Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 304190 kertaa)

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #285 : 17.05.08 - klo:10:59 »
Ostin eilen Lushilta Crash course in skincare- tuorenaamion. Kiva kun liike on tossa lähellä..
Kokeilin eilen ja hyvin toimi, kuivuessaan kasvoille tuo saveakin sisältävä mömmö alkaa murentua kivasti jos yhtään muuttelee ilmettään. Huomasin että on aika pestä pois kun paidanrinnukset oli täynnä vaaleanvihreitä murusia. ;D
Iho oli naamion jälkeen todella pehmeän ja raikkaan tuntuinen. Naamio ei kuivattanut mun ihoa, niin kuin monet muut saattaa tehdä. Oli muuten jotenkin ihanan virkistävä kokemus kun levittelee jääkaappikylmää naamiota pisin naamaa.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 17.05.08 - klo:12:18 »
^^ Joo, niissä onkin, ja osa säilyy tosi paljon pidempään kuin mitä päiväyksessä lukee, osa menee huonoksi aika lailla lähellä päiväystä. Et siks olen käyttänyt silmiä ja nenää testivälineenä, ettei tuu heitettyä turhaan paljoa pois. Osan koostumus saattaa myös muuttua, vaikka tuote sinänsä olis ihan ok tehoiltaan.
Mulla on Happy Hippy-suihkugeeli, jossa on päivämäärät paukkuneet jo noin 1,5v sitten mutta koostumus eikä haju oo muuttuneet. Toi on niin tiivistä että pieni määrä riittää pesupuffissa oikein hyvin, joten riittoisaa on! Tuoksukin on ihana greippi :-*
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #287 : 28.05.08 - klo:14:22 »
Huvittais kovasti tehdä tilausta Britti-LUSHiin, kun sinne on tullut uusia saippuoita, ja B Never -tuotteetkin hotsittaa taas... Postimaksu on vain sen verran kirpaiseva etten taida yksin raaskia.

Edit.
Kuka aikoo mennä hula hula -juhliin lauantaina? http://www.lush.fi/news.php?n=4

Olisi kiva mennä mutta on niin paljon hommaa remontin kanssa etten ehdi. Harmi! Voisiko joku paikalle päässyt raportoida sitten, millaiset partyt olivat ja oliko erikoistarjouksia tai freebieitä? :)

Pitää vielä lisätä pieni harmistus siitä, että Lushin Suomen nettisivuilta ei löydy kaupan aukioloaikoja. Luulin niiden olevan samat kuin Ison Omenan eli 8-21, mutta eivätpä ole. Menin sinne yhdeksän jälkeen ja kauppa aukesi vasta kymmeneltä. Aikatauluni meni tosi hilkulle kun venailin Lushiin pääsyä tyhjän panttina.

Peräkkäiset viestit yhdistetty. Muokkaa vanhaa viestiäsi "modify"-painikkeella uuden viestin sijaan, jollei viestin perään ole tullut uusia viestejä.
« Viimeksi muokattu: 05.06.08 - klo:22:31 kirjoittanut Luomo »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 22.06.08 - klo:19:13 »
Nostellaanpas tätäkin ketjua vähän kertoilemalla muutamia kokemuksia LUSHin tuotteista, joita olen tässä viime aikoina testaillut.

Toivoin kovasti saavani Fair Trade Foot Cremestä Tuikkulin tavoin haastajan Dermon Extra-voiteelle korppukantapäideni pelastukseksi, mutta näyttää siltä, että voide on kosteutusteholtaan liian kevyttä kantapääpanssareilleni. Tämä olisi ollut niin hyvä voide kesällä, kun se on melko ohutta, ja tuoksukin on ihanan pirteä. Jääkaapissa säilytettynä voiteella sai ihanasti väsyneet jalat viilennettyä, mutta kantapäät ovat nyt huonommassa kunnossa kuin Extraa käytellessäni. Jos haluan yhtä ihanalta tuoksuvan voiteen paremmalla kosteutusteholla, otan taas käyttöön kakkossuosikkivoiteeni, joka on Caken Triplemint Foot Creme.

