Mä olen käyttäny kasvojen puhdistukseen
Babyfacea kohta reilun kuukauden ja ainakin mun kasvoille toi on ollu ihan uskomattoman hyvä. Ja varmasti tuntuu talvea kohti vaan paremmalta kun iho tuppaa kuivumaan helposti.
Yleensä aine kun aine jättää mun ihon pingottuneen tuntuiseksi ja välillä saa jopa hilseilemään, etenkin poskilta, kulmakarvojen välistä ja nenältä. Tota ongelmaa ei oo nyt ollu ollenkaan. Tolla saa myös tavallisen veteen liukenevan ripsarin hyvin poistettua, mulla kun on sen kanssa yleensä enemmän ongelmia kun vedenkestävän..
Ostan varmasti toisenkin palan kunhan toi kuluu pois.. mitä ei nyt ihan lähitulevaisuudessa oo tapahtumassa, en oo kuluttanut varmaan kun neljäsosan palasta vaikka aika antaumuksella oon sitä naamaani hieronut.

Ostin babyfacen kanssa samaan aikaan avokille
Coalfacen. Mulla se tekee mitä lupaakin, eli saa aikaan samanlaisen napakan tunteen iholla kun jos pesisi naamansa tavallisella saippualla. Käytän tota vain harvoin, koska useammin käytettynä se kuivattaa mun ihoa hurjasti. Miehen kasvoille se on kuulemma sopiva, mutta se ei tarvitsekaan kuulemma kasvojen pesua aineilla joka päivä.. Noh, eihän se meikkaakaan.