Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 288484 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Lush
« Vastaus #1365 : 01.01.15 - klo:18:48 »
Onko LUSHin brittisivuilla vielä noita ihania joulusaippuoita? En osannut löytää sieltä oikein mitään.

EDIT: Suomalaisilta sivuilta löytyi jo, aika hyvät alennukset jopa. Voisin harkita tilausta ennemmin kuin Briteistä..
« Viimeksi muokattu: 01.01.15 - klo:18:52 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1366 : 01.01.15 - klo:18:53 »
^ Mä en ainakaan ole nähnyt enää, taitaa olla joulutuotteet sieltä jo myyty loppuun. Moni on lopussa jo ennen joulua... Suomen Lushilta saa kuitenkin jäljellä olevia joulutuotteita puoleen hintaan, siellä on vielä saippuoitakin!
1cFii, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1367 : 01.01.15 - klo:19:11 »
Oho, aika hyvin alea! Tosin kertoo aika paljon, että hinnat ovat nyt suunnilleen samaa luokkaa kuin Briteissä normaalisti, muutama tuote jopa edelleen kalliimpi  ::)

Pitää miettiä tilaamista, mun kosmetiikkalakko ei muutenkaan ala kovin lupaavasti...

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1368 : 01.01.15 - klo:19:21 »
Mäkin sorruin joulun jälkeen hankkimaan pari pientä sesonkituotetta tuosta alesta. Yleensä en Suomen Lushilta osta, kun hinnat ovat ihan sairaat. Nytkin katselin noita vielä entisestään kohonneita hintoja ja mietin, kellä ihmeellä oikein on varaa ostaa esim. FTH:ta, Blouseyta tai Grassia noilla hinnoilla, ei huhhuh. Hinnat näyttävät paikoitellen olevan jo suunnilleen kolminkertaiset Britteihin nähden, ja brititkin aina valittavat, miten kallis Lush on...
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1369 : 01.01.15 - klo:20:33 »
Ehkä se onkin osa markkinointitaktiikkaa - menestys on taattu, koska noilla hinnoilla asiakkaat uskovat saavansa jotain extra erikoisen laadukasta...  ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1370 : 02.01.15 - klo:23:24 »
Onkohan Baked Alaska samaa tavaraa kuin Snow Globe?

No tulinpa sitten alesta tätä ostaneeksi, ja onhan se tosiaan ihan sama tuoksu. Hyvää on! :)
1cFii, oma väri.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1371 : 04.01.15 - klo:21:26 »
Ostin Lushilta shampoo- ja hoitoainepalat, koska haluaisin päästä eroon muovipullojätteen tuottamisesta, eivätkä luomushampoopalat ole minulle sopineet (en yksinkertaisesti saa tukkaani puhtaaksi niillä). Shampoo on hyvä, ja sitä olin jo aiemmin käyttänytkin. Mutta hoitoainepalasta on vaikea saada "mitään" irti. Aine ei liukene palasta siinä määrin, että olisi helppo levittää sitä hiuksiin, sitä liukenee tosi vähän palaa veden kanssa hieroessa, ja samalla siitä irtoaa murusia, joita nyt ainakaan ei saa hiuksiin levitettyä. Onkohan muilla samoja ongelmia, vai onko mun tekniikassa vikaa :) ?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1372 : 11.01.15 - klo:21:19 »
Mwahhah, menin sitten törsäämään ystävänpäivätavaraan (yms... ::)), vaikka jonkin aikaa sitten melkein vannoin, etten mitään enää Lushilta kaipaa. Näin sitä aina höynähtää uudelleen. ;D Prince Charming -suihkugeeli vetosi taas, sitä tilasin viime vuonnakin. Saa nähdä, ovatko tuunanneet tuoksua tai tekstuuria viime vuodesta, inci on enimmäkseen sama, mutta jokin paikanvaihdos siellä taisi olla. Tykkäsin tämän tuoksusta kovasti, etenkin siitä iholle jäävästä kirpeänmakeasta greipintuoksusta. Lushin vakkarisuihkugeeleistä ainoa omaksi kokemani on Happy Hippy, joulusesongin tuotteista Rose Jam on kiva, mutta se on kyllä pidemmän päälle liian imelää mulle. Prince Charmingissa on kivasti greipin ja granaattiomenan kanssa vähän vaniljaa ja muuta pehmeää, tosin myös vähän turhankin terävä kukkaistuoksu, mutta ei se iholle jää. Koostumus oli vähän ikävän rakeista viime vuonna, toivottavasti tänä vuonna on saatu paremmin sekaisin. Otin nyt kuitenkin riskin, kun tuoksu oli niin kiva ja tätä saa niin lyhyen aikaa vuodesta!

