Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308762 kertaa)

Poissa Amber

• HAIRahtanut
Vs: LUSH
« Vastaus #240 : 03.04.08 - klo:20:19 »
Herbalismin käyttäjät / käyttäneet: onko teillä ollut ongelmia meikin putsaamisessa? Siis ettei toi Herbalism puhdistaisi kunnolla meikkejä pois? Lueskelin tossa netistä arvioita ja aika monessa oli mainittu et joutui käyttämään toista putsaria meikkien pesemiseen.

Mitenhän toimisi Sweet Japasene Girl ton Baby Facen kanssa? Tykkään Baby Facen jättämästä pehmeydestä mutta varsinkin nenä ja leuka kaipaa selvästi jotain puhdistavampaa. Jos käyttäis molempia ???

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #241 : 03.04.08 - klo:22:06 »
Bast!

Kuinka läheltä Isoa Omenaa kulkee 121? Sillä olen parisen viikkoa ajellut työharjoitteluun, muuten en tunne Espoota ollenkaan, eikä ole aavistustakaan missä Iso Omena sijaitsee. Jos vaikka työmatkalta joku päivä poikkeaisi ::)

Omppu on Matinkylässä, 112:lla Kampistä pääsee kätevästi. En nyt ihan varma oo mut 121 ei taida ihan vierestä mennä, joutus vähän kävelee. Mut meneekö 121 Tapiolaan? Voisit Tapiolassa vaihtaa bussia ;)

121 kääntyy länsiväylältä pois ennen isoa omenaa. Piti kartasta tarkistaa. Täältä näkee bussit: http://www.isoomena.fi/asp/system/empty.asp?P=1700&VID=default&SID=735105753281565&S=0&C=28510

Kiitos vinkeistä! 121 nousee Länsiväylältä pois juuri ennen (siis Helsingin suunnasta tullessa) Kehä II:sta, joten ei siitäkään varmaan pitkä matka ole. Täytyy katsoa, joko jollain muulla pääsisi lähemmäs!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #242 : 04.04.08 - klo:14:02 »
Amber, mulla Sweet Japanese Girl auttaa tosi hyvin leuan ja nenän mustapäihin. Hieron sitä kuiviin putsattuihin kasvoihin, sitten pyyhin vanulapuilla pois ja pesen normaalilla putsarilla öljyn pois. Kuulemma Lushin Tea tree kasvovesikin sopisi hyvin ton öljyn poistamiseen, ettei tarvitsisi pestä enää putsarilla.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #243 : 04.04.08 - klo:14:11 »
Minäkin käytän sekä Baby Facea ja Sweet Japanese Girliä samalla savoin kuin Sugarfree. Eli ensin pesen kasvot Baby Facella ja sitten kuiville kasvoille Sweet Japanese Girliä, poistan vanutupolla ja vielä putsaria perään. Minullakin tuo on auttanut todella hyvin nenän mustapäihin, epäpuhtauksia ei enää juurikaan ole. :)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 04.04.08 - klo:20:15 »
Kiitti vinkistä Sugafree ja Mella :)

Kävin tossa äsken hakemassa ton Sweet Japanese Girlin, myyjä sanoikin, että Herbalism voi olla mun iholle liian kuivattavat. Toi LUSHin läheisyys käy kyllä kukkarolle, on aivan liian helppoa käydä ostamassa taas yksi juttu lisää... ::)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 06.04.08 - klo:22:28 »
Pakettini saapui sitten lähes samoaan aikaan valittelujeni kanssa, kuuden päivän toimitusaika on oikein kiitettävää :)

Isosta kasasta tuotteita olen ehtinyt kokeilemaan Karma-saippuaa, Aqua Marina -putsaria, Skin Drink -voidetta ja Enchanted Eye Cream -sy-voidetta sekä New-shampoota, josta hiustenhoitopuolen ketjussa lisää.

