Kirjoittaja Aihe: Lush  (Luettu 303751 kertaa)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Lush
« Vastaus #390 : 18.12.08 - klo:17:34 »
Mullakin on tuo Coconut. Se on sellaista talkkimaista jauhetta, joten sen levitys on vähän sotkuista, vaikka parhaansa tekisi. Välillä kainaloissa tuntuu ikävästi, että se paakkuuntuisi ajan mittaan. Ei pidä kovin hyvin kosteutta eikä myöskään hajua. Ostin tuon lomadödöksi, mutta osoittautui sen verran hankalaksi eikä tarpeeksi toimivaksi, joten ei ole tullut kauheasti käyteltyä. Parasta siinä on tosi hyvä tuoksu!

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 20.12.08 - klo:22:41 »
Mulla on Soft Touch joka on kyllä hyvin öljyistä muttei erityisen hoitavaa. Sulatan sitä aika runsaasti käsiin ja hieron pitkään ennen kuin menen sänkyyn, joten suurin osa tuotteesta imeytyy käsiin. Silti kun herään aamulla niin varsinkin sormet on karhean kuivat. Tuoksu tossa on kuitenkin huumaava ja tuoksuttaa koko makkarin niin kivasti että pala saa olla esillä vaikken sitä kovasti käyttäisikään. Esim Opin käsivoide tuntuu vielä aamulla hyvin hoitavalta käsissä.
Hang out the chick habit

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 30.12.08 - klo:00:38 »
Onko kellään vinkkejä siihen, miten kylpysulaa voisi käyttää ilman kylpyä? Sain You've been mangoed -kylpysulan ja happy Hippy -suihkugeelin joululahjaksi ja ensimmäiselle on hiukan hankala keksiä käyttöä, kun en kylpyammetta omista. Toimisikohan tuo ihan tavallisena saippuana? Tuo on kuitenkin todella ihanan tuoksuinen ja tuntuu käsissä pehmeältä niin olisi tyhmää jättää se kokonaan käyttämättä. Mulla ei ole mitään aiempaa kokemusta Lushin tuotteista, joten jos joku osaa auttaa niin suuri  :-*.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 30.12.08 - klo:00:58 »
^ Käytä jalkakylpyyn! Mulle just suositeltiin, että laittaa jalkakylpyyn kylpypommista puolet tai neljänneksen sekä sekaan hieman kylpysulaa. Toimi todella hyvin! Uskon, että pelkkä kylpysulakin toimisi, ettei tuota kylpypommia tarttisi ollenkaan laittaa. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 30.12.08 - klo:00:59 »
^^ Kyllä minä uskoisin, että voi käyttää ihan normaalina suihkusaippuana. :) Kannattaa tehdä niin, että laittaa suihkun kiinni, hieroo tuolla kunnolla ja pesee sitten pois. Että ei siis suihkun alla saippuoi, jos normaalisti sellainen on tapana. Meinaan varmaan liukenee tosi nopsaan veteen. Toinen vaihtoehto voisi tietty olla palojen leikkaaminen jalka- ja käsikylpyjä varten.

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 30.12.08 - klo:02:04 »
^ ja ^^ kiitos! Jalkakylpy onkin loistava idea ja miksei käsikylpykin siinä samalla. Varmaan leikkaan koko palan pienempiin paloihin, tuo tuntuu ainakin käsissä sellaiselta, että jos erehtyy juoksevan veden alla pitämään yhtään kauempaa, ei palasta ole hetken päästä mitään jäljellä... Täytyy kokeilla erilaisia tapoja, kiitos molemmille vinkeistä!

Poissa Fantti

• Tukkaguru
Vs: LUSH
« Vastaus #396 : 31.12.08 - klo:00:57 »
Kävin tänää ensimmäistä kertaa Lahden Lush-myymälässä. Se tuoksu siellä oli kyllä aika mielenkiintoinen...  ;D Jotenkin ne tavarat oli aseteltu mielestäni sen verran sekavasti, että vaikka paikka oli melko pieni jouduin jonkin aikaa etsimään ennen kuin löysin haluamani tuotteet.

En minäkään löytänyt yhtään mitään, mutta myyjän palvelu oli huippuluokkaa. Ihania tuoksuja kyllä, mutta mielummin omani tilaan netin kautta ja edullisemmin. Mahtava liike joka tapauksessa. Eikai niitä saippuoita selvemmin voi edes asetella..

Itse olen muuten ihan Lush fani ollut alusta asti, menee vain vuosia kunnes kaikki saippuatkin kokeiltu. Onpahan tekemistä. Olen Lushia ennen ostanut myös paljon "luomua" ja suomalaisten valmistajien palasaippuoita sekä shampoita, mutta niissä alkoi loppua valikoima kesken. Ja Lushit ovat tuhat kertaa paremman tuoksuisia kun en perinteisiä tuoksujuttuja halua käyttää niin näillä saa kylppärinkin tuoksukkaaksi  :)
« Viimeksi muokattu: 31.12.08 - klo:01:03 kirjoittanut Fantti »

