Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 293789 kertaa)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
Vs: LUSH
« Vastaus #330 : 05.09.08 - klo:10:23 »
^ Mulla on se metallinen säilytysrasia, joita Lushissa myydään. Se sopii parhaiten just tolle Babyfacelle, koska sen voi vain pyyhkäistä kuivaksi ja säilöä rasiaan. Shampoopalat menee liejuksi, jos ne pakkaa märkinä noin tiiviisti.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 05.09.08 - klo:17:42 »
Mulla on myös se pyöreä rasia, johon baby face menee kaikkein parhaiten. Olen ostanut myös Lushista ovaallinmuotoiset ja neliönmuotoiset rasiat, niissä on tosi näppärää kuljettaa kasvosaippuoita reissussa ja muutenkin säilyttää kylppärissä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 05.09.08 - klo:20:32 »
Mulla oli sitten rutkasti ongelmia Fair Trade Foot Lotionin kanssa ja nyt saisin taas hakea postista yhden ilmaisen voidepurkin, jo toisen korvaavan tuotteen. Toivottavasti FTFL on nyt kunnollista, sillä jaloilla alkaa olla tuota jo aivan kauhea ikävä! ;)

Piipahdin just Lushin sivuilla ja sinne näytti tulleen mm. kasvovesitabletteja. Ymmärsinkö oikein, että nämä siis heitetään kiehuvaan veteen ja sitten höyrytetään kasvot? Aika outoa, kun ei kovin kummoisia ohjeita löytynyt, ei oikein Englannin sivuiltakaan. Mahtaako tuollaisella höyryaineella olla iholle mitään virkaa? ::)

Sivuilla oli kyllä ihana jalkakylvyn ohje! Tekisi mieli tilata joku kylpypommi, jolla pommittaisi jalat kuumiksi. ;D Muutenkin syyhyttäisi nyt Lushin tilaus, jotain ihanaa syksyistä tekisi mieli...

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 05.09.08 - klo:20:42 »
Piipahdin just Lushin sivuilla ja sinne näytti tulleen mm. kasvovesitabletteja. Ymmärsinkö oikein, että nämä siis heitetään kiehuvaan veteen ja sitten höyrytetään kasvot? Aika outoa, kun ei kovin kummoisia ohjeita löytynyt, ei oikein Englannin sivuiltakaan. Mahtaako tuollaisella höyryaineella olla iholle mitään virkaa? ::)

Juurikin niin ja höyrytyksen jälkeen veden voi käyttää kasvoveden tapaan. En ole kylläkään itse kokeillut, luin vain foorumilta.

Mua kanssa syyhyttäis tehdä tilaus enkkuihin...
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 05.09.08 - klo:21:23 »
Tänään tein ensimmäisen tilaukseni LUSH:lle, ja mulle on tulossa tuollaiset Vitamin C ja Vitamin E-kasvovesitabletit. Niihin törmäsin pari viikkoa sitten Britti-sivuilla ja nyt niitä on siis saatavilla myös Suomen nettikaupassa.
Lisäksi tilaukseen lähti Angels on bare skin ja Rockstar-saippua. Enkelit tilasin ihan siitä kuultujen kehujen perusteella ja saippuan vaan kokeilun halusta.
« Viimeksi muokattu: 05.09.08 - klo:21:25 kirjoittanut MaariaR »

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #335 : 06.09.08 - klo:18:40 »

Tilasin viikko sitten Britannian Lushilta ja sain kaupan päälle 7 tuollaista tonertabsia .  En ehtinyt vielä kokeilla niitä.

Sain myös vaaleanpunaisen Godmother -saippuan , joka tuoksuu aivan IIIHANALLE :)   Tähän astinen suosikkini on myöskin vaaleanpunainen Rockstar ,nyt  en tiedä kumpi on parempi.

Pääsen ekan kerran kokeilemaan kehuttua Sympathy for the skin- banaanivoidetta , joka tuoksuu aivan herkulliselle.
Paketissa tuli myös minttu-kasvonaamio , Buffy-kuorintapala , Fever -solid parfym , Prince - sheivausvoide.  Mulla on ennestään hirmuinen määrä Lushin tuotteita , mutta en voinut vastustaa kiusausta tehdä tilaus, kun sai noita tonertabseja kaupan päälle :)