Karma on punainen, aika kova palasaippua. Se pesee hyvin, ei vaahtoa erityisesti, mutta tuntuu silti miellyttävältä. Iho jää saippuamaisen natisevaksi, mutta kuivuttuaan ei ole kuitenkaan kuiva, niin kuin helposti saattaisi kuvitella. Tuoksu on hieman erikoinen, tulee ihan joku tuttu haju mieleen, mutta en saa päähäni mikä. Sellainen mausteinen ja hieman raskaampi hedelmätuoksu. Ei ihan sitä mitä odotin, mutta ok kuitenkin. Tuoksu jää voimakkaasti iholle.

Aqua Marinaa olen käyttänyt muutaman kerran, ne ovat osuneet saunan yhteyteen ja meikittömille päiville, joten todellisista tehoista en vielä osaa sanoa. Sauna saa ihoni punoittamaan ja kiristelemään jonkin verran ja tämä lievitti sitä melko hyvin, joten on mielenkiintoista nähdä kuinka hyvin toimii ilman. Aine on järkyn näköistä, kuvottavaa vaaleanpunaisen mössön ja merilevän palasten muodostamaa sotkua. Tuoksu ei sinänsä ole paha, mutta ei mikään raikaskaan. Ei ihan heti tule mieleen esitellä tätä ei-friikille kasvojenpuhdistusaineena. Koostumus on ihanan pehmeää ja sitä on kiva hieroa iholle. Kasvot tuntuivat mukavan tasaisilta ja pehmeiltä huuhdellessa, mutta kaipasivat kyllä voidetta aika pian perään, kun alkoi tuntua epämiellyttävää kuivumista ja kiristelyä. Tämä siis johtui varmasti suurimmaksi osaksi saunasta.

Levitin em. putsarin jälkeen Skin Drink -voidetta iholle ja se lievitti kuivuuden saman tien, iho tosiaankin joi rasvan itseensä. Ihanan seesteinen ja hyvinvoiva tunne pitkäksi aikaa ja iho näyttää tosi hyvältä tavalliseen verrattuna. Voide on riittoisaa ja miellyttävää käyttää, tuoksu ja väri tuovat mieleen maustekakkutaikinan.

Myös Enchanted Eye Cream tuntuu lupaavalta. Voide on pumppupullossa ja sitä on peräti 45 g, joten reilun 9 punnan hinta ei ole tosiaankaan paha. Koostumus on erittäin kevyttä ja notkeaa, levittyy helposti ja imeytyy todella, todella hyvin, mistä suuri plussa. Tuoksu on hennon kukkaishunajainen. Tuntuu kosteuttavan keveydestään huolimatta yhtä hyvin kuin paksummatkin voiteet. Ainoa miinus tulee pumppusysteemistä, joka hygieenisyydestään huolimatta ei ole täysin toimiva. Pumppauksella tulee aina sama, melko reilu määrä tuotetta. Tykkään laittaa sy-voidetta reippaasti ja yksi pumppaus ei ihan riitä molempiin silmiin, mutta kaksi on sitten taas aivan liikaa ja pienempää määrää ei saa. Tästäkin huolimatta toistaiseksi paras kokeilemistani LUSHin tuotteista.

Seuraavaksi kokeilua odottaa mm. Herbalism-putsari naaman syvempään siivoamiseen sekä Mange Too-hierontapala...

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 07.04.08 - klo:09:58 »
Oma ihoni on kuiva ja herkkä, joten pidän Celestialista kasvovoiteena, hyvä myös meikin alla. Sitä kannattaa tosin laittaa ihan vähän kerrallaan. Minulla on tunne, että Lushin kasvovoiteita ei tarvi laittaa kovin paljon, ovat sen verran tuhtia tavaraa.

Mulla on paraikaa käytössä tuo Celestial kasvovoiteena, ja se on kyllä aivan ihanaa! Kuten Nanashi tuossa toteaa, suhteellisen pieni määrä tätä riittää kosteuttamaan kasvot. Voide on paksua, kosteuttaa erinomaisesti ja pitää ihon rauhallisen tuntuisena. Tuoksu, jossa on vähän vaniljaa ja mantelia, ei ole ehdoton suosikkini, mutta onneksi se ei ole kauhean voimakas.

