Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 309305 kertaa)

Poissa Horros

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1305 : 07.01.13 - klo:00:40 »
Oijoijoi. Helsingin-matkallani pyysin huvikseni näytteen Dirty-saippuasta, ja nyt taisi kyllä tulla uusi suosikki.  :-* Ihan harmittaa, että otin sen Sweetie Pie-jellyn, vaikka sekin on omalla tavallaan mainio. Loppujen lopuksi kuitenkin pidän ehkä enemmän raikkaammista ja "haastavammista" tuoksuista, vaikka aluksi "tekisi mieli maistaa"-osasto vetoaisi enemmän.

Tuoksu on aika lailla yhdistelmä vihreää minttua (spearmint-purkka!) ja metsää ja tervaa. Hrrrhm.  <3
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1306 : 07.01.13 - klo:10:19 »
Voisiko joku taas valaista, missä se Helsingin Lush-kauppa sijaitsee? Seikkailin lomallani ristiin rastiin Citykäytävää, jonka varrella vuosia sitten muistelin sen nähneeni. Mutta nyt ei osunut silmiin.. ainoastaan Tiimari! Hyvä niin, en olisi tarvinnut laukkuuni enää yhtään hajupommia kotiani tuoksuttamaan  :D

Celestial-voiteesta olisin halunnut näytteen pelkästä mielenkiinnosta, sitä olen niin paljon kuullut kehuttavan... Mutta ehkä sit kesällä, jos Herra suo ja olen pääkaupunkiseudulla.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #1307 : 07.01.13 - klo:10:24 »
Huoh, tuo Draught-kuivashampoo ei sovi mulle yhtään! Ainoa kiva ostos oli huuikiille, aivan ihana sävy, mutta pysvyys... no joo. Tarkoitan pipettipullon tapaista nestemäistä huulikiiltoa. Hyviä värejä,myös silmille. Mut edelleen ärsyttää tuo puljailu ale-merkkien kanssa :(

Kauppa sijaitsee asematunnelissa, rautatieasemalta liukuportaat alas ja suoraan eteenpäin ohi metron liukuportaiden. Tuoksusta ei voi erehtyä.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1308 : 07.01.13 - klo:10:33 »
^ Siellä kyllä kuljin, mutta osasin onnekseni kai ohittaa sen .. Hyvä niin, rahat säilyivät.  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1309 : 07.01.13 - klo:11:07 »
^ Joo se on muuttanut lähemmäs Rautatientorin metroasemaa, siinä paikalla oli aiemmin iso R-Kioski. Eli pitää mennä katutasosta sisään maan alle :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1310 : 23.01.13 - klo:15:25 »
Mulla meni tämä Lush- innostus ihan ohi sillon kun Lush avasi ekat liikkeet Suomeen. Keski- Euroopassa asuessani aikoinaan kokeilin muutamia edullisempia tuotteita (opiskelijabudjetti!), joista kyllä tykkäsin, mutta sittemmin unohtuivat saatavuuden takia.
Nyt olen tavallaan löytänyt Lushin uudestaan ja löytänyt monta uutta suosikkituotetta. Ainakin Celestial ja Lemony Flutter on uusia luottotuotteita, joita ostan aina uudestaan. Noi tekevät ihmeitä kuivalle talvi-iholle. Viimeksi hankin Catastrophe Cosmetic:in, jota olen nyt testannut pari kertaa ja se on selvästi pienentänyt otsan näppylöitä, eikä uusia ole tullut enää. Viimeksi laitoin alle vielä Full of Gracea ja iho on todella pehmeä, hehkuva ja tasaisen värinen, sellainen kuin vain kesällä yleensä, jos on hyvä "ihokausi" meneillään. :l
Haluaisin siis ehdottomasti kokeilla lisää tuotteita ja etenkin suihkutuotteet kiinnostaa, harkitsen ainakin Buffyn ja Dream Creamin ostamista, otan siis mielellään vinkkejä vastaan muiden kuivaihoisten suosikkivoiteista ja kuorinnoista. Myös palasaippuat kiinnostaa, mutta arveluttaa, mitkä sopisivat kuivalle, atooppiselle iholle?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1311 : 24.01.13 - klo:17:22 »
^
Jos iho on hyperkuiva niin kannattaa kokeilla myös hierontapaloja. Oma ihoni kuivui tänä talvena niin pahasti, että kylkeen tuli oikein kipeät läikät eikä suihkuun kärsinnyt mennä jatkuvasta kutinasta puhumattakaan. Ostin Lushilta hierontapalan suihkuun ja kutinat hävisivät heti. Nuo rasvapalat toimivat oikein hyvin kuivalle iholle talvella suihkujuttuina, jos ei vaikka löydy mieleistä suihkuöljyä. Tuoksuvalikoimatkin ovat noissa hierontapaloissa ihan ok, ei ollut hirveästi mitään todella ällöttävää tuoksua. Harmiksi satuin ottamaan kaksi suht samanlaista tuoksua, vaikka kaupassa tuoksuivat erilaisille  :P Jos haluaa myös kuorinnan tuohon mukaan niin sitten kannattaa hankkia Buffy.

