Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 294325 kertaa)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
Vs: LUSH
« Vastaus #270 : 05.05.08 - klo:13:33 »
Mä käytän lähinnä käsien pesuun, koska ovat kovasti kuivattavan oloisia vartalon pesussa. Suihkuun löytyy runsaasti muitakin mielenkiintoisia tuotteita Lushilta, kuten suihkujellyt ja smoothiet, sekä tietty ihan perinteiset suihkugeelit.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 05.05.08 - klo:14:27 »
^Lähteekö sinulla tosiaan Aqua Marinalla mineraalipohja pois? Minulla oli pohja pesun jälkeen saman näköinen kuin ennen pesua  ;D. Enkä edes tykkää kovin tömäkästä meikistä. Muutenhan tuo on ihanan oloinen tuote, tykkään tuntumasta iholla ja tuosta vähän oudosta tuoksusta. Onneksi on vaan näytepala...

Kyllä kyllä, hyvin lähtee. Teen niin että eka poistan silmämeikit, sit huuhtelen koko kasvot ja märille kasvoille hieron tota Aqua Marinaa. Hyvin toimii ja iho kiittää :)

Tuo tuoksu on kyllä omituinen, aluksi meinasin saada shokin kun haistoin sitä, mutta nyt oon mäkin ruvennut tykkäämään siitä (kin). On tää vaan melko täydellinen putsari, ainoa miinus tulee siitä että on vähän hankala ja aikaa vievä käyttää, kun pitää kädellä ensin sekotella veden kanssa mössöksi ennen kuin voi lätkiä naamaan.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #272 : 05.05.08 - klo:14:32 »
^^ Tuoksuuko tuo AM vielä samalta kuin Milky Bar ja se yks persikan värinen vaahtoava kylpypala...ootas mikäs sen nimi on, Hot Milk? Musta noi nimittäin tuoksuu tosi hyvältä ;D, mutta monien mielestä on todellinen yök.  :-X Muistan AM:n lanseerauksen jälkeen, että monille se merilevä oli kans jotenkin yököttävä, mutta musta se teki tuotteesta vaan raikkaamman.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 05.05.08 - klo:14:36 »
^Piti käydä tuoksuttelemassa, kun tuo Milky Barkin löytyi kaapista, ei tuo ja Aqua Marina tuoksu mun mielestä ollenkaan samalta. Aqua Marinan tuoksu on niin erikoinen, että mä en edes yritä kuvailla sitä ;D
Enemmän ehkä Milky Bar ja Aqua Mirabilis on aika saman tuoksuisia.

Tosta merilevästä vielä, mä tykkään siitä tosi paljon, tuntuu että se jotenkin kuorii todella hellävaraisesti. Mutta levän takia en voi suihkussa tätä putsaria käyttää, kun sen jälkeen on koko vessan lattia ihan vihreitä kökköjä täynnä. Lavuaaria on huomattavasti helpompi siivota näistä kököistä :)
« Viimeksi muokattu: 05.05.08 - klo:14:39 kirjoittanut pinkfrank »

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #274 : 06.05.08 - klo:18:21 »
^^Joko muistan väärin tai sitten nenä haistoi mitä sattuu.  ::) Mä otin aina sen merilevän pois ts. en tajunnut miten sitäkin vois käyttää putsaukseen. Ajattelin, että se on siinä ihan vaan koristeena ja että se makkara on helpompi rullata.  ;D

