Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293672 kertaa)

Poissa Punapää

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lush
« Vastaus #1320 : 17.03.13 - klo:22:14 »
Saisikohan liikkeestä pyytämällä näytteen?

Mitä mä oon muiden juttuja lueskellut pitkin nettiä, niin oon ymmärtänyt että kyllä ne mielellään näytteitä antaa.  :)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1321 : 23.04.13 - klo:18:37 »
Hesan keskustassa ainakin antavat mielellään näytteitä, olen siellä pari kertaa asioinut ja kummallakin kertaa sain näytteet :)

Ostin viime viikolla Shine So Bright -latvasuojan sekä sain näytteet Jasmin and Henna Fluff Eaze -hiusnaamiolle, Curly Wurly shampoo sekä Retread -hoitoaineelle.

Curly Wurly shampoota olin kokeillut aikaisemminkin eikä se silloin tehnyt oikein vaikutusta, mutta noihin hoitoaineisiin olen tosi tyytyväinen. Mun hiukset kuivui ihan elottomaksi korpuksi kun kokeilin shampoopalojen käyttöä useamman kuukauden ajan ja täytyy sanoa, että nämä Lushin tuotteet ovat auttaneet paljon ja hiukset tuntuvat jälleen tosi pehmeiltä ja kiiltävät kivasti.

Helkkarin kalliita, mutta taidan ostaa ainakin tuon hiusnaamion näin ens alkuun. Kaikki tuotteet tuoksuvat ihanalle, en voisi ikinä käyttää esim. jasmiini-hajuvettä, mutta hiustuotteille se sopii paremmin. Tuoksut on tosi voimakkaita, onneksi en ole yliherkkä. Voimakas tuoksu on kuitenkin hyvä näissä, sillä se sitten säilyy hentona tuoksuna parikin päivää hiuksissa.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1322 : 11.05.13 - klo:18:48 »
Työkaveri "diilasi" toukokuun alussa mulle Helsingistä Lushia :) :

Catastrophe cosmetic -tuorekasvonaamio: Naamio todellakin riittää paljon useampaan käyttöön kuin vain neljään! Tähän mennessä siis olen muistaakseni neljästi käyttänyt ja purkki on hädin tuskin puolessa välissä. Harmi vain kun säilyvyys on vain kolmisen viikkoa.
Huuhtelu on sotkuista, mutta se tuntuukin olevan ainoa huono puoli. Naamio on monin tavoin tehokas. Iho jää vähän nahkeaksi, joten puhdistava on, mutta myös rauhoittava: yksi satunnainen näppy hävisi todella nopeasti kun tätä olin vain kahdesti käyttänyt.

Dark angels - Sottaisaa on tämänkin käyttäminen ja siksi yleensä pesen tällä kasvot suihkussa ollessa. Minun puolesta putsari olisi saanut olla vähän tujumpikin, mutta ihan ok on tällaisenaankin: poistaa rasvan (käytän tätä siis vain meikittömille kasvoille) ja kuoriikin jonkin verran.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #1323 : 14.05.13 - klo:22:14 »
Aivan ihana huulipuna: http://www.lush.fi/tuotteet/huulille, tuo nestemäinen. Miten heleät värit!
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1324 : 03.07.13 - klo:06:45 »
Sattuuko kukaan tietämään, lähettääkö britti-lush vieläkään tuorenaamioita Suomeen? Tekisi mieli tilata muiden tuotteiden yhteydessä myös tuorenaamio, ettei tarvitsisi tehdä erikseen tilausta Suomen Lushiin :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Punapää

