Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293779 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1335 : 08.11.13 - klo:09:00 »
Menin ostamaan Snow fairyä, mutta 250g pullo olis maksanut 18 euroa  :o Jäi sitten se pienempikin koko hankkimatta. Kymppi minisuihkusaippuasta on ihan liikaa. Onko nuo nestemäiset olleet aina noin hintavia Suomessa?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1336 : 10.11.13 - klo:10:45 »
^
Mun mielestä ne on aina olleet suht hintavia. Itse en niitä ole paljoa käytellyt (juuri tuon hinnan takia), joten en tarkkaan pysty hintaeroja sanomaan. Ärsyttää kyllä nuo hintojen nousut. Mulla on vakkarikäytössä Aqua Marina ja kerran vuodessa olen Celestialin ostanut, joten parin jutun takia en aina viitsi ulkomailta tilata. Toinen tyhmä juttu on, ettei purkkeja saa samalla lailla kierrätettyä kuin Briteissä. Aqua Marinakin on nykyään pakattu mustaan purkkiin ja niitä on alkanyt kerääntyä ihan kiitettävästi, mutta liikkeeseen viemisestä ei asiakas hyödy millään lailla.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #1337 : 10.11.13 - klo:15:26 »
^ Ai ei? Voi hitsi! Luotin tuohon purkin tekstiin "palauta viisi tyhjää rasiaa niin saat tuorenaamion..." (englanniksi siis).
Tallinnastahan noita saa kuulema edullisesti, kaveri oli hakenut kun hänet sain hurautettua Lushiin.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1338 : 10.11.13 - klo:15:31 »
^Suomessa käsittääkseni tuon tuorenaamion saa viidellä tuorenaamiopurkilla, muista ei. Muualla maailmassa käsittääkseni saa sen naamion millä tahansa viidellä tyhjällä Lushin purkilla. Mä oon kylmän rauhallisesti heittänyt yksittäisiä purkkeja menemään, kun ei oo kovinkaan useim menoa Helsinkiin ja vielä vähemmän ulkomaille. :( Saati että niitä tuorenaamioita tulis osteltua niin usein.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #1339 : 10.11.13 - klo:22:02 »
Mäkään en tiennyt, että noita purkkeja ei voi Suomessa kierrättää, vaan olen jemmannut ne pari purkkia, jotka olen Lushilta käyttänyt. Todella typerää ratsastaa tuolla vihreällä imagolla, kun kierrätysidea ei edes toimi kaikissa maissa :P Noh, onneksi noi purkit on sentään edes vähän jämäkämpää matskua, että noille kyllä keksii jotakin muuta käyttöä.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #1340 : 11.11.13 - klo:10:22 »
Tallinnassa tuo purkkivaihto tosiaan toimii. Viime reissulla palautin kasan purkkeja ja sain tuorenaamion ilman mitään mutinoita, vaikka palautuspurkit oli Englannista tilattu. Myyjä vielä ystävällisesti muistutti että kaikki muutkin pakkaukset ja pullot kelpaavat kierrätettäväksi.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1341 : 07.12.13 - klo:23:51 »
Onpa näistä ostoksista jonkin verran aikaa, mutta raportoinpa silti;

Let the Good Times Roll
Hienojakoinen kuorinta, jos haluaa kunnolla puhtaaksi, usein toistuvaa käyttöä varten ainakin minulla liian kuivattavaa. Tuoksu melko voimakas, kaurakeksimäinen, mutta ehkä vähän pistävä. Ok-hyvä tuote, joskaan en tiedä, ostaisinko toiste.

Buche de Noel
Tästä otin näytteen, muistuttaa paljon Angels of Bare Skiniä, mutta tuoksu miellyttävämpi, hieman mantelimainen. Lempeästi kuoriva, ihoa ei ala kiristää käytön jälkeen toisin kuin LTGTR:n kohdalla, vaan tuntu on melko pehmeä.

