Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293654 kertaa)

Poissa Horros

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1290 : 02.10.12 - klo:14:56 »
You Snap the Whip-kuorintasuihkuvoidepala on kyllä mainio! Ei niin rasvainen kuin esimerkiksi Buffy, mutta jättää kuitenkin ihon pehmeäksi ja tuoksuu mustalta viinikumilta. Huonona puolena koostumus on Buffya pehmeämpi ja vähän muhjaava, joten pala myös kulunee nopeammin. Pidän muutenkin tuosta konseptista, kun en kovin mielelläni rasvaile itseäni ihan voiteilla - suihkun yhteydessä se on niin kätevä tehdä. Jollain tapaa myös itsensä sotkeminen mustanharmaaseen liejuun on miellyttävää.  :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1291 : 05.10.12 - klo:13:07 »
Kävin eilen pitkästä aikaa Lushissa, mukaan lähti:

Comforter bubble bar
Creamy candy bubble bar
Twilight bath bomb
Fizzbanger bath bomb
Sex bomb bath bomb
Oatfix kasvonaamio
Twilight suihkugeeli

Joulutuoteet tulee tänne lauantaina, mutta tuota Twilight suihkugeeliä oli jo. Oli pakko ostaa  ;D Kauhulla odotan joulutuotteiden saapumista, se tietää rahanmenoa...

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #1292 : 07.10.12 - klo:14:04 »
Mä odottelen kiinnostuksella uusia hiustuotteita, spostiin tullut uutiskirje ainakin vaikutti lupaavalta! Toivottavasti tuoksut sopivat nenääni;  itse tykkäisin raikkaammista ja kevyemmistä tuoksuista, mutta aika monet ilmeisesti preferoivat makeita ja raskaita tuoksuja, kun niitä tuntuu kaikissa uusissa olevan (jasmiini ym).

Oma lempparini oli Green-tuotesarja, joka ei kauaa harmi kyllä elänyt, mutta olis ollut mulle just passeli. :) Onneks shampoopala on sentään vielä jäljellä.

En oo ehtinyt käydä vielä Asematunnelissa katsomassa, josko nuo uudet putelit olisivat jo sinne rantautuneet...
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1293 : 17.10.12 - klo:18:28 »
Ihania joulutuotteita verkkokaupassa! Aion tilata Twilight ja Snow Fairy suihkugeeliä, ja Snowcake ja Angels Delight saippuoita.  :-*

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1294 : 28.10.12 - klo:17:34 »
Mä kävin taas Lushissa. Mukaan lähti:

Snow Fairy suihkugeeli
Ponche suihkugeeli
North Pole saippua
Buche de noel putsari
Shine so bright hiushoito

Täytyy varmaan käydä pian taas uudelleen  ;D

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1295 : 28.10.12 - klo:20:21 »
En oo vielä tehnyt tilausta, voisko joku kertoa vähän tuosta Twilightista? Aloin epäröidä kun jossain sitä sanottiin "tymäkäksi". En halua päin näköä iskevää hajuelämystä vaan rentouttavan. Toivottavasti laventeli ei haise sille miltä joskus aikoinaan Yves Rocherin laventeli jalkatuotteet...  :P

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1296 : 28.10.12 - klo:20:35 »
Mä kiirehdin tilauksen britteihin, kun retro-osioon ilmestyi Snowshowers-jelly. Paketissa tuli muitakin limited-tuotteita. Olen jo muutamia ehtinyt testaamaan:

Twilight-suihkugeeli:
Olen inasen pettynyt tuoksuun. Geelissä tuoksuu laventelin lisäksi joku voimakas, vähän mausteinen. Kylpypallossa on jotain pehmeää ja hieman makeaa sen laventelin lisäksi. Käytettyä tulee (siitä tulee ihana vaahtokylpy), mutta jemmaamaan en ehkä lähde.

Magic-kylpypallo:
En ole testannut. Tuoksuu voimakkaalle yrttiselle ja jännittävälle. Sopii yhteen Twilightin kanssa.

Witches' Ball-kylpyvaahto:
En ole testannut. Tuoksussa mausteita ja yrttejä.

North Pole -saippua pinkki:
Tuoksuu Marianne-karkille, eli tuoksukuvauksen mukaan suklaata ja piparminttua. Vaahtoaa hyvin, pesee hyvin (liikaa?).

Party Popper -kylpypallo:
En ole testannut. Voimakas sitruksinen, hieman saippuainen tuoksu.

Santa's Sack -kylpyvaahto:
En ole testannut. Tässä on tavallisen murustettavan vaahdon lisäksi uudelleen käytettäviä "paketteja". Tuoksuu mielestäni selvästi colalle. Hyvin samantapainen tuoksu kuin XZ Risto Räppääjä -shampoossa.

Christmas Eve -kylpyvaahto:
En ole testannut. Laventelin ja kamomillan tuoksua. Hyvin rauhoittavan oloinen.

Snowfairy-sg:
Ikisuosikki. Rakastan tätä karkkista, makeaa, hedelmäistä tuoksua. Jemmoista löytyy vielä yksi SF kiinteä parfyymi. Toivoin parfyymia listoille täksi vuodeksi, mutta ehkä sitten ensi jouluna...