Iltarutiiniini on kuulunut jo jonkin aikaa Mirror Mirror -voide kaulalle ja decolteelle levitettynä. Voide on melko paksua ja tuoksuu aika voimakkaasti jollekin kasvien/yrttien yhdistelmälle, mutta onneksi tuoksu ei ole häiritsevä. En tiedä, onko se optista harhaa, mutta mun mielestä muutama kaulassa oleva rypyn alku on vähän silottunut tuon käytön myötä. Bonuksena voide on kätevässä pumppupullossa.

Käyttämistäni tuotteista monellakin tapaa ihmeellisin on Lemslip, joka kulkee tittelillä conditioning buttercream. Tuote on vanukasmaista massaa, jota voi käyttää vartalon pesuun. Olen jostain lukenut, että tuo olisi erityisesti rasvaiselle iholle (?) suunniteltu, minkä takia olenkin ollut niin ihmeissäni, kun kuiva ihoni on ollut Lemslipin käyttämisen jälkeen aina todella sileä ja hyvän tuntuinen! Olen käyttänyt voidetta sekä koko vartalolle "naamion" tapaan että suihkusaippuana, ja molemmissa käyttötarkoituksissa se on toiminut tosi hyvin. Tuoksu on mielettömän ihana sitruunasorbetti. Tämän kanssa on mukava aloittaa aamu!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 27.06.08 - klo:13:11 »
Muutama testikerta takana:

Skin Drink -kasvovoiteen koostumus on juuri sellainen jota olen etsinyt vuosia. Voide kosteuttaa reilusti eikä imeydy heti jättäen ihon pintaa mataksi (=kuivaksi). Ei kuitenkaan jää pyörimään iholle öljymäiseksi kerrokseksi kuten monet aiemmin testaamani todella kosteuttavat voiteet. Voide on lisäksi hyvin hyvin riittoisaa. Näin kesäaikaan tämä menee parhaiten yövoiteena. Ainoa ihmetyksen aiheeni on voiteen väri jonka oletin "haihtuvan" iholta voiteen imeydyttyä mutta kasvoille jää hento itseruskettavan sävy käytön jälkeen. Onko täällä muita jotka ovat havainneet saman ? Ei tämä tietenkään yöllä haittaa mutta päiväkäytössä huomaa selkeästi.

Breath of Fresh Air -kasvovesi on tämäkin hyvin lähellä täydellisyyttä. Ei kirvele, ei kuivata eikä jätä kalvoa ihon pinnalle. Kasvot jää raikkaan ja kosteutetun tuntuisiksi. Ainoa miinus tulee suihkepullon mekanismista joka muistuttaa lähinnä paloruiskua.

Extra Virgin Olive -saippuapala on sanalla sanoen ihana. Tuoksu on hyvin mieto ja aito. Saippua pesee hyvin kuivattamatta ihoa. Pakotin avon käyttämään tätä eilen suihkussa ja suihkun jälkeisessä haastattelussa tämä sai hyväksyviä murahduksia ja se on jo paljon  ;)

En tiedä kävikö minulla vain hyvä tuuri mutta kaikki tähän asti testatut tuotteet on olleet huippuhyviä. Toisaalta ei tämän palstan lukemisestakaan ole haittaa ollut  :D Nyt on haussa hyvä palasaippua (meikittömien) kasvojen puhdistukseen, sellainen jonka kanssa ei tarvitse pumpulia.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 27.06.08 - klo:19:22 »
Celestialia on tullut kokeiltua ja ihan ok tavaraa. Koostumus tuntuu aika kevyeltä, mutta imeytymisessä menee jonkun aikaa, joten käytin yörasvana. Oma iho on kuiva, joten en tiedä sopiiko hirveän hyvin rasvaiselle iholle. Voisin ostaa uudestaan, jos olisi halvempaa  :-\

