Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 288486 kertaa)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #225 : 30.03.08 - klo:20:09 »
Kysäisen asiaa suoraan sieltä, jos kukaan täällä ei tiedä.

Laitoin sähköpostia, johon sain jo vastauksen. Webshopin täydentäminen on viivästynyt, mutta tuotevalikoima tulee kattamaan kaikki muut tuotteet paitsi tuorenaamiot. Esim. Fair Trade Foot Lotionia tulee Englannista 4.4. kuormassa. Tosi hyvää palvelua sai kyllä näin sähköpostilla, kun ehdottivat jo, että voivat varata mulle purkin jalkavoidetta! Ei mulla niin akuutti tarve ole, odottelen tuotevalikoiman kasvua... :)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #226 : 30.03.08 - klo:20:28 »
Mukavaa, että lähes kaikki tuotteet tulevat myös nettiin. Mie olenkin tässä kehitellyt jo ostoslistaa... :D
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 31.03.08 - klo:19:38 »
Kävin tänään ostamassa Baby Facen, olis tehny mieli kyllä taas kasata vaikka mitä ostoskoriin mut pidin pintani. Nyt huomasin myös noi Aquamarine ja Herbalism putsarit, en ollu ainakaan aikasemmim huomannu, et niit olis ollu tuolla. Voi toki olla et jäi tungoksessa vaan huomiotta. Anyway kysymys kuuluu onko kokemuksia noista? Kiinnostais varsinkin toi Herbalism sen puhdistavien ominaisuuksien takia.

Oli muuten kauppa käyny, kaikkia tuotteita ei ollu ollenkaan. Perjantaina tulee kuulemma uusi kuorma :P

Edit. olis pitäny kyllä ehkä sittenkin ottaa se Herbalism. Kokeilin tota Baby Facee, todella ihanan pehmee iho eikä yhtään kiristä mut mahtaakohan tää vaan tukkia lisää mun ihoa?! Öljykokeilu meinaan tukki ja mietin vaan, kun tässä on kuitenkin aika öljyinen tunne....
« Viimeksi muokattu: 31.03.08 - klo:20:30 kirjoittanut Amber »

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #228 : 31.03.08 - klo:20:40 »
Mulla on ollut tota Herbalism-putsaria kaksi purkkia .  On hyvin puhdistavaa ja varmaan sopii loistavasti vähän epäpuhtaalle iholle .  Kasvot tuntuvat pesun jälkeen todella pehmeiltä .  Iho ei jää öljyiseksi yhtään , mutta ei silti ole ylikuivakaan .  Mielestäni aivan loistava tuote , mutta ehkä minun ikääntyvälle iholleni liian pesevä.

hintsane

• Vieras
« Vastaus #229 : 31.03.08 - klo:21:18 »
Mullakin on ollut Herbalismia, jätti ihon ihan kivan tuntuiseksi mutta annan miinusta epähygieenisestä pakkauksesta. Mä pesen kasvot aamuisin suihkussa ja sinne purkkiin pääsi aina vettä vaikka kuinka yritin varoa. Babyface tukki mun kasvojani, olen huomannut että kaakaovoilla on tapana tehdä niin. Mutta tosi monethan tosta tykkäävät, mä olen ongelmaihoni kanssa vähemmistössä  :)

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 31.03.08 - klo:21:35 »
^ ja ^^ pitääköhän mun sitten mennä taas huomenna LUSHiin ja ostaa tota Herbalismia ;D Toisaalta vois odottaa, et tulee se uusi kuorma niin sais samalla tsekattua kasvovedet. Nyt siellä oli vaan yhtä mallia, herkän ja kuivan ihon. Mulle vois sopia paremmin normaali/sekaihon.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #231 : 01.04.08 - klo:17:48 »

Tällainen tilaus tuli tänä aamuna. Siinä on tuotteita Lushin Retro-tilaushötäkästä, jossa sai tilata valikoimasta poistettuja tuotteita.