Snow White -kylpypallo:
Vanha tuttu omenan tuoksu. Uusi koko ja sisältö on vielä testaamatta.

Golden Wonder -kylpypallo:
Sitruksinen tuoksu, ihana sininen vesi. Parasta on liukenevat tähdet ja kimalteet!!

Glogg-sg retro:
Suosikki edellis?vuodelta. Tuoksuu kertakaikkiaan glögiltä. Ihana lämmittävä tunne jää iholle. Nyt jemmassa on 2 100g pulloa.

Snowshowers-jelly retro:
Tykkään käyttää jellyjä suihkussa. Kuivattaa ihoa vähemmän kuin sgt ja saippuat. Tämä tuoksuu musta ihan hartsport-urheilujuomalle! Tämä menee pakastukseen.

Paljon sitruksisia ja raikkaita tuoksuja tänä vuonna. Kaipaisin mausteisia sekä reilusti hedelmäisen makeita lisää, mutta Snowfairylla ja Gloggilla mennään.

Lisäksi olen testannut Let the good times roll -kasvoputsaria sekä Mr Punch -saippuaa. LTGTR-putsari on mun ehdoton suosikki. Tuoksuu IHANALLE toffeelle ja makealle, hienoja kuorintahippuja, iho jää kuitenkin pehmeäksi ja kosteutetuksi. International forumilla (ja ehkä Suomen sivuilla kanssa) on maininta, että tämä jää valikoimaan <3

Mr Punch tuoksuu ginille ja hedelmille. Mua vähän vaivaa, että nämä joulun saippuat (aiemmin mainitut + Snowglobe, Northern Lights ja Angels Delight) ovat aika peseviä. Täytyy testata vielä Snowcake, kun siitä ei ole tarkkaa muistikuvaa.

Ostoslistalla vielä ainakin LTGTR-putsari ja Snowcake- ja AD-saippuat.

Edit: Jekulle: Twilightin tuoksu on aika voimakas, muttei pelkästään laventelia. Pienenä määränä käytettynä kevyt, rentouttava.

Lisäksi paketissa tuli pinkki FUN. En ole vielä testannut kuin käsien pesussa (kaipaamani pehmeä kosteuttava vaahto), ja tuntuu myös hyvinkin muotoiltavalta. Tuskin kannattaa säilyttää pitkään, jos haluaa sen kanssa leikkiä.
« Viimeksi muokattu: 28.10.12 - klo:20:40 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1297 : 07.11.12 - klo:18:39 »
Vakkarituotteita britti Lushista:
Celestial - Toimii aina talvella
Aqua Marina - Tällä saa kuoriutuvan ihon superhyvin irrotettua ja ihosta tulee tosi pehmeä.
Lust tuoksupuikko

Lisäksi tilasin Let the Good Times Roll-putsarin. Tuoksu on tosi herkullinen! Toffeemainen ja ihoa kuoriessa ehkä jotenkin puuron tuoksuinen. Muistuttaa hieman Oatfixiä, mutta ei ole yhtä öljyinen. Tykkäsin myös Oatfixistä, mutta banaaniallergian takia siitä tuli aina järjetön kutina pärstään. Let the Good Times Roll käsittelyn jälkeen iho oli kosteutettu/hoidettu ja näyttäisi sopivan erinomaisesti talvikäyttöön. En ole testannut kuinka hyvin putsaa meikkejä tai putsaako ollenkaan, mutta aika rakeinen kuorinta kuitenkin  eli ei ehkä kaikkien mieleen. Aqua Marina + Let the Good Times Roll käsittelyn jälkeen iho tuntui kyllä supersileältä.

Nyrpistelin aiemmin Aqua Marinan tuoksua, mutta tämä brittiversio ei tuoksu ollenkaan niin ällöltä kuin Suomesta hankittu. Taitaa Suomen hankintoihin jäädä vain tuorenaamiot... Sen verran suuri tuoreusero näyttää olevan  :-[

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1298 : 11.11.12 - klo:12:11 »
Cosmetic warrior - Ensimmäinen Lushin tuorenaamio jota olen kokeillut. Alun perin tilasin tosin Catastrophe cosmeticin, mutta se olikin loppu ja tilalle valitsin sitten hyvin nopealla päätöksellä Cosmetic warriorin toiseen poskeen ilmestyneiden näppyjen taistoon. Pettynyt olen, koska ei tunnu tekevän oikein mitään muuta kuin tuoksuvan pahalta :P Positiivista kuitenkin se, että on paljon riittoisampi kuin mitä purkissa sanotaan: riittää siis paljon useampaan käyttökertaan kuin vain neljään!

