Mä kiirehdin tilauksen britteihin, kun retro-osioon ilmestyi Snowshowers-jelly. Paketissa tuli muitakin limited-tuotteita. Olen jo muutamia ehtinyt testaamaan:
Twilight-suihkugeeli:
Olen inasen pettynyt tuoksuun. Geelissä tuoksuu laventelin lisäksi joku voimakas, vähän mausteinen. Kylpypallossa on jotain pehmeää ja hieman makeaa sen laventelin lisäksi. Käytettyä tulee (siitä tulee ihana vaahtokylpy), mutta jemmaamaan en ehkä lähde.
Magic-kylpypallo:
En ole testannut. Tuoksuu voimakkaalle yrttiselle ja jännittävälle. Sopii yhteen Twilightin kanssa.
Witches' Ball-kylpyvaahto:
En ole testannut. Tuoksussa mausteita ja yrttejä.
North Pole -saippua pinkki:
Tuoksuu Marianne-karkille, eli tuoksukuvauksen mukaan suklaata ja piparminttua. Vaahtoaa hyvin, pesee hyvin (liikaa?).
Party Popper -kylpypallo:
En ole testannut. Voimakas sitruksinen, hieman saippuainen tuoksu.
Santa's Sack -kylpyvaahto:
En ole testannut. Tässä on tavallisen murustettavan vaahdon lisäksi uudelleen käytettäviä "paketteja". Tuoksuu mielestäni selvästi colalle. Hyvin samantapainen tuoksu kuin XZ Risto Räppääjä -shampoossa.
Christmas Eve -kylpyvaahto:
En ole testannut. Laventelin ja kamomillan tuoksua. Hyvin rauhoittavan oloinen.
Snowfairy-sg:
Ikisuosikki. Rakastan tätä karkkista, makeaa, hedelmäistä tuoksua. Jemmoista löytyy vielä yksi SF kiinteä parfyymi. Toivoin parfyymia listoille täksi vuodeksi, mutta ehkä sitten ensi jouluna...
Snow White -kylpypallo:
Vanha tuttu omenan tuoksu. Uusi koko ja sisältö on vielä testaamatta.
Golden Wonder -kylpypallo:
Sitruksinen tuoksu, ihana sininen vesi. Parasta on liukenevat tähdet ja kimalteet!!
Glogg-sg retro:
Suosikki edellis?vuodelta. Tuoksuu kertakaikkiaan glögiltä. Ihana lämmittävä tunne jää iholle. Nyt jemmassa on 2 100g pulloa.
Snowshowers-jelly retro:
Tykkään käyttää jellyjä suihkussa. Kuivattaa ihoa vähemmän kuin sgt ja saippuat. Tämä tuoksuu musta ihan hartsport-urheilujuomalle! Tämä menee pakastukseen.
Paljon sitruksisia ja raikkaita tuoksuja tänä vuonna. Kaipaisin mausteisia sekä reilusti hedelmäisen makeita lisää, mutta Snowfairylla ja Gloggilla mennään.
Lisäksi olen testannut Let the good times roll -kasvoputsaria sekä Mr Punch -saippuaa. LTGTR-putsari on mun ehdoton suosikki. Tuoksuu IHANALLE toffeelle ja makealle, hienoja kuorintahippuja, iho jää kuitenkin pehmeäksi ja kosteutetuksi. International forumilla (ja ehkä Suomen sivuilla kanssa) on maininta, että tämä jää valikoimaan

Mr Punch tuoksuu ginille ja hedelmille. Mua vähän vaivaa, että nämä joulun saippuat (aiemmin mainitut + Snowglobe, Northern Lights ja Angels Delight) ovat aika peseviä. Täytyy testata vielä Snowcake, kun siitä ei ole tarkkaa muistikuvaa.
Ostoslistalla vielä ainakin LTGTR-putsari ja Snowcake- ja AD-saippuat.
Edit: Jekulle: Twilightin tuoksu on aika voimakas, muttei pelkästään laventelia. Pienenä määränä käytettynä kevyt, rentouttava.
Lisäksi paketissa tuli pinkki FUN. En ole vielä testannut kuin käsien pesussa (kaipaamani pehmeä kosteuttava vaahto), ja tuntuu myös hyvinkin muotoiltavalta. Tuskin kannattaa säilyttää pitkään, jos haluaa sen kanssa leikkiä.