Kuvasta löytyy seuraavia:
Ylärivistä vasemmalta lähtien 3 Pineapple Grunt saippuaa, Queen of Hearts saippua, Antiphilitron shampoo, Back 4 Breakfast suihkugeeli

Keskellä vasemmalta ovat kylpypommit Sicilian, Absolute Delight, toinen Sicilian, Bon Bain Bonnard ja Uluru.

Eturivissä kylpyvaahtopalat Melomint ja Elixir, Banana Moon saippua, Temptation saippua ja Soap Sod saippua, sekä kylpyvaahtopalat Aura Suavis, 2 x Happy Birthday, Playdoze ja Psychodelic.

<3

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 01.04.08 - klo:19:35 »
^Oi miten herkun näköisiä :P

Mä olen nyt viikon verran kokeillut mun ekoja Lush-tuotteita ja olen kyllä tykännyt :-*  Buffy on mun uus lemppari. Se kuorii tosi hellävaraisesti mutta kuitenkin ihan tehokkaan oloisesti ja voi sitä pehmeyttä minkä se jättää! Ainoa mistä en buffyssä tykkää, on tuoksu. Mutta sekään ei kauheasti häiritse sillä ei ole voimakas eikä jää iholle. Suihkujelly Whoosh on myös oikein kiva. Hauska koostumus ja aivan ihana raikas tuoksu. Mua häiritsee kun mulla on ollut joskus vuosia sitten joku tuote mikä tuoksui samalle, mutta en millään muista mikä se oli :D

Kasvonaamioista olen kokeillut kahta. A Crash Course in Skincare oli vähän outo. Tykkään naamioista jotka ovat joko selkeästi syväpuhdistavia tai sitten kosteuttavia, mutta tämä lupaa molempia. Ihan kivan heleän näköiseksi iho kyllä tuli, mutta silti musta tuntui ettei se syväpuhdistunut kunnolla eikä myöskään tullut erityisen kosteutetuksi. Suurin syy miksi en tätä meinaa saada käytettyä loppuun on kuitenkin tämän haju joka on aivan kauhea. Se haisee mielestäni jotenkin pilaantuneelle rasvalle tai jotain, joka tapauksessa mulle tulee siitä paha olo :-X Brazened Honeyn tuoksu olikin jo sitten huomattavasti miellyttävämpi: mausteinen hunaja. Kuitenkin kasvoilla se tuoksui todella voimakkaana ja inkiväärin tuoksu oli jo vähän turhankin huumaava :D Itse naamio toimi kuitenkin hyvin ja tuntui oikein syväpuhdistavalta. En aio kuitenkaan ostaa tätä enää uudestaan, sillä tämä oli todella kuorivaa. Aivan liian voimakas käsittely omalle iholleni. Suosittelisin tätä kuitenkin ehdottomasti jos ei ole kovin herkkäihoinen.

Mulla tuli ihan älytön himo Lushin tuotteisiin. Jotenkin ne on niin virkistävän erilaisia ja hauskoja ;) Ainoa mikä mua ärsyttää on noitten kasvonaamioitten nopea pilaantuminen. En mä ainakaan ehdi käyttämään kahdessa viikossa koko purkillista varsinkin kun mulla kyllä riittää purkista pidempäänkin kuin vain luvattuun neljään käyttökertaan.
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #233 : 01.04.08 - klo:19:41 »
Jostain syystä tuli hirveä nälkä katsellessani Sugarfreen ostoksia. :P Tosi nannan näköisiä. ;D Tahtoo myös...
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 02.04.08 - klo:15:13 »
Minulle tuli tänään paketti LUSHista, mukana puhdistusaineet Baby Face ja Sweet Japanese Girl, deodorantit Kryztal ja Coconut, The Soft Touch (käsi)voidepala, pari palaa Fig & Leaves saippuaa (ihana tuote, suloinen tuoksu ja saippuaksi hellävarainen, tämä on yksi Lush-suosikeistani), Squeaky Green shampoopala, ei sisällä sodium laureth sulfaattia (en juuri shampoopese tukkaani paitsi satunnaisten öljyhoitojen jälkeen) ja Snake Bar öljyhoito kuivalle ja hilseilevälle päänahalle.

