Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289207 kertaa)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #15 : 21.02.06 - klo:04:02 »
Tykään kyllä tosi paljon Lushin palasaippuoista, kylppäristä löytyy tällä hetkellä Rock Star ja Fig & Leafes. Samoin ostin joskus kasvonaamion joka tuoksui todella vahvasti valkosipulille mutta oli aivan mielettömän tehokas finneille!

Kasvopesuista ei ole kauheasti kokemuksia, ostin syksyllä  Sweet Japanese girlin ja se on kyllä aika outo, en sitten tiedä teenkö jotain väärin, mutta minulla se jättää sellaisen rasvaisen kalvon naamaan jota ei sitten saa poishuuhdeltua...

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 21.02.06 - klo:09:14 »
Buffy The Backside Slayer: Ihana! Ihon kosteutus ja kuorinta samassa palasessa. Miinusta siitä, että yksi palanen riittää ehkä kolmeen käyttökertaan.

Oliko tuo se pienempi palanen? Kuluu kyllä tosiaan nopeasti, jos ei tuon enempää kestä.

Tämä on se pienempi versio. Kuluu kyllä hirmu nopeasti. Mun nahka ei muuten taidakaan tykätä tuosta Babyfacesta, tunkee näppylää. Takaisin Erisaniin, kai se on uskottava että parempaa ei löydy.
1a F ii

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #17 : 21.02.06 - klo:15:06 »
Tässä muuten vinkki Angels On Bare Skinin käyttöön: minä otan ainetta jonkun nokareen kämmenelle ja lisään siihen vähän vettä, sitten tilsin sen veden kanssa sellaiseksi tasaiseksi, mutta levittyväksi tahnaksi. Kuivalle iholle tuotetta ei kannata käyttää, koska sitten kaikki on tosiaan heti lavuaarin pohjalla, mutta tuolla tavalla kun olen tuotetta käyttänyt niin ei ole ollut ongelmia.  :)

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #18 : 22.02.06 - klo:12:17 »
Itse tykkään paljon Lushin tuotteista, olen käyttänyt kahta palashampoota(violetti ja vaalea)ja ne ovat ihan hyviä, Skin sin-vartalovoidetta(ihana tuoksu), huulivoiteita(marsipaanin tuoksuinen tekee hivenen kalvoa huulten pinnalle,mutta suklainen on hyvä), I love juicy-shampoo(ihanan paksu ja hoitava), kasvovesi breath of fresh air(en ole vielä ehtinyt käyttää), ja shampoot rehab, suihkusaippuat happy for sad,back to breakfast, skinny dip ovat kanssa hyviä, ja tuoksuvat kivasti.

Olen ostanut kaikki Maltan Lushista, joka taisi lokakuussa lopettaa koska silloin kaikki tuotteet olivat puoleen hintaan. Tulikin ostettua silloin suurin osa noista tuotteista:)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 22.02.06 - klo:19:41 »
Minulla on tällä hetkellä käytössä Silky Underwear -vartalopuuteri, joka tuoksuu aivan jumalaisen ihanalle.

Toi kuulostaa ihanalle, mutta mikä sillä on ideana?

Ja missähän päin Tukholmassa on tuo liike, ei ole koskaan tullut vastaan (no enpä ole siellä aikoihin käynytkään) ?

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 22.02.06 - klo:20:15 »
Lushin liike löytyy Götgatanilta, eli Slussenin "yläpuolella" menevä katu. Voi myös mennä Söderin läpi Folkkungagatania pitkin jolloin Götgatan on poikkikatu. Folkkungagatan kulkee Viikkarin terminaalia vastapäätä.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 22.02.06 - klo:21:13 »
Mä kävin Stureplanin liikkeessä, siitä PUBin vierestä vaan Kungsgatania pitkin. Tukholmasta löytyy kolme Lushia, osoitteet siellä nettisivulla. Tukholman kartta osoitehaulla löytyy esim. www.eniro.se.
1a F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 07.04.06 - klo:01:53 »
Kavin tanaan tuol Lushissa, ja huhheijjaa mika tuoksu iski naamaan jo ovella ;D Vahan hammennuin niista kaikista palahommeleista, mut otin sellasen lehtisen mukaan ja sita sit myohemmin kattelin. Kiinnostais ostaa joku naamio ja huulirasva. Enkohan ma sinne viel mee takas, vahan vaan mun mielesta kalliin puoleisia tuotteita mut pakko se on kokeilla ;)