Tuosta tilaushässäkästä johtuen sain tilauksen mukana ilmaistuotteena Mint julips huulikuorinnan. Aiemmin olen käyttänyt vastaavan Bubblegum-version. Mint julipsin minttusuklaan tuoksu on herkullinen ja tokihan tuon käyttää pois. Ei kuitenkaan mikään Pakko saada uudelleen -tuote.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1299 : 19.12.12 - klo:13:33 »
Onko kukaan tilannut Brittien Lushista jotain tässä joulukuussa? Täällä odotellaan kärsimättömänä pakettia ja hieman jo kauhistuttaa, onko se jäänyt matkalle. Joo, tiedän, että alle kaksi viikkoa joulun aikoihin ei vielä merkkaa mitään, mutta silti alan jo huolestua, että mitäs on käynyt. Normaalisti tuolta on tullut paketit viikossa ja homma on toiminut muutenkin joutuisaan. Nyt tilauksen vastaanottamisesta lähetykseenkin kesti neljä päivää ja puketti on kuulemman lähtenyt Suomea kohti 8.12. Ei tässä vielä kehtaa tiedustella mistään mitään, mutta ajattelin kysäistä, josko täällä on muitakin odottajia. :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1300 : 20.12.12 - klo:11:41 »
En odota nyt ulkomailta mitään pakettia, mutta kotimaan paketissakin kesti melkein kaks viikkoa firmasta josta yleensä tulee muutamassa päivässä... Ja olikohan juuri eilen lehdessä kuinka on ennennäkemätön pakettiryysis ja kaikkien aikojen jouluennätykset lyöty. Että suomeen saapuessaankin (varmaan jo onkin) voi mennä vielä monta päivää kun posti ei oikein liiku nyt.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1301 : 20.12.12 - klo:12:06 »
Mä kanssa luulen, että se on nyt Suomen pää, kun tökkii. Kaikki muukin posti meinaan tulee niin myöhässä.  :( Mitä nyt väliajoinpanikoin, että joku postinkantaja on kaapannut mun paketin ja pesee nyt itseään mun ihanilla tököteilläni. ;D

Poissa Punapää

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1302 : 22.12.12 - klo:23:26 »
Sain tänään toisen osan mun kultani joululahjasta ja tottakai se oli älynnyt tilata Lushilta!  :l Ihan hullunkiilto silmissä oottelen taas huomista suihkuhetkeä että pääsee testailemaan noita lisää...

Paketista siis löytyi:
Sweetie Pie - suihkujelly
Rockstar - palasaippua
Bohemian - palasaippua (joka näköjään tuli Lushilta pikkuisena lahjana mukaan tilaukseen)

Rockstar tuoksui ensin vähän "teennäiseltä", nyt tuo makea tuoksu tuntuu päässeen enemmän oikeuksiinsa kun käytin kyseistä saippuaa jo kerran suihkussa. Huomenna testailen Sweetie Pien (joka jätti käsiin ihan mielettömän ihanan tuoksun kun sillä äsken leikin). Bohemian - saippuasta pidän myös kovasti, ihana raikas sitruunan tuoksu, josta en ensiksi olisi uskonut pitäväni.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1303 : 30.12.12 - klo:11:11 »
Toivottavasti naamaongelmani ovat nyt ratkaistu, nimittäin ostin pitkällisen harkinnan jälkeen Full of Gracen ja nyt muutaman päivän sitä illalla kuiville alueille laitettuani iho on alkanut näyttää todella tasaiselta ja hyvältä, huokosetkin ovat pienentyneet huminalla. Usein voiteet ovat tukkineet huokosia tai juuri mitään ei ole tapahtunut. Ihoni on pintakuiva ja hilseilee etenkin talvisin isoina laattoina otsalta ja poskilta, etenkin silmien alla ja nenän vieressä olevilla alueilla on sekä kuivaa että epäpuhtauksia. Nyt näyttää kuitenkin ihmeen hyvältä ja pidän myös tuotteen palamuodosta, ei tahri itseään eikä tule turhaa sälää. Tuoksu on sama laventelinen kuin Angels on Bare Skinissä, sanon sitä hotellituoksuksi.  :D

Lovea, josta innostuin jo näytteen tilattuani, hankin jemmaan, kun kerran oli puoleen hintaan. Turhakeosastolta tarttui myöskin Sweetie pie, kun olen suuri viinikumin ystävä, kuten tuossa edellisessä postauksessa selviääkin. Pesee hellemmin kuin normisaippua.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1304 : 30.12.12 - klo:14:46 »
Kyllä kirpaisi hinta, mutta ostin R&B:n muotoilevan hiusten kostuttajan. Sanoivat että on niitten kosteuttavin tuote ja kehitetty alunperin afro-hiuksille. So far looking good! Laittelin sitä kosteisiin hiuksiin ja hiukset on nyt jämäkämmät ja sileämmät. Mun luonnonkiharat ei ole ihan niin sähköiskun saaneen näköiset kun tavallisesti :D

Ehka suurin miinus on voimakas tuoksu. Vaikka itse pidän parfymoiduista tuotteista, tämä on niin voimakkaasti tuoksuvaa, että alkoi päässä huippaamaan, kun kokeilin sitä eilen kuiviin latvoihin. Oli tosiaan parempi idea laittaa sitä kosteisiin hiuksiin, niin tuoksu ei ole enää niin voimakas, kun hiukset kuivui.