Ah.. nyt olen ehtinyt testailemaan tarpeeksi viimeksi tilailemiani tuotteita!
Herbalism - Päätin tilata tätä vaihteeksi, kun olen aiemmin tykännyt Angels on Bare Skinista valtavasti. En huomaa juuri eroa siinä miltä iho tuntuu pesun jälkeen verrattuna Angelsiin, ainoastaan tuote tuoksuu ja näyttää erilaiselta. Tämän kokeilun perusteella ostaisin kyllä mieluummin vanhaa suosikkiani kuin Herbalismia, ihan vaan siksi että tykkään enemmän laventelista kuin yrttien ja viinietikan tuoksusta.

Muuten kyllä vallan kelpo kevyesti kuoriva naamaputsari, mutta ripsiväriä en saanut tällä pestyä pois. Iho ei muuten kiristä yhtään putsailun jälkeen.
Eau Roma Wateria en voisi hehkuttaa varmaan yhtään enempää... Olen jo muistaakseni aiemminkin kehunut. Tuoksuu hyvältä ja virkistää. En yleensä ole harrastanut kasvovesiä, mutta tämä on vaan yksinkertaisesti ihana. Lisäksi voiteitten levittäminen kasvoveden päälle on kivampaa, ei tule yliannosteltua.
Celestial - Yllättävän pehmeätuoksuinen/miltei tuoksuton Lush tuotteeksi. Aika rasvainen voide, ja vaatii mulla ainakin suht pitkän imeytymisajan, tuntuu kuitenkin tekevän hyvää iholle. Testasinkin illalla, ja aamulla iho tuntui hyvältä ja pehmoiselta (ihan kuin kasvojen iho voisi ollakaan kovin karkea..

) Sain tätä näytteenä, ja ajattelin parin testailun jälkeen säästää talvea varten, kun ihoni kaipaa silloin rasvaisempia voiteita.
Mask of Magnaminty - En ole vielä lushin valikoimissa törmännyt tuorenaamioon mistä en olisi tykännyt. Tuoksuu minttusuklaiselta, kipristelee kivasti kasvoilla, imee ylimääräiset köhnät ihosta, kirkastaa ja supistaa ihohuokosia. Kelpo kasvonaamio, ja itse tykkäsin tuosta kipristelystä. Jos tätä saisi halvalla suuret määrät, niin läästisin aika ajoin selkään ja olkapäille, kun omalla kohdalla iho tykkää tehdä toisinaan ikäviä finnipaukamia näille alueille.
Karma Kream body lotion - NAM! En ole yhtään karmatuotetta käyttänyt tähän mennessä ja nyt sain tästä näytteen. Aivan uskomattoman hyvä mausteinen appelsiinituoksu! Kosteuttaa ihoa kevyesti kuten lotionin kai on tarkoituskin, ja jättää jälkeensä tuoksun. Ainakin kaksi tuntia käytön jälkeen tuoksun vieläkin. On varmaan ihan pakko ostaa Karma parfyymi, kun tämä voidekin vei jo jalat alta.

Koska en keksi näille mitään parempaakaan ketjua, niin kirjoitan tänne... Olen testaillut Toothy tabsejakin viime aikoina. En oikein tykkää normaaleista hammastahnoista joissa on natriumlauryylisulfaattia, koska se aiheuttaa mulle aftoja, ja tekee suun tuskallisen kuivaksi, joten yritän etsiä itselleni HG hammastahnaa.

Kaikkien toothy tabsien huonona puolena on se, etteivät ne sisällä fluoria, mutta se ongelma korjaantuu fluoritableteilla. Ostin nämä kolme, koska halusin kokeilla jotain muuta kun iänikuista mintunmakua hammastahnoissa.
Dirty - maistuu mintulta, aika perus hammastahnainen maku, mutta ilman sellaista suuta polttavaa väkevyyttä mitä monissa hammastahnoissa on. Jättää kummallisen makean, mutta raikkaan jälkimaun. Vaahtoaa kuin hullu, itse käytän puolikkaan tabletin kerrallaan.
Sparkle - maistuu sitruksilta ja pippurilta. Sitrusten maku katoaa harjatessa, ja pippurikaan ei maistu enää, mutta polttelee hieman. Olen nyt jo tottunut tuohon "poltteluun" eikä se ole mielestäni enää ollenkaan epämiellyttävää. Tämä tabu vaati muutamia käyttökertoja ennenkuin pystyin käyttämään ilman irvistelyä, nyt maku on mielestäni jo ihan miellyttävä. Tästäkin käytän puolikkaan kerrallaan ettei koko vessa ole vaahdossa.
Atomic - testaamani kolmikon weirdo. Ostin tämän ihan vaan kokeilunhalusta, koska kahvi ja mausteet eivät ensimmäisenä ole mielessä hammastahnaa hankkiessa. Tämäkin vaati totuttelua, ensimmäisillä kerroilla lähinnä järkytyin mausteisuudesta, mielessä kävi kaikki joulusta öklösti maustettuun curryyn, ja pippuri poltteli suuta. Nyt totuteltuani maku muistuttaa lähinnä maustepippuria, mukavalla kahvin ja muiden mausteiden (neilikka ehkä eniten) säväyksellä. Ei mitään niin huonoa sanottavaa, ettenkö voisi näitä käyttää loppuun. Vaahtoavuus samaa hillitöntä luokkaa kuin kahdella muullakin. Ei tahraa hampaita, vaikka kahvista voisikin kuvitella jotain sellaista...

Kaikki kolme pesevät kivasti, eivät jätä suuta kuivaksi kuten monet muut hammastahnat, eivätkä ole aiheuttaneet mulle aftoja. Eivät ole siis mun kannaltani ollenkaan huonoja vaihtoehtoja.