Onko muilla mitään ystävänpäivän sesonkisuosikkeja?
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1373 : 20.01.15 - klo:22:23 »
Ilmeisesti ainoana kausituotteisiin sortuneena ;D jatkan vähän ystävänpäiväjuttua: Yllätyin iloisesti, kun tämänvuotisessa Prince Charming -suihkugeelissä onkin tasaisen sileä koostumus, eikä samaa rakeisuutta kuin viime vuonna. Varmasti pohjalle ajan kuluessa laskeutuu taas vaalea kerros, kuten kaikkien Lushin titaanidioksidia sisältävien geelien kanssa on käynyt, mutta eipä se mitään. Koostumus on muutenkin jotenkin parempaa, vähän paksumpaa ja ihan tajuttoman sileänä ja kosteuttavan tuntuisena iholle levittyvää. Tuoksu on ehkä ihan aavistuksen erilainen kuin viime vuonna, mutta tykkään kovasti joka tapauksessa. Vaatii vähän totuttelua, mutta tää sitruksen, makeuden ja kukkaisuuden yhdistelmä on kyllä eniten mun mieleen! :l
1cFii, oma väri.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1374 : 28.01.15 - klo:09:34 »
Rakastan Snow Fairya!! Mutta miksi ihmeessä ei ole samatuoksuista kosteusvoidetta  :-\ Kyllä kelpais voidella sen tuoksuista ympäri kroppaa suihkun jälkeen. Nyt oon käyttäny Dream Creamia ja en pidä sen tuoksusta yhtään, se "luomumainen" tuoksu jyrää ihanan Snow Fairyn alleen.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1375 : 01.02.15 - klo:14:17 »
Meillä on nykyään käytössä kylpyamme ja himoitsen Lushin ihanuuksia, mutta kyllä nuo hinnat ovat ihan kipeitä. 6-7 euroa yhteen kylpyyn, voi morjens  ::) Kävin Tallinnan Lushilla ja siellä oli jokseenkin samat hinnat, en ostanut mitään. Briteistäkin tulee ne postikulut päälle, niin pitäisi tehdä iso ostos kerrallaan.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1376 : 01.02.15 - klo:15:42 »
^ Joo ei todellakaan tarvitse harkitakaan tilaamista Suomen kaupasta muuta kuin äärimmäisessä tarpeessa... Mäkin harmittelen Britanniankin kohdalla niitä postimaksuja, kun vaikkapa Paula's Choicelta (Alankomaista) tilaaminen, mitä usein harrastan, maksaa maksimissaan 8,50 e ja paketin kulkua voi sentään seurata; Lushilla taas seurantaa varten joutuisi maksamaan kuriirikuljetuksesta yli 20 e, ja halvemmatkin tavat lähtevät kympistä, eikä siihen halvimpaan luokkaankaan oikeasti mahdu pakkaamaan juuri mitään. Ainakin jos tilaa nestemäisiä tuotteita, painoa kertyy aika helposti. Tein viimeisimmän tilaukseni niin, että postarit jäivät siihen halvimpaan luokkaan, ja kun lähtökohtana oli 500 g:n suihkugeeli, niin eipä siihen juuri mitään sitten sen lisäksi mahtunutkaan.
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1377 : 10.02.15 - klo:16:06 »
Mulla on kaapissa kilo Prince Charming -suihkugeeliä. 8) Mietin yhä, riittääkö se ensi vuoden ystävänpäiväsesonkiin... (Joudun tuosta kilosta kohta jo lohkaisemaan.) Harmillisesti greippiä tuntuu olevan tuoksussa vähemmän kuin viime vuonna, mutta muuten koostumus on loistava. Tämä on minusta paras Lushin suihkugeeleistä. Huippua myös hiusten pesussa, mikä on suihkugeeleissä ainakin mulle ihan äärettömän harvinaista.
1cFii, oma väri.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1378 : 14.06.15 - klo:14:48 »
Mies alkoi vinkua että partaan ahkerasti käyttämänsä R&B alkaa loppua, joten oli pakko tehdä tilaus... ;D

Tulossa on paketillinen kaikkea kivaa eli:
Dirty hammastahnatabletteja, Veerappan viiksivaha parran muotoiluun, purkki R&B:tä, No Drought kuivashampoo, Karma Komba ja Seanik shampoopalat, iso purkki Angels on bare skiniä <3, Aromaco ja T'eo dödöt, Figs and leaves saippua ja Putty for your hands.

AOBS on ollut suosikki pitkään ja ihan huippukamaa mun kasvoilleni, sitä on ollut tosissaan ikävä. Kaikki muut putsarit tuntuvat lähinnä kuivattavan tai sitten aiheuttavan kauheita mustapääköhniksiä. Ja tuo Putty for your hands kiinnostaa kanssa kovasti, ihan jo kuiville kämmenselille, mutta joku oli kirjoittanut brittilushin sivuilla käyttävänsä tuota myös kasvojen pesuun...
« Viimeksi muokattu: 14.06.15 - klo:14:59 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1379 : 23.09.15 - klo:07:27 »
Huh. Pakko tulla kommentoimaan Vanillary parfyymiä. Mikään ei ole kestänyt mun iholla näin hyvin, IKINÄ. :o

Laitoin siis eilen illalla kuuden aikaan kyseistä tuoksua. Kävin ravintolassa syömässä ja kävin suihkussa illalla ja pesin itseni hajustamattomalla saippualla. Nyt aamulla Vanillary tuoksuu mun iholla ihan kuin olisin laittanut tätä äsken. Uskomaton kesto. Tämä on kyllä muutenkin yksi parhaista vaniljoista, ei ällömakea, vaan sellainen vaniljatangon tuoksuinen.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.