Mä en oo pitkään aikaan ostanut Lushia, kun jossain vaiheessa tein megatilauksen (ahneuttani) Englannista ja ostin Angels on Bare Skiniä, Herbalismia ja Aqua Marinaa, ja niinhän siinä kävi, että kaikki purkit ehtivät mennä huonoksi, otin nimittäin tuplasatsit eikä noita niin paljon kulu...kun siis tietysti muitakin tuotteita on käytössä. ::) Nyt on vieläkin jotain muita kaapissa, kuten noita suihkujellyjä ym ja pitäis käyttää pois, ennenkuin ovat ihan totaalisen pilalla. En oo ees viitsinyt laskea rahanmenetystä.  :-\
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #275 : 07.05.08 - klo:19:00 »
mä ostin tuolta lushista semmosen saippua paketin, jossa oli kolme saippuaa... honey i washed the kids, happy ja karma. Aattelin ihan käyttää niiku suihkusaippuana... ja ne vaahtooki musta sen verran hyvin. Se honey - saippua on tietty tosi ihanan tuoksusta niinku täällä on puhuttuki, mut sitte toi happy... tuli kyl iha hymy naamaa ku haisteli sitä  ;D en tiiä oliko joku psykologinen efekti ku sen nimi on happy, mut se tuoksu on vaa jotenki nii pirtee ja ilonen et tulee väkisinki hyvä mieli.... kuulostan joltai addiktilta  :D
se karma saippua ei nii ihanan tuoksusta ollu ku noi kaks ekaa, mut semmoinen virkistävän tuoksuinen, eiks siinä jotai mäntyy tms. ollu nii semmoselta se tuoksuuki. Vähä miehinen ehkä et sopis kakslahkeisilleki, mut ei se nii ylimiehinen o ettei naisille sopis. Et tulee seki käytettyy. En kyl nyt tartte saippuoita tai mitää pesuhommii taas herranaikoihi.... oon vissii joku pesuhullu ku on noita tuotteita  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #276 : 07.05.08 - klo:23:12 »

Mä en oo pitkään aikaan ostanut Lushia, kun jossain vaiheessa tein megatilauksen (ahneuttani) Englannista ja ostin Angels on Bare Skiniä, Herbalismia ja Aqua Marinaa, ja niinhän siinä kävi, että kaikki purkit ehtivät mennä huonoksi, otin nimittäin tuplasatsit eikä noita niin paljon kulu...kun siis tietysti muitakin tuotteita on käytössä. ::) Nyt on vieläkin jotain muita kaapissa, kuten noita suihkujellyjä ym ja pitäis käyttää pois, ennenkuin ovat ihan totaalisen pilalla. En oo ees viitsinyt laskea rahanmenetystä.  :-\

Hei laita pakkaseen. Sitä ei virallisesti Lushissa kai suositella mutta monet tuntuvat tekevän niin ja siten säästävän näitä aineita pitemmälle, tuoretavarana kun ne pilaantuu aika nopeasti. Suihkujellyt vois kans jääkaapissa säilyä pitempään.

Taas himottaisi käydä Lushissa. Haluan ehdottomasti kokeilla tota Gugurutia. Uusi kasvoivoidekin täytyy hommata kun ties kuinka mones purkki Celestelia vetelee viimeisiään nyt. Josta tykkään kyllä mutta nyt lämpimämmillä säillä se tuntuu vähän liian rasvaiselta. Tuo Cosmetic Lad on ollut mulla joskus testauksessa kanssa ja tuote ei mitään erityisen suurta vaikutusta jättänyt, mutta ehkä näin kesän lähetessä se voisi toimia paremmin sillä ei ole ihan yhtä tuhti kuin Celestial.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #277 : 08.05.08 - klo:10:15 »
Pidemmällä aikavälillä en enää olekkaan niin innoissani LUSHin tuotteista, kuin olisin halunnut olla. LUSH kokeilut saivat ihon pinnan hilseilemään ikävästi. Pintakuivuudesta en olekkaan kärsinyt tätä ennen pitkiin aikoihin. Mulla oli siis päivittäisessä käytössä babyface , aqua marina , breath of fresh air ja skin drink. Angels on bare skin on/oli satunnaisessa käytössä aqua marinan tilalla. Tuntui aluksi hirmu ihanalta tuotteelta ja sai ihon kivan pehmoisaksi, mutta ihoni on alkanut ärsyyntymään, punoittaa ja kutisee käytön jälkeen.
 En kuitenkaan aio täysin luopua LUSHin tuotteista. Buffy kuorinta-pala on aivan ihana, saa vartalon ihon kivan pehmoisaksi. Soft coeur hieronta-pala on myös aivan ihastuttava tuote, tykkään tuoksusta ja sopii hyvin pitkiinkin hierontoihin. Babyfacea ostan luultavasti myös joskus uudestaan, käytän precleanserina.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #278 : 08.05.08 - klo:14:03 »
Jes sain leimat jälkikäteen ja siten kympin alennusta. Olen tosi onnellinen! Tän kertainen ostossatsi oli suht kohtuullinen, vain kylpypaloja, pommeja ja pari saippuaa. Harmittaa etten ottanut Honey I washed the kids -kiinteää parfyymia.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #279 : 08.05.08 - klo:16:06 »
^Sulla on aika hyvä tuuri!

