Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 289211 kertaa)

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
Vs: LUSH
« Vastaus #255 : 21.04.08 - klo:13:52 »
Imperialis -voiteesta pyydettiin arviota.

Mulla on nyt loppumassa eka purkki Imperialista, ja palasinkin Lumenen C-Energy -päivävoiteeseen samantien. En valitettavasti oikein tykännyt, vaikka Lushin innokas käyttäjä olenkin.

Mun Imperialis oli haalean kaakaon ruskeaa, tuoksui todella omituiselta, eikä oikein toiminut mun sekaiholla.

Väri: tosiaan sellainen hieman vaaleanpunaisen harmaan taittava ruskea, ei mikään nätti.
Tuoksu: Haisi aluksi navetalta, sitten vähitellen totuin tuoksuun mutta vieläkin tökkii.
Koostumus: Kevyen tuntuinen, hyvin levittyvä, ei mikään kiinteä tai kuohkea vaan enemmänkin ohkainen koostumus. Jopa niin, että sitä valui aina purkin kannen jengoihin ja tuotetta meni hukkaan kun piti putsata kansi ja reunat joihin tuotetta aina valui ja kuivuessaan kökkööntyi.
Toimi: Ei toiminut. Ei ehkä ollut tarpeeksi kosteuttava mulle, mutta joka tapauksessa iho alkoi puskea epäpuhtauksia. Käytin sinnikkäästi kuukauden verran, koska ajattelin antaa iholle aikaa tottua tuotteeseen. Ei tottunut.

Sori siis, etten voinut suositella Imperialista, mutta olisi ehkä se toimii jollakulla muulla!

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #256 : 23.04.08 - klo:10:19 »
Posti toi viimeviikonlopulla sweet japanese girlin, baby facen, angel on bare skinin ja soft coeur hierontapalan. Tilaukseni saapui perille 2 pv tilauksestani. Eli suht nopeasti. (Tilasin siis suomen LUSHilta)

Sweet japanese girl ja baby face ovat ihan ok. Tykkään käyttää öljymäisiä puhdistusaineita, mutta näiden jälkeen joudun ehdottomasti käyttämään vielä jotain muuta putsaria. (tosin niin teen aina öljypuhdistuksen jälkeenkin) Iho tuntuu oikein kivalta ja pehmoisalta näitä käytettyäni, mutta näin vähällä käyttökokemuksella, ei voi sanoa mitä pidemmällä käyttövälillä tekee. Mutta näillä näkymin aion ostaa vielä uudestaan.

Angels on bare skin on aivan ihana. Siihen rakastuin ihan totaalisesti. Ihanan hellävarainen kuorinta. Olen jonkin aikaa käyttänyt vain rakeettomia kuorintoja, mutta tämä on tarpeeksi hellävarainen kuorinta omalle normaalille, hiukan pintakuivalle iholleni. Iho tuntuu tämän jälkeen ihanan siloisalta ja pehmeältä, näyttäkin hyvälle tämän jälkeen.

Kaikenkaikkiaan pidin kaikista kokeilemistani tuotteista ja olen aivan innoissani, LUSH on itselleni täysin uusi tuttavuus ja tykkään ideologiasta ja tuotteet on mielenkiintoisia. Kokeiltiin soft coeur hierontapalaakin ja sekin on aivan ihana, rakastan sen tuoksua  :-* Sain myös näytteen fever hierontapalasta. Hmm.. se haisee mielestäni ihan karmealta, avokkikaan ei oikein lämmennyt tuoksulle.

Laitoin uudenkin tilauksen menemään, jossa pitäisi tulla: Aqua marina, ocean salt (avokille), skin drink, Breath of fresh air ja buffy kuorintapala.
« Viimeksi muokattu: 23.04.08 - klo:11:03 kirjoittanut wendy »
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 25.04.08 - klo:22:18 »
LUSHit toimii edelleen, Baby Face ja SJG on tainneet tulla jäädäkseen tämän tytön ihonhoitovalikoimiin. Onhan toi noilla puhdistaminen toki sinänsä aika monimutkaista, kun pitää monen aineen kanssa säheltää ja sitten vielä puhdistaa jollain muulla mutta itse tykkään tästä systeemistä - on ihan kylpylämäinen olo :D Ja iho näyttää tykkäävän, mukavaa kun meikin putsaamisen jälkeen iho hehkuu eikä ole kuiva ja eloton. Vielä on vähän toivomisen varaa noitten nenän mustapäitten kanssa mutta leuasta on alkaneet epäpuhtaudet häviämään.