Ennestään tuttua on ainoastaan tuo saippua. Käärmepala haisee aika hurjalta, mutta sitä on kehuttukin (haukkujen ohella   :P). Muissa tuotteissa ei ihmeellisiä ensivaikutelmia, hyviä tuoksuja ja hauskaa ulkonäköä, kuten nyt Lushilla yleensä. The Soft Touch on erittäin rasvainen, ei sovi kyllä päiväkäyttöön käsivoiteeksi, mutta kynsinauhat pehmenivät hetkessä ja kynnet kiiltävät kovasti vielä käsienpesun jälkeenkin.

Aikaisempia suosikkeja ovat ainakin Sultana of Soap -saippua (aivan mahtava tuoksu), Candy Fluff -talkki (ihana tuoksu tässäkin, mutta tuotteen hileet ovat ihan karseaa Tiimari-glitteriä, ulkonäön kannalta ei kannata hankkia), NEW! palashampoo ( miellyttävä mausteinen tuoksu ja toimii erinomaisesti öljyhoidon poispesussa eli on siis varsin pesevä, kestää ikuisuuden ja uusimmissa versioissa ei ole edes sodium laureth sulfaattia). Tuorenaamiosta Katastrofi oli ainakin ensi kokeilulla toimivaa tavaraa, palaan tarkemmin toisen käyttökerran jälkeen!
« Viimeksi muokattu: 02.04.08 - klo:15:15 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #235 : 02.04.08 - klo:15:39 »
Bast!

Kuinka läheltä Isoa Omenaa kulkee 121? Sillä olen parisen viikkoa ajellut työharjoitteluun, muuten en tunne Espoota ollenkaan, eikä ole aavistustakaan missä Iso Omena sijaitsee. Jos vaikka työmatkalta joku päivä poikkeaisi ::)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Nanashi

• Vieras
« Vastaus #236 : 02.04.08 - klo:20:11 »
Itse olen käyttänyt Lushin tuotteita siitä saakka kun astuin liikkeeseen Firenzessä Via del Corsolla vuonna 2003.
Itselläni on äärimmäisen vaaleat hiukset luonnostaan ja tosi kuivat ja helposti littanaksi menevät... Siksipä Lush auttaa. Shampoona käytän Big:iä (kun kaipaan tuuheutta) tai Hybrid - shampookakkuja, ja joskus myös Blonde:a. Hoitoaineita olen kokeillut Veganese:a, Coolaulin:ia, Jungle:a ja American Creamia, joista jälkimmäinen on oma pitkäaikainen suosikkini.
Nyt kun lentokoneisiin vietäviä nesteitä on rajoitettu, ovat Lushin palashampoot ja hoitoaineet ovat hyvä vaihtoehto.

Viimeaikoina olen kokeillut kasvonhoitotuotteita,
Baby Facea, Sweet Japanese Girlia, Coal Facea, Fresh Farmacya, Angels on Bare Skinia, Aqua Marinaa.
Näistä suosittelen ehdottomasti Angels on Bare Skinia, Aqua Marinaa, muista en vielä osaa sania kun olen käyttänyt niitä vähemmän ja nyt lähinnä innostuin testailemaan itselleni uusia juttuja.

Oletteko huomanneet että jenkki-Lushin sivuilla on näppärät valintataulukot jos ihmetyttää mikä sopisi itselle:

Ihonhoitotuotteiden valintataulukko:
http://usa.lush.com/cgi-bin/lushdb/freshfaced/SelectionGuide.html

Hiusten hoitituotteiden valintataulukko:
http://usa.lush.com/cgi-bin/lushdb/HairCareSelection/HairCareSelection.html

Buffy on myös suosikkini. Se on aivan upean tuntuinen, mutta tosin kuluu pian, noin 5-6 käyttöä pienemmällä palalla.

