Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 288493 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #1395 : 21.11.15 - klo:06:31 »
^Pitääpä kokeilla tuota.

Olen kärsinyt aknesta koko ajan sen jälkeen, kun murrosikä alkoi. Mutta nyt olen löytänyt ratkaisun. Olen käyttänyt Herbalism-kasvoputsaria, Celestial-kasvovoidetta aamulla ja Full of Grace- kasvovoidepalaa illalla. iho on sileä ja enää tulee vain satunnaisia finnejä  :T Ihoa kai sitten ärsytti markettien/apteekkien keinotekoiset putsarit.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1396 : 16.12.15 - klo:20:05 »
Myydäänkö Charity Pot- hyväntekeväisyysvoidetta vuoden ympäri vai onko se kausituote?
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1397 : 16.12.15 - klo:23:10 »
On ainakin aiemmin kuulunut ihan vakivalikoimaan.

En ole tehnyt tälle vuodelle tilausta vieläkään, hintaa on vähän liikaa nyt kun punnan kurssi on mitä on. Vähän kyllä himottaisi pari suihkutuotetta...

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1398 : 19.12.15 - klo:09:38 »
Tilasin nyt britti-Lushilta taas, eikä tällä kertaa näytteitä tullut, vaikka pyysin.  :D Viimeksi tosin tilauksessa (kimppa) oli lähemmäs 10 tuotetta ja näytteitäkin useampi, nyt tuotteita oli vain neljä. Yleensä kyllä on tainnut tulla ainakin yksi näyte...

Nuo rouladet näyttävät olevan ihan oikeasti päteviä tuotteita kainaloiden pesuun, mistä vinkkasinkin jo edellisellä sivulla. Huomioni siitä, että rouladella kainalot pestyäni hikinen tuntuma lähtee kunnolla pois (mitä ei saippuan kohdalla aina tapahdu) saa vahvistuksen, eikä deodorantti (Urtekram) petä päivälläkään. Mikähän tuon tarkemmin ottaen aiheuttaisi?
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1399 : 19.12.15 - klo:11:27 »
^Mä en saanut brittilushilta näytteitä, vaikka oli 300 euron tilaus :( Toinen ärsyttävä juttu oli se, että saippuat ja muut palamuotoiset olivat paketissa ilman käärepapereita. Olisi mielummin laittanut vaikka vähän vähemmän styroksia roskien karsimiseksi, kiva säilytellä tai antaa lahjaksi tahmeita saippuapaloja ilman mitään käärettä.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1400 : 20.12.15 - klo:06:50 »
Itse olen myös nyt pettynyt brittilushiin... Tilasin 7.12 ja ajattelin, että tilaus kerkeää jouluksi. Ei kerkeä. Lähettivät sen nimittäin vasta 16.12  :( Sen takia, koska Kitchen tuotteet, jotka ostin ei oltu vielä valmistettu. Sivuilla ei ollut mitään mainintaa, että ne tehdään vasta 15-16.12. Tottakai olisin jotain muuta valinnut, jos olisin tiennyt! Nyt sapettaa ja mietin, että miten tulenkäryisen palautteen laitan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1401 : 21.12.15 - klo:08:34 »
^Kitchen-tuotteissa on maininta valmistuspäivästä kunkin tuotteen kohdalla erikseen.

Kaivelin juuri viime vuonna ( ::)) ostamani Baked Alaskan ja Reindeer Rockin käyttöön. Yllättävästi olivat ihan pehmeitä ja tuoreita vielä. Näköjään mun ei pahemmin tartte palasaippuoita ostella, kun menekki on tätä luokkaa.

Kovin houkuttaisi pari suihkugeeliä ja hyytelöä kyllä, mutta hinta + postikulut tökkivät.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1402 : 21.12.15 - klo:08:50 »
^Noissa ei mainittu. Katsoin monta kertaa jälkeenpäinkin. Moni sanoi instagrammissa samaa... Muissa kitchentuotteisss kyllä lukee.

Edit: Äsken katsoin niin ovat ne lisänneet  ::)
« Viimeksi muokattu: 21.12.15 - klo:08:53 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1403 : 30.12.15 - klo:12:36 »
Olin hyvin lähellä tilata taas talveksi iki-ihanaista Snow fairy -suihkugeeliä, mutta päätinkin kokeilla pienen pullon verran uutta Comforteria. Tuoksu ei ole SF:n tasoinen, mutta silti hyvä, oikeasti marjaisa. Harmi kun ei pysy iholla. Suihkugeeli on tosi voimakkaan väristä, mutten ole huomannut että tahraisi esim. suihkuverhoa. Ei vaahtoa kovin hyvin. Ei nouse suosikiksi, mutta kivaa on välillä testailla uutta.

Sain myös näytteen Don't look at me -tuorenaamiosta. Tuoksusta tuli ensinuuhkaisulla mieleen havuneulaset. Oli hyvin voimakkaasti kuoriva ja kasvot punoittivat huuhtelun jälkeen. Ihoa ei kuitenkaan kiristänyt, eli tuotteen sisältämät öljyt tai murumuruvoi (mitä lie onkaan) näyttivät tekevän oikeasti jotain. Iholle jäävä öljyisyys ei kuitenkaan ollut epämiellyttävä, koska se oli niin hienovarainen.