Saippuoista Rock Star ja Honey I Washed the Kids ovat nousseet suosikeiksi - ihana tuoksu ja kermainen koostumus. I should Coco on myös ihana mutta kuivui lopuksi ihan ihme kovaksi köntiksi. Seuraavaksi voisin testata sitä kookokselta tuoksuvaa deodoranttitalkkia.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 26.04.08 - klo:19:16 »
Korjaisin vähän mun edellistä lausuntoa Brazened Honey-tuorenaamiosta. Eli sanoin aiemmin etten ostaisi tuota uudestaan, koska mielestäni se on itselleni liian tujua ainetta. Mutta voi siis olla että ostankin, sillä tuo tuntui irrottavan mustapäitä ihan mielettömän hyvin, paremmin kuin mikään muu kokeilemani tuote! Ajattelinkin että voihan tuota käytellä sitten vain T-alueelle.

Sitten Buffystä vielä muutama sananen. Eli olen käytellyt sitä nyt ehkä noin 8 kertaa ja suunnilleen puolet pienestä palasta on vasta kulunut. Eli mielestäni on kyllä ihan riittoisaa kamaa. Nyt sitä menee vielä entistäkin vähemmän, sillä pala on hieman kuivunut eli kovempi, eikä ainetta irtoa liikaa. Käytän tuota siis märälle iholle ja hieron sitä suoraan palasta joka puolelle. Sen jälkeen pyörittelen vielä käsin, jotta ainetta varmasti on kaikkialla. En sitten tiedä miten te, jotka olette valitelleet Buffyn pikaista kulumista, tuota käytätte ??? Mutta aivan ihanaa ainetta joka tapauksessa! Olen käytellyt sitä nyt n. 2 kertaa viikossa, mikä tuntuu juuri sopivalta, pitää ihon kivan sileänä, muttei ole liian tehokasta.

Olihan mulla vielä uusiakin tuotteita joista olisi kokemuksia :D Aloitan vaikka Enzymion-kasvovoiteesta. Tämän tuoksu tökkii aika pahasti :-\ Se yrittää olla hedelmäinen, mutta jää jotenkin todella tunkkaiseksi. Onneksi tuoksu ei kuitenkaan käyttöä haittaa, sillä haihtuu kyllä nopeasti. Voide on todella juoksevaa, koostumus on hyvin samankaltainen Humektanin kanssa. Helppo levittää! Voide imeytyy ihan salamavauhtia, joten on ihan loistava meikin alle :-* Jättää niin himmeän pinnan kuin mun iholle mikään voide nyt voi jättää. Kosteutustehot riittävät juuri ja juuri nyt, mutta talvella saattaisi olla hieman liian kevyttä ainakin päivittäin käytettynä. Riippuen mitä iho tykkää tästä pidempiaikaisessa käytössä, niin voisin kyllä harkita ostavani uudestaankin, oikein kiva tuote siis on :)

Breath of fresh air-kasvovesi on aika voimakkaan tuoksuista. Tämä on suihkutettava kasvovesi, mutta eipä tätä voi kyllä suoraan kasvoille suihkuttaa, sillä suuttimesta tulee ainetta kovalla paineella pienelle alueelle kerrallaan, mikä ei ole kyllä kovin miellyttävän tuntuista :D Olenkin siis suikinut tuota vanulappuun ja sen kanssa levittänyt kasvoille. En osaa sanoa tästä oikeestaan mitään muuta kuin että mitään vaikutuksia (en positiivisia enkä negatiivisia) ole huomannut. Aika voimakkaan oloinen kuitenkin, mutta tämäkin mielikuva saattaa kyllä perustua enemmän tuoksuun ::) Eli jatkan kokeiluja tämän kanssa, mutta voi olla että palaan tuttuun ja turvalliseen Lactolineen kuitenkin tämän loputtua..