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #336 : 06.09.08 - klo:19:22 »
Mä oon tosi pettynyt tuohon Angles on bare skin-putsariin. Purkissa neuvotaan sekoittamaan pienestä palasta veden kanssa tahnaa, no mä vatkasin sitä varmaan 15 minsaa eikä mitään tapahtunut. Se palanen vaan hajos pieniksi muruiksi. Ja näin on nyt tapahtunut jo viidesti. Olen yrittänyt sillä "murulitkulla" pestä naamaa, mutta tulos on surkea: iho jää öljyiseksi eikä tavara irrota meikkiä (vesiliukoista). Ei tämä oikein kuorikaan, vaikka se on muruista ja siellä on yrtinpaloja yms. seassa. Ja pala on tasan tarkkaaan tuore, myyjä sanoi että uusi erä oli just tullut. En osta uudelleen.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 06.09.08 - klo:19:53 »
^Mulla on Angels on Bare Skinin kanssa vähän sama ongelma. Tuon tahnan vatkaaminen menee osissa niin, että laitan vain hieman sitä ainetta, lisään vettä ja laitan kasvoille. Toistan tuon monta monituista kertaa, koska jos otan putsaria kerralla enemmän, niin se menee tuhannen muruiksi, ja käsissä on lisäksi haaleaa tahnavettä. Eli ei toimi mullakaan läheskään täydellisesti, mikä on harmi, sillä tahna puhdistaa tosi hyvin ja kuoriikin mun herkkää ihoa ihan tarpeeksi.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 07.09.08 - klo:12:55 »
Tykkääkö täällä moni Karman tuoksusta? Mietin vain, kun eikös sitä sanota Lushin suosituksi tuotesarjaksi?

Sain näytteen Karma-voiteesta ja ensin se tuoksui minusta lähes myrkylle. Toisella yrityksellä erotin jo, että se on mausteinen appelsiinituoksu ja se alkaa pikkuhiljaa miellyttää nenää! Muistuttaa tosi paljon Body Shopin Neroli Jasminia, josta mulla on vartalovoide. En tiedä, mikä näissä tuoksuissa sen tekee, mutta miellän nämä aika voimakkaiksi ja aikuismaisiksi. Ajattelemattomalla ensinuuhkaisulla en hullaannu, mutta kun tuoksuun syventyy, siihen jää jotenkin koukkuun. En tosin tiedä vielä, tykkäänkö oikeasti vai en! Laitoin kuitenkin tilaukseen Karma-saippuan ja toivon, että oppisin tykkäämään siitä oikein kunnolla, kun siitä tuskin jää kauhean voimakasta tuoksua iholle.

Nuo Lushin kosteusvoiteet on kyllä tosi kosteuttavia eivätkä imeydy nopeasti. Mulla on ennestään iso purkki Dream Creamia ja nyt on pieni näytepurkki Karmaa. Molemmissa on sama juttu, että älyttömän pienellä annostuksella saa inhimillisen tuntuisen ihon, joka ei ole tahmea koko loppupäivää. Mutta toisaalta nämä on tosi tehokkaita, jos iho on ollut huonolla hoidolla ja rasvaukset on jääneet väliin! Ainakin Dream Cream pelastaa ihon siinä vaiheessa. Voisi siis sopia hyvin kuivallekin iholle.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 09.09.08 - klo:08:55 »
Mua kiinnostaisi myös kovasti noi kasvovesitabletit, mutta käyttöohjeista ei ole hajuakaan. Kuinka suureen vesimäärään toi tabletti ois tarkoitus sekoittaa, tietääkö kukaan?

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #340 : 09.09.08 - klo:09:56 »
Mun mielestä yllättävän monet Lushin tuoksuista on oikeasti tosi pahan tai oudon hajuisia. Mutta sitten on niitä ehdottomia helmiä myös, joiden vuoksi merkkiä jaksaa hehkuttaa. Ja joka tapauksessa tuotteiden tuoksut on kyllä tosi uniikkeja, joten siitä plussaa.

Mulla on suunnitelmissa paketin tilaus Englannista, kun ei ne Suomenkaan postarit mitään halpoja ole ja tuotteiden hinnat on Briteissä halvempia ja valikoima on laajempi. Harmittaa vain, että noi Retro-suihkugeelit on pelkästään noita 500ml kokoisia. Mä en IKINÄ saa/jaksa käyttää loppuun noin suurta suihkugeelipönikkää, kun normaali 250ml kestää jo kuukausia.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #341 : 10.09.08 - klo:11:41 »
Tuikkuli, mun mielestä Karma Kream on aika pahan hajuista, ei lainkaan onnistunut Karma-tuoksu.

Rakastan Karmaa ja käytän sitä päivittäin saippuana sekä vartalopuuterina. Ihan eri hajuinen kuin se voide! Samoin kiinteä Karma-parfyymi on musta vähän outo, jotenkin liian mausteinen ja tumma.

Eli Karmalla ja Karmalla on eroa!

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 11.09.08 - klo:19:39 »
Karma-saippua tuoksuu tosiaan miedommalle (ainakin suoraan palasta nuuskutettuna) kuin voide, mutta en ole ehtinyt vielä suihkussa lotraamaan tuon saippuan kanssa.

Sen sijaan uutta Porridge-saippuaa kokeilin jo ja se oli kivasti kevyesti kuoriva kauran ansiosta! Ulkonäkö on kyllä aika karmaiseva, kuin joku lima- tai mutapaukku roskilla koristeltuna! ;D Tuoksukaan ei minusta ollut luvatun kaltainen, toffeinen kaurapuuro. Paremminkin vähän tylsä kaurapuuro, aavistuksen mausteinen. Hiukan makeampi olisi ehkä minun makuun saanut olla.

