummat tekivät pesusta lievästi inhottavaa, mutta kyllä tuon loppuun käytti. Käytin tän kuuriluontoisesti viikon aikana laittamalla tätä joka ilta pesun jälkeen. Kyllä tää kai naaman kukkimista vähensi. Seuraavaksi vois testata jotain mukavamman tuoksuista ja helpommin pestävää :D

Lemony Flutteria taas tuli niin ikävä, että piti hankkia sitä samassa tilauksessa lisää. Mä oon yksi niistä, jotka tykkää siitä ja joilla se toimii kuin unelma. Hinta on vaan aika kauhistuttava Suomessa, mutta niinhän nää muutenkin tulee halvemmaksi tilata Briteistä.

kuiskuttaja

• Vieras
« Vastaus #1273 : 17.05.12 - klo:17:35 »
Lushin tuotteet on hirvittävän hauskoja, mutta olen usein hieman kuitenkin joutunut pettymään. Etenkin ne palashampoot olivat pieni pettymys, oli tosi vaikeaa saada niitä vaahtoutumaan. Aina silloin tällöin kuitenkin löytyy joitain ihan mukaviakin tuotteita (omalla kohdalla Imperialis-kosteusvoide oli hyvä löydös) ja sitä sortuu tilaamaan kun tuotteet on niin kauhistuttavan houkuttelevia! :) Nyt tekisi mieli tilata niitä tuoksuja, kun niistä täällä mainittiin...

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1274 : 29.05.12 - klo:14:27 »
Sain eilen tosi hyvää palvelua Tallinnan Lushissa, myyjänä oli hiukan vanhempi naishenkilö, joka osasi hiukan suomea. Hän sitten vielä kassalla muistutti tuomaan kaikki purkit ja purnukat sinne vaihtoon, kaikista saa viittä purkkia vastaan tuorekasvonaamion! Kysyin, että kaikista?? Ja hän sanoi, että kaikista, minulla oli ostoksissa pullo, lasipurkkeja (colour supplements) ja ohutta muovia oleva purkki (aqua marina) ja osoitti niitä kaikkia!
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782