Toinen tällä hetkellä käytössä oleva Lushin tuote on Breath of Fresh Air -kasvovesi. Tästäkin pidän paljon, mutta ei tämä mielestäni mitenkään merkittävästi normaalista kuivan/herkän ihon kasvovedestä eroa. Suihke on hyvin hienojakoista, joten tätä voisi hyvin käyttää esim. meikin päällä raikastamaan ihoa. Miinusta tuote saa todella lötkömateriaalisesta pullosta, joka käytön myötä "rutistuu" kasaan. Olen yrittänyt avata suutinta ja "elvyttää" pulloa takaisin alkuperäiseen muotoonsa, mutta huonosti se tuntuu onnistuvan. Kauhistuttaa jo, miten käytön loppuvaiheessa onnistun pitämään enää pullosta kiinni.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Nanashi

• Vieras
« Vastaus #247 : 10.04.08 - klo:18:54 »
Minulla on nyt ollut käytössä Baby Face ja Sweet Japanese Girl samaan tapaan kuten edellä kuvailtu - Ensin Baby Facea kasvoille, pyyhin sen pois (pieni pyyhe tai vanutuppo kostutettuna), sitten Japanese Girl mustapäiselle alueelle (nenä, otsa, leuka) ja samalla tavoin pyyhin pois sekä lopuksi puhdistus, johon olen testaillut Angels on Bare Skiniä ja Aqua Marinaa. Mustapäät ovat ottaneet hatkat ja ihohuokoset ovat kerrassaan paremmat. Sweet Japanese girl on myös minun tapauksessani häätänyt mustapäät. Käytän sitä kyllä varoen sillä minulla on herkkä iho.
Upea naama pitkästä aikaa, ja kiitos menee Lushille.

Tuotteet ovat tyyriitä, mutta riippuu mihin vertaa! Enchanted - silmänympärysvoide on aika halpa kun vertaa eräisiin muihin vastaaviin, samoin ennen käyttämäni Cliniquen 3- step sarja oli järkyttävän hintainen, joten minusta Lusin tuotteet ovat oikeastaan ihan ok hintaisia. Juuri kosteusvoiteiden riittoisuus lisää kestoaikaa, samoin esim shampookakkujen pitkä kestoaika. Lush - Ideologia on minulle mieleen, ja tykkään ostaa hyviä tuotteita simppeleissä mustissa purkeissa.

Joidenkin sarjojen kosteusvoiteissa ja putsareissa on järkyttävä määrä pakkausta (muovi, pahvi) ja lisäksi tuotteen loppuessa purkki/pullo ja vielä pumppuja ja ties mitä... tämä kaikki menee roskiin ja olen kuitenkin maksanut siitäkin. Koska kierrätän ja lajittelen roskani niin paljon kuin mahdollista, on Lush on nappivalinta minulle kauneudenhoidon suhteen.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 10.04.08 - klo:22:01 »
Mulla on Baby Face ja Sweet Japanese Girl vähentäny ehkä hieman mustapäitä, viikon aikana siis. Mutta ei kummemmin, iho on kyllä muuten kuulaamman ja terveemmän näköinen mutta esim. leuasta ei ole epäpuhtaudet hävinneet mihinkään. Mietin, että oisko sillä vaikutusta, etten ole enää käyttäny erillistä putsaria SJG:n jälkeen, vaan huuhtonu kasvot lämpimällä vedellä ja kuivannu pyyhkeellä ja sitten vaan pyyhkiny naaman kasvovedellä. Hmmmm...