Mud Flats-saippuan ostin selän näpyille, sekä T-alueelle. Tämä tuntuu todella puhdistavalta aina tuoksua myöten. Iho jää aika narskuvan puhtaaksi tämän jälkeen. Vaahtoaa aika hyvin ja on mielestäni yllättävän helppo käyttää. Tuloksista on vaikea sanoa alle viikon käytön jälkeen, mutta jos en ihan omiani kuvittele, niin saattaisi olla, että mustapäät olisivat ainakin hieman vaalentuneet! Mutta kertoilen tästäkin sitten lisää kun olen käyttänyt tätä pidempään.
« Viimeksi muokattu: 26.04.08 - klo:19:18 kirjoittanut Emiliaa »
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 26.04.08 - klo:20:23 »
Tuikkuli (tai muut käsivoiteiden omistajat)!

Mikä olisi paras vaihtoehto käsivoiteeksi, kun hakusessa on ultrahoitava ja pehmentävä tuote kuivankarheille käsille? Klähmäinen tunne ei haittaa, koska ajattelin lähinnä yökäyttöön, mutta Soft Touch voi olla jo vähän liian öljyinen. Mietin lähinnä Smittenin ja Handy Gurugun välillä...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sitten päivitystä omiin käyttökokemuksiin:

Aqua Marina
ei oikein vakuuta pidemmän käytön perusteella. Se jättää kyllä ihon mukavan sileäksi ja rauhoittaa, mutta on melko kuivattavaa, ei todellakaan putsaa meikkiä (mitä en oikeastaan edes odottanut, eihän siinä ole mitään pesevää ainesosaa mukana). Hajukin tökkii. Käyttelen tämän pois, mutta tuskin tulee hankittua toiste.

Herbalism
taas on uusi rakkaus :) Aprikoin pitkään tämän hankkimista, koska kuivanpuoleinen ja herkkä ihoni ei vastaa tuotteen indikaatioita, mutta se on yllättänyt erittäin positiivisesti! Vihreä ja yrtintuoksuinen massa muistuttaa tosi paljon Angels On Bare Skiniä. Siitä tulee veden kanssa kevyesti rouheista, kuorivaa tahnaa, joka puhdistaa hyvin, mutta ei liian rajusti. Ja tämä ei kuivata yhtään! Ihoni sävy ja epäpuhtaudet ovat tasoittuneet huikeasti, mustapäitä  ei kylläkään saa kirveelläkään irti, mutta muuten.

Olen laittanut Herbalism-puhdistuksen jälkeen Celestial-voidetta. Todella miellyttävä tuttavuus tämäkin, iho jää pehmeän ja kosteututun tuntuiseksi, on rauhallinen ja tasainen ja tämä sopii myös erinomaisesti meikin alle imeytyessään nopeasti. Iholle ei jää lainkan rasvaista pintaa. Skin Drink on edelleen tuntunut hyvältä, mutta se on parempi yökäyttöön hieman tuhdimman koostumuksensa ansiosta.

Espoossa asuva työkaverini toimi ystävällisesti kuriirina ja osti minulle Ompun liikkeestä Catastrofe-tuorenaamion. Loistokamaa, siloittaa ja tasoittaa ihon ihan uuteen uskoon. Tätä saa käyttää todellisena tehokuurina, koska purkista tulee useampia käsittelyjä ja se on kuitenkin käytettävä muutamassa viikossa.

Ja eikun tilausta tekemään taas...

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 26.04.08 - klo:23:02 »
Smitten ei ehkä kuitenkaan ole mikään ultrahoitava käsivoide. Olen tehostanut sitä Lemony Flutterilla, jota olen hieronut kynsinauhoihin ja muihin kuiviin kohtiin. Näistä tulee hyvän hoitava yhteistulos!

Lemony Flutter on tosi kiinteää purkissa, mutta välittömästi iholle joutuessaan se alkaa sulaa. Hieromisen aikana voide muuttuu ihan öljyiseksi. Kun öljyn antaa vaikuttaa iholla ja hetken päästä hieroo uudestaan, se lähtee imeytymään.