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 03.07.08 - klo:12:17 »
Käväisin pari viikkoa sitten Lushin myymälässä ja mukaan tarttui Buffy, Mud Flats ja Sweet Japanese Girl.
Buffystä tykkään kovasti, jättää ihon mukavan tuntuiseksi ja tuoksukin on ihan ok. Minulla on käytössä pienempi pala ja muutaman käyttökerran jälkeen tuosta ei ole kauheasti kulunut. Mud Flatsin tuoksu ei ole mikään kovin houkutteleva, mutta tykkään kyllä tuostakin. Ostin lähinnä selän epäpuhtauksia varten, jotka ovatkin ehkä vähän vähentyneet. Sweet Japanese Girliä olen käyttänyt välillä ihon puhdistuksen jälkeen iltaisin. Tuo jättää ihon pehmeän tuntuiseksi, mutta en uskalla omalle herkälle iholle kuitenkaan kauhean usein käyttää kuorivien rakeiden takia.
Sen verran olen kuitenkin kaikista tuotteista tykännyt, että uusi reissu Lushille pitäisi varmaan lähiaikoina tehdä. Etenkin nuo tuorenaamiot ovat alkaneet kiinnostaa.  :)
2aMii

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 07.07.08 - klo:14:25 »
Kokeilut jatkuu...

Mud Flats -saippuassa on samanlainen koostumus kuin Aqua Marinassa eli vähän kuin muovailuvahaa. Ei kaikkein helppokäyttöisin noissa pesuhommissa enkä muutenkaan tarvitse syväpuhdistusta vartaloni iholle. No tästä on onneksi vain näyte mutta täytyy sanoa että omaan nenääni tämän tuoksu on ihan parhautta  :-* :-*

Fresh Farmacy -kasvosaippuan oletin kuivattavan kasvojen ihoa, mutta vaikka se pesi kasvot "nariseviksi" niin kasvot oli silti oikein hyvän tuntuiset pesun jälkeen. Tästä ei ole vielä kovin pitkää käyttökokemusta, mutta vaikuttaa saippualta joka lupaustensa mukaisesti hoitaa ihon pieniä epäpuhtauksia todella hyvin kuitenkaan yhtään kuivattamatta. Tuoksusta ei jäänyt oikein minkäänlaista muistikuvaa eli sopivan mieto kasvosaippuaksi.

Milky Bar -saippua on myös hyvin miedon tuoksuinen ja vaahtoaa hyvin. Pesee hyvin muttei kuivata yhtään. Ei turhaan suosikkituote, ostan ehdottomasti lisää.

Aqua Marina -kasvosaippua ei Mud Flatsin tapaan vaahtoa yhtään. Pesee hyvin ja jättää ihon ihanan hehkeäksi. Miedohko tuoksu mutta koostumus on melko huonosti levittyvä. En ole vielä testannut meikinpoistossa mutta jos tämä toimii jatkossakin yhtä hyvin niin jatkan ehdottomasti käyttöä koostumuksesta huolimatta.

Imperials -kasvovoiteessa on voimakkaampi tuoksu kuin Skin Drinkissä. Koostumus on ohuempi mutta silti hyvin ravitseva. Toimii itselläni hyvin meikin alla ja on muutamassa päivässä saanut ihoni hehkumaan. Aivan ihanaa ainetta !!
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 07.07.08 - klo:15:20 »
Omia Lush-kokeilujani vuosien varrelta:

Palasaippuat: Figs and Leaves, Honey I Washed the Kids, Sea Vegetable, Alkmaar, 17 Cherry Tree Lane, Cereology, Miranda + varmaan jokunen muukin.

Käytän näitä pääosin käsisaippuoina, mutta joskus olen kokeillut myös suihkussa. Mun mielestä ne kuitenkin kuivattavat lähes kaikki varsin paljon ja iho jää nihkeäksi. Myöskään tuoksuista en ole ihmeemmin tykännyt. Suurin osa haisee lähinnä omituiselta ja etenkin jonkun ajan käytön jälkeen tuoksut muuttuvat jotenkin ummehtuneiksi, vaikka palat saavatkin kuivua rauhassa. Ainoastaan Honey I Washed the Kids tuoksui alusta loppuun mielllyttävältä, joten se on näistä mun ykkössuosikki.