Honey Trap -huulirasva on myös koeajettu ja tuntuu tosi kivalta! Oikea makea pommi! :-* Mulla on ollut yövoiteena Whip Stick ja ihanaa sekin on, koostumus on vain jotenkin aavistuksen kokkareinen. Honey Trap on tasaisempi, mutta paljon kiinteämpi ja kovempi. Rasvaa joutuu hinkkaamaan ihan kiitettävästi, että siitä irtoaa huulille levitettävää. Mutta tätä kun laittaa illalla, niin aamullakin on vielä rasvaiset huulet!

Muut uudet Lush-ihanuudet odottelevat vielä kokeiluvuoroaan. Laitoin lähes kaikista tilaamistani tuotteista osan siskolle postipakettina, mahtaa yllättyä! Ja Lushilla muuten taas mokailivat... Yksi tuote oli toimitettu vääränä. Oon laittanut sähköpostia, mutta ihme kyllä vielä ei ole kuulunut vastausta. Mulla ei yleensä asiat ole menneet kovin putkeen Suomen Lushin kanssa, mutta eipä se tunnu estävän shoppailua! ;)

EDIT:

Nyt on Karma-saippua koeajettu ja se oli ihanaa! Kirkkaasta ulkoasustaan huolimatta saippua tuntui tosi pehmeältä ja kermaiselta ja siinä ei ollut yhtään niin voimakas tuoksu kuin voiteessa. Tämä Karma on tosiaankin eri kuin voide-Karma!

Avobath-kylpypommin puolikkaasta tein jalkakylvyn. Ihana tuoksu siinä oli, mutta muuten ei ollut mitenkään mullistava kokemus. Olin kuvitellut, että pommista jäisi veden pinnalle vaahtoa niin kuin jostain kylpyaineesta, mutta kun pallo oli liuennut (ja siinä vaiheessa vaahdonnut), vesi jäi ihan vaahdottomaksi - ja vihreäksi! En kuitenkaan tilaile näitä enää jalkakylpyjä varten, tuntui turhalta.

Jungle-hoitoaine irtosi palasta hitaasti, mutta kärsivällisesti hinkaten tukkaan sai kuitenkin paljon tavaraa. Hoitoaine oli rasvamaista, ei perinteistä hoitoainetta. Annoin vaikuttaa saunan lämmössä ja sem jälkeen tukka oli ihan sileä, takuton ja kiiltävä. En edes laittanut jätettävää. Tuoksu oli ihana! Saa nähdä, miten toimii pikahoitiksena ja ehtiikö vaikuttaa lyhyellä vaikutusajalla ilman lämpöä.
« Viimeksi muokattu: 13.09.08 - klo:12:27 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 09.10.08 - klo:11:21 »
Lisää käyttökokemuksia

Afterlife -kosteusvoide: Löysä koostumus joka on varsin epäkäytännöllinen purkissa. Emulsio on marjapuuron väristä ja näyttää että se kimmeltää. Tuoksu ei ole hyvä eikä huono, ehkä vähän erikoinen mutta ei häiritsevä. Emulsio on hyvin kosteuttavaa ja sopii itselläni tällä hetkellä ainoastaan yökäyttöön. Toistaiseksi ei mitään suurta ahaa-elämystä.

Gorgeous -kosteusvoide: Tämä on kyllä oikeasti aika täydellinen kosteusvoide vaikka hullun kallista onkin :) Ihana makeahko kielon (?) tuoksu joka ei ole liian voimakas. Voide on hyvin riittoisaa, kosteuttaa hyvin mutta myös imeytyy hyvin eli toimii itselläni sekä päivä- että yövoiteena. En ole keksinyt tästä mitään negatiivista.

Almond Kisses -kosteusvoide: Tämä voide on tällä hetkellä liian tuhtia edes yövoiteeksi. Koostumus on miellyttävä mutta jäi lillumaan iholle eli jätän tämän odottamaan talven pakkasia. Tuoksu on omaan nenääni ällöttävä vaikka en ole mitenkään tuoksuherkkä.

Porridge -saippua: Samanlainen savimainen koostumus kuin Aqua Marinassa. Ihana kinuskin tuoksu ja vaahtoaa mukavasti. Kevyesti kuoriva. Ihan ok mutta ostan palasaippuani muualta.

I Love Juicy -shampoo: Rasvaisten hiusten shampoo. Äärimmäisen riittoisaa ainetta joka vaahtoaa tehokkaasti. Ei takuttanut hiuksia mutta pesi hyvin. Tätä voisi harkita ostavansa ensi kesäksi pullollisen jos saa kulutettua vanhoja pois.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 23.10.08 - klo:16:07 »
Lahden Trio-kauppakeskukseen avataan Lushin liike 13.11.! Jei.
« Viimeksi muokattu: 23.10.08 - klo:16:26 kirjoittanut Paulina »