Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 304216 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #345 : 24.10.08 - klo:15:10 »
^ Jee! Omppu onkin niin periferiassa, että sietääkin tulla keskustaan. ;D Tosin mahtaa olla sitten ruuhkaa..

Kävin Ompun LUSHissa viime viikolla, ja oli kyllä niin paljon porukkaa, ettei meinannut sisälle mahtua. Tuoksukin oli kyllä aika huumaava, en tiedä, oliko huonolla vai hyvällä tavalla. ::) Yksi myyjistä oli kyllä suorastaan kävelevä katastrofi, sai kaikki kassakoneet sekoitettua, eikä muutenkaan oikein osannut mitään. Terveisin Sweet Japanese girlin omistaja, jonka hintalapussa lukee 89.50e, melko kallista. 8)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 24.10.08 - klo:21:37 »
Hieno juttu tosiaan, että Lush tulee keskustaan. Mua vaan harmittaa Suomen Lushin korkeat hinnat. Ostin juuri Saksasta niitä toner tabseja ja maksoivat 1,50/kpl, Suomen sivuilla noilla on hintaa 1,95 €  :o Kyse ei ole suuresta summasta, mutta prosentuaalinen hintaero on järkyttävä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #347 : 24.10.08 - klo:21:41 »
Mä en oo tonne Ompun Lushiin vieläkään päässyt käymään, ei vaan jotenkin jaksa lähteä sinne asti. Helsingin keskustassa tuleekin sitten opiskelujen takia käytyä väh. neljänä päivänä viikossa ja Citykäytävä on just sopivasti matkan varrella kun lampsii opistolta Rautatieasemalle ;)

Onko kellään muuten kokemuksia noista dödöpaloista? Ne kiinnostais eniten.

Poissa badbomben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Kynsilakkahullu suomenruotsalainen.
    • Badbomben
« Vastaus #348 : 27.10.08 - klo:10:13 »
Rakastan miltei kaikkea lush-hömppää, erityisesti kylpypommeja sex bomb, avobath ja honey bee. Niin ja ma baria myös! Saippuoista sandstone vetää pisimmän korren, myös kasvoputsarisaippua coalface on hyvä ja hiustuotteista Godiva ja Jungle ovat sairaan hyviä :)

Ihovoide ultralight oli ok muttei mieleenpainuva, kuten myös breath of fresh air-kasvovesi.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 29.10.08 - klo:13:14 »
Onko kukaan aikoihin tilannut brittien Lushista? Postikuluthan ovat todella suolaiset, mutta yksittäisten tuotteiden hinnat ovat sen verran edullisempia, että isommalla tilauksella helposti "voittaa" ne postikulut ja enemmänkin. Ja onhan Suomenkin Lushissa kotimaan oloihin kohtalaisen korkeat postarit. Oon jo pitkään miettinyt tilauksen tekoa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt kuitenkin vois lähteä hyvissä ajoin liikkeelle joululahjojakin ajatellen.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 29.10.08 - klo:14:40 »
??? Postikuluthan ovat todella edulliset tällä hetkellä. Joskus ennen alkoivat £22,50, jolla ei montaa tuotetta tilannut ja nyt kulut ovat alkaen £6,95. Minä tilaan sieltä jatkuvasti, viimeisin paketti tuli pari viikkoa sitten.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 29.10.08 - klo:15:31 »
^ Haa, niinpäs ovatkin muuttuneet nuo postikulut!! Mulla oli mielessä vielä tuo 15,95 puntaa, noita Royal Mail -vaihtoehtoja en ollut nähnytkään, kun en hetkeen ole postikuluja tarkemmin katsonut. Mutta mahtuukohan tohon 2kg tilaukseen tarpeeksi...  ;D Mua ainakin himottaa sieltä niin monet jutut, että voi nuo rajat paukkua aika iloisesti. Sitten taas tuohon 15,95 vaihtoehtoon sais ostella reippaasti tavaraa 20kg asti.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 29.10.08 - klo:15:59 »
^Mä meinasin jo kirjoittaa tulikivenkatkuista tekstiä, kun ei mulla mitään halpoja postikuluja britti-LUSHin nettisivujen tilauskokeilun mukaan näyttänyt tulevan. Ihmeellistä kyllä mulle tuli Royal Mailin postikuluiksi 13,90 £ kun painoa oli 0,81 kg. Sitten taas 1,5 kg:n paketin kanssa postikulut näyttäisivät olevan 9,95 £. No suuruudenhulluhan tietysti tilaa enemmän... ::)
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 29.10.08 - klo:16:03 »
^ Mulla taas ei sivut just nyt tahdo toimia kunnolla.  >:( Aloin nimittäin saman tien haalia tilausta kasaan, totta kai. Joululahjoja vain mietin, ei itselle mitään... (joo varmaan).