Sympathy for the Skin -vartalovoide. Yksi mun kaikkien aikojen suosikeista vartalovoiteissa, mutta maksaa vain ihan liikaa, jotta viitsisin säännöllisesti ostaa. Ihana vanilja-banaani-pähkinämäinen tuoksu. Syötävän hyvää. Ei kaipaa mitään parfyymeja lisukkeeksi.  :D

Suihkugeelit Tramp, Flying Fox, Sonic Death Monkey. Kaikissa järkyttävän voimakas tuoksu, johon koko kylppäri hukkuu. Hintaa näilläkin on aivan liikaa.

Coolaulin -hoitoaine. Ihan ok hoitoaine, ei tee mitään ihmeitä, mutta toimii peruskäytössä. Tuoksu on tunkkainen tuhkakuppikookos. Ei tippaakaan hedelmäinen tuo tuoksu tai mitenkään miellyttävä. Jos tykkää kookostuoksusta hiustuotteissa, niin esim Tigin Manipulator on huomattavasti miellyttävämpi ja raikkaampi (vaikka sekin on ällön muovinen) kuin tämä tökötti.

Baby Face -kasvoputsari. Tämäkään ei toimi mulla. Tuoksu on mieto ja miellyttävä, mutta koostumus on ensinnäkin hirvittävän kova (vaikea saada sulamaan ja levittymään) ja toiseksi sulaessaan tosi öljyinen, joten sitä on vaikea saada naamasta kunnolla irti. Hankalakäyttöinen siis. Tosin jos jaksaa nähdä meikinputsauksessa paljon vaivaa, niin silloin tää on oikein hyvä, koska puhdistaa kyllä hyvin ja hellävaraisesti, jos vain jaksaa oikein säätää tän kanssa...

The Soft Touch -käsivoidepala. Tämä on mun Lush-suosikkini ja näitä on vissiin jo kolmas pala menossa. Ihana tuoksu (hedelmäinen vanilja). Tätä kehotetaan käyttämään yökäsivoiteena, koska on niin öljyinen, eli imeytyy hitaasti. Erityisen hyvin tämä toimii kynsinauhavoiteena eli usein iltaisin hieron tätä nimenomaan kynsinauhoille, jotka ovatkin mulla useimmiten loistavassa kunnossa.

Godiva - 2 in 1 shampoopala. Tämä tuoksuu aivan ihanalta, jasmiinilta ja vaniljaiselta. Todella pesevä, mutta ei ainakaan mun ohutta tukkaani ole takuttanutkaan mitenkään pahasti, joten kiirehetkinä on tullut tosiaan 2-in-1-tyyliin päähän sudittua.

Yleisesti ottaen tykkään kyllä Lushin tuotteista ja etenkin siitä, että niissä pakkausmateriaalit ovat minimissä. Kuitenkin suurin osa tuoksuista on outoja tai liian voimakkaita, joten siinä mielessä olen ollut näihin usein pettynyt. Silti meinaan tuotteita jatkossakin ostella kokeiltavaksi.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 07.07.08 - klo:15:33 »
Aqua Marina -kasvosaippua ei Mud Flatsin tapaan vaahtoa yhtään. Pesee hyvin ja jättää ihon ihanan hehkeäksi. Miedohko tuoksu mutta koostumus on melko huonosti levittyvä. En ole vielä testannut meikinpoistossa mutta jos tämä toimii jatkossakin yhtä hyvin niin jatkan ehdottomasti käyttöä koostumuksesta huolimatta.

Oon ihmetellyt, kun Aqua Marina -purkissa sanotaan, että aine hierotaan kämmenten välissä veden kanssa tahnaksi ja sitten taas jossain Lushin lehdessä luki, että Aqua Marinasta otetaan pala, joka litistetään sormien välissä ja sillä hierotaan ihoa. ??? Kovin hyvinhän aine ei kyllä muutu tahnaksi eli enemmän se on kai sitten sitä palalla ihoa hieromista... Vähän hassua!