Mun mielestä esim. noin Baby Face ja SJG ei ole kalliita, mut mä olenkin käyttänyt ennen Muradin tuotteita, jotka ON tyyriitä (vaikkakin riittoisia). Saa sitten nähdä kuinka kauan nää LUSHin putsarit kestää. Minäkin tykkään tosiaan tuosta LUSHin ideologiasta ja mielelläni näitä käyttäisin jatkossakin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 11.04.08 - klo:18:10 »
Minullekin näyttää Baby Face ja Sweet Japanese Girl sopivan. Ensisijaisesti käytän FF:a, satunnaisesti SJG:a.  Levitän suoraan palasta iholle, huuhtaisen palan kuumalla vedellä, painelen ja hieron kasvot sormin, poistan monjän ja meikit vanulapulla ja huuhtelen lämpimällä + viileällä vedellä. Aluksi näytti vähän pahalta, otsasta tuli oudon karhea. Jäljitin ongelman aiheuttajaksi kuitenkin pesusienen, jota käytin aluksi aineen poistossa - liian karkea. Olen vähän taipuvainen uskomaan tohtori Hauschan ihoasintuntijoita - mekaaninen kuorinta on iholle pääsääntöisesti vaan pahasta, tai sopii lähinnä vartalon paksummille ihoalueille. SGJ:lläkään en pyri mitenkään kuorimaan ihoa, pikemminkin vältän hierovia liikkeitä sen kanssa. Molemmista putsareista jää iholle ohut öljykalvo, mutta minusta se tuntuu vain miellyttävältä. Mineraalimeikit tuntuvat lähtevän putsareilla hyvin ja mustapäät ovat minullakin vaalentuneet.

EDITTIÄ: no niin, iho on sitten tosi huonossa kunnossa. Voi johtua noista mineraalimeikkikokeiluista, tai sitten nämä putsarit eivät vaan minulle passaa. Kosteutus on entisellään, eli luonnonöljyjä + aloe veraa. Iho on järkyttävän pintakuiva ??? Mustapäät ovat  tosiaan vaalentuneet, mutta etenkin leukalinjassa on järjetön määrä epäpuhtauksia - minulle tosi epätavallista. Olen tosiaan Dr Hauscha -kokeilujen jälkeen ollut tosi varovainen, mitä kaikenlaiseen kasvojen hankaamiseen ja pyyhkimiseen tulee, varovainen kohtelu on tuntunutkin tosi hyvältä ja saanut ihon voimaan tosi hyvin. Nämä aineet on pakko pyyhkiä iholta vanulapulla tai kankaanpalalla, eikä tuohon edes mikään hellä hipely riitä. Epäilen tätä ainakin osasyylliseksi ongelmiin. Kokeilen vaihtaa vähäksi aikaa helpommin huuhtoituvaan putsariin, mineraalikokeiluista en suostu kyllä vielä luopumaan. Voi tietysti olla, että iho puhdistaa itseään kun mitään tukkivaa ei pitäisi enää ihonhoito/meikkirutiinissa olla.

Soft Touch -käsivoidepalan kanssa olin aluksi vähän ihmeissäni, on käsivoiteeksi niin rasvaista, jopa yökäyttöön vähän ikävää (ehkä menisi valkoisten puuvillahanskojen kanssa). Mutta nyt keksin voidepalalle aivan oivaa käyttöä! Se on mitä parhain ihon liukastaja ihokarvoja höylätessä: palalla on nopea sivellä sääret eikä vahamainen aine valu saman tien iholta pois suihkussa ollessa. Terä luistaa iholla unelmaisesti, se vie mukanaan liian rasvan ja tuloksena on kosteutetut, unelmansileät sääret! Aluksi vierastin vähän palan vaniljatuoksua, tuntuu palassa varsin tunkkaiselta. Mutta tämä on itse asiassa hieno ihotuoksu, ei mikään makea karkkivanilja, vaan melko monimutkainen, hieman mausteinen ja hyvin luonnollinen iholla kehittyessään. Tuoksu pysyy hyvin, mutta ei ole mitenkään pistävän voimakas. Tästä tulikin suosikkituote!
« Viimeksi muokattu: 22.04.08 - klo:22:21 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 12.04.08 - klo:16:57 »
Ekat Lushini saapuivat tänään, ja nyt alkujärkytyksestä toivuttuani voisin laittaa vähän kommenttia...
Täytyy kyllä sanoa, että oksennus meinasi tulla kun avasin pahvilaatikon ja sieltä paiskautui nenään se popcornin haju, kuvottavaa  :-X