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1312 : 25.01.13 - klo:17:36 »
^ Mullahan on jo Hottie hierontapala :), mutten tajunnu että sitä voi käyttää suihkussa! Toi onkin jäänyt melkein käyttämättä, koska vanhassa, kylmässä kivitalossa ei huvita oleskella vähissä vaatteissa yhtään enempää kuin on välttämätöntä. Testailen siis seuraavaksi suihkun lämmössä.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1313 : 03.02.13 - klo:16:13 »
Hierontapalakokemuksia:

Tender Is the Night
Tässä on todella vahva tuoksu,joka pysyy hyvin iholla. En jotenkin jaksa uskoa, että tämä toimisi kovin hyvin romanttisena hierontapalana, sillä tuoksu on niin voimakas ja "tyttömäinen" että ei ehkä miehiä innosta. Palasta tulee mieleen karkki: murenee helposti ja keskellä on pinkki pehemeä osio. Olen käyttänyt tätä lähinnä kuivien kohtien kosteusvoiteena, sillä ei levity yhtä hyvin suihkussa kuin muut hierontapalat. Jos tykkää esim. Lust tuoksusta niin tämäkin voi olla mieleinen.

From Dusk Till Dawn
Tuoksuu vahvasti vitamiiniporetabletilta ja levitettäessä aavistuksen myös kaakolta. Levittyy ihan hyvin iholle, mutta poretablettituoksun takia tuskin ostan uudestaan.

Therapy
Tämän tuoksu on hieman samanlainen kuin From Dusk Till Dawn-palassa, mutta mukana on myös laventelia. Hassua, että suomenkielisillä sivuilla mainitaan kuvauksessa vian neroli ja laventeliäljy, vaikka INCIN mukaan appelsiiniöljyä on tuoksuöljyistä kuitenkin eniten mukana. Kuvauksen mukana palasta saa ihan erilaisne kuvna kuin mitä se oikeasti on. Tuoksun pitäisi olla rentouttava, mutta poretablettituoksu on kuitenkin sen verran vahvasti mukana että toimii myös piristäjänä. Tästä pidin kuitenkin enemmän, sillä tuoksussa on mukana vähän muutakin kuin c-vitamiinitablettia. Levittyy hyvin suihkussa iholle.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1314 : 09.02.13 - klo:01:12 »
Toivottavasti naamaongelmani ovat nyt ratkaistu, nimittäin ostin pitkällisen harkinnan jälkeen Full of Gracen ja nyt muutaman päivän sitä illalla kuiville alueille laitettuani iho on alkanut näyttää todella tasaiselta ja hyvältä, huokosetkin ovat pienentyneet huminalla. Usein voiteet ovat tukkineet huokosia tai juuri mitään ei ole tapahtunut.

No niin! Noin kuukauden käytön jälkeen Full of Grace saa kunnian olla ensimmäinen kasvorasva, jota 1) jaksan käyttää 2) ostan uudelleen! Iho ei hilseile, on tasainen, mahdolliset näpyt ovat pikkiriikkisiä. Aiemmin on tullut satunnaisia "kukintakausia", jolloin naamassa saattaa olla useampi suurehko finni, mutta eipä ole alkuvuodesta sellaiset kiusanneet. Iho on tuntunut muuttuneen kaikin puolin tasapainoisemmaksi, kuivuuden ja epäpuhtauksien ääripäät poissa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Punapää

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1315 : 24.02.13 - klo:23:38 »
Olen vähän hämmentynyt Lushin saippuoista, positiivisesti siis. Aina kun kädet ovat tuntuneet kuivilta ja huutaneet käsirasvaa, Lushin palasaippualla pesemisen jälkeen tarvetta ei ole enää ollut. Etenkään Rockstar:in kohdalla en odottanut kovin kosteuttavaa vaikutusta... Mutta kyllä se vaan tuntuu kosteuttavan! Eipä tarvitse enää vilkaistakaan muiden valmistajien saippuoihin. (Etenkin kun sisäinen hippini riemuitsee Lushin saippuoden palmuöljyttömästä pohjasta)