Aqua Mirabilis
Kokeilin tällä kertaa tätä rasvapalaa, kun äkkiseltään tuoksu oli parempi kuin Buffyssa (tai ainakin mielikuvassani siitä). Buffy on tosin rasvaisempi, eli sopii omalle liskoiholleni paremmin. Ei Aqua Mirabilis kuitenkaan huono ole ja ainakin You Snap the Whipiä kosteuttavampi joka tapauksessa. Olettaisin, että tuoksua dominoi aika vahvasti kaakaovoi. Buffy-kokemuksesta on aikaa, mutta uskaltaisin ehkä väittää että AM on vähän sitä kuorivampi.

Porridge
Otin tätäkin näytteen. Saippuassa on miellyttävä tuoksu, miedon kaurakeksimäinen ilman tuota Let the good times rollin pistävyyttä/kitkeryyttä. Jyväset tuntuvat aluksi hauskoilta, mutta lopuksi saippuapinta-alaa on hämmentävän vähän. Ihan hauska kuoriva tuntu tulee niistä joo, jos käyttää esim. vartalolle, mutta saippuan sitoma jyväkasa on vähän turhan oloinen.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1342 : 15.12.13 - klo:11:40 »
Snow fairy suihkugeeliä jään pian taas kaipaamaan... Tänäkin vuonna sitä siis pikkupullon ostin mutta pian sekin on jo loppumassa. Ehtisihän sitä vielä tietenkin lisää ostamaan, mutta suihkugeelissä tuotteen ihana tuoksu menee vähän hukkaan... Kiinteä parfyymikinhän tuosta tuoksusta on joskus ollut olemassa, mutta oikea hajuvesi olisi just minkä haluaisin. Ja ihan äsken tajusin Lushin sivuja tarkemmin selatessa, että sellainen muuten on tänä talvena ollut ihan myynnissäkin rajoitettu määrä! Mutta tietenkin liian myöhään tajuttu: .fi:ssä ei sitä enää ole ja co.uk:ssakin olisi vielä ilmeisesti kaikkia muita Lush scent -tuoksuja paitsi just Snow fairya  :#

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1343 : 11.01.14 - klo:19:35 »
Voi ei... Lushilta on ilmestynyt uusi suihkugeeli, Prince Charming. Vaniljaa, granattiomenaa, greippiä, santelipuuta... Huokaus. Joulun alla on tilattu iso läjä tavaraa varastoon, mutta nyt kuolaan sitten Prinssi Uljasta.

Edit. No niin, tulihan se Prince Charming sitten tilattua.  ;D  Jännityksellä odotan, millainen tuoksu on. Jotkut sanovat, että tuoksu muistuttaa verigreippiä, joku taas Lushin brittiläisillä verkkosivuilla kommentoi 'gag'.  :D  Ainakin joulun kausituotteena myytyyn Rose Jam -suihkugeeliin tykästyin suuresti, toivotaan että tämäkin sokkotilaus on samanlainen menestys.

Edit. Kas nyt on Prince Charming testattu. Mielenkiintoinen tuttavuus! Pullossa tuoksu muistuttaa appelsiinisuklaata, vaahdottaessa kevenee kovasti ja on ennen kaikkea kukkainen sitrusmausteella. Iholle jää lyhyeksi aikaa verigreipin tuoksu, mutta katoaa nopeasti. Vaatinee vähän totuttelua, mutta lukeutuu ehdottomasti positiivisiin kokeiluihin. Missään nimessä en ainakaan koe tätä tuoksua äklöksi tai liian voimakkaaksi.
« Viimeksi muokattu: 21.01.14 - klo:23:16 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #1344 : 24.05.14 - klo:14:08 »
Oletteko löytäneet jo piilotetun kylpypommin Error 404  :D Kun menee brittikaupan sivuille ja hakee error 404 niin voi tilata muuten piilossa olevan pommin.
Edit. Ja kyseinen tuote on ilmainen.
« Viimeksi muokattu: 24.05.14 - klo:14:45 kirjoittanut Juhannusruusu »

