Mä kävin kanssa Lushissa lauantaina ja täytyy sanoa, että omituisen paikan ovat liikkeelle valinneet. Ihan periferiassa koko Iso Omena

Putiikki oli mun mielestä ihan OK-kokoinen, aamulla kun kävin niin ei ollut ruuhkaa ollenkaan. Ennen olen Lushilta hankkinut lähinnä kylpyjuttuja, mutta nyt kun ei ole ammetta, niin ne on poissuljettuja. Ostin isälle Ambrosia (?) -partavaahtojutskan, ei saanut suurta suosiota aikaan. Pienin pullo oli aivan törkeän pieni ja hintaa yli 5 euroa. Itselle ostin Angels on Bare Skin -kasvoputsarin sekä Happy Hippy -suihkugeelin. Happy Hippy on oikein pirteän tuoksuinen, tykkään! Angels on Bare Skiniä pitää vielä testailla enemmän ennen kuin voi kunnolla kommentoida. Ostoslistalla oli myös joku käsivoide tai sitten se kynsinauhajuttu, mutta ainakin testerit noista haisi niin pahalle, etten todellakaan voinut ostaa niitä. Myöhemmin tulen varmasti netistä tilaamaan ehkä jotain naamioita ja lisää suihkugeelejä, mutta muuten nuo tuotteet ei oikein ole mulle tehtyjä. Saippuat olisi varmasti ihan OK-kamaa, mutta mulla on mennyt ne huonoksi jos en ole heti käyttänyt niitä plus en tykkää niistä tuoksuista oikeastaan yhtään - ehkä pari mun mielestä hyvän tuoksuista saattaisi löytyä.
Tässä vielä pari kuvaa ostoksista: ekassa kuvassa on Happy Hippy, Angels on Bare Skin, Korresin Basil & Lemon -suihkugeeli (HG!) sekä sikahintainen Yankee Candle, joka oli pakko saada kun tuoksui niin hyvälle

ja kakkoskuvassa on Angels on Bare Skin lähikuvassa.