pindy

• Vieras
« Vastaus #354 : 30.10.08 - klo:05:10 »
Uusi Lush-fani ilmoittautuu!  ;D

Törmäsin viime viikolla paikallisessa (asun tällä hetkellä Australiassa) ostoskeskuksessa Lush-putiikkiin ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Olen kyllä lueskellut puolisilmällä aikaisemmin tätäkin ketjua ja Tukholmassa jopa käväissyt liikkeessä asti, mutta jostain syystä mielsin tuotteet silloin vain tavallisiksi palasaippuoiksi enkä innostunut erityisesti.

Nyt kuitenkin ihastuin tuotteisiin kertaheitolla ja ostoskassiin päätyivät:

Herbalism puhdistusaine
Muutama pesukerta takana ja tykkään kovasti! Kuorinnasta huolimatta iho on pesun jälkeen todella kosteutetun tuntuinen, lisäksi mömmöstä on mielestäni helppo tehdä veteen sekoitettuna tahnaa.

Sweet Japanese Girl kuorintapala
odottaa vielä kokeilua

Catastrophe Cosmetic naamio
Jäin samantien koukkuun näihin kasvonaamioihin, tekisi mieli kokeilla jokaista! Viihdyin ikuisuuden kaupassa jääpalatiskin vieressä ihastellen näitä naamioita. Viileä naamio tuntui ihanalta kasvoilla ja mustikan tuoksusta tykkäsin tosi paljon. Kasvot näyttivät tasaisilta ja kuulailta tämän jälkeen. Varmasti ostan uudelleenkin.

Lisäksi sain näytteet
Ultra Bland puhdistuaineesta odottaa vielä kokeilua
Enzymion kosteusvoiteesta: imeytyi nopeasti eikä jättänyt rasvaista pintaa iholle, sopii hyvin meikin alle. Tykkäsin tuoksusta. Tarkempia kommentteja varten täytyy kuitenkin käyttää pidempään.

Tykkäsin kovasti siitä, että tuotteista saa näytteitä kotiin testailtavaksi. Näytteiden mukana saa aina lapun, jossa lukee tuotteen nimi. Jos päätyy ostamaan saman tuotteen myöhemmin täysikokoisena, saa tuon lapun kanssa 10% alennuksen ko. tuotteesta. Kuulemma haluavat palkita näin innokkaita tuotteiden testaajia.. Sopii kyllä minulle! Onko sama käytäntö voimassa myös Suomessa?

Aiemmin tässä ketjussa oli kirjoitettu, että viittä kasvonaamio-purkkia vastaan saa yhden uuden naamion ilmaiseksi. Onko tuo määrä Suomessa edelleen viisi? Täällä ilmaisen naamion saa jo kolmella tyhjällä purkilla. Hassua jos lukumäärät vaihtelevat eri maiden välillä..