Myöskään itse tuotteiden hajut ei miellyttäneet sitten ollenkaan suoraan tuoksuteltuina, mutta käytössä osoittautuivat ihan siedettäviksi.
Mulle siis tuli Cosmetic Lad- kasvovoide, Butter Cream Almond Butter, Baby Face, Aqua Marina ja Dreamwash Smoothie.

Baby Face oli ihan kiva, ei herättänyt mitään erikoisia tunteita, vähän niinkuin olisi millä tahansa öljyllä puhdistanut meikit. Poistin tämän Aqua Marinalla, josta iho tykkäsi ihan mielettömästi! Jäi tosi heleän näköiseksi, ja vaikka vähän kiristeli pesun jälkeen niin mitään ärtymisen merkkejä ei ollut havaittavissa (vaikka yleensä naama punottaa aina pesun jälkeen kun on niin herkkä).

Cosmetic Lad on ihan kivan kevyen tuntuinen kasvovoide, tosin poskiin jouduin myöhemmin lisäämään tätä kun alkoi kiristellä. Luultavasti sopinee paremmin mitä lähemmäs kesää mennään. Onko jollain kokemusta tästä ja Imperialiksesta? Oon miettinyt kokeilevani seuraavaksi sitä, joten olis kiva lukea vähän kommentteja/vertailuja.

Almond Butterista jäi ihan kiva kolamainen hento tuoksu iholle, ja tuntuikin suihkussa ihan kivalle. Vähän jäi iho nihkeän oloiseksi kosteana, mutta kuivuttuaan kosteusvoiteelle ei ollut kuitenkaan tarvetta (jopa säärissä pysyy iho kiinni vielä!). Täytyy vielä lisätä tähän, että tämä ei kyllä ole kamalan riittoisaa, arvelisin ton 100g palan riittävän n. 10 pesukertaan.

Kaikenkaikkiaan jäi tosi hyvät fiilikset Lushista, mikä on hyvä sillä toinen iso paketti on tulossa perille luultavasti maanantaina... :P
« Viimeksi muokattu: 12.04.08 - klo:16:59 kirjoittanut pinkfrank »

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 15.04.08 - klo:12:30 »
En muista kysyikö joku tässä ketjussa vai muualla The Blonde -shampoosta, mutta muutaman kerran on hiukset sillä nyt pesty eikä oikein voi sanoa juuta eikä jaata. Tuoksu ei ole mistään parhaimmiasta päästä, mutta häipyy pois jonkin ajan päästä tai ainakin aamuun mennessä. Jotenkin savuinen tuoksu siinä... En oikein osaa sanoa, kirkastaako se oikeasti hiuksia, mutta itse ainakin haluan ajatella niin  ;D -Raidat ainakin tuntuvat olevan vähän kirkkaampia. Takkuhiuksille tätä ei ehkä voi kuitenkaan suositella, sillä takuttaa vähän hiuksiani, mutta aamulla hiukset ovatkin taas ihan normaalissa kunnossa, ehkä jopa vähän silkkisemmät (ei lättähiuksen onelma, mutta ainakaan, eivät ole hamppukunnossa). Hoitoaineena käytän XZ suklaa&vaniljaa. Hinta voisi olla vähän alempi, mutta ihan ok shampoolta vaikuttaa. Shampoopalan kanssa kikkailu ei tosin ole kätevämmästä päästä, kun ei voi vain lykätä purkkia takaisin hyllyyn :P