Joo ostin sitten tuon Happy Hippy-suihkugeelin, tykkäilen meinaan greipistä. Olihan tuol entistä TBS:ääkin ollut mutta piti ostaa kun ei myöhemminkään voi  ::)
      Mukaan lähti myös Crashcourse in skincare-naamio jota myyjä suositteli kun kyselin kuivalle iholle sopivaa naamiota. Aika saviselta ja puhdistavalta tuo kyllä tuntui, kuivui naamalle sellaseks halkeilevaks että ei se kyllä mun mielestä yhtään kosteuttanut. Muistaakseni avokadon sisältäminen oli perustelu kosteutukselle  ::) No mut ihan okei tuo on, en mä sitä. Oli iho ihan mallikkaan tuntuinen.
        Ostin myös sen Ultra Bland-meikkiputsarin joka lupaa poistaa kaiken meikin, vedenkestävänkin. Kyllä petyin pahasti, purkissa ja lehdissä niin ylisivät tätä maasta taivaisiin. Kyllä se vedenkestävän silmämeikin poistaa jos oikein hinkuttaa, mutta silmänympäryksille ei moinen oikeen oo hyvästä. Sitten mulla oli sellasta extrakestävää huulipunaa, olisko Lipfinityä ollut, niin ei tuo sitä irrottanut. Kun sitten kynnellä raapaisin poskea pesun jälkeen niin kynnen alus oli täynnä ruskeaa töhnää Vaikenee Kun kuitenkin kasvovedellä pyyhin niin se oli väritön. Mutta tosiaan tota mönjää "ilmaantuu" kasvoille tuosta putsarista, en tykkää. Olis ollu niin kiva tollanen tuote jolla lähtee kaikki.. Mut kai se on turhaa haaveilua kun vedenkestävät vaatii niin paljon öljyä lähteäkseen.

Yhdistin viestisi.
« Viimeksi muokattu: 17.05.06 - klo:12:02 kirjoittanut Rolla »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #23 : 19.04.06 - klo:21:53 »
Minulla on vastaava kokemus Lush' in Coolaulin hoitoaineesta. Minulla oli pitkät hiukset, kun ostin sitä ja kokeilin heti laivan saunassa. Hiukseni tuntuivat oikein imevän sen ja jälkeenpäin sain selvitellä takkuja. Seuraavalla kerralla yritän olla poikkeamatta Lushiin ja keskityn muihin kuin kosmetiikkaostoksiin. Saan ostaa vain Cliniquen aurinkovoiteen kasvoille sekä deodorantin ja partakoneenteriä veljelle. Jos joku ihan hullun hyvä tarjous tulee eteen, niin sitten. Hiustenhoito- ja muotoilutuotteista yritän pysyä kaukana. Saan kohta perustaa myymälän.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 19.04.06 - klo:21:53 »
Tässä muuten vinkki Angels On Bare Skinin käyttöön: minä otan ainetta jonkun nokareen kämmenelle ja lisään siihen vähän vettä, sitten tilsin sen veden kanssa sellaiseksi tasaiseksi, mutta levittyväksi tahnaksi.

Jep, näin olen nyt kyseistä mönjää käyttänyt ja hyvin on toiminut. Kiitos vinkistä. :)
1a F ii

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 17.05.06 - klo:11:55 »
Ah, pääsin vihdoinkin tutustumaan Lushin ihaniin tuotteisiin viime viikolla Tukholmassa. Olen aikaisemminkin liikkeessä käynyt, mutta aina on ollut niin kiire jatkaa matkaa etten ole ehtinyt ostaa mitään...
Mukaan tarttui Rock Star -saippua ja Soft Coeur -hierontaöljy "pala" (ei nyt tule mieleen sopivaa suomenkielistä sanaa..)
Saippuaa olen kokeillut ja se on ihanaa, hierontaöljy odottaa vielä sopivaa hetkeä. :)
1bFii

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #26 : 28.05.06 - klo:21:56 »
Olen nyt käyttänyt kohta yhden Lushin Rehab shampoon ja tykännyt. Sisältää kaikenlaisia hedelmämehuja ja öljyjä, ihanan pehmeän hoitavan tuntuista ja tekee hyvää hiuksille. Samoiten tykkään Happy for sad-suihkusaippuasta. Se on vähän geelimäistä joten ei mene niin paljoa käytössä kuin nestemäisempiä saippuoita. Pirtsakka tuoksu.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #27 : 14.06.06 - klo:22:42 »
Nyt on meitsikin saanut LUSH-kasteensa. Törmäsin liikkeeseen sattumalta Kölnissä toissapäivänä. Mukaan tarttui muutama herkku saippua ja myyjä antoi näytteen saippuapalamaisesta vartalovoiteesta, mutta siihen se jäi. Olisin tonkinut mielelläni enemmänkin niitä kaikkia ihanuuksia, mutta liike, samoin kuin koko kaupunki - ei koko maa! - oli ihan hulinassa. Hirveä ryysis joka paikassa. Fussball, Fussball...

Poissa Kia

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 17.06.06 - klo:13:12 »
reissusta tarttui matkaan
- Buffy The Backside Slayer. Ihanan tuoksuinen. eikä mun supoerkuiva ja herkkäiho pistänyt pahakseen, eli suosittelen
Näillä mennään....

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 19.07.06 - klo:21:11 »
Laitan vielä tännekin jos kaikki ei huomaa kimppatilauksista: olen tekemässä tilausta LUSHilta Englannista. Jos haluat mukaan ja pystyt hakemaan tuotteesi pääkaupunkiseudulta (käyn Helsingin keskustassa töissä), pistä viestiä tulemaan pikaisesti. Tekisin tilauksen mielellään jo huomenna, viimeistään perjantaina.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782