Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 308751 kertaa)

Poissa TiGi

• Hiushörhö
Vs: Lush
« Vastaus #375 : 16.12.08 - klo:23:42 »
Hmm. Oon nyt jo kuukauden suunnitellut tilausta lushiin, mutta nuo suomen hinnat ovat kyllä aika korkeat. Keräsin 5 himoitsemaani saippuaa kokeeksi ostoskoriin (suomen verkkokaupassa) ja maksoivat yhteensä 23.40€. Tein saman brittilushin kaupassa ja hinta oli vain 12.93£ eli 11.57€! Teenpä nyt niin, että laitan tilauksen menemään joulun jälkeen suomen sijasta britteihin :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 16.12.08 - klo:23:51 »
Oho, onpa punnan kurssi tullut alas. Maksoin sikana enemmän kun pari viikkoa sitten tein LUSH-tilauksen...

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #377 : 17.12.08 - klo:00:02 »
^ Niinpä! Valuuttamuuntimen mukaan punta on nyt 90 senttiä. Harmi etten luultavasti saa rahaa ennen joulua, muuten laittaisin tilauksen heti vetämään kun punnan kurssi on vielä noin alhaalla. Muistatko Triina yhtään mikä punnan kurssi oli tuolloin kun teit sun tilauksen? :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 17.12.08 - klo:00:15 »
Se oli melkein 1,20 euroa, en muista ihan tarkkaan enää. Järkky ero. Ja mä tein yli 200 euron tilauksen...

Poissa Sarastus

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 17.12.08 - klo:00:21 »
Tein saman brittilushin kaupassa ja hinta oli vain 12.93£ eli 11.57€! Teenpä nyt niin, että laitan tilauksen menemään joulun jälkeen suomen sijasta britteihin :)

Taitaa olla nyt hinnat väärin päin :) 11.57 puntaa on siis 12.93 euroa. Eikä punta ole nyt 90 senttiä vaan vajaa 1.20 euroa

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 17.12.08 - klo:00:24 »
No mä kanssa ajattelin, et miten se voi olla... Ei harmita enää, vaikka hiukan ilmeisesti onkin laskenut.

Jottei ihan OT:ksi menisi, niin täytyy kehua Porridge Soap -puurosaippuaa: taivaallinen tuoksu, pehmeä ja kermainen koostumua ja mukava tunne iholla. Voisin syödä tuon palan.

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #381 : 17.12.08 - klo:00:35 »
Jaha, tässä sitä taas näkee että ei pidä koskaan käyttää valuuttamuunninta väsyneenä! :D Noh, huomattava hintaero siltikin. Anteeksi ot!

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
Vs: LUSH
« Vastaus #382 : 17.12.08 - klo:15:28 »
Lisäksi harmitti, että tosi monet saippuoista tuoksuivat oikeasti aika erikoiselle, hyvin vahvalle ja pääosin vain oudolle, eikä mikään tuoksu tehnyt suurta vaikutusta.

Olen aivan samaa mieltä. Iso osa tuoksuista on todella kummallisia. Tuntuu, että niissä on aivan liian monia juttuja sekaisin. Liikkeissä on myös aivan liian vahva ominaistuoksu, joten yksittäisten tuotteiden kunnollinen tuoksuttelu on hankalaa.

Ne tuoksut pääsee paremmin oikeuksiinsa vasta kotona, jolloin ei ole sitä epämääräistä tuoksusekamelskaa siinä ympärillä. Hierontapalat ja vastaavat tuoksuu mun mielestä kotona ja käytössä, kun lämpiävät iholla, huomattavasti paremmilta kuin liikkeessä, joten niitä kannattaa kokeilla! Sen sijaan saippuoiden oudot tuoksut muuttuvat mun mielestä saippuan kastuessa ja käytössä vielä oudommiksi. Lukuisista kokeilemistani saippuoista mieluisin on ollut Honey I Washed the Kids, joka on selkeän toffeinen. Sen sijaan monia muita tuoksuja en tajua ollenkaan. Niissä ei vain saa kiinni oikein mistään ainesosasta ja sellainen ärsyttää suunnattomasti.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 17.12.08 - klo:22:32 »
Onko kellään kokemuksia ihon kosteutukseen The soft touchista?

edit. Kokemukset Candy Fluffista kiinnostaa myös? Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Entä Coconut -deodorantti?

