Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308757 kertaa)

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
Vs: LUSH
« Vastaus #165 : 27.02.08 - klo:14:18 »
Mä vähän toivon, että tuona avajaispäivänä niillä olisi jotain erikoistarjouksia tai ilmaisjuttuja. Pakkohan sinne on heti eka päivänä päästä nuuskimaan.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #166 : 28.02.08 - klo:14:50 »
Ostin Lushin Helping hands-käsivoiteen tuossa parisen viikkoa sitten. Se tuntuu ihan hyvältä käsissä, ei nyt mikään ekstra-kosteuttava ole kuitenkaan vaan ihan perus. Ostaessa en tuoksua huomioinut, mutta nyt mua on alkanut etomaan sen tuoksu ihan hirveenä. Sellainen laventelimainen, oksettava voimakas tuoksu. En tiedä pystynkö tuota käyttämäänkään, sen verran pahasti tuoksu etoo.

Olisi pitänyt valita joku  muu käsivoide, kun niitä oli useita siellä.

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #167 : 05.03.08 - klo:17:35 »
Edellisellä Tallinnan reissulla Lushin liike jäi välistä kiireen takia.
perjantaina on Tallinnaan meno ja
lauantaina aattelin sinne ensimmäisenä mennä hakemaan ylistettyä baby facea. ;)

Mielenkiintoista nähdä millainen hintaero tulee olemaan Tallinnan ja Espoon liikkeiden välillä.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #168 : 07.03.08 - klo:14:55 »

Mielenkiintoista nähdä millainen hintaero tulee olemaan Tallinnan ja Espoon liikkeiden välillä.

Todellakin! Viikon kuluttua se selviää. Olen rynnimässä heti pe iltapäivällä ostoksille, onko muita?

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #169 : 07.03.08 - klo:15:18 »

Olisi pitänyt valita joku  muu käsivoide, kun niitä oli useita siellä.

Mä kokeilin kaupassa sitä Gugurutia, joka on uusi tuote, ja vaikka aluksi tuntuikin aika tahmaiselta ja inhalta niin jälkikäteen oli iho ihanan pehmeä. Tuoksusta en kyllä muista mitään. Taidan ostaa sen seuraavan kerran kaupassa pyöriessäni ostaa kokeiltavaksi yökäyttöön ja voin sitten postailla tänne käyttökokemuksia.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 13.03.08 - klo:21:08 »
Kävin Isossa Ompussa tänään ja kurkkailemassa Lushin liikettä. Näytti erittäin houkuttelevalta :P Huomenna pakko mennä ::)

Lush-lehden nappasin siitä jo mukaan, saippuoiden hinnat näyttää olevan 4 - 5 euroo...
« Viimeksi muokattu: 13.03.08 - klo:21:12 kirjoittanut Amber »

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 14.03.08 - klo:11:57 »
Ketkä on menossa tänään LUSHin avajaisiin? Muistakaa kertoa vaikutelmista mitä pikimmin, että me kauempana asuvat voidaan alkaa suunnitella pyhiinvaellusta Isoon Omenaan. Sinänsä todella kummallinen sijainti valittu tolle liikkeelle, koska Helsingin keskustastakin menee lähemmäs puoli tuntia tuonne. Eli hankala päästä piipahtamaan, vaikka muuten ois pk-seudulle kauempaa tulossa.  >:( Tuleekohan Suomeenkin myös nettikauppa?

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 14.03.08 - klo:13:13 »
Nyt kun te haalauduttu sankoin joukoin Lushiin, niin minun pitää vielä kehaista sitä Fair Trade Foot Lotionia! Oon nyt käyttänyt sitä parisen viikkoa säännöllisesti lähes jokainen ilta ja se on oikeasti silottanut ja hoitanut minun älyttömän korppuja kantapäitä. Minun kantapäät on usein hirveämmät kuin kenelläkään muulla ja mulla on aina vaikeuksia löytää tarpeeksi hoitavia voiteita. Tämä Lushin voide on jännä, kun se tuntuu niin ohuelta, mutta kosteuttaa silti ilmeisen hyvin. Parasta, mitä minun kantapäille voi tehdä, on just se, että ihosta tulee tasaisempi ja sileämpi eikä sellainen kuiva, korppuinen, ryppyinen ja halkeileva. Eli suosittelen! :D

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #173 : 14.03.08 - klo:20:09 »
Noh, kävikö kukaan  ?   
Mulla kävi tuuri ja saatan päästä heti huomenna käymään vaikka matkaa on kohtalaisen paljon .

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 14.03.08 - klo:21:28 »
Lushin nettipuoti avataan ainakin nettisivujen mukaan maanantaina 17.3.

Mä kävin tänään Ompun liikkeessä, tungosta oli mut sain tuhlattua 70 euroo ::) Tosi pieni liike mut onhan se ihanaa, kun saa hypistellä ja tuoksutella kaikkii ihania saippuoita yms.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 14.03.08 - klo:21:34 »
^
Uijui. Ei malttaisi odottaa että nettipuoti aukeaa.  :D

Omassa käytössä on ollut persikan tuoksuinen hierontapala jonka sain juureskaupoissa ja on muuten ollut todella kätevä. Riittoisa tuote jossa todella raikas tuoksu. Avokkikin on tykännyt kovasti.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 14.03.08 - klo:21:56 »
Kuinka ollakaan, kävin siellä tänään, mutta ehkä pitää käydä joku toinen kerta uudestaan. Putiikki oli todella pieni ja todella täynnä ihmisiä, oli vaikea tutkia mitään. Tuoksujen sekamelska ei myöskään minua ilahduttanut. Mutta joo, en yleensäkään viihdy tungoksessa, joten avajaispäivä oli varmasti väärä valinta.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 14.03.08 - klo:22:11 »
Tulipahan käytyä tänään iltapäivällä, hirveä tungos ja aika pieni kauppa. Täytyy mennä ens viikolla uudemman kerran. Hinnat oli aika pahoja kuten odotettavissa oli. Otin kuvan lähtiessäni:

iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #178 : 14.03.08 - klo:22:22 »
Anita, olivatko paljon kalliimpia kuin Britannian nettishopissa ?   Joka tapauksessa kiva että saatiin Suomeenkin iki-ihana Lush :) 

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 14.03.08 - klo:22:43 »
Lähinnä kiinnitin huomiota shampoopaloihin, maksoivat 12,95-14,95€ kun Englannissa maksavat £4,25 eli 5,50€!!

Ovat avaamassa uuden liikkeen vielä ennen joulua mutten kehdannut udella minne. Ymmärsin, että Helsinkiin kuitenkin.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782