Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289502 kertaa)

Poissa sonj

• Hiushörhö
Vs: LUSH
« Vastaus #195 : 16.03.08 - klo:21:46 »
Anita, viitsitkö katsoa Gorgeous- ja Skin's Shangri-la -voiteiden hinnat :)
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 16.03.08 - klo:21:57 »
Gorgeuksen muistan ulkoa..... 69€  :o, Skin's Shangri La 49€, molemmat 45g. Gorgeusta haluan kyllä kokeilla...
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #197 : 16.03.08 - klo:22:13 »
^

Kiitos! On siinäkin joo hintaa  ::) Tuota Gorgeousta oli 10ml purkki True love -lahjapakkauksen mukana, ja tuo vaikuttaa erittäin hyvältä voiteelta ainakin keväämmällä, harmi kun on noin hintavaa :/ Joltain selektiiviseltä merkiltä hinnan ymmärtäisi, mutta Lush ei mielestäni sitä kuitenkaan ole, vaikka tuotteet ovatkin hurjan kivoja.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 17.03.08 - klo:11:17 »
Vähän OT mutta pakko silti sanoa että aivan super-symppis toi Anitan idea ottaa liikkeestä kuva ja laittaa se tänne meidän hörhöjen ihailtavaksi  :) Seela kiittää ja kumartaa päivän piristyksestä
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 17.03.08 - klo:15:50 »
Mä kävin tuolla myös avajaispäivänä. Porukkaa oli paljon, mutta kassalle pääsin heti. Ostin kasvonaamion (9,75 €) ja sellaisen suihkusjellyn (5,95 €/100g). Ovat kumpikin ihania tuotteita. Mies oli myös tuolla mukana ja sai tuoksujen paljoudesta pääkivun (tosin se oli jo muutenkin tulossa, mutta tuo sen laukaisi). Kanta-asiakaskorttia ei mulle tarjoiltu kyllä... No ens kerralla tulee sekin hankittua. Mä kans ihmettelin noiden shampoopalojen hintoja. Ihan kiva liike ja hyvällä paikalla Isossa Omenassa eli aivan keskellä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 17.03.08 - klo:20:06 »
Suomen verkkokauppa on nyt auki, postikulut 8,5 e, maksutavat Nordea verkkomaksu tai tilisiirto.
« Viimeksi muokattu: 17.03.08 - klo:20:09 kirjoittanut Paulina »

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 17.03.08 - klo:20:12 »
I should coco-saippua on kyllä herkullinen :P Oon tässä nyt testaillu ton lisäksi myös sonic death monkeyta ja creamed almond&coconut smoothieta ja molemmista tykkään kovasti. Smoothie jätti ihon todella ihanan pehmeäksi saunan jälkeen.
Miehelle ostin mud flats-saippuan ja kylppärin valtaa ihana sitruunan tuoksu :-*

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #202 : 18.03.08 - klo:11:07 »
Olin avajaispäivänä ja ostin ihan kauheasti kaikkea, kun olin säästänyt €200 tätä ihanaa tapausta varten. Ei kyllä tarjottu kanta-asiakaskorttia. :(

Goodie bagit oli menneet kuulemma heti kahdelta.

Suomen Lushin nettisivut on vähän sekavat, saisivat olla samalla tavalla jaoteltu kuin Britti-Lushin. Ruotsinkin sivut on selkeämmät. Tuotteita ei ole vielä myynnissä kaikkia, mitä kaupasta löytyy. Mutta kyllä kai se siitä pikku hiljaa.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 18.03.08 - klo:11:19 »
Älyttömän hintaisia noi shampoopalat!!   :o En kyllä meinaa Suomen hinnoilla ostaa niistä ainoatakaan. Muutenkin näyttävät hinnat olevan korkeampia kuin esim. Ruotsissa tai Saksassa.  Briteistä tietysti puhumattakaan, mutta sen ymmärtääkin, kun tuotteet sieltä ovat kotoisin. Näyttää kyllä siltä, että meinaan ensisijaisesti jatkossakin tuoda omat LUSHini ulkomaan reissuilta.

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #204 : 18.03.08 - klo:12:17 »

Sugarfree ;  tosi ankeeta ettet saanut kanta-asiakaskorttia .  Kymmenellä leimalla piti saada 5 eurolla tavaraa eli tuolla summalla olisit saanut 10 eur alennuksen , koska olisit saanut 2 kanta-asiakaskorttia täyteen. 

menna

• Vieras
« Vastaus #205 : 18.03.08 - klo:13:07 »
Sugarfree: Saitko semmoista kassia mikä piti kai saada ostosten ylittäessä 80 €?

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #206 : 18.03.08 - klo:15:48 »
^^
menna,

en saanut kassiakaan.

Pöh. :(
Nyt tuntuu tyhmältä. 10 euron alennuksen ja kassin menetys.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 18.03.08 - klo:15:50 »
^ Kannattaisiko vielä kysäistä/antaa palautetta tuosta Lushille? Jos todella ostit tuolla kahdella sadalla sieltä tavaraa, olisi luullut, että saat edes kanta-asiakaskortin.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #208 : 18.03.08 - klo:15:58 »
Kaivanpa kotona kuitin esiin että näen tarkan summan ja meilaan heille!

Se oli muistaakseni jotain €195 koska olin täyttänyt valmiiksi Ruotsin Lushin sivuilta ostoskorin, printannut ja katsonut xe.comista eurohinnan, joka oli €194. Toki olisin ostanut yli / tasan 200:lla kanta-asiakasalennuksesta tietäessäni.

Kassi ei niin haittaa, koska sellainen on tulossa Enkun retrotilauksen mukana, tosin ei ilmaiseksi.

Myyjäni oli tosi herttainen ja palvelualtis, mutta ymmärrettävästi ekana päivänä homma oli vielä vähän hakusessa. Luulen, että hän olisi kertonut kortista, jos olisi tiennyt/muistanut, koska näin olisi saanut tehtyä kanssani isomman kaupan.

menna

• Vieras
« Vastaus #209 : 19.03.08 - klo:12:45 »
Viereisellä kassalla oli kahden hengen porukka, joista ensimmäinen ostokset maksettuaan lähti pois liikkeestä. Seurueen toinen jäsen kyseli siitä kanta-asiakaskortista joka näkyi siinä kassalla. Sitten taaempana ollut myyjä hoksasi kysyä, että ylittivätkö ostokset 80 €. Asiakas sanoi, että seurueen ensimmäisen jäsenen ostokset ylittivät, jolloin hän sai paperikassin vietäväksi kaverilleen.

Eiköhän sulle siis Sugarfree kassikin olisi kuulunut. En kyllä yhtään tiedä mitä se piti sisällään.