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #1316 : 13.03.13 - klo:10:21 »
Horroksen viestistä innostuneena ostin Full Of Gracen ja se on kyllä pelittänyt punoittavalle, pintakuivalle iholle (joka kuitenkin tuppaa rasvoittumaan meikin alla). Kaveriksi ostin Aqua Marina -puhdistusaineen. Ihossa on tapahtunut kahden viikon aikana ihan selkeä muutos parempaan  :) Aqua Marina oli hieman puhdistavampaa kuin kuvittelin, syynä ilmeisesti savi joka puhdistaa lian tehokkaasti. Naama on nyt selkeästi vähemmän punoittava ja nenän mustapäät pysyvät pienempinä.
Vähän sen putsarin merellinen tuoksu vaati totuttelua, mutta nykyään tuoksuttelen ihan mielellään.

Musta tuli siis Lush-vakkari kertakokeilulla.  :)

Edit: Tahtoisin näytteen Mask of Magnaminty -naamiosta. Aiemmin minttua tms. sisältävät tuotteet on saaneet ihon ennemminkin villiintymään joten en uskalla ostaa koko purkkia kerralla. Saisikohan liikkeestä pyytämällä näytteen?
« Viimeksi muokattu: 13.03.13 - klo:10:25 kirjoittanut funkylala »

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1317 : 14.03.13 - klo:11:27 »
Full of grace on myös mun uusi ihastus, olen käyttänyt sitä iltaisin ja CC:n alla, aamulla laitan Celestialia. Olen ollut myös laiska enkä ole laittanut mitään silmänympärysvoidetta (kai aika paha synti kolmekymppiselle  :-\), vaan levitän tota ja Celestialia myös silmänympäryksille. Tuntuu tekevän iholle tosi hyvää, se on kosteutettu ja tasasen värinen, silmänympärykset on ällistyttävän hyvässä kunnossa laiminlyönnistä huolimatta, hienot juonteet on poissa ja tummat silmänaluset on vaalentuneet selvästi  :-*. Ehkä jätän suosiolla silmänympärysvoiteet pois kerran tää toimii niin hyvin..

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1318 : 16.03.13 - klo:13:34 »
Ayesha-tuorenaamio testattu. Mutainen fiilis ja pestessä tuntui joskus että nyt on hiekkaa suussa, mutta onneksi se taisi olla vain kuvitelmaa. Ekana iltana efekti ennen-jälkeen oli ehkä selkein, iho ei punoittanut lähes ollenkaan ja kasvot tuntuivat kivalta jo ennen kosteusvoidetta. Useamman käyttökerran jälkeen ei niin selkeää eroa enää nähnyt, mutta ihan kiva tunne kasvoilla oli silti joka kerta. Toiste saattaisin ostaa, jos näitä tuorenaamioita vielä hankin.

Otin myös käyttöön uuden kosteusvoiteen Lushilta, vaikka edellistäkin kasvovoidetta on vielä jäljellä... Hyvä kysymys on, miksi sitä piti ostaa varastoon, vaikka tiesin että se polttelee päästä käyttöön siellä koko ajan :D Hankin Enzymionin, oon käyttänyt sitä nyt viitisen kertaa ja se tuntuu kuin mun iholle tehdyltä. Enzymionin kohderyhmäksi mainitaan juuri kiiltelystä kärsivät sekaihoiset ja mun iho on just sitä. Tunne kasvoilla on mukava levittämisen jälkeen. Meikin alla en ole testannut, kun en oo taas moneen kuukauteen meikannut ( = en ole jaksanut pestä siveltimiä O:) ). En osaa sanoa, hillitseekö tämä kiiltoa päivän mittaan käytettynä, kun sitä en ole tarkkaillut erityisemmin - ei varmaankaan huomattavasti paljon paremmin kuin esim. aiemmin käyttämäni Giovannin D:tox -kosteusvoide tai Humektan, kun en ole huomannut.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Punapää

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1319 : 17.03.13 - klo:22:14 »
Saisikohan liikkeestä pyytämällä näytteen?

Mitä mä oon muiden juttuja lueskellut pitkin nettiä, niin oon ymmärtänyt että kyllä ne mielellään näytteitä antaa.  :)