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1325 : 11.07.13 - klo:22:39 »
Multa loppui nyt Sweetie Pie suihkujelly. Mun mielestä pesi hyvin ja vaahtosi tarpeeksi, sekä oli välillä aika hauska kaveri suihkussa kun lähti käsistä. Parhaiten suihkujellystä saa mun mielestä irti repimällä siitä aina pienen palasen irti per pesuhetki. Sweetie Pien haju oli kuitenkin ehkä vähän liian "kuminen" ja teennäinen mulle, mutta ajattelin tilata seuraavaksi Whoosh - jellyn, jos tykkäisin sen tuoksusta enemmän.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1326 : 26.07.13 - klo:18:36 »
En ihan raaskinut ostaa Lushin tuotteita keväällä, vaikka kovin halutti. Nyt rahatilanne on vähän parempi ja lähetin siipan ostamaan mulle "lahjoja" Lushista :D

Sain siis itselleni Henna and Jasmin Fluff Eaze -hiusnaamion, Retread ja American Cream hiustenhoitoaineet sekä Angels on Bare Skin -kasvoputsarin. Ah onnea ja ihanaa tuoksua!

Mun mielestäni oli myös ihanan pervoa lähettä amerikkalainen aviomies ostamaan tuotetta nimeltä american cream :P

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1327 : 26.07.13 - klo:18:48 »
Sattuuko kukaan tietämään, lähettääkö britti-lush vieläkään tuorenaamioita Suomeen? Tekisi mieli tilata muiden tuotteiden yhteydessä myös tuorenaamio, ettei tarvitsisi tehdä erikseen tilausta Suomen Lushiin :)
Oon nyt ehkä hieman myöhässä vastaukseni kanssa, mutta kyllä toimittavat tuorenaamioita Briteistä Suomeen. :) Mä oon kahdesti saanut tilattua, viimeisimmän keväällä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1328 : 26.07.13 - klo:19:51 »
^Juu, tuohon tilanteeseen nähden vastaus tulee vähän myöhässä, mutta kiitos, hyvä tietää vastaisuudessa  :) Voisi ainakin talvella tilailla, kun voisivat tulla jopa melko freshinä perille!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1329 : 27.08.13 - klo:16:44 »
Ah.. nyt olen ehtinyt testailemaan tarpeeksi viimeksi tilailemiani tuotteita!

Herbalism - Päätin tilata tätä vaihteeksi, kun olen aiemmin tykännyt Angels on Bare Skinista valtavasti. En huomaa juuri eroa siinä miltä iho tuntuu pesun jälkeen verrattuna Angelsiin, ainoastaan tuote tuoksuu ja näyttää erilaiselta. Tämän kokeilun perusteella ostaisin kyllä mieluummin vanhaa suosikkiani kuin Herbalismia, ihan vaan siksi että tykkään enemmän laventelista kuin yrttien ja viinietikan tuoksusta. ;D Muuten kyllä vallan kelpo kevyesti kuoriva naamaputsari, mutta ripsiväriä en saanut tällä pestyä pois. Iho ei muuten kiristä yhtään putsailun jälkeen.

Eau Roma Wateria en voisi hehkuttaa varmaan yhtään enempää... Olen jo muistaakseni aiemminkin kehunut. Tuoksuu hyvältä ja virkistää. En yleensä ole harrastanut kasvovesiä, mutta tämä on vaan yksinkertaisesti ihana. Lisäksi voiteitten levittäminen kasvoveden päälle on kivampaa, ei tule yliannosteltua.

Celestial - Yllättävän pehmeätuoksuinen/miltei tuoksuton Lush tuotteeksi. Aika rasvainen voide, ja vaatii mulla ainakin suht pitkän imeytymisajan, tuntuu kuitenkin tekevän hyvää iholle. Testasinkin illalla, ja aamulla iho tuntui hyvältä ja pehmoiselta (ihan kuin kasvojen iho voisi ollakaan kovin karkea.. ::)) Sain tätä näytteenä, ja ajattelin parin testailun jälkeen säästää talvea varten, kun ihoni kaipaa silloin rasvaisempia voiteita.