Koko ajan tekisi mieli mennä uudelleen käymään liikkeessä hypistelemässä ja ihmettelemässä kaikkia ihania tuotteita. :D Uusi ostoslista alkaakin jo muotoutua pään sisällä, seuraavaksi ajattelin kokeilla Tea Tree Water kasvovettä, Cupcake naamiota ja Buffy kuorintaa. Lisäksi nuo buttercreamit kiinnostavat..

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 08.11.08 - klo:17:27 »
Todella hyvä tuo Royal Mail -postitusvaihtoehto. En ole sen takia tuolta Briteistä voinut tuotteita tilata, kun aiemmin kuriiripalvelun toimitukset työpaikalle on aina olleet niin ongelmallisia (meillä läpivalaistaan kaikki paketit). En halua kenenkään juoruilevan saippuapaloistani työpaikalla... ::) Mulle kävi nyt ensimmäistä kertaa LUSH:n tilauksen kanssa niin, että neljästä tilaamastani tuotteesta vain yksi saapui perille. Aiemmin isoissakin tilausmäärissä on aina ollut kaikki tuotteet mukana. Tuo osissa postittaminen on kuitenkin ilmeisesti LUSH:lle ominaista? Näin muistelen ainakin aiemmin täällä muiden kokemuksia lukeneeni. Tilauslistasta oli ruksittu kaikki tuotteet toimitetuiksi, vaikka tosiaan vain yksi saapui perille. Lisätoimituksista ei ollut mitään infoa. Laitoin jo sähköpostiakin tuosta toimituksesta asiakaspalveluun, mutta en ole saanut siihen vielä mitään vastausta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 11.11.08 - klo:13:48 »
Onkohan Lush nyt sitten tulossa enään ollenkaan Tampereelle?

Kaikki höpinät siitä ovat Lushin sivuilta kadonneet, eikä vastausta ole vielä tiedusteluuni kuulunut. Tässä kuussahan sen pitäisi aueta. Malttamattomana tahtoisin tietoja, harmittaa kyllä tosissaan jos Lush ei tulekaan.  :'( 
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 20.11.08 - klo:16:40 »
Minkälaisissa pakkauksissa nuo saippuat tulee Lushin nettikaupasta?? Lukeeko niissä mitä ne on? Mietin vain jos ostaa lahjaksi niin näkeekö se lahjan saaja ollenkaan mitä se mötikkä on  :)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 20.11.08 - klo:18:56 »
^
Omat tilatut irtosaippuat ovat tulleet aina käärepaperissa missä on tuoteselostus tarrana.  :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 25.11.08 - klo:12:26 »
Tutustuin noihin Lushin tuotteisiin tuolla suomenkielisessä nettikaupassa, ja tänään kävin tekemässä tarkempaa tuttavuutta. Mukaan tarttui Sweet Japanese Girl ja poikaystävälle osaksi synttäri- tai joululahjaa Prince- partavoide. Olisin halunnut että sekin olisi ollut joku veikeä pala, nyt tuo hyvä tuoksu peittyy vähän muovipurkin hajuun :-\.
Hieman epäilyttää, mahtaako Japanese Girlin kaakaovoi tukkia kasvojani. Aiempaa kokemusta kaakaovoista ei ole...

Ne jellyt oli hauskoja, varsinkin laventelin tuoksuinen. Tuotteen esittelyssä lukee, että sitä voi "käyttää tekosyynä vedensäästöön". Tuo siis viittaisi, että se olisi jotain hierontaöljyä tms. (jota ei tarvitse huuhdella), mutta paketin kyljessä jellyä kutsutaan ihan vaan suihkugeeliksi. Hieman muuten alkoi naurattaa, kun myyjä esitteli ko. tuotetta jollekin asiakkaalle "Joo tässä on näitä jellyjä, niitä saa eri värisinä ja eri kokoisina. Voit ihan koittaa käteen sitä.." . Kaltaiseni kaksimielisen yksilön mielikuvitus alkoi laukkaamaan..  ;D