Oma ihoni on kuiva ja herkkä, joten pidän Celestialista kasvovoiteena, hyvä myös meikin alla. Sitä kannattaa tosin laittaa ihan vähän kerrallaan. Minulla on tunne, että Lushin kasvovoiteita ei tarvi laittaa kovin paljon, ovat sen verran tuhtia tavaraa. Etsiskelen vielä itselleni sopivaa, kosteuttavampaa voidetta, nyt kokeilussa Skins Shangri La.

Pohjoisemmassa asuville Lush- faneille vinkki, että Lushin kauppa löytyy myös Luleåsta. Sinne pääsee esim bussilla Haaparannalta, matkaan kuluu noin 2h 20 min yhteen suuntaan - itse olen shoppaillut Ruotsin puolella asuttuani länsirajalla 20 vuotta.

Itse kokeilin vasta nyt tuorenaamioita, niitä kun ei ole matkoilta viitsinyt ostaa. Itse kokeilin Brazened Honeyta, itse pidin kovasti, ja käytän naamioita yleensäkin noin 2 krt viikossa.

Upeaa että Lush tuli Suomeen, tosin Espooseen on matkaa itselläni 550km (Luleå on lähempänä, mutta britannian postikulut halvemmat), joten toivon että nyt tulisi liikkeitä lähemmäksikin. Olen tosin yleensä shoppaillut tuotteita ennenkin matkoiltani.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #237 : 02.04.08 - klo:23:40 »
Kasvonaamioista: en tiedä onko virallinen firman mielipide, mutta mulle yks myyjä sanoi kerran, että niitä vois pakastaa... Eli laitoin ylimääräiset pakkaseen ja otin esim puolet vaan jääkaappiin käyttöön ja sitten seuraavaksi kun sulatin sen lopun niin sai sillä tavalla pidennettyä käyttöikää.  :)

Unohtu kommentoida Herbalismista, että ainakin se vanha versio oli ihan hyvää. Joutuivat pistämään reseptin uusiksi joskus pari vuotta sitten (?) ainakin joillekin markkinoille, kun oli mitattu jossain labrakokeissa liian suuria (siis joihinkin säädöksiin nähden liian suuria) bakteeripitoisuuksia tmv, kun mukana oli kasvien lehden palasia ym. Eli H oli hetken pois markkinoilta ja palas uudistettuna, mutta ilmeisesti se on edelleen ihan ok, vaikka moni pelkäsi, että menee huonommaksi (kuten monet asiat, kun niitä uudistetaan).
« Viimeksi muokattu: 02.04.08 - klo:23:44 kirjoittanut Mitlu »
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 03.04.08 - klo:10:37 »
Bast!

Kuinka läheltä Isoa Omenaa kulkee 121? Sillä olen parisen viikkoa ajellut työharjoitteluun, muuten en tunne Espoota ollenkaan, eikä ole aavistustakaan missä Iso Omena sijaitsee. Jos vaikka työmatkalta joku päivä poikkeaisi ::)

Omppu on Matinkylässä, 112:lla Kampistä pääsee kätevästi. En nyt ihan varma oo mut 121 ei taida ihan vierestä mennä, joutus vähän kävelee. Mut meneekö 121 Tapiolaan? Voisit Tapiolassa vaihtaa bussia ;)

121 kääntyy länsiväylältä pois ennen isoa omenaa. Piti kartasta tarkistaa. Täältä näkee bussit: http://www.isoomena.fi/asp/system/empty.asp?P=1700&VID=default&SID=735105753281565&S=0&C=28510

Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #239 : 03.04.08 - klo:15:36 »
Pakastaa voi myös suihkuhyytelöitä. Pidän jääkaapissa buttercreameja ja jellyjä, pysyvät freesimpinä, eivätkä kovetu. Kovetin yhden buttercreamin epähuomiossa saippuakovaksi. Toinen pysyy jääkaapissa aivan ihanan pehmeänä ja otan siitä lusikalla nokareen mukaan suihkuun.