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 09.01.09 - klo:01:35 »
Nyt on tullut vastaan ensimmäisiä mielestäni pahanhajuisia Lushin tuotteita, tähän asti kaikki ovat olleet aivan ihanan tuoksuisia. Dream Cream ja Dreamwash tuoksuvat tosi vinkeiltä.  :-X
Käytän kyllä molemmat loppuun ja ostan Dream Creamia lisää, jos toimii yhtä hyvin kuin kaikki hehkuttavat. Dreamwashia en kyllä uudestaan osta, tuoksu on pökerryttävän lääkemäinen. Ihana vaaleanpunainen värikään ei pelasta.  ::)

Outoa että Milky Bar tuoksuu myös mielestäni hieman vastenmieliseltä. Ilmeisesti tämän pitäisi olla monien Lushin asiakkaiden kestosuosikki? Keep It Fluffy tuoksuu myös aika jännälle, suihkussa en ole vielä testannut. Joskus tuoksut muuttuvat suihkussa. Esim. Banana Moon saippua tuoksuu tosi herkulta ennen suihkua mutta suihkussa haju jotenkin terävöityy ja joku toinen tuoksu puskee alta. Tosi harmi, banaani on kuitenkin lempparituoksujani.

Onneksi tilasin myös Honey I Washed The Kids -saippuan, joka on kestosuosikki. Koostumus vaahtoava mutta kosteuttavan oloinen. Tuoksu tässä on lisäksi koukuttavan ihana.  :-*       
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 09.01.09 - klo:11:53 »
Kysymys Lush.co.uk:sta tilanneille; oletteko tilanneet alle 2kg paketteja Royal Maililla vai Courierilla? Mietin josko viitsisi tilata noilla halvemmilla kuluilla, mutta onko kokemuksia kenelläkään siitä?

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 09.01.09 - klo:12:11 »
^ Mä olen tilannut just hetki sitten tolla Royal Maililla ja toimi oikein hyvin! Paketti tuli postiin jo noin viikon kuluttua tilauksen tekemisestä, joten tosi nopeaa toimintaa! Ehdottomasti siis kannattaa käyttää tuota vaihtoehtoa.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #400 : 09.01.09 - klo:13:42 »
^ Kiitos vastauksesta, hyvä että toimi! Pitääkin laittaa tilausta menemään :)

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 09.01.09 - klo:15:15 »
Oxeo Cube -dödöpala on osittautunut tehokkaaksi. Syömäni B-vitamiinikuuri on saanut hien haisemaan kamalalta ja kristallideodorantti oli sen edessä voimaton.  ;D
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 09.01.09 - klo:21:36 »
Mä vuorottelen Oxeo Cubea ja kristallidödöä. Kristallidödö on tuskanen vaihtoehto kainalokarvojen ajelun jälkeen, joten sillon käytän tota palaa.. Samoin sillon käytän tota kun en oo laittamassa mitään hajuvettä.
Jotenki tuntuu että kristallidödö ois mulla hieman tujumpi vaihtoehto kun Oxeo Cube, se pitää ehkä paremmin. Toisinaan toi palanen tuntuu toimivan aivan täydellisesti. Ilmeisesti mun hien ja hikoilun voimakkuus vaihtelee melkeen päivittäin. ::)
Säilytän mun oxeo cubea saippuaboksissa makkarin kaapissa ja käsittelen sitä nätisti, mutta se on silti alkanut murenemaan ihan kauheesti. En tiiä tekeekö se sitä vanhuuttaan, se on kumminkin ollu mulla jo vajaa vuoden.
Seuraavaks tekis mieli kokeilla niitä sulateltavia dödöpalasia..  :P

Lushin kylpypommeista voin sanoa sen että ne toimii kivasti jalkakylvyissä. Annoin avokille joululahjaksi tarvikkeet ja lahjakortin 12 jalkahoitoon, jotka siis teen itse meidän kylppärissä. Ensimmäisen kylvyn teinkin jo, käytössä oli Snowdrops. Homma toimi siis niin  että lohkaisin veitsellä kylpypallon neljään osaan, yhen käytin kylpyyn ja muut laitoin takas ilmatiiviiseen purkkiin, missä siis säilytän pallot kunnes saan ne käyttöön.
Snowdrops ainakin tuoksuu kivalta, siellä tosiaan on kovia minttukarkin palasia mukana, mun piti ihan maistaa kun en ollu varma mitä ne palat oli.  Mies kyllä katto hieman kieroon kun vadissa poreillessaan siitä palasesta irtos hileitä.. ;D
Ihan hyvin ajo asiansa jalkakylpynä, en huomannu mitään eroa jalkakylpysuolaan.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #403 : 11.01.09 - klo:23:56 »
Löytyykö ketään noita vartalopuutereita testailleita?
-Toimiiko? (pitääkö kuivempana)
-Kuinka voimakas tuoksu on?
-Vaikuttaako ihon kuntoon edes pidemmässä käytössä?

=Onko siitä jotain iloa?
« Viimeksi muokattu: 11.01.09 - klo:23:58 kirjoittanut nelma »
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 13.01.09 - klo:09:56 »
Minä keksin käyttää Toner Tabseja niin, että käytän tabletin ensin höyryttämiseen ja käytän lopun liuoksen sekoitettuna Lactolinen kasvoveteen. Iho on tuntunut tykkäävän kovastikin tuosta e-vitamiini tabletista ja koska Lactolinessa on säilöntäaineita, niin en ole huomannut liuoksen muuttuvan miksikään. Seuraavaksi testaan sitä c-vitamiinitablettia. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.