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 08.07.08 - klo:09:07 »
^ Juurikin noin ! Se pala jonka ottaa käsiinsä ei sen enempää vaahtoa kuin muutu miksikään tahnaksi. Lähinnä se menee tuohon palalla kasvojen pyyhintään. Tuntuu että saippua jotenkin kuorisikin ihoa mutta ehkä vain kuvittelen. No niin kauan kuin tuo toimii kestän ehkä tämän muovailuvahailun  :)

Eilen yritin poistaa meikit ensin Aqua Marinalla ja koska se ei selkeästikään poistanut kaikkia meikkejä jatkoin perään Fresh Farmacylla. Kevyt meikkini lähti yllättävän hyvin mutta kahden saippuan käyttö vaati sitten tuhdimman voiteen yöksi. Olin varma että iho hilseilee aamulla mutta päinvastoin se on tosi hehkeä.

Minulla on ollut niin kauan kuin muistan t-alue ja varsinkin yksi alue otsan keskellä sellainen nahkean näköinen. Vaikka sitä putsaisi millä niin siihen jää sellainen nahkean/kiltävän näköinen pieni alue. Se on nyt näiden saippuoiden myötä kadonnut. Pidempiaikaiset testailut sitten osoittaa missä mennään esim. mustapäiden torjunnan kanssa ja mitä iho näistä oikeasti pitää.

Vielä Tuikkulin kommenttiin palatakseni niin olen huomannut että tuotteisiin löytyy erilaisia käyttötapoja sen mukaan lukeeko niitä Suomen, Englannin vai USAn LUSHin sivuilta joten kannattaa katsastaa kaikki versiot.

Sweetie Pie -suihkujelly on nyt testattu. Hyytelö on äärimmäisen sitkeää eli siitä on lähes mahdoton saada irti palasta ainakaan huoneenlämpöisenä. Tuoksu on karkkimainen ja keinotekoinen. Kun köntistä saa lopulta palan irti niin sitä on edelleen äärimmäisen vaikea saada levitettyä iholle eli niitä klönttejä oli sitten pitkin suihkun lattiaa. Sinänsä vaahtoaa ihan hyvin eikä kuivata mutta ei tulisi mieleenikään käyttää tuota esim. alapääsaippuana sisältämiensä hileiden takia. Paketissa lukee että tällä voi pestä hiuksia myöten kaiken mutta niin hauska tuote kuin kyseessä onkin niin en usko että ostan uudelleen.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #296 : 10.07.08 - klo:18:58 »
Huvittais kovasti tehdä tilausta Britti-LUSHiin, kun sinne on tullut uusia saippuoita, ja B Never -tuotteetkin hotsittaa taas... Postimaksu on vain sen verran kirpaiseva etten taida yksin raaskia.

Pitää vielä lisätä pieni harmistus siitä, että Lushin Suomen nettisivuilta ei löydy kaupan aukioloaikoja. Luulin niiden olevan samat kuin Ison Omenan eli 8-21, mutta eivätpä ole. Menin sinne yhdeksän jälkeen ja kauppa aukesi vasta kymmeneltä. Aikatauluni meni tosi hilkulle kun venailin Lushiin pääsyä tyhjän panttina.

Missä päin Suomea asustat, mua nimittäin kiinnostais noi Retro-tuotteet, joita ilmeisesti ei tuu kauppoihin eli pitää tilata netistä.  :-[ Siellä on paljon vanhoja suosikkeja, mut tosiaan postimaksut on niin järkyt, että olis kiva saada jaettua.

Nyt siellä sivuilla näkyy aukioloajat, löytyy kohdasta "Yhteystiedot".  :)
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #297 : 15.07.08 - klo:23:44 »
Lush.co.uk -foorumin sivuilla spekuloidaan että ensi tiistaina olisi forum party... Ajattelin vihdoin laittaa uuden tilauksen. Nyt kun kylpyhuoneremontti tuli valmiiksi niin on tullut kylvettyä sen verran tiheään että varastot hupenevat!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 21.07.08 - klo:00:27 »
Hiukan lisää kokemuksia.

Skin Drink paranee aina vaan! Käytän yövoiteena ja aamulla iho on kuin vauvan peppu. Päiväksi liian rasvaista ja tuhtia. Sävyä en ole huomannut iholle jäävän, mutta enpä ole tutkinutkaan muualla kuin keinovalossa.