Mask of Magnaminty - En ole vielä lushin valikoimissa törmännyt tuorenaamioon mistä en olisi tykännyt. Tuoksuu minttusuklaiselta, kipristelee kivasti kasvoilla, imee ylimääräiset köhnät ihosta, kirkastaa ja supistaa ihohuokosia. Kelpo kasvonaamio, ja itse tykkäsin tuosta kipristelystä. Jos tätä saisi halvalla suuret määrät, niin läästisin aika ajoin selkään ja olkapäille, kun omalla kohdalla iho tykkää tehdä toisinaan ikäviä finnipaukamia näille alueille.

Karma Kream body lotion - NAM! En ole yhtään karmatuotetta käyttänyt tähän mennessä ja nyt sain tästä näytteen. Aivan uskomattoman hyvä mausteinen appelsiinituoksu! Kosteuttaa ihoa kevyesti kuten lotionin kai on tarkoituskin, ja jättää jälkeensä tuoksun. Ainakin kaksi tuntia käytön jälkeen tuoksun vieläkin. On varmaan ihan pakko ostaa Karma parfyymi, kun tämä voidekin vei jo jalat alta. <3

Koska en keksi näille mitään parempaakaan ketjua, niin kirjoitan tänne... Olen testaillut Toothy tabsejakin viime aikoina. En oikein tykkää normaaleista hammastahnoista joissa on natriumlauryylisulfaattia, koska se aiheuttaa mulle aftoja, ja tekee suun tuskallisen kuivaksi, joten yritän etsiä itselleni HG hammastahnaa. ;D Kaikkien toothy tabsien huonona puolena on se, etteivät ne sisällä fluoria, mutta se ongelma korjaantuu fluoritableteilla. Ostin  nämä kolme, koska halusin kokeilla jotain muuta kun iänikuista mintunmakua hammastahnoissa.

Dirty - maistuu mintulta, aika perus hammastahnainen maku, mutta ilman sellaista suuta polttavaa väkevyyttä mitä monissa hammastahnoissa on. Jättää kummallisen makean, mutta raikkaan jälkimaun. Vaahtoaa kuin hullu, itse käytän puolikkaan tabletin kerrallaan.

Sparkle - maistuu sitruksilta ja pippurilta. Sitrusten maku katoaa harjatessa, ja pippurikaan ei maistu enää, mutta polttelee hieman. Olen nyt jo tottunut tuohon "poltteluun" eikä se ole mielestäni enää ollenkaan epämiellyttävää. Tämä tabu vaati muutamia käyttökertoja ennenkuin pystyin käyttämään ilman irvistelyä, nyt maku on mielestäni jo ihan miellyttävä. Tästäkin käytän puolikkaan kerrallaan ettei koko vessa ole vaahdossa.

Atomic - testaamani kolmikon weirdo. Ostin tämän ihan vaan kokeilunhalusta, koska kahvi ja mausteet eivät ensimmäisenä ole mielessä hammastahnaa hankkiessa. Tämäkin vaati totuttelua, ensimmäisillä kerroilla lähinnä järkytyin mausteisuudesta, mielessä kävi kaikki joulusta öklösti maustettuun curryyn, ja pippuri poltteli suuta. Nyt totuteltuani maku muistuttaa lähinnä maustepippuria, mukavalla kahvin ja muiden mausteiden (neilikka ehkä eniten) säväyksellä. Ei mitään niin huonoa sanottavaa, ettenkö voisi näitä käyttää loppuun. Vaahtoavuus samaa hillitöntä luokkaa kuin kahdella muullakin. Ei tahraa hampaita, vaikka kahvista voisikin kuvitella jotain sellaista... ::)

