Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308750 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: LUSH
« Vastaus #315 : 21.08.08 - klo:20:36 »
Ihanaa että tulee Tampereellekin.
Ihastuin ensimmäiseen tilaukseeni aivan kympillä. Saippuat tekevät ihon pehmeäksi ja buffy on aivan mahtava.
Jelly on myös hauska.  :)

Oma toimitus tuli niin että tilasin la ja paketti tuli ma.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #316 : 25.08.08 - klo:16:06 »
Paketti saapui tänään, onko muilla ollu ongelmaa saada avattua tuota huulirasvan purkkia?? Mitenköhän sen saa auki? :)
muoks. väänsin sen saksilla auki.. miten voi olla noin tiukka...

muoks. Oli pakko mennä suihkuun ja kokeilla tota kookospalashamppoota ja sitä kuorintapalaa :)
hiuksista en tiedä vielä kun märät ovat mutta iho on todella pehmeän tuntuinen :)

suklaahuulirasva on kivan tuoksuista ja tuntusta. harmi vain kun tuo rasia on hankala avattava.. en uskalla enää laittaa kiinni.. koti-käytössä siis ;)

kookosshamppoosta vielä: hiukset ei oo ikinä ollu näin pehmeet ja sileet ilman mitään jätettävää hoitoainetta!
« Viimeksi muokattu: 26.08.08 - klo:12:25 kirjoittanut ansq »

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #317 : 27.08.08 - klo:09:41 »
Onkos kenelläkään tietoa, kauanko Virosta tilatessa voi siihen sähköpostiin vastaamisessa kestää? Kun laitoin maanantaina ekaa kertaa tilausta menemään eikä vieläkään ole kuulunut mitään... Meniköhän se ihan oikein.

Omenasta kävin hakemassa viikko sitten pienen Mud Flats -saippuan, jota mies nyt haluaa lisää. Sopi tosi hyvin hänen helposti näppyyntyvälle selälle, rauhoitti selvästi! Itsellä on käytössä Sexy Peel, joka tuntuu kyllä tosi kivalle ja tuoksu on mukavan piristävä. Kyllähän tuo selvästi puhtaammaksi ihon tekee kuin joku tavan suihkugeeli, mutta ei kuitenkaan ole vielä kuivattanut.

Onkos monilla kokemusta noista hierontapaloista, näyttivät (ja etenkin tuoksuivat) tosi kivoille Ison Omenan liikkeessä? :)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 27.08.08 - klo:11:59 »
^ Mulla on useampiakin noita hierontapaloja, mutta en ole vielä keksinyt, mihin kaikkeen niitä käyttäisin. Tuoksut ovat kyllä aivan huumaavia. Oma suosikki on Soft Coeur ja sen lisäksi multa löytyy Mange Too, Fever ja Black Magic. Hierontaa tulee harvemmin harrastettua, joten siihen en juuri noita aio käyttää (kokeiltu on ja oli aika sotkuista..), mutta mm. MUAn arvostelujen kautta on löytynyt hyviä vaihtoehtoisia tapoja niiden käyttöön. Esim. sheivailuun olen ajatellut niitä kokeilla ja kynsinauhavoiteena toimivat myös.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #319 : 27.08.08 - klo:12:11 »
Mulla on toi Fever-hierontapala. Tosi kivan tuntuinen iho sillä kyllä tulee. Se sisältää kaakaovoita, sheavoita ja jotain hajusteita. Mä vaan sulatan sitä vähän käsissä ja levitän vartalovoiteen tapaan. Siis aika sotkuista touhua toi kyllä on... Ei tosiaakaan imeydy hetkessä ja tovin jos toisenkin saa hengailla ilman vaatteita voiteen imeytymistä odotellessa :P Mutta jos sitä illalla laittaa, niin aamulla on kyllä ihana pehmyt ja siloisa iho. Käyttömukavuus ihan nolla, mutta lopputulos tosi kiva.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 27.08.08 - klo:12:22 »
Meillä on pari hierontapalaa eli EACH PEACH (AND TWO'S A PAIR) sekä SOFT COEUR ja niitä ollaan kyllä käytetty ihan hierontaan. Toimii mielestäni tosi hyvin tuossa hommassa ja tuoksut noissa paloissa on kivoja. Hieroja saa samalla tietenkin kivan käsihoidon. Meillä tuo hieronta johtaa kyllä yleensä asiasta toiseen, mutta vaikka tuon palan rasvat eivät olisikaan imeytyneet vielä kunnolla, niin silti ei olla saatu niillä sotkettua lakanoita. Tuota olen kyllä vähän ihmetellyt... Mutta iho kyllä tykkää.  ;D
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 27.08.08 - klo:12:24 »
^ Soft Coeurin sisällä oleva suklaapala varsinkin tekee kohtalaisen vastenmielisen näköistä tuhrua lakanoihin.  ;D

Uskaltaiskohan noita hierontapaloja kokeilla myös kuiviin hiuslatvoihin? Onko kukaan kokeillut?