Minä olen nyt saanut itselleni aikaiseksi jonkinlaisen kasvojenpuhdistusrutiinin LUSH:in tuotteilla: esipesuna Baby Face, sitten Aqua Marina, silloin tällöin perään vielä Angels on bare skin tai Sweet Japanese Girl. Iho näyttää edelleen erittäin hyvältä, pitää kokeilla vielä muitakin LUSHin tuotteita.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #280 : 08.05.08 - klo:18:25 »
Hei laita pakkaseen. Sitä ei virallisesti Lushissa kai suositella mutta monet tuntuvat tekevän niin ja siten säästävän näitä aineita pitemmälle, tuoretavarana kun ne pilaantuu aika nopeasti. Suihkujellyt vois kans jääkaapissa säilyä pitempään.

Joo, tota mä itsekin suosittelen muille, mutta arvaa onko suutarin lapsella kenkiä...  ::) Eli en tajunnut. Olivat kaapissa ja muuttokuormassa ja kaapissa ja jossain, ja sitten hajusta päätellen oli ihan turha enää pakastaa ja laitoin roskikseen, kun en halunnut mitään ihoreaktioita.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 09.05.08 - klo:08:39 »
^Ihan mielenkiinnosta kysyisin Mitlu, että kuinka nopeasti noi sun tuotteet meni pilalle? Itsekin olen vähän hamstrannut LUSHin tuotteita (erityisesti voiteita), mutta säilytän niitä kyllä jääkaapissa juurikin sen takia, etteivät menisi pilalle. Toisaalta mun Karma Kream oli kaapissa huoneenlämmössä useamman kuukauden ennen kuin aloin sitä käyttää, eikä se ollut mennyt miksikään.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #282 : 09.05.08 - klo:14:16 »
Kyllä noissa meni useampi kuukausi, eli reilusti sen yli kuin mitä niiden "pitäisi kestää". Eli sanoisin, että puhutaan puolesta vuodesta - vuodesta. Mä jo välillä nimittäin unohdin, että mitä mun hamstrauslaatikoissa oli.  ::) Enkä tiedä olivatko takuuvarmasti pilalla, mutta öljyjen ym härskiintymisen takia totesin, että ehkä parempi kuin ei käytä. Kyllä mulla on ne voiteet ym kestäneet kauemmin ja ihan nenän perusteella olen käytellyt tai sitten jättänyt käyttämättä. :)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 09.05.08 - klo:14:47 »
Mun mielestä LUSHin tuotteissa on tosi selkeästi merkattu sekä valmistuspäivät että parasta ennen -päivät, joten varmasti voi odottaa niiden säilyvän ainakin siihen parasta ennen -päivään saakka ja pidemmällekin, jos ei koostumus tai haju muutu. Usein näyttäisi olevan noin vuoden mittainen se virallinen säilyvyysaika, mutta osassa tuotteista varmasti selvästi lyhyempikin.

Mun kaikki LUSHit on haalittu ulkomailta, olettaisin että Suomessa pakkausmerkinnät on samankaltaiset.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #284 : 09.05.08 - klo:21:19 »
^^ Joo, niissä onkin, ja osa säilyy tosi paljon pidempään kuin mitä päiväyksessä lukee, osa menee huonoksi aika lailla lähellä päiväystä. Et siks olen käyttänyt silmiä ja nenää testivälineenä, ettei tuu heitettyä turhaan paljoa pois. Osan koostumus saattaa myös muuttua, vaikka tuote sinänsä olis ihan ok tehoiltaan.