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1345 : 23.07.14 - klo:16:34 »
Oletteko kokeilleet Fair Trade hunajashampoota? Ostin pullon sitä Rehabin lisäksi Tallinnasta, ja kokeilin vasta kerran. Todella jännä haju, sellainen hunajan ja pellavan sekoitus (niitähän shampoo sisältääkin), pesee hieman narisevaksi mutta tukka tuntuu vahvalta. Hoitoaineen jälkeen ihanan silkkinen tulos.
Rehab on ollut vakishampooni jo muutaman vuoden, sillä tulos on aina silkkisen sileä ja auttaa paljon hiusten kuntoon saamisessa värjäilyjen jälkeen. HG :-*

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1346 : 23.07.14 - klo:16:45 »
^ Mä olen ainakin tuonne hiuspuolen Lush-ketjuun läpissyt tuosta. :) On ollut käytössä aika pitkään, mutta ei nyt ollut pitkällä aikavälillä ihan parasta hiusten kunnolle, joten kaikenlaista muutakin on tullut jo kokeiltua.
1cFii, oma väri.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1347 : 23.07.14 - klo:16:49 »
^ai, Lushille onkin oma hiusketjunsa, taidankin siirtyä sinne! En tajunnut sitä etsiä, kiitoksia :)

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1348 : 12.08.14 - klo:09:52 »
Mua jotenkin ärsyttää Lushissa se, että niiden imago antais ymmärtää, että ovat niin vihreitä ja luonnonmukaisia, mutta eivät sitten oikeesti oo. Tosiaan just tuo, että pakkauksia ei voi kierrättää, tuotetta ei voi ostaa suoraan omaan pakkaukseen, ja tuotteet eivät käsittääkseni ole sen luomumpia kuin marketin tuotteet - vai ovatko? No, onhan siinä ainakin se, että moneen tuotteeseen ei ole käytetty pakkausmateriaaleja, tosin, sama koskee esim myös Flown saippuoita ja shampoopaloja, ja ne ovat kotimaista luomua.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #1349 : 28.08.14 - klo:18:33 »
Hyi piru, mulla on täällä taatusti pahimman hajuinen Lushin saippua, Magnificent Soap. Parin ekan käyttöviikkonsa aikana se ei mitenkään voimakkaasti haissut pahalta, mutta nyt noin kuukauden käytön jälkeen siitä on paljastunut mukava märän rätin tuoksu...  Yrittää varmaan olla sitä mangoa, mitä tuotekuvaukset lupaavat, mutta mun nenään se on vain sellaisen märän rätin tuoksu. Kesän toista saippuaostosta eli Ice Blueta en ole vielä päässyt kokeilemaan, yritän tuon Magnificentin käyttää kaikesta huolimatta loppuun.

Hankin myös Aqua Marinaa purkillisen (ja nyt vasta selvisi että se on aikuisemmalle iholle tarkoitettu, mun finniintyvä ei ehkä sitä ole). En tykännyt lainkaan. Purkista itse kaivettava paksu tahma oli tosi ikävää tehdä pastaksi kun tuntui että puolet huuhtoutui käsistä suoraan. Tuoksu on yrttinen, ei mikään inhottava, mutta en mä tota mielellään tuoksutellut. Käytin lopuksi naamaputsarina suihkussa, kun en jaksanut lavuaarin yllä naamaa tällä pestä.

Useamman kuukauden ikäinen Coalface taas on ihan kelpo putsari. Se muodostaa mukavan vaahdon ja tuntuu puhdistavan tätä helposti rasvoittuvaa ihoa hyvin. Muistuttaa vähän ehkä iHerbistä saatavaa Nubian Heritagen afrikkalaista mustaasaippuaa. Tykkäsin siitäkin, mutta tää pala on ehkä himpun verran pehmeämpi ja on siksi parempi vaahtoamaan.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.