Rub rub rub shower scrub on osoittautunut tilauksen parhaaksi tuotteeksi: rakeita on paljon ja ne on todella tehokkaasti kuorivia. Huuhtoutuu helposti ja iho on todella pehmeä jälkeenpäin. Kukkaistuoksu on jopa miellyttävä, vaikken niistä normaalisti välitäkään.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1404 : 08.01.16 - klo:22:08 »
Ystävänpäivän valikoima ilmestyi taas: https://uk.lush.com/products/valentines-day. En ole tilannut Lushilta mitään aikoihin, enkä meinannut nytkään, mutta vähäsen oli kuitenkin houkutusta kurkata tuota valikoimaa, kun parin vuoden takainen Prince Charming -geeli oli jossain määrin tuoksusuosikkini. Hohoo, eipä tarvitse kaivata kyllä mitään! Viimeaikaisista tuotteista on muutenkin tullut mieleen lähinnä muovailuvaha tai sulaneet ydinreaktorit, ja tuo uusin shower cream -versio Prince Charmingista näyttää suorastaan etovalta. Hitusen creepy se hitaasti itseään hierova äijäkin sillä sivulla (suoraan äijään, you're welcome).

Jännää kyllä kaiken kaikkiaan, kun melkeinpä halveksin tätä firmaa niin tuotteiden sisällön kuin yrityksen toimintatapojenkin puolesta, mutta silti on aina välillä selattava, olisko siellä mitään kivaa. Ovat siis ainakin jossain onnistuneet...
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1405 : 08.01.16 - klo:23:36 »
^ Taidan syödä pomegranaatin sellaisenaan  ::)  ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1406 : 06.04.16 - klo:00:11 »
Rub rub rub shower scrub on osoittautunut tilauksen parhaaksi tuotteeksi: rakeita on paljon ja ne on todella tehokkaasti kuorivia. Huuhtoutuu helposti ja iho on todella pehmeä jälkeenpäin. Kukkaistuoksu on jopa miellyttävä, vaikken niistä normaalisti välitäkään.

Mulla on tätä myös, on tosiaan mukavan tehokkaasti kuorivaa, tosin suolapohjaisena ei auta olla yhtään haavoja tms. ihossa, kirvelee turkasesti (mulla on atooppisen ihottuman aiheuttamia haavaumia käsissä ja kyllä kirpaisi). Tuoksu ei ole mieleen, se on mun nenään sellainen Tarjoustalo  ;D Sekoitus kurahousuja, wc-raikastimia, työkaluosastoa, muovituotteita ja saippuaa.

En ole tilannut puoleentoista vuoteen mitään ja liikkeesen pääsin käymään viime kesänä viimeksi. Toivoin vähän, että Turun seudulle olisi tullut myymälä, kun iso kauppakeskus laajensi, mutta ei. Suomen hinnat ovat törkyiset, mutta olisi jonkun yksittäisen tuotteen voinut silloin tälöin hakea ja käydä tutustumassa tuotteisiin.

Varastoissa on parin käytössä olevan palasaippuan ja kiinteän shampoon lisäksi vain hiukan Rub Rub Rubia, So White -suihkugeeliä ja yksi kylpysula. Lisäksi löytyy AOBS, jota on oikeastaan aina varastossa, koska se on vuosia ollut ykkössuosikki Lushilta. Tekisi mieli kokeilla joitakin suihkutuotteita lisää.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1407 : 06.04.16 - klo:19:18 »
Yritän olla intoilematta uudesta kämpästä ennen, kun nimet on paperissa, mutta suullisesti se on meille luvattu. Siellä on kylpyamme, ja se sijaitsee Lush-kaupungissa! Arvatkaa, mihin mun jokainen irtokolikko tulee menemään jatkossa :l Onko kylpytuotteista joku ihan paras?

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #1408 : 06.04.16 - klo:21:49 »
^ Comforter-kylpyvaahtoviipale! Aika pieni määrä murustettuna juoksevan veden alle riittää, eli palasta saa monta kylpyä. Mustaherukkainen lämmin marjainen tuoksu on mun yksi Lush-suosikeista! Ja vaahto säilyy kauan!

Pommeista paras on Fizzbanger. Suurin (ja kallein), joten tulee mun mielestä riittävästi tuoksua ja väriä. Pommeista ei tuu vaahtoa, joten kokemus on aina nopeesti ohi (varsinkin kun tulee laskettua vesi joka jäähtyy liian nopeasti). Kaneliomenatuoksu toimii! Myös Twilight on kiva. Tuoksu on ihan erilainen kun yleensä tykkään (aika paljon laventelia), mutta toimii kylvyssä.

Valikoimassa on paljon uusia juttuja, joita en oo vielä testannut. Oon yrittänyt pitää taukoa ostelussa, kun varastoakin on kertynyt. Yleisesti mun mielestä vaahdot on parempia iholle kuin pommit. Kylpysulat on kivaa ekstraa, muttei mitenkään niin erikoisia, etteikö lorauksella öljyä tekisi saman vaahto- tai pommivedelle.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1409 : 27.04.16 - klo:06:26 »
Onko kokemuksia Magical Moringa -kasvovoiteesta? Löysin Karkkipäivä-blogin kommenttiosiosta kehuja tästä ja Lushin sivun tuotearvostelut ovat ylistäviä.