Itse olen käyttänyt Lushin tuotteita siitä saakka kun astuin liikkeeseen Firenzessä Via del Corsolla vuonna 2003.
Itselläni on äärimmäisen vaaleat hiukset luonnostaan ja tosi kuivat ja helposti littanaksi menevät... Siksipä Lush auttaa. Shampoona käytän Big:iä (kun kaipaan tuuheutta) tai Hybrid - shampookakkuja, ja joskus myös Blonde:a. Hoitoaineita olen kokeillut Veganese:a, Coolaulin:ia, Jungle:a ja American Creamia, joista jälkimmäinen on oma pitkäaikainen suosikkini.
Nyt kun lentokoneisiin vietäviä nesteitä on rajoitettu, ovat Lushin palashampoot ja hoitoaineet ovat hyvä vaihtoehto.
Viimeaikoina olen kokeillut kasvonhoitotuotteita,
Baby Facea, Sweet Japanese Girlia, Coal Facea, Fresh Farmacya, Angels on Bare Skinia, Aqua Marinaa.
Näistä suosittelen ehdottomasti Angels on Bare Skinia, Aqua Marinaa, muista en vielä osaa sania kun olen käyttänyt niitä vähemmän ja nyt lähinnä innostuin testailemaan itselleni uusia juttuja.
Oletteko huomanneet että jenkki-Lushin sivuilla on näppärät valintataulukot jos ihmetyttää mikä sopisi itselle:
Ihonhoitotuotteiden valintataulukko:
http://usa.lush.com/cgi-bin/lushdb/freshfaced/SelectionGuide.htmlHiusten hoitituotteiden valintataulukko:
http://usa.lush.com/cgi-bin/lushdb/HairCareSelection/HairCareSelection.htmlBuffy on myös suosikkini. Se on aivan upean tuntuinen, mutta tosin kuluu pian, noin 5-6 käyttöä pienemmällä palalla.
Oma ihoni on kuiva ja herkkä, joten pidän Celestialista kasvovoiteena, hyvä myös meikin alla. Sitä kannattaa tosin laittaa ihan vähän kerrallaan. Minulla on tunne, että Lushin kasvovoiteita ei tarvi laittaa kovin paljon, ovat sen verran tuhtia tavaraa. Etsiskelen vielä itselleni sopivaa, kosteuttavampaa voidetta, nyt kokeilussa Skins Shangri La.
Pohjoisemmassa asuville Lush- faneille vinkki, että Lushin kauppa löytyy myös Luleåsta. Sinne pääsee esim bussilla Haaparannalta, matkaan kuluu noin 2h 20 min yhteen suuntaan - itse olen shoppaillut Ruotsin puolella asuttuani länsirajalla 20 vuotta.
Itse kokeilin vasta nyt tuorenaamioita, niitä kun ei ole matkoilta viitsinyt ostaa. Itse kokeilin Brazened Honeyta, itse pidin kovasti, ja käytän naamioita yleensäkin noin 2 krt viikossa.
Upeaa että Lush tuli Suomeen, tosin Espooseen on matkaa itselläni 550km (Luleå on lähempänä, mutta britannian postikulut halvemmat), joten toivon että nyt tulisi liikkeitä lähemmäksikin. Olen tosin yleensä shoppaillut tuotteita ennenkin matkoiltani.