Mä vuorottelen Oxeo Cubea ja kristallidödöä. Kristallidödö on tuskanen vaihtoehto kainalokarvojen ajelun jälkeen, joten sillon käytän tota palaa.. Samoin sillon käytän tota kun en oo laittamassa mitään hajuvettä.
Jotenki tuntuu että kristallidödö ois mulla hieman tujumpi vaihtoehto kun Oxeo Cube, se pitää ehkä paremmin. Toisinaan toi palanen tuntuu toimivan aivan täydellisesti. Ilmeisesti mun hien ja hikoilun voimakkuus vaihtelee melkeen päivittäin.

Säilytän mun oxeo cubea saippuaboksissa makkarin kaapissa ja käsittelen sitä nätisti, mutta se on silti alkanut murenemaan ihan kauheesti. En tiiä tekeekö se sitä vanhuuttaan, se on kumminkin ollu mulla jo vajaa vuoden.
Seuraavaks tekis mieli kokeilla niitä sulateltavia dödöpalasia..

Lushin kylpypommeista voin sanoa sen että ne toimii kivasti jalkakylvyissä. Annoin avokille joululahjaksi tarvikkeet ja lahjakortin 12 jalkahoitoon, jotka siis teen itse meidän kylppärissä. Ensimmäisen kylvyn teinkin jo, käytössä oli Snowdrops. Homma toimi siis niin että lohkaisin veitsellä kylpypallon neljään osaan, yhen käytin kylpyyn ja muut laitoin takas ilmatiiviiseen purkkiin, missä siis säilytän pallot kunnes saan ne käyttöön.
Snowdrops ainakin tuoksuu kivalta, siellä tosiaan on kovia minttukarkin palasia mukana, mun piti ihan maistaa kun en ollu varma mitä ne palat oli. Mies kyllä katto hieman kieroon kun vadissa poreillessaan siitä palasesta irtos hileitä..

Ihan hyvin ajo asiansa jalkakylpynä, en huomannu mitään eroa jalkakylpysuolaan.