You Snap the Whip oli totaalinen pettymys. Pala on mustaherukantuoksuinen ja väriltään musta ja niin on vaahtokin. Kuin nokea hieroisi, sotkuista. Yhdellä kerralla hupeni liki kolmannes ja lisäksi tämä vielä aiheutti ihottumaa.

Edellisen tyyppinen kuoriva ja vaahtoava Running to the Embassy taas on mukava jalkojen kuorintaan, tehokas, mutta ei kuivata, miellyttävän minttuinen tuoksu. Riittoisuus tosin tässäkin aika heikko.

Fair Trade Foot Lotionista en ole oikein päättänyt mitä mieltä olen. Se on litkumaista ja jättää rasvaisia jälkiä lattiaan sukkienkin läpi jopa tunteja laitosta. Purkki sotkeentuu helposti. Tämä muutti väriään, tuoksuaan ja koostumustaan parissa viikossa avaamisen jälkeen. Alun pinkki, voimakkaan piparminttuinen voide muuttui hailakakn vaaleanpunertavaksi ja miedon tuoksiuseksi, hieman vaahtoisen näköiseksi. Pilalla se ei tunnu olevan. Tehot ovat ihan ok, mutta käyttö on epämukavaa.

Handy Gurugu on käsivoiteiden aatelia. Laitan yöksi paksun kerroksen ja tämä pehmentää kuivankarheat kohdat, pitää kynsinauhat kunnossa ja on muutenkin ihanan tehokasta. Voide on paksua ja ylellisen tuntuista ja tuntuu riittoisalta. Ainoa miinus tuoksusta, joka on voimakkaan yrttinen ja pistävä ja jää leijailemaan.

Karma ja Jungle päätyivät roskiin. Ne olivat pakasterasiassa korissa, jonne oli päässyt vettä ja jotenkin sitä joutui myös rasioihin. Lilluva mössö meni siis piloille. Ei erityisemmin harmita, vaikka käyttö jäi vähiin.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 21.07.08 - klo:11:12 »
Fair Trade Foot Lotionista en ole oikein päättänyt mitä mieltä olen. Se on litkumaista ja jättää rasvaisia jälkiä lattiaan sukkienkin läpi jopa tunteja laitosta. Purkki sotkeentuu helposti. Tämä muutti väriään, tuoksuaan ja koostumustaan parissa viikossa avaamisen jälkeen. Alun pinkki, voimakkaan piparminttuinen voide muuttui hailakakn vaaleanpunertavaksi ja miedon tuoksiuseksi, hieman vaahtoisen näköiseksi. Pilalla se ei tunnu olevan. Tehot ovat ihan ok, mutta käyttö on epämukavaa.

Voiteesi on luultavasti pilalla! Sen ei todellakaan kuuluisi muuttaa väriään tai koostumustaan. Mulla oli eka purkki ostettu Ruotsista ja se loppui vasta nyt ihan just. Koko ajan se säilyi ihan samanlaisena kuin mitä oli heti avaamisen jälkeen. Sen sijaan tilasin jo keväällä uuden purkin Suomen Lushista ja viime viikolla, kun olisin ottanut sen käyttöön, voide olikin avaamattomassa purkissa ihan pilaantunutta! Se oli väriltään vaaleampaa ja persikkaisempaa eikä sellaista pinkkiä. Sen koostumus oli paljon nestemäisempää ja jotenkin just vaahtoista ja vähän kokkareistakin. Tuoksu siinä oli muuttunut aika etovaksi. Heitin sen saman tien roskiin täysin käyttämättömänä ja laitoin sähköpostia Lushille. Vastasivat tosi nopeasti, että heillä oli keväällä myynnissä viallinen erä, josta ehtivät myydä muutaman purkin ennen kuin erä vedettiin pois myynnistä. Lupasivat lähettää uuden purkin tilalle. Triinan purkki kuulostais samanlaiselta, sillä ei sille voiteelle tosiaankaan noin kuuluisi käydä!