The Soft Touch ei oikein toimi yksinään käsivoiteena. Sellaisenaan se tuntuu lähinnä suojaavalta eikä kosteuttavalta/hoitavalta. Jos kuitenkin ensin pistää Smitteniä ja sen jälkeen Soft Touchia ja vielä ripauksen Lemony Flutteria, niin siinä on kunnon käsihoito! Smitten kosteuttaa ja Soft Touch suojaa. Aamulla iho on sileä ja kimmoisa eikä kiristele. Kynsinauhatkin pysyy mallikkaina tällä triolla. Melkoinen hommahan siinä on, mutta hoidan rasvausurakan aina sängyssä ennen nukkumaanmenoa samalla kun luen muutenkin lehteä. Ihana rauhoittava ilarituaali! ;D

Muista käsivoiteista mulla ei olekaan kokemusta. Mistä muuten aiot Triina tilailla? Kimppatilausta päässäni pyöritellen... ;)

Olen testaillut ilmaista näytettä, Angels on Bare Skiniä. Se on harvinaisen vaikeasti käytettävä, mutta sillä tulee tosi tasainen ja pehmoinen iho, joka tuntuu yhtä aikaa kosteutetulta ja kuoritulta! Olen aika hämmästynyt. Yleensä mulla iho punoittaa kuorinnan jälkeen, mutta tämän jälkeen ei punoita eikä kiristele. Muruset on vain niin vaikeasti sotkettavissa veden kanssa, että huhhuh... Kaikkeen sitä joutuu! :D

Mulle kävi muuten hassusti Suomen Lushin kanssa sen jälkeen, kun olin pakettini jo saanut. He lähettivät mulle sähköpostia ja pahoittelivat, että ovat vahingossa lähettäneet mulle saman paketin uudelleen! He pyysivät, etten hakisi pakettia, jos saisin pakettikortin. Ilmeisesti olivat saaneet Itellan ajoissa hätiin, sillä paketti ei mulle asti kuitenkaan ehtinyt. Kertookohan tuo nyt siitä, että Suomen webshop on vielä vähän lapsenkengissä... ::)

hintsane

• Vieras
« Vastaus #261 : 27.04.08 - klo:10:29 »
^^ Mä olen kohta käyttänyt loppuun purkillisen Handy Gurugua ja aion ostaa kyllä uudestaan. Mulla on samanlainen iltarasvausrituaali kuin Tuikkulilla, juuri ennen nukkumaanmenoa voitelen ensin kynsinauhat Lemony Flutterilla ja sitten hieron Handy Gurugua koko käsiin. Tämä riittää pitämään mun kuivat, atoopiset käteni pehmoisina ja terveinä  :-* HG on tosi paksua, muttei mitään hirvittävän rasvaista kuitenkaan, ja imeytyy ihan kohtalaisen nopeasti. Aina silloin tällöin rasvatessa käsien väliin osuu pieniä pähkinän murusia.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 02.05.08 - klo:21:57 »
Kiitos Imperialis- kommenteista, noiden perusteella en sitä kyllä varmaan uskalla kokeilla.

Nyt kun oon pari viikkoa noita Lushejani käytellyt, niin tulee vähän lisää kommenttia.
Eli Cosmetic Lad on tosi kiva kasvovoide, kosteuttaa sopivasti nyt kun on hetken jo käytellyt, ja tämä myös pienentää mun nenässä olevia jättikokoisia ihohuokosia! Tää jää ehdottomasti vakikäyttöön.

Toinen tuote mitä tuun ostamaan myös uudestaan on Aqua Marina, tää on ihan mieletön! Käytän mineraalimeikkejä, joten en kaipaa mahdottomia meikin putsaus tehoja. Silmämeikit tosin poistan öljyllä. Mutta se tunne minkä tämä jättää iholle on ihana, eli raikas ja rauhoittunut, iho ei punota yhtään tällä pesun jälkeen. Lisäksi nassu jää tosi pehmeäksi ja heleän näköiseksi  :-*

Buffy- ja Aqua Mirabilis- kuorintapalat jäävät myös molemmat käyttöön, iho jää ihan mielettömän pehmeäksi näiden jälkeen. Se on myös tosi kiva ettei tarvi laastia enää kroppavoidetta näitä käytettyään, varsinkin nyt kun ilmat lämpenee niin paksu rasvakerros ei tunnu kauheen kivalta.

