Omia Lush-kokeilujani vuosien varrelta:
Palasaippuat:
Figs and Leaves, Honey I Washed the Kids, Sea Vegetable, Alkmaar, 17 Cherry Tree Lane, Cereology, Miranda + varmaan jokunen muukin.
Käytän näitä pääosin käsisaippuoina, mutta joskus olen kokeillut myös suihkussa. Mun mielestä ne kuitenkin kuivattavat lähes kaikki varsin paljon ja iho jää nihkeäksi. Myöskään tuoksuista en ole ihmeemmin tykännyt. Suurin osa haisee lähinnä omituiselta ja etenkin jonkun ajan käytön jälkeen tuoksut muuttuvat jotenkin ummehtuneiksi, vaikka palat saavatkin kuivua rauhassa. Ainoastaan Honey I Washed the Kids tuoksui alusta loppuun mielllyttävältä, joten se on näistä mun ykkössuosikki.
Sympathy for the Skin -vartalovoide. Yksi mun kaikkien aikojen suosikeista vartalovoiteissa, mutta maksaa vain ihan liikaa, jotta viitsisin säännöllisesti ostaa. Ihana vanilja-banaani-pähkinämäinen tuoksu. Syötävän hyvää. Ei kaipaa mitään parfyymeja lisukkeeksi.

Suihkugeelit
Tramp, Flying Fox, Sonic Death Monkey. Kaikissa järkyttävän voimakas tuoksu, johon koko kylppäri hukkuu. Hintaa näilläkin on aivan liikaa.
Coolaulin -hoitoaine. Ihan ok hoitoaine, ei tee mitään ihmeitä, mutta toimii peruskäytössä. Tuoksu on tunkkainen tuhkakuppikookos. Ei tippaakaan hedelmäinen tuo tuoksu tai mitenkään miellyttävä. Jos tykkää kookostuoksusta hiustuotteissa, niin esim Tigin Manipulator on huomattavasti miellyttävämpi ja raikkaampi (vaikka sekin on ällön muovinen) kuin tämä tökötti.
Baby Face -kasvoputsari. Tämäkään ei toimi mulla. Tuoksu on mieto ja miellyttävä, mutta koostumus on ensinnäkin hirvittävän kova (vaikea saada sulamaan ja levittymään) ja toiseksi sulaessaan tosi öljyinen, joten sitä on vaikea saada naamasta kunnolla irti. Hankalakäyttöinen siis. Tosin jos jaksaa nähdä meikinputsauksessa paljon vaivaa, niin silloin tää on oikein hyvä, koska puhdistaa kyllä hyvin ja hellävaraisesti, jos vain jaksaa oikein säätää tän kanssa...
The Soft Touch -käsivoidepala. Tämä on mun Lush-suosikkini ja näitä on vissiin jo kolmas pala menossa. Ihana tuoksu (hedelmäinen vanilja). Tätä kehotetaan käyttämään yökäsivoiteena, koska on niin öljyinen, eli imeytyy hitaasti. Erityisen hyvin tämä toimii kynsinauhavoiteena eli usein iltaisin hieron tätä nimenomaan kynsinauhoille, jotka ovatkin mulla useimmiten loistavassa kunnossa.
Godiva - 2 in 1 shampoopala. Tämä tuoksuu aivan ihanalta, jasmiinilta ja vaniljaiselta. Todella pesevä, mutta ei ainakaan mun ohutta tukkaani ole takuttanutkaan mitenkään pahasti, joten kiirehetkinä on tullut tosiaan 2-in-1-tyyliin päähän sudittua.
Yleisesti ottaen tykkään kyllä Lushin tuotteista ja etenkin siitä, että niissä pakkausmateriaalit ovat minimissä. Kuitenkin suurin osa tuoksuista on outoja tai liian voimakkaita, joten siinä mielessä olen ollut näihin usein pettynyt. Silti meinaan tuotteita jatkossakin ostella kokeiltavaksi.