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #252 : 17.04.08 - klo:21:36 »
Aqua Marina ja Angels on bare skin testattu. Aluksi oli aika hankalaa levittää noita töhniä kasvoille mutta onnistui hyvin kuitenkin. :) Aqua Marinan jälkeen iho oli pehmoisempi ja tasaisen värinen ja Angels on bare skin teki sitten ihosta ihanan tasaisen ja silkkisen tuntuisen. :-* Olen kyllä todella tyytyväinen. Paketissa oli myös Blonde-shampoopala ja näytteenä taisi tulla New-shampoo.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #253 : 18.04.08 - klo:17:49 »
Mä myös kaipaisin Pinkfrankin tapaan kokemuksia Imperials-naamarasvasta, sekä Enzymionista.

Ostin LUSHissa käydessä Celestialin, mutta vaikka onkin tosi ihana voide, niin luulempa, että kesällä se on turhan raskas päivällä. Ihoni on kuitenkin herkkä pintakuiva seka/rasvainen iho.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 19.04.08 - klo:11:33 »
Tilasin eka kertaa Suomen Lushilta ja tuotteiden suhteen kaikki meni muuten nappiin, mutta toimitus oli aika vanhanaikainen. Maksoin tilauksen ennakkoon ja se piti maksaa itse tilisiirrolla. Nettikaupasta ei siis voinut siirtyä oman pankin sivuille ja maksaa tilausta suoraan, vaan tilauksen teon jälkeen sai tilinumerot sun muut tiedot, joilla summa piti käydä itse naputtelemassa. Ei ollut sinänsä iso vaiva, mutta harvinaisen vanhanaikaista nykypäivänä. Lisäksi mulla ainakin epäilyttää, että tuollainen maksutapa viivästyttää toimitusta, kun tilisiirto tulee varmaan vasta viiveellä näkyviin, jos maksaa eri pankin tililtä. No, toimitusaika olikin 2 viikkoa, josta tulee älyttömän pitkä miinus. Siis Suomen sisällä 2 viikkoa! :o Ulkomailtakin paketit ehtivät kolmessa päivässä, miksi ei Suomesta?!

Tuotteet oli tosi hyvin pakattu. Tosin rasvainen popcorn häiritsee, koska se sotkee kaikki purkit ja paperit! Ensi töikseen piti mikrokuituliinalla hinkata jokainen purkki yksitellen. Eikö niillä ole popcornkonetta, joka pystyy poksuttelemaan rasvatonta popcornia?

Paketissani oli The Soft Touch, Fair Trade Foot Lotion, Smitten, Lemony Flutter, Chocolate Whip Stick ja Running for the Embassy. Mukana oli ilmainen näyte Angels on the Bare Skin -putsarista sekä ilmainen metallirasia, johon sopii The Soft Touch tai Running for the Embassy.

The Soft Touch sulaa käsissä tosi nopeasti (tai sitten mulla on kuumat kädet!) ja on tosi öljyistä. Pitää siis varoa, ettei pyörittele palaa käsissään kovin monta sekuntia! Tekee ihon ensin kiiltävän öljyiseksi, mutta muutaman minuutin kuluttua lähtee imeytymään ja tekee ihosta tosi pehmeän ja hoidetun, jotenkin kyllästetyn ja suojatun. Tuoksu on aika tunkkainen, mutta ilmeisesti muuttuu iholla ollessaan sen verran, ettei enää pidemmän päälle häiritse. Käsien lisäksi tämä tuntui nannalta jalkoihin hierottuna!

Running for the Embassy oli todellinen luksustuote! Öljyinen kuoriva pala, jolla voi kuoria ja hieroa jalat. Kuorivia jyviä on paljon ja ne ovat tarpeeksi pieniä. Kuorii hyvin, mutta ei riistä ihoa, koska on niin rasvainen. Huuhtelun jälkeen jalat oli tosi pehmoiset ja iho sileän tuntuinen! Tämän käsittelyn jälkeen jalkavoide imeytyy hyvin. Kuorin tällä myös kyynärpäät ja johan pehmeni!