Kaikki kolme pesevät kivasti, eivät jätä suuta kuivaksi kuten monet muut hammastahnat, eivätkä ole aiheuttaneet mulle aftoja. Eivät ole siis mun kannaltani ollenkaan huonoja vaihtoehtoja.
« Viimeksi muokattu: 27.08.13 - klo:17:02 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #1330 : 10.09.13 - klo:22:15 »
Ostin Angels on bare skin-putsarin. Mun mielestä vähän hankalampi käyttää, kuin Aqua Marina. Sellainen rakeinen ja ei saa purkista sopivan kokoista klönttiä. Mutta muuten tykkään, halusin AM:aa kevyemmin puhdistavan. Meikkiä tuon en usko kauhean hyvin poistavan. Tuoksu on kiva, ei liian makea. :) Manteliöljystä myös plussaa, se on hyväksi iholle.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1331 : 13.09.13 - klo:12:07 »
Sain joskus vuosia vuosia sitten lahjaksi Lushin suikuvoiteen, sen jälkeen en ole tutustunut merkkiin ollenkaan. Nyt roaccutankuivan ihon myötä innostuin googlettelemaan eri sarjoja ja päädyin Lushin sivuille. Vaikutuin sarjan tuotteista joten kävin heti samana päivänä kaupassa ihastelemassa tuotteita! Seerumipala full of grace lähti mukaani ja olen nyt käyttänyt sitä pari kertaa. Ihana tuote! Tuntuu niin pehmoiselta naamalla ja parasta ehkä kaikessa tuoksu. Mieto ja miellyttävä tuoksu joka jotenkin tuo mieleen coca colan. Hmm. Sain testerin myös celestial kasvovoiteesta mutten ole ehtinyt tuotetta testaamaan.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1332 : 18.10.13 - klo:00:24 »
Tuolloin keväällä hehkuttamassani Enzymionissani alkoi syksyn mittaan olla aina vaan epämiellyttävämpi tuoksu ja päädyin just levittämään purkista loput vartalolle. Tuoksu alkoi olla jo todella inhottava, en nyt tiedä oliko tuo ihan pilaantumassa, mutta pistävän tunkkainen kuitenkin. En varmaan toiste tule ostamaan noita kasvovoiteita, mikäli eivät koskaan tuubin tai pumppupulloon pääse, kierrekannellinen purkki on tosi huono säilyvyydenkin kannalta.

Tuote oli kuitenkin itsessään mainio kosteusvoide mun sekaiholleni ja se oli kovimmilla helteilläkin tosi miellyttävä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1333 : 18.10.13 - klo:19:36 »
Kävin jo kurkkaamassa nettisivuilta joulutuotteita ja varmasti päädyn tilaamaankin jotain :)

Ihanan tuoksuista Snow fairy suihkugeeliä on ainakin pakko saada taas pikkupullo. Joulutuotteista myös Santa's lip huulikuorinta sekä Orange jelly-saippua tulee ostettua varmaan ihan tuoksujensa takia :)
Noiden lisäksi voisin vihdoin tilata kokeiltavaksi Ro's argan body contidionerin. Hinta Suomessa on suolainen mutta Briteissä kohtuullisempi ja varsinkin talvea kohti tuote voisi tosiaan tulla ihan tarpeeseen.

Edit. Myöhemmin teinkin tilauksen juuri noista tuotteista ja se saapui Briteistä 10 päivässä.
« Viimeksi muokattu: 06.11.13 - klo:16:32 kirjoittanut Hilippa »

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1334 : 07.11.13 - klo:22:42 »
Lushilla on ilmeisesti nostettu hintoja, ainaki mun vakkarit Celestial ja FOG oli euron kalliimmat kun ennen. Olen tähän asti maksellut mukisematta suomen lushin kalliita hintoja, koska siellä on aina saanut hyvää palvelua ja ajatuksella että Lush ei ainakaan lakkauttaisi suomen kauppaansa, mutta kohta pitää alkaa tosissaan miettiä siirtymistä briteistä tilaamiseen. Muutaman euron heitto hinnoissa ei haittaa ja maksan sen ihan mielellään kun pääsee paikan päälle tuoksuttelemaan ja hypistelemään tuotteita, mutta esim. Celestialin yli kahdeksan euron hintaero alkaa jo tuntua liiottelulta.. :-\