Kiitos Kameleontti! Voisin jopa harkita tuon ostamista. Ajattelin tilailla joulun jäljeen tuolta Englannista (eikös sieltä voi?) Minä meinasin käyttää The soft touchia lähinnä vartalon kosteutukseen, mutta toimii varmaan tuon kokemuksen mukaan siihenkin? Pelkään kyllä hiukan, että tulee finnejä, mutta sitten voin käyttää käsiin, jos siltä näyttää.

« Viimeksi muokattu: 17.12.08 - klo:22:55 kirjoittanut kiwi »

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 17.12.08 - klo:22:43 »
^
Soft touch on ihanan tuoksuinen, öljyinen käsien kosteuttaja. Toimii parhaiten illalla ennen nukkumaan menoa tai sitten esim. tv:tä katsoessa. Vie nimittäin aika paljon aikaa imeytyä kunnolla. Jättää kädet pehmeäksi, tuoksu voi herkälle olla aikas huumaava. Pala kestää ikuisuuden. Käytän muiden käsivoiteiden ohessa, en tiedä tosin ostanko uutta. Kynsinauhoja tykkään tällä kosteuttaa ja hieroa.  :) 
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #385 : 17.12.08 - klo:22:49 »
Onko kellään kokemuksia ihon kosteukseen The soft touchista?

Löytyi tällainen tästä ketjusta:

The Soft Touch sulaa käsissä tosi nopeasti (tai sitten mulla on kuumat kädet!) ja on tosi öljyistä. Pitää siis varoa, ettei pyörittele palaa käsissään kovin monta sekuntia! Tekee ihon ensin kiiltävän öljyiseksi, mutta muutaman minuutin kuluttua lähtee imeytymään ja tekee ihosta tosi pehmeän ja hoidetun, jotenkin kyllästetyn ja suojatun. Tuoksu on aika tunkkainen, mutta ilmeisesti muuttuu iholla ollessaan sen verran, ettei enää pidemmän päälle häiritse. Käsien lisäksi tämä tuntui nannalta jalkoihin hierottuna!

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 17.12.08 - klo:23:15 »
edit. Kokemukset Candy Fluffista kiinnostaa myös? Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Entä Coconut -deodorantti?

Kiitos Kameleontti! Voisin jopa harkita tuon ostamista. Ajattelin tilailla joulun jäljeen tuolta Englannista (eikös sieltä voi?) Minä meinasin käyttää The soft touchia lähinnä vartalon kosteutukseen, mutta toimii varmaan tuon kokemuksen mukaan siihenkin? Pelkään kyllä hiukan, että tulee finnejä, mutta sitten voin käyttää käsiin, jos siltä näyttää.

Voihan soft touchia kokeilla vartalolle, itse en tosin uskalla. Oma iho tukkeutuu aikas herkästi ja tuote on aikas raskas koostumukseltaan. Tosin voisi kokeilla kyynerpäille ja polville.

Coconut kiinnostaa täälläkin.
Englannista olen myös tekemässä tilausta joulun jälkeen. Tarkoituksena olisi tilata Banana Moon saippua, iso American Cream, Dream Cream, Coconut, Coolaulin (pieni testaukseen) ja monta muuta.  ;D
Ihailtavan nopeasti ovat paketit aina Englannista tulleet noin viidessä päivässä. Hintaero on kyllä valtava Suomen hintoihin verrattuna.   
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #387 : 18.12.08 - klo:09:57 »
Mä olen käyttänyt The Soft Touchia säärien kosteuttamiseen sheivauksen jälkeen. Toimii erinomaisesti! Muulle kropalle tuote on ehkä turhan öljyisä, mutta etenkin kynsinauhojen kosteutukseen tämä on aivan loistava. Mun mielestä tuote on yksi parhaimman tuoksuisia Lushin tuotteista. Itsellä on nyt jo toinen pala menossa.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #388 : 18.12.08 - klo:14:26 »
Mulla on toi Coconut -deodorantti ja se on tosi miellyttävää. Ei kuitenkaan sellaisenaan pidä mulla kainaloita kuivina koko päivää jos tulee tehtyä jotain hikoiluttavampaa. En ole mikään himohikoilija kuitenkaan.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 18.12.08 - klo:14:54 »
^Tuleeko paitaan sellaisia valkoisia länttejä?