Ihana kun löytyi pitkästä aikaa tuotteita mitkä oikeesti tuntuu hyvältä ja mitä voi ostaa uudestaankin :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 02.05.08 - klo:22:30 »
^Lähteekö sinulla tosiaan Aqua Marinalla mineraalipohja pois? Minulla oli pohja pesun jälkeen saman näköinen kuin ennen pesua  ;D. Enkä edes tykkää kovin tömäkästä meikistä. Muutenhan tuo on ihanan oloinen tuote, tykkään tuntumasta iholla ja tuosta vähän oudosta tuoksusta. Onneksi on vaan näytepala...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 03.05.08 - klo:22:52 »
Pakko kehua Buffya!

Mulla on (tai oli) molemmissa säärissä sellainen kuiva laikku, joka tulee siitä kun istun jalat ristissä ja vaatteet hankaavat ko. kohdat kuiviksi. En ole millään tuotteilla saanut kuorittua ja kostetutettua niitä kohtia niin hyvin, että ne ikävän näköiset laikut lähtisivät pois. Buffyllä ne lähtivät kertaheitolla! Miinusta tulee mielestäni hieman eriskummallisesta tuoksusta, mutta sillä ei ole niin väliä, kun muuten tuote toimii erinomaisesti  :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 03.05.08 - klo:23:18 »
^ Hmm, mulla on kanssa säärissä noita kuivia kohtia jotka ei millään lähde. Pitääkin testata tuota byffya :)

Mä tulin nyt siihen tulokseen, että pakko pitää taukoa Baby Facesta ja SJG:stä ja katsoa ovatko nämä syyllisiä ihon yhtäkkiseen tukkiutumiseen. En keksi muutakaan syytä joten palaan hetkeksi vanhan kunnon Muradin puhdistusaineen  pariin ja katson tasoittuuko tämä iho. Harmi kyllä, koska pidin noista tuotteista :(

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #266 : 04.05.08 - klo:09:12 »
Kiitoksia Imperialis-kommenteista Sugarfree ja Anya! Harmi vaan, että kummallakin oli huonoja kokemuksia. :-\

Pitänee odottaa, että saapi siitä näytteen ja sitten miettiä asiaa uudestaan.
 Kuulin myös, että tuota on ollut virheellinen erä myynnissä, joten jos teillä on purkit tallella, niin kannattaa varmaan soittaa/käydä kysymässä, että onko teille sattunut juuri tuota erää.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #267 : 04.05.08 - klo:12:13 »
Tiiti, kiitos tiedosta! Taidanpa kysäistä kun seuraavaksi käyn.

Ja voittekos kuvitella, käsilaukun pikkutaskusta löytyi tämä avajaispäivän megasatsini kuitti! En voinut uskoa silmiäni. En tiedä ottavatko vielä huomioon, mutta taidan silti kysyä josko saisin kantiskortin ja siihen leimat.

Tässä kuva kylpypommeistani.

Kuvassa valkoisista myötäpäivään Butterball, TistyTosty, Bon Bain Bonnard, Happy Pill, Honey Bee, Sicilian, Avobath, Avobath munanpuolikas, Guantanamo Garden, Uluru, Absolute Delight, Haagen Bath, B Never Too Busy to Be Beautifulin B Scent Ballistic ja Think Pink.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #268 : 05.05.08 - klo:12:48 »
Tuolla lushin nettisivuilla on tuo "saippuat" osio niin onko ne vartalolle tarkoitettuja vai käsienpesuun?   ???

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 05.05.08 - klo:12:58 »
Tuolla lushin nettisivuilla on tuo "saippuat" osio niin onko ne vartalolle tarkoitettuja vai käsienpesuun?   ???

Voi käyttää sekä-että, enemmän kai kuitenkin vartalolle. Mutta jos tykkää palasaippuoista, niin siitä vaan käsienpesuunkin. Itse käytän suihkussa vartalonpesuun, koostumus on aika kovaa, niin vartalon iholla on mukavampi hieroa kuin kolhia käsiä.