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #322 : 27.08.08 - klo:15:45 »
Kävin just hakemassa postista lushin paketin, jossa oli Buffy, honey i washed the kids, porridge saippua ja chocolate lip balm.Mukaan oli laitettu näyte fairy godmother saippuasta. Tuoksuu samalta kuin lushin jokin suihkujelly jonka nimeä en nyt muista. Olin vähän ihmeissäni kun hiwtk saippuassa oli hileitä. Porridge saippua tuoksuu niin hyvältä, että on pakko hipsiä nyt suihkuun testaamaan.  :)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 27.08.08 - klo:15:46 »
Mun kokemukseni Soft Coeur:in levittämisestä ei ollut ihan noin romanttinen kuin muilla. Pala oli menossa vanhaksi ja tajusin, että Mr Helleka makoilee sohvalla lukemassa ihan ilman ihorasvaa. Mun koordinaatiossa on ilmeisesti jotain pahasti vialla, kun  se !"#¤&/:n pala lipesi yhtenään käsistä ja sotki parkettia. Koko sessio päättyi muistaakseni siihen, kun mies huomasi luvaneensa lähteä kaverille saunailtaan ja minä luuttusin parketilta rasvaläiskiä.

Siellä saunaillassa naisellisentuoksuinen Mr Helleka oli sitten hätäpäissään tarinoinut hierontasession vähän enemmän x-rated -osastoon, kun kaverit olivat järkyttyneet uudesta ominaistuoksusta. Tämä selvisi vasta seuraavana päivänä, kun yhden saunakaverin tyttöystävä soitti kyselläkseen, että pitääkö se hierontapala ostaa jostain seksikaupasta.  ;D

"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 27.08.08 - klo:15:46 »
^ Soft Coeurin sisällä oleva suklaapala varsinkin tekee kohtalaisen vastenmielisen näköistä tuhrua lakanoihin.  ;D

Uskaltaiskohan noita hierontapaloja kokeilla myös kuiviin hiuslatvoihin? Onko kukaan kokeillut?

Me ei olla vielä päästy siihen suklaapalaan, ainakaan tuossa meidän palassa sitä ei ole vielä edes näkyvissä...  ;)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #325 : 27.08.08 - klo:18:44 »
Ostin Ompusta Celestial-kasvorasvan. Oon hiukka hämmästynyt - täähän on suorastaan älyttömän hyvä! Mun periaatteeni kasvorasvoissa, herkkäihoinen kun olen, on ollut se että jos se ei ole apteekista ja/tai maksaa alle 40€, se on huono. No Celestial on tosihyvä, mun iho on ollut oikein kiltti ja siloinen ja ihanan kosteutetun tuntuinen koko päivän. Sopii myös hyvin mineraalien alle.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #326 : 30.08.08 - klo:18:35 »
Omenasta kävin hakemassa viikko sitten pienen Mud Flats -saippuan, jota mies nyt haluaa lisää. Sopi tosi hyvin hänen helposti näppyyntyvälle selälle, rauhoitti selvästi!

Ton Mud Flats -saippuan vaikuttava osio/raaka-aineyhdistelmä on sama kuin nyt Retrona postimyynnistä saatavassa Narcotics-suihkugeelissä, eli just nimenomaan monet on huomanneet, että esim selän näppylöille toimii oikeasti. Siksi Narcoticsin lopettaminen nostatti huutomyrskyn, mut tää Mud Flats on tullut monelle uudeksi suosikiksi. Toimii yllättäen myös naamasaippuana, ei kuivata yhtään ja vaahtoaa kermamaisesti.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 31.08.08 - klo:22:31 »
Käytättekö Baby facea ja Sweet Japanese girliä ihan koko palaa kastellen, vai oletteko leikanneet sitä pienemmiksi paloiksi? Pelottaa vaan, jos menee nopeammin huonoksi kastuessaan, mutta ei kai ne sitten. Ja käytättekö mitään putsaria noiden jälkeen, kun niistähän kuitenkin jää öljyä iholle, niinkuin normaalissa öljyputsauksessakin?
Ovat vähän hankalakäyttöisiä ainakin alkuun, mutta taidan kuitenkin tykästyä näihin. Mikä tuossa SJG:ssa tekee sen vaikutuksen, että mustapäät häviävät? Siis siinähän on pelkkiä luonnollisia kosteuttavia ainesosia minun muistini mukaan, enkä oikein ymmärrä, että mikä niissä hävittää mustapäät. Mutta tietty ihan hyvä niin. ;D

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #328 : 31.08.08 - klo:22:48 »
^ Itse käytän Baby Facea kuten normaalia öljypuhdistusta: hieron palaa suoraan kuivalle iholle, hieron hieman sormilla, pyyhin kostealla vanulapulla ja huuhtelen. Sen jälkeen kuivaan ihon ja hieron SJG:tä jälleen suoraan iholle, sillä poikkeuksella että käsittelen vain t-alueen. Sitten seuraa taas huuhtelu. Välillä käytän vielä jälkeenpäin tavallista putsaria, toisinaan taas en. Mitään tukkeutumia tms. en ole kuitenkaan havainnut, vaikka se öljykerros jäisikin ihon pinnalle. Iho tuntuu niin pehmeältä ja hyvältä noiden jälkeen, ettei se välttämättä tarvitsisi kosteusvoidettakaan.

Työlästä ja hidastahan tuo on, mutta nassu kiittää. :D Niin, ja luulisin, että SJG:n mustapäitä hävittävä vaikutus perustuu puhtaasti siihen, että se kuorii ihoa.

Edit. Huuhtelen siis nuo palat vedellä käytön jälkeen, eivätkä ole menneet pahaksi.
« Viimeksi muokattu: 31.08.08 - klo:22:57 kirjoittanut Angelina »
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #329 : 05.09.08 - klo:10:13 »
Missä te muuten säilytätte noita paloja? shamppoopala menee suihkun tasossa mutta esim Babyface-pala?