Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293773 kertaa)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
Vs: LUSH
« Vastaus #180 : 15.03.08 - klo:11:33 »
Mukavaa että nettikauppakin tulee, tekisi mieleni noita naamioita (vaikka kaapissa on jo ties mitä Montagne Jeunessea, Lumenea, dermalogicaa...). Helsinkiin kun en kuitenkaan ole ihan heti tulossa, pitäisi nimittäin säästää aimo kasa rahaa... :-[
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

hintsane

• Vieras
« Vastaus #181 : 15.03.08 - klo:15:06 »
Yksi innokas Lushin käyttäjä ilmoittautuu :)

Lähinnä kiinnitin huomiota shampoopaloihin, maksoivat 12,95-14,95€ kun Englannissa maksavat £4,25 eli 5,50€!! 

:o Hirveä hinta! Mä olen yleensä tilannut Lushini Hollannista, ja siellä ne maksavat 6,25-8,35€. Olen odottanut Lushia tänne Suomeen kuin kuuta nousevaa mutta jos hintaero muualle Eurooppaan on tuota luokkaa taidan jatkaa ulkomailta tilailua...

menna

• Vieras
« Vastaus #182 : 15.03.08 - klo:18:14 »
Pakkohan Lush oli käydä katsastamassa. Liike oli ihan täpösen täynnä ja kassoilla kovat jonot. Mukaan tarttui yksi kasvonaamio ja saippua.

Niillä on myös joku kanta-asiakasjärjestelmä. Kuulin kun joku sitä kysyi, kun näki tiskillä kortin. Kympin ostoksista se olisi kai pitänyt saada, mutta eivät ne niitä kyllä tuntuneet siinä jakavan.  ::)

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #183 : 15.03.08 - klo:18:39 »
Mulle lykättiin automaattisesti se kanta-asiakaskortti , johon sain 4 leimaa . Ostin pari saippuaa , jotka maksoivat jotain 7-8  eur paikkeilla kappale ( 110 g ) ja sitruunakäsi( kynsinauha-) -voiteen ,joka maksoi 10 eur paikkeilla .. ja pari muuta juttua .  Noin äkkiseltään arvioin , että tuotteet maksoivat 25 % enemmän kuin Britannian Lushissa, josta tähän asti olen ostanut melkein kaikki Lushini . Kauppa oli TÄYNNÄ ihmisiä , mutta suht helposti san listani tavarat kasaan ja maksetuiksi . 

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 16.03.08 - klo:16:48 »
Mä kävin kanssa Lushissa lauantaina ja täytyy sanoa, että omituisen paikan ovat liikkeelle valinneet. Ihan periferiassa koko Iso Omena ::)

Putiikki oli mun mielestä ihan OK-kokoinen, aamulla kun kävin niin ei ollut ruuhkaa ollenkaan. Ennen olen Lushilta hankkinut lähinnä kylpyjuttuja, mutta nyt kun ei ole ammetta, niin ne on poissuljettuja. Ostin isälle Ambrosia (?) -partavaahtojutskan, ei saanut suurta suosiota aikaan. Pienin pullo oli aivan törkeän pieni ja hintaa yli 5 euroa. Itselle ostin Angels on Bare Skin -kasvoputsarin sekä Happy Hippy -suihkugeelin. Happy Hippy on oikein pirteän tuoksuinen, tykkään! Angels on Bare Skiniä pitää vielä testailla enemmän ennen kuin voi kunnolla kommentoida. Ostoslistalla oli myös joku käsivoide tai sitten se kynsinauhajuttu, mutta ainakin testerit noista haisi niin pahalle, etten todellakaan voinut ostaa niitä. Myöhemmin tulen varmasti netistä tilaamaan ehkä jotain naamioita ja lisää suihkugeelejä, mutta muuten nuo tuotteet ei oikein ole mulle tehtyjä. Saippuat olisi varmasti ihan OK-kamaa, mutta mulla on mennyt ne huonoksi jos en ole heti käyttänyt niitä plus en tykkää niistä tuoksuista oikeastaan yhtään - ehkä pari mun mielestä hyvän tuoksuista saattaisi löytyä.

Tässä vielä pari kuvaa ostoksista: ekassa kuvassa on Happy Hippy, Angels on Bare Skin, Korresin Basil & Lemon -suihkugeeli (HG!) sekä sikahintainen Yankee Candle, joka oli pakko saada kun tuoksui niin hyvälle ::) ja kakkoskuvassa on Angels on Bare Skin lähikuvassa.

Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #185 : 16.03.08 - klo:17:17 »
Mistä tuon Yankee-kynttilän hommasit ?  Tietysti niitä myytiin Iso Omenassa enkä huomannut  ( siellä oli joka paikassa tungos..) . 

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 16.03.08 - klo:17:20 »
Ostin sen Sellosta, siellä on ekassa kerroksessa ulko-ovien vieressä sellainen sisustusliike, missä on koko seinä noita kynttilöitä eri kokoisina ja tuoksuisina.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 16.03.08 - klo:17:39 »
^
Voisitko kertoa paljonko ostamasi Lushin tuotteet maksoivat? Kiinnostaa kovasti tuo hintaso täällä Suomen markkinoilla...  :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #188 : 16.03.08 - klo:17:47 »
Mä voin laittaa mun ostosten hintoja ;

You've been mangoed - bath melt  4,95 eur
Flying Fox - tuoksuvoide  7,95
Karma-solid parfum 9,95
ja se edellä mainitsemani sitruuna kynsinauhavoide oli tarkalleen 9,75 eur

saippuat siinä 7 eur paikkeilla noin 100 gramman pala.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 16.03.08 - klo:17:52 »
^
Kiitoksia. Aikas hintavia tuntuvat olevan. Nettikaupasta haluaisin jotain tilata kun huomenna aukeaa, tosin hintatason takia saattaa mennä seuraavalle kuukaudelle.  :D
Toivottavasti olisi samat lahjapakkaukset myynnissä kuin muidenkin maiden nettipuodeissa...
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #190 : 16.03.08 - klo:18:56 »
Ainakin siellä liikkeessä oli niitä samoja lahjapaketteja myynnissä iso hyllyllinen . Ostin joku aika sitten sellaisen Think Pink-hattuboxin ja oli tosi luksusta saada se :)

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 16.03.08 - klo:19:19 »
Minulla on Lush Times (hinnasto), jos joku haluaa kysyä tietyn tuotteen hintaa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 16.03.08 - klo:20:40 »
^Mua kiinnostaisi kasvonaamioiden hinnat :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 16.03.08 - klo:20:58 »
Ne on kaikki 9,75€ / 75g.
Kun viet 5 tyhjää purkkia takaisin, saat uuden kasvonaamion ilmaiseksi.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 16.03.08 - klo:21:38 »
Itse vähän petyin Lushin tuotteisiin, ostin baby Face putsarin ja sain siitä vain finnejä vaikka ihoni ei yleensä tukkiudu öljyistä tai muista. Iho kyllä tuli pehmeäksi, mutta finnejä en silti kaipaa. :P