Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 294220 kertaa)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
Vs: LUSH
« Vastaus #360 : 25.11.08 - klo:12:39 »
Mä oon nyt parisen viikkoa käytellyt paljon kehuttua Angels on Bare Skin -putsaria ja olen kyllä aivan myyty! En käytä tätä päivittäin vaan muutamia kertoja viikossa kuorintana. Mulla on herkkä iho, joten putsarina tää olisi aivan liian tujua tavaraa, mutta kuorintana tämä taas tuntuu selvästi hellävaraisemmalta kuin useat varsinaiset kuorinta-aineet, jotka usein raapivat aivan liikaa. Tämä sen sijaan tuntuu erinomaiselta, sopivan hellävarainen mutta tehoa löytyy. Iho tuntuu kirkkaammalta ja tasaisemman väriseltä tämän käytön jälkeen. Käyttö ei ole mielestäni mitenkään ylitsepääsemättömän hankalaa. Tuoksu on lievästi laventelinen, mutta ei haittaa. Yleensä inhoan laventelia.

Toner Tabseja ostin myös, mutta en ole vielä kokeillut. En millään keksi, mikä olisi hyvä pullo omalle kasvovedelle. Eli sellainen pullo, joka olisi helppo putsata kasvovettä varten, johon sen saisi helposti kaadettua ja josta sitä olisi helppo annostella käyttöön. Kaunis ulkonäkö plussaa. Vinkkejä kenelläkään?  ;)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 25.11.08 - klo:19:38 »
Nyt on ollut kohta viikon jo käytössä Lushin kasvovoide Celestial.
Aivan ihana ja toimiva tuote on ollut tähän asti.

Tuoksu on mukavan mieto, eikä näytä vielä merkkejä tukkimisesta. Iho reagoi yleensä todella nopeasti ja nyt on ollut joka aamu pelkästään mukavan rauhoitetun tuntuinen. Käytän pääasiassa yövoiteena kun on hieman paksumman oloinen / hieman heikommin imeytyvä kuin yleensä käyttämäni kasvovoiteet. Aivan nappiostos.  :-*
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 25.11.08 - klo:23:06 »
Mä olen käyttäny kasvojen puhdistukseen Babyfacea kohta reilun kuukauden ja ainakin mun kasvoille toi on ollu ihan uskomattoman hyvä. Ja varmasti tuntuu talvea kohti vaan paremmalta kun iho tuppaa kuivumaan helposti.
Yleensä aine kun aine jättää mun ihon pingottuneen tuntuiseksi ja välillä saa jopa hilseilemään, etenkin poskilta, kulmakarvojen välistä ja nenältä. Tota ongelmaa ei oo nyt ollu ollenkaan. Tolla saa myös tavallisen veteen liukenevan ripsarin hyvin poistettua, mulla kun on sen kanssa yleensä enemmän ongelmia kun vedenkestävän..
Ostan varmasti toisenkin palan kunhan toi kuluu pois.. mitä ei nyt ihan lähitulevaisuudessa oo tapahtumassa, en oo kuluttanut varmaan kun neljäsosan palasta vaikka aika antaumuksella oon sitä naamaani hieronut. ;D

Ostin babyfacen kanssa samaan aikaan avokille Coalfacen. Mulla se tekee mitä lupaakin, eli saa aikaan samanlaisen napakan tunteen iholla kun jos pesisi naamansa tavallisella saippualla. Käytän tota vain harvoin, koska useammin käytettynä se kuivattaa mun ihoa hurjasti. Miehen kasvoille se on kuulemma sopiva, mutta se ei tarvitsekaan kuulemma kasvojen pesua aineilla joka päivä.. Noh, eihän se meikkaakaan.  ::)
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 26.11.08 - klo:00:57 »
Hassua, mulla taas tuntuu Babyface kuluvan järkyttävää vauhtia. Pala hupenee silmissä. Naamakuvio loiveni epämääräisiksi laineiksi jo kahden käyttökerran jälkeen. Se on silti niin hyvä, että jatkan käyttöä hinnakkuudesta huolimatta.

Poissa allu

• Haiven
  • *
« Vastaus #364 : 02.12.08 - klo:20:33 »
heis! onko kellää tarkempaa tietoa millo hesan city-käytävään avataan tuo lushin liike?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 02.12.08 - klo:20:38 »
^ Eikös se tässä joulukuun aikana ollut, ehkä joskus puolivälin tienoilla. :)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 02.12.08 - klo:21:04 »
heis! onko kellää tarkempaa tietoa millo hesan city-käytävään avataan tuo lushin liike?
http://www.lush.fi/ - siellä se seisoo.

SVC

• Vieras
« Vastaus #367 : 02.12.08 - klo:21:15 »
Ui, ensi sunnuntaina siis :D Suihkugeelit ja -hyytelöt kiinnostavat tällä hetkellä eniten... en olekaan koskaan vielä hyytelömäisiä kokeillut. Onkohan liike kuinka suuri?

edit. typo
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo:21:20 kirjoittanut SVC »

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #368 : 03.12.08 - klo:11:21 »
^ Lushin liikkeet kautta maailman on sellaisia aika pieniä putiikkeja. Sama tuotevalikoima löytyy kuitenkin melko lailla joka paikasta.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 05.12.08 - klo:18:16 »
Kävin tänää ensimmäistä kertaa Lahden Lush-myymälässä. Se tuoksu siellä oli kyllä aika mielenkiintoinen...  ;D Jotenkin ne tavarat oli aseteltu mielestäni sen verran sekavasti, että vaikka paikka oli melko pieni jouduin jonkin aikaa etsimään ennen kuin löysin haluamani tuotteet.

Ostin mummolleni lahjaksi I Should Coco-saippuan, joka tuoksui todellakin ihanalta.  :-* Isälleni päädyin ostamaan Celestial-kasvovoiteen, joka taasen tuoksui mielestäni tosi vastenmieliseltä... Toivottavasti sopii herkkäihoiselle isälleni. Itselleni ostin joululahjaksi babyface-kasvojenpuhdistuspalan, oli vaan pakko.  ;D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 14.12.08 - klo:16:41 »
Tulipa sitten käytyä Citykäytävän Lushissa. Haisi muuten ainakin 50m päähän, ja kaupassa vasta vahva tuoksu olikin, hyvä että pystyi hengittämään.  ::)

Mies osti joululahjoja mm. siskolleen ja miulle tarttui mukaan  Sweet Japanese Girl (kehuttu niin paljon) ja suihkukaveriksi Too Drunk-suihkupommi. Lisäksi tuli näyte The Godmother-saippuasta, jossa on muuten aivan mahtava karkkituoksu. Kirjoittelen kokemuksia illalla.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #371 : 14.12.08 - klo:17:37 »
Mua just noi voimakkaat tuoksut epäilyttää... Naamani on jokseenkin herkkä (lumenen rasvasta punaisia pilkkuja) että jotenkin pelkään että saisin noista jonkun ärsytysreaktion. Toisaalta nuo tuotteet ovat luonnollisista raaka-aineista mikä on tähän asti toiminut minulla... Onko jollain herkkäihoisella kokemuksia?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 14.12.08 - klo:19:10 »
^ Luonnollisiin aineksiinkaan ei kannata luottaa, koska vahva tuoksu tai luonnolliset aineksetkin voivat ärsyttää ihoa. Mutta kaikki tuotteethan eivät onneksi ole voimakkaasti hajustettuja, esim. Baby face ja SJG. Kannattaa kokeilla parilla tuotteella aluksi, ja valita sellaisia jotka eivät tuoksu voimakkaasti. Eteerisiä öljyjä kannattaa välttää, niitä varmaan on aika monissa tuotteissa.

Itse saan joka kerta huuliini reaktion Whipstick-huulirasvasta, vaikka muuten olisikin tosi kosteuttavaa tavaraa. Aluksi siitä ei tullut mitään, mutta sittemmin joka kerta huulet ovat menneet punaisiksi ja kirveleviksi. Jos joku tätä kaipaa, voin myydä omani.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #373 : 14.12.08 - klo:19:50 »
Oho,joo noin varmaan vois käydä mullekin. Aina muutenkin saan välillä ties mistä jotain punaisia kutiavia reaktiolänttejä, kasvoihin lähinnä. Pitäisi aina muistaa onko testannut jotain uutta. Ajattelin just että BF ja SJG voisi olla kiinnostavia (en kyllä teidä onko SJG:lle niinkään tarvetta  ::)) mutta sitten rupesin miettimään että onko ne hieman epähygienisiä kun aina sitä samaa palaa hierotaan kasvoihin? Minulla kun on ollut lievä akne, ei onneksi enää, ja luulisi että tuollaisesta palasta voisi saada jonkin sortin bakteerihautomonkin... Vai taasko keksin jonkun aivan älyvapaan teorian... ;D
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 15.12.08 - klo:19:25 »
Tänään tuli käytyä tuolla Lushissa ja tuoksu oli kyllä päätä huumaava. Kauppa on todella hyvällä paikalla kyllä, tuntuu valoisalta ja avaralta. Miinusta minusta siitä, että tuotteet on aika sekalaisesti ripoteltu pitkin myymälää ja etsimäänsä tuotetta on aika hankala ihan heti löytää. Lisäksi hinnat ovat kyllä aika suolaiset.

Lisäksi vielä suurin osa tuotteista joita yritin etsiä (Angel on bare skin, Sweet Japanese Girl) ei löytynyt, olivat ilmeisesti loppuneet. Lisäksi harmitti, että tosi monet saippuoista tuoksuivat oikeasti aika erikoiselle, hyvin vahvalle ja pääosin vain oudolle, eikä mikään tuoksu tehnyt suurta vaikutusta. Kaiken kukkuraksi oli aika harmi, että suurimmassa osissa saippuoita oli juuri aika voimakkaat tuoksut, eikä esim. tyttömäistä, pehmeää tuoksua oikein löytynyt mistään.  :-\

Vähän ristiriitainen kokemus Lushista, voi olla, että jossain vaiheessa vielä innostun kaupasta enemmänkin, mutta nyt jäi vähän pettynyt olo. Onneksi kuitenkin myyjät